За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Плам
Рейтинг: 516 ВеселоВенсеремос!!!
jackdaniels
Рейтинг: 918 НеутралноДано само мурзилките и ДПС не измислят пак някой преврат
cinik
Рейтинг: 2857 НеутралноЗА!
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“12345
Рейтинг: 180 НеутралноА аз смятам да се оженя за Мис Америка до 5 години.
Майтапът настрана, но защо нито дума за приключването най-после на Южната дъга на София? Това също е държавен, а не общински проект.
DeepBlue
Рейтинг: 462 НеутралноАсвалта не се ЯДЕ.
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Плам
Рейтинг: 516 НеутралноДо коментар [#2] от "jackdaniels":
ДПС негласно управлява, стига с тия локуми за балъци
гарата
Рейтинг: 237 НеутралноСамо да вметна, че довършването на Хемус е претоплена манджа преди всички избори. А иначе тя си се строи - на големи етапи от по 5 км.
Резултатът е безвъзвратно обезлюдяване на Северна България.
palav_nik
Рейтинг: 237 НеутралноЩе изпълним и преизпълним петилетния план...
Големи яйца:)
Рейтинг: 746 НеутралноНякакъв сносен път към Дунав мост 2 не се ли предвижда?
chicago514
Рейтинг: 763 НеутралноАми добре,няма лошо.
globetrotter
Рейтинг: 516 Весело*Константин Баждеков и Щрабаг харесват това.*
DeepBlue
Рейтинг: 462 НеутралноПравителството смята да построи нови 653 км магистрали за 5 години.
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Kleta maika Bulgaria.
palav_nik
Рейтинг: 237 Неутрално"От европейските фондове може да се разчита на около 3 млрд. лв. до 2020 г."
Те тука е ключът от палатката. След това кинти за пътища нема да има...
shileto
Рейтинг: 1101 НеутралноЧудесно, действайте имаме нужда от читави пътища
С вечен бан. Евроатлантическата демокрация е лъжа
Рейтинг: 732 НеутралноОсвен магистрали, България спешно се нуждае от тунел под Шипка и нов мост при Русе.
Осквернявам паметници и пропагандирам евроатлантически ценности срещу заплащане.Сова
Рейтинг: 122 Неутрално[quote#9:"neznaiko.bg"]
Долу евроатлантическите ценности!Някакъв сносен път към Дунав мост 2 не се ли предвижда? [/quote]
Има ли нужда??
То поне да имаше плаж за баровски вили, пък то....
Сова
Рейтинг: 122 Неутрално[quote#13:"palav_nik"]
Долу евроатлантическите ценности!"От европейските фондове може да се разчита на около 3 млрд. лв. до 2020 г."
Те тука е ключът от палатката. След това кинти за пътища нема да има..[/quote]
Смяташ ли, че ЕС ще издържи до 2020г?
barking_dog
Рейтинг: 237 ЛюбопитноКъм септември 2015 г. в България в експлоатация са над 690 км, а още 85 км са в строеж. До 1990 г. са завършени 273 км автомагистрали, а в следващите 16 години са построени още около 150 км.
-----------------------------------------
Дневник,
Понякога направо ме разбивате с текст!!!
В България са в експлоатация 690 км какво? Круши, ябълки??
И с математиката явно имате разминавания – 273 км построени до 1990Г. плюс 150 км следващите години, общо 423 км. Къде са останалите 267 км до цитираните 690 км?
jackdaniels
Рейтинг: 918 НеутралноДо коментар [#6] от "Плам":
локуми за балъци са че като падне ГЕРБ и ДПС няма да управлява. Вече видяхме какво стана
Хи-хи
Рейтинг: 1705 НеутралноОт 2009 само това слушаме. А БГ намалява... Министерският картел не може да мисли за друго. Просто е неспособен.
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноСтрува ми се, че сме тръгнали по спиралата надолу...! Масовото обезлюдяване е налице, особено за северна България! Икономиката е съсипана и няма растеж и доходи, които да гарантират търсене и потребление...! Докато го построят Хемус, няма да има кой да минава по него!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...За последните няколко месеца двама мои колеги се изнесоха в Германия и Франция със семействата си, а са хора към петдесетте! Тъжно е, ама ГЕРБ нямат никаква идея, как да завъртят икономиката, че да остават и по-млади хора в България!
