За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Още от Бизнес

Съдържание от Henkel
Henkel: Разговор в бъдеще време

Съдържание от "Visa България"
karabastun
Рейтинг: 1115 Неутрално-Виждаш ли онези курортни комплекси там ?
[email protected]- Да.
-А виждаш ли -ей там магистралата?
- Не.
- Е от магистралата -изкарахме печалба за хотелите...
Trayan
Рейтинг: 903 НеутралноТрябва отсега да се мисли за парламентарните избори през 2018. Поне няколко километра магистрала ще има...
Daria
Рейтинг: 382 НеутралноТ.н. БГ компании са от кръговете от фирми на КОЙ ( не е Доган )
Kaloian Petrov
Рейтинг: 414 НеутралноДо 1 и 2: Супер си беше по времето на Царя и Станишев - нищо не се правеше или се откриваха 5 километра от "Люлин", които свършваха в калта. Да почват "Хемус" час по-скоро, защото всяко пътуване е с риск за живота.
pag
Рейтинг: 264 ВеселоАйде сега в хор: "АсВалт не се яде!", "Всичко е предизборно!", "Не щем магистрали, има и "по-важни" неща!", "Ама така едни фирми ще се "нагушат!"
Culus capitem delitПропуснах ли някоя опорна точка?
pag
Рейтинг: 264 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "karabastun":
Culus capitem delitХубав виц. Я да видим кои са тия, дето построиха "курортните" комплекси?
Нещо червенеят всичките до един, що така, м?
pag
Рейтинг: 264 Весело[quote#4:"Kaloian Petrov"]До 1 и 2: Супер си беше по времето на Царя[/quote]
Culus capitem delitПо времето на Царя не само не се строеше, ами се гласеше харизването на цялата "Тракия" на някакви дребни португалски тарикати, за да могат да ни стрижат с пътни такси за "поддръжка".
По времето на Хамстера пак нищо не се строеше, но пък политическата експертна пеперудка Орешарски формираше милиардни излишъци, които се разпределяха за три дни и отлитаха в неизвестни джобове, а на пенсионерите се даваха "добавки" колкото за тройка кебапчета с гарнитура.
Колко беше хубаво, живот широк, кеф........
SS
Рейтинг: 1302 ВеселоКучетата си лаят керванът , пардон , магистралите си се строят...
komitata80
Рейтинг: 213 НеутралноДа се строи възможно по-скоро.
qdk12501326
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#4] от "Kaloian Petrov":
Емиграцията е единственото решение за интелигентния българинА всяко отлагане е риск, че комунягите пак ше налазят и опоскат еврофондовете.Така че трябва да се действа час по скоро.
gmalinov
Рейтинг: 681 ВеселоКолкото повече, толкова повече... магистрали, пътища, живи хора, бизнес, туризъм, икономика...
GMx6
Рейтинг: 0 НеутралноОсновно български, но с чуждестранни...
Журналистическата простотията е безгранична.
Ако може така да се изразим :
Бойко Борисов е основно умен, но много прост...
pastor
Рейтинг: 722 НеутралноДо коментар [#4] от "Kaloian Petrov":
pastorПо времето на Царя и Станишев без фамфари има построени повече километри магистрали, отколкото при ББ.
Справка - Агенция пътна инфраструктура!
Плебса обаче възприема за истина тезата на този, който кряска най-силно!
Явно сте получили захранката за новия етап от надвикване и надлъгване!
pastor
Рейтинг: 722 ВеселоДо коментар [#10] от "КокаКольо":
pastorТи май не си достигнал до информацията, че няма европейско финансиране или може би изобщо не си чел статията?
Арон
Рейтинг: 1284 Любопитно[quote#13:"pastor"]По времето на Царя и Станишев без фамфари има построени повече километри магистрали, отколкото при ББ[/quote]
Да, ама там асфалтът явно си личи, че има червена нишка, сам го проверих
Арон
Рейтинг: 1284 Любопитно[quote#12:"x6"]Бойко Борисов е основно умен, но много прост..[/quote]
Те, това мога ли си по плесна у фейсбука? Уникално е
Роси
Рейтинг: 5238 НеутралноКои от тези фирми са свързани с Пеевски?
kirsner
Рейтинг: 521 НеутралноДо коментар [#7] от "pag":
"По времето на Царя не само не се строеше, ами се гласеше харизването на цялата "Тракия" на някакви дребни португалски тарикати, за да могат да ни стрижат с пътни такси за "поддръжка". "
С тая особеност, че магистралата не беше построена и дребните португалски тарикати трябваше първо да я построят със собствени пари, преди да почнат да стрижат с пътни такси.
Но тъй като българите се оказаха по-големи тарикати и от дребните португалски тарикати, сега от София до Пловдив се пътува ( безплатно!) през нещо като бомбардиран от армията на Башар път с безброй дупки и кръпки, а от Стара Загора до Бургас - като с моторна лотка през силно вълнение ( вследствие на вълнообразната технология на строителство, появила се при баш-тариката Бойко). И стригането при българските тарикати е още по-голямо ( под формата на два пъти по-скъпо строителство, отколкото предвиждаха португалските тарикати, както и непрекъснати ремонти и непрекъснати анекси при и след строителството). Ама българските тарикати, щото са баш тарикати, си мислят, че някой друг дава парите за тоя масраф, а не самите те....
kirsner
Рейтинг: 521 НеутралноА иначе пътното строителство тип "моторна лодка" ( т.е. вълнообразно строителство) трайно се е настанило в тарикатска България. Така е, когато всички се пишат тарикати......
pesheff
Рейтинг: 842 ВеселоДо коментар [#18] от "kirsner":
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.кажи си сега и как НВ Симеон е най-великия премиер-цар във всемира и как трябва да сме пак монархия!
kirsner
Рейтинг: 521 НеутралноДо коментар [#20] от "Пешката":
Напротив, Симеон произтича от една компрометирана фамилия, донесла две национални катастрофи на България. А самият той като управленец е много неподготвен. И това винаги съм го твърдял, дори когато всички "десни" симпатизанти подскачаха от възторг през 1996, когато Симеон дойде на посещение в България. Но специално за начина, по който трябваше да се строи магистрала "Тракия" ( чрез концесия) тогава, в края на 2004, правителството ( част от което бе и Бойко Борисов) зае правилна позиция. Магистралата щеше да се построи по-бързо, щеше да се поддържа повече по-добре и щяха за нея да плащат само тези, които я ползват. А не всички, както е в момента, и то на доста по-висока цена.
pag
Рейтинг: 264 Весело[quote#18:"kirsner"]сега от София до Пловдив се пътува ( безплатно!) през нещо като бомбардиран от армията на Башар път с безброй дупки и кръпки[/quote]
Culus capitem delitМай не сте пътували скоро по "Тракия" до Пловдив, а?
За ваша информация лошият Боко я ремонтира, останаха два моста и един участък от 5-6 км, ще станат до два месеца.
Лош Боко, много лош!
Karla Hanneman
Рейтинг: 659 Весело[quote#22:"pag"]Май не сте пътували скоро по "Тракия" до Пловдив, а? [/quote]

Karla