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Големи яйца:)
Рейтинг: 746 НеутралноДо коментар [#16] от "Сова":
Пък то...е път който само води до Северна и Западна Европа и е част от важен Транспортен коридор. Не мисля, че е по-малко значим от Струма.
п.п. разбрах иронията ти
DeepBlue
Рейтинг: 462 НеутралноДо коментар [#17] от "Сова":
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.[quote#17:"Сова"]Смяташ ли, че ЕС ще издържи до 2020г?[/quote]
Дет се вика гнилия капитализъм ке падне.
DeepBlue
Рейтинг: 462 НеутралноДо коментар [#18] от "barking_dog":
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.[quote#18:"barking_dog"]Дневник,
Понякога направо ме разбивате с текст!!!
В България са в експлоатация 690 км какво? Круши, ябълки?? [/quote]
На тебе жокер не ти требва !
navy
Рейтинг: 1125 Весело[quote#18:"barking_dog"]И с математиката явно имате разминавания – 273 км построени до 1990Г. плюс 150 км следващите години, общо 423 км. Къде са останалите 267 км до цитираните 690 км? [/quote]
Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разрядКак къде?
У ПЪРВИ клас !
Ама не са били на тоя урок.
Емо
Рейтинг: 835 ЛюбопитноНие за над 40 години построихме 690 км магистрали, а сега за 5 години ще направим още 653 км! Тука корабче плува ли?
За първи път в историята човек може да публикува едно просто изречение "Този е идиот" и повече от 90% от прочелите го ще знаят за кого става въпрос.БМЗ
Рейтинг: 850 НеутралноАйде няма нужда. По-добре да оправят съществуващите пътища.
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)soave
Рейтинг: 868 НеутралноЕлементарно - да се строят магистрали е лесно, а и лесно се краде от тях, но да се правят реформи се иска доста повече: и смелост, и познания.
"Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчилpalav_nik
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#17:"Сова"]Смяташ ли, че ЕС ще издържи до 2020г?[/quote]
Е, не знам. Но Боцко е много издръжлив и си планира магистралите за още 5 години управление, най-малко...
Infernus
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#11] от "globetrotter":
Дела трябват, а не думи.*Васил Божков харесва това*
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноТо хубаво за магистралите,но малките населени места също плащат винетки,пък карат из дупките.Да не говорим за крайните квартали в градовете какъв ужас е.
takeshi303
Рейтинг: 1032 НеутралноЕто, защо Щрабаг се натискат да спонсорират Левски , само 50 километра да им дадат , ще си избият парите и ще са на плюс.
Додо
Рейтинг: 646 НеутралноПодкрепям!
niksun
Рейтинг: 237 НеутралноА с магистралата Русе - Велико Търново какво стана? Ще ли я има?
traveler1
Рейтинг: 971 Неутрално[quote#16:"Сова"]Има ли нужда?? [/quote]
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОСедмично минават вече около 16 000 автомобила през моста, като непрекъснато расте броят им. Ако има нормален път до там, потока може да се удвои поне. В момента ад-а започва след Монтана и завършва току преди Видин.
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
Виктор Флоров
Рейтинг: 1340 ВеселоИ този като Бая му Тотя, се нахвърли на едрите обещания за петте години ША направи...
Saint
Рейтинг: 122 ВеселоАла-бала-бамба...http://www.youtube.com/watch?v=PK 2HANwsUWg
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
За миналото им "управление" по признание на Л. Павлова има построени само 83 километра. Смешници!
А аз съм на кон!
atreu
Рейтинг: 657 НеутралноМагистралите са най-важното за правителството...
Приказка без крайроджър
Рейтинг: 868 НеутралноБасси, колко жалки коментари има тук ... че и един реве за "клета майка България" !!!
https://www.youtube.com/watch?v=7wBkJ8oIvRgКакво по-хубаво от близо 700 км нови магистрали и 17 000 км рехабилитирани пътища, бе "жалостивци" ???
Тунела под Шипка е друг, вече одобрен проект !
Клети сме, че ви оставяме да пречите всякак вече толкова години, щото всичко това можеше да е ФАКТ преди 5, а не след 5 години, безродници такива !!!
dj x2805
Рейтинг: 122 НеутралноДо коментар [#5] от "deepblue":
. Или иска но вече пристигнала НЕ СЕ ЯДЕ!!!
www.soundcloud.com/x2805Ами храната не ще да пътува по черни селски пътища
stef
Рейтинг: 688 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "deepblue":
Нали някъв маргарин правят от нефт
StefАсВалтът може и да се яде - този дето не се яде е асФалтът
Ама някой пробвал ли го е всъщност?
antropos
Рейтинг: 242 РазстроеноДо коментар [#9] от "neznaiko.bg":То няма сносен към Дунав мост1, вие за №2 сте се размечтали!
Sic transit..acarid
Рейтинг: 201 НеутралноГрозно впечатление прави липсата на АМ ВТ-Русе. Разбира се сега нямам време да им чета поредната стратегия, но на 21 стр. се вижда че това шосе е от началото до края червено. Тоест най-натоварено. Нещо което не може да се каже за Хемус, Калотина и Марица! Според Павлова до октомври трябваше да има готов идеен проект за Р-ВТ. Да ама не! Още им тече тръжната процедура, която вероятно ще се прекрати след местните избори поради липса на пари. Къде са 250 000 000лв. събрани като такса Дунав мост за последните 10год? Кога ще разширите пътя УБИЕЦ???
antropos
Рейтинг: 242 НеутралноДо коментар [#32] от "rosiraycheva50._":За населени места НЕ са нужни винетки! Смесвате различни неща, иначе -да, общините трябва да се погрижат за нормализиране на поверената им пътна мрежа! Повтарям, общините, а не държавата.
Sic transit..x6
Рейтинг: 0 НеутралноЕС и САЩ по неизвестни причини са решили, че пътищата са някаква идея фикс за българите и с тяхното построяване вота е гарантиран.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 НеутралноТова по нищо не се различава от толкова шумно обявената стратегия 7х7 през 2011. От която, разбира се, не се случи нищо. Прост огербавите ПРи са отчели, че матряла вече ще да е забравил предишното обещание и е време за притоплянето му.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКРоси
Рейтинг: 5927 НеутралноАми те от малките населени места също трябва да стигнат до магистралата,но как.
Trayan
Рейтинг: 1009 НеутралноПри този недостиг на средства за строеж на магистрали и катастрофалното състояние на голяма част от пътната мрежа, защо винетките за поредна година са на символична цена от 67 лева? Що за управленци са това? Та данъкът на среден автомобил е 100 лева, един резервоар гориво 120, а годишната винетка е два пъти по-евтина.
stenli1
Рейтинг: 1262 ЛюбопитноЕ, сега вече Боко и Доган ще надминат Бил Гейтс по богатство
niakoi_si
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#36] от "traveler1":
В една нормална държава биха пробили под Петрохан и тоя мост щеше да се напълни много бързо. А сега е като на свинче - звънче. Път до него няма.
хм
Рейтинг: 1434 НеутралноДо коментар [#21] от "tww09306483":
още по-тъжно е, че някой очаква ПРАВИТЕЛСТВО да завърти икономиката.
единствените грижи на изпълнителната, законодателната и съдебната власт трябва да са:
1. осигуряване на равнопоставеност между пазарните елементи (без преференции за обръчи от фирми, нагласени обществени поръчки и раздуване на публични разходи)
2. максимално улеснение при откриване/работа/смяна на дейността/закриване на фирма
3. незаобиколимо, неизбежно и бързо (или поне в обозрим период) правораздаване
всеки опит за пряко управление на икономиката е обречен на неуспех.
dnk
Рейтинг: 247 Неутрално[quote#15:"irod.kalchev"]
Моралът не е порок!Освен магистрали, България спешно се нуждае от тунел под Шипка и нов мост при Русе. [/quote]
България най-спешно се нуждае от съдебна система и работещо МВР.
pastor
Рейтинг: 806 НеутралноДо коментар [#27] от "Емо":
Ако дойдат японците да строят - може!
pastorПлуват, ама са много дребни и трудно се забелязват!
В предния мандат при гюрюлтията, която вдигна Боко за строежа на магистрали не успя да построи дори толкова, колкото тройната коалиция при Станишев - около 100 км.
Виновни бяха Станишев, времето, археолозите, блатните кокичета и международния заговор срещу ГЕРБ!
Сега за 5 години - 6 пъти по-вече!
barking_dog
Рейтинг: 237 ВеселоДо коментар [#26] от "navy":
Аз се замислих за едни комисионни...
dkolov
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#4:"12345"]Майтапът настрана, но защо нито дума за приключването най-после на Южната дъга на София? Това също е държавен, а не общински проект. [/quote]
Ами днес течеше някакво интервю с главния архитект на София че другата година ще се захване и с Южната дъга. . За съжаление София беше толкова занемарена, че ако трябва да се направи ремонт на всичко изостанало направо не ми се мисли какви задръствания ще има.
Все пак като се работи редовно полека лека нещата ще се оправят.
traveler1
Рейтинг: 971 НеутралноДо коментар [#52] от "niakoi_si":
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОСъгласен! Уви при нас пътя ще го направят от Сф да минава през Габрово за Видин, понеже видите ли така повече хора щели да го ползват.
За съжаление тези дето управляват са все такива "капацитети" във всички сфери на живота. Затова сме и това, което сме, а не сме като австрийци, швейцарци или италианци.
barking_dog
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#37] от "Никола Георгиев":
[quote#37:"Никола Георгиев"]Останалите 267 са построени от 2006 до 2015.
Пробвай така:
1. Четеш.
2. Мислиш.
3. Пишеш.
[/quote]
Много хубаво като пожелание, но има едно условие по точка 1. : Има смислен и правилно написан текст, който да четеш. Ако той липсва или е написан откровено некадърно, не се случват следващите две точки от твоето предложение.
П.С. – С коментара ти относно построеното за 45 години и следващите 25 години, съм напълно съгласен.
Nikoi
Рейтинг: 524 НеутралноДо коментар [#45] от "acarid":
магистрала Русе Търново е абсолютен приоритет за Северна България и търговията течаща от Турция за Русия и Северна Европа ,тук минава 40% от стокооборота на колела за тази част на Европа ,не на ЕС , на Европа , пълна порнография ,щеше Катар да прави някаква магистрала , изведнъж нещата се разсъхнаха , щеше да се прави тръжна процедура ,само обещания ,а румънците много активно си стягат Дунав мост със смяна вкл на бетонните блокове под асфалта ,нещо ,което ние не направихме ,та сега на фугите при преминаване на хилядите тирове се образуват кратери и се напуква плочата отдолу ,така ,скоро и румънците ще усетят ,че трябва да дойдат да направят и нашата страна ,защото ако се затапи този мост ,ще се затапи цяла Б ългария ,и сега опашките за моста ,ако се затвори за 2 часа веднага се опъват от Русе през Хаинбоаз ,чак до Одрин , та не знам ,приоритетите на управляващите са крайно сбъркани ,тук трябва всички сили на държавата да се хвърлят и тези 100 км и тунел на Шипка и връзка за Пловдив и Турция да се направят най много за година ,нещо ,което няма да стане ,защото всички сили отиват за това софиянци да ходят на море във всички посоки на света по магистрали ,това е порнография .
Daria
Рейтинг: 429 НеутралноНие нямаме правителство а фирма за строеж на магистрали. Цялата държава затлачена от корупция, кражби и безумия, наште разбойници само си правят ПиАр с безумни глупости, а матрялът им се връзва. То за какво ни е правитество като цялата работа се върши от Агенция Пътища, Дирекция магистрално строителство а цялата останала администрация кълчи стойки.
полувишис
Рейтинг: 237 Неутралнотака както е тръгнало, май фирмите на Доган и Пеевски ще построят каквото им се поръча. а ние само ще им плащаме...
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesБойчо започва все повече да затъва в депесарското тресавище.
Billy Pilgrim
Рейтинг: 409 НеутралноДо коментар [#9] от "neznaiko.bg":
Предвижда се, само че не магистрала ами скоростен четирилентов или както там го наричат. Ако някой е минавал през обходното на Враца, което би трябвало да е част от този "скоростен" път ще забележи, че нещата вече са оплескани сериозно.
Ghost
Рейтинг: 761 Любопитно"Правителството смята да построи нови 653 км магистрали за 5 години"
Форумът е в будна кома...Ох и аз смятам да си купя яхта за пет години...
Vespertine
Рейтинг: 237 РазстроеноА нещо за тунел под Шипка...
((
И този път няма да е,
защото не е от полза за софиянци
staska
Рейтинг: 1376 ЛюбопитноДо коментар [#64] от "Ghost":
"Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."[quote#64:"Ghost"]Ох и аз смятам да си купя яхта за пет години...[/quote]
С европейско финансиране, да?
Калибър
Рейтинг: 871 ЛюбопитноДо коментар [#64] от "Ghost":
Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.[quote#64:"Ghost"]Ох и аз смятам да си купя яхта за пет години...[/quote]
Да ти подаря моята?
gembirdkz
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#9] от "neznaiko.bg":
Магистрала Русе-Велико търново до колкото знам.
Български патриот
Рейтинг: 461 Неутрално[quote#6:"Плам"]ДПС негласно управлява, стига с тия локуми за балъци[/quote]
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов... чрез Атака и Сидеров. Видяхме го в паравителството на Орешарски.
Petleshev
Рейтинг: 3210 НеутралноДо коментар [#53] от "хм":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Е, да де...! Къде е всичко това, което казвате?! От милиционерите не се очаква, кой знае колко! Достатъчно е да не пречат!
glaxo
Рейтинг: 8 НеутралноТова е добра новина и от първостепенна важност за страната. Без добре развита пътна, ЖП и пристанищна инфраструктура, не може да се очаква БГ да е модерна държава.А за развитието на регионалната икономика и чуждестранните инвестиции това е задължителна предпоставка! Дано се осъществи поне 70-80% -пак ще е добре!
bat_plamen
Рейтинг: 4114 ЛюбопитноГолямо крадене ще падне от европарите и бюджета ,ако тези оптимистични планове за пътната инфраструктура станат реалност.А после ще започнат едни ремонти на току-що пуснатите пътни артерии.............!
dun
Рейтинг: 324 Неутралносъс тези сметки горе-допу излиза че всички пари на данъкоплатеца ще отиват за пътища (или по-скоро за строителните фирми)...
...от всичко останало - болници, училища, култура и т.н. ще трябва да се лишим в името на строителството на социа...пардон...изграждането на родината както го разбират децата на ком. номенклатура!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1446 Неутрално[quote#71:"glaxo"]Без добре развита пътна, ЖП и пристанищна инфраструктура, не може да се очаква БГ да е модерна държава.А за развитието на регионалната икономика и чуждестранните инвестиции това е задължителна предпоставка! [/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТова е едно клише, което просто така казано няма особен смисъл. В немалко случаи дори е грешно.
dosetliv
Рейтинг: 1339 НеутралноОт матряла се разбира, че 22.300 - 3.000 - 1.400 - 362 - 178 - 770 = 16,6 милярда ше теглиме заеми.
cheburashka
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#18] от "barking_dog":
I am a dinosaur - somebody's diggin' my bones !от 1990 г. плюс 16 години колко прави?
Камен
Рейтинг: 944 НеутралноГледам източниците на финансиране - от винетки, от такси, субсидии, заеми, и т.н... а нещо да липсва?
Къде е акциза от горивото? 1 л. гориво е 2.20, от които сигурно 1.20 са акциз и ДДС. Не е ли целта на това облагане точно да се събират пари за пътища? Поне в Германия е така. Тук обаче явно е за кебапчета по изборите, безплатен ток за ромите, и други благини.
gogo63
Рейтинг: 409 НеутралноЧе то има ли толкова много километри, особено в южна България? За северна чудесно се видя досега колко се мисли...
dkolov
Рейтинг: 237 Неутрално[quote#77:"Камен"]Не е ли целта на това облагане точно да се събират пари за пътища? Поне в Германия е така[/quote]
В Германия наистина е така, ама да мечтаем че ще стигнем Германия за два дена не е много реалистично. От една страна гледам че в Гермаия според евростат през втората половина на 2014 бензин 95 без данъци е 49 евроцента.
За сравнение в България той е бил на 61 евроцента. Мисля че това се дължи на добре развития пазар в Германия.
От друга страна според същата статистика по бензиностанциите в България бензина е струвал 2.34 лева, пък в Германия 2.72. Именно с тази разлика се събират пари за пътища, ама я иди да се пребориш бензина да стане 2.72.
На първо място народа е много недоверчив и трудно ще повярва че тези 40 стотинки в повече ще отидат за хубави пътища. Трябва много да се работи за да се спечели доверие, а доверие се печели с реални неща, такива които можеш да видиш или да докоснеш.
За съжаление вече на обещания почти никой не вярва. Така че ще мине известно време докато държавата стане достатъчно силна за да каже вдигаме бензина с 40 стотинки за да построим хубав път.
За хората е все едно дали ще плащат 40 стотинки повече или по-малко стига да е сигурно че парите ще отидат там където трябва. Просто това нещо в Германия е гарантирано, но там се е работило усърдно много години за се стигне до това положение.
Алф
Рейтинг: 1026 НеутралноДо коментар [#5] от "deepblue":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.И слава Богу...
Коте
Рейтинг: 638 НеутралноДо коментар [#5] от "deepblue":
[quote#5:"deepblue"]Асвалта не се ЯДЕ. [/quote]
Рупай, рупай!
acarid
Рейтинг: 201 НеутралноДо коментар [#77] от "Камен":
Пиша ти +, макар че не съм напълно съгласен.
Това което казваш е същото като да искаме акциз и ДДС от цигарите, които вероятно са 70-80% да отиват за тютюнопроизводителите и Лафка.
За Германия висок акциз вместо винетки или тол е удачен вариант, защото имат гъста магистрална мрежа. На практика е невъзможно да се изгради Класическа ТОЛ система.
В България не е честно да наказваме всички с висок акциз, защото само половината имат достъп до магистрали. От друга страна обаче, това не трогва лукойл и още 2-3ма, и цената се опеделя според това колко търпи стадото. Така че аз съм склонен акциза да се вдигне с още 20-30ст. Така или иначе плащаме колкото в Германия.
happystory
Рейтинг: 534 НеутралноВинетките трябва да се премахнат и да се въведе тол-такса, с нея ще бъде напълно достатъчно да се събират пари за ремонтиране на пътищата.
истинският.груйчо
Рейтинг: 860 НеутралноДо коментар [#27] от "Емо":
ighway_statistics_BG.svg
www.zaednovchas.bgНе че мисля, че точно правителство на ГЕРБ може да го направи, но факт - в последните години, особено след приема в ЕС, има значително ускоряване на темпа на строеж. (от 2000 г. досега са построени ок. 350 км.)
https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Bulgaria_h
Без коз
Рейтинг: 624 НеутралноТова правителство няма да има толкова време!
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !ergen4ev
Рейтинг: 122 НеутралноДАЛИ РЕАЛНО ТВА БИ СТАНАЛО РЕАЛНОСТ
ОТ ГОДИНИ СЕ ГОВОРИ ЗА ТУНЕЛА ПОД 6ИПКА НИКОЙ НЕ НАПРАВИ КРА4КА НАПРЕД,ДАЛИ И ТОВА ПЛЯМПАНЕ 6ТЕ ОСТАНЕ САМО НА ХАРТИЯ?
Tru Soulja
Рейтинг: 180 НеутралноСтарата песен на нов глас , видяхме , че сме безполезни , дайте да строим видими неща...
Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го взематБелият Негър
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#4] от "12345":
Действителноста е грешка, породена от липстата на алкохол.Ърнест Хемингуеий.София не е България .Писна ми от Вас,мога ли да ви тура една ......майна
hmmmmm
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#45] от "acarid":
Аз сигурно гледам друг документ, ама на картата трасето е в червено, не понеже е най-натоварено, а
защото ,както легендата сочи, е предвидено за периода 2014-2020.
А по надолу пише:"Пътните участъци за реализация в периода 2014-2020 г. са следните:
СП „Русе – Бяла – Велико Търново (ПВ „Дебелец”)”
acarid
Рейтинг: 201 НеутралноДо коментар [#89] от "zeo21369688":
Да, гледате друга карта. Тази която коментирах аз е на стр.21 - "разпределение на трафика за 2020г. по РПМ"
Като цяло документа ми е малко съмнителен. Наближава 2016 а той е от 2012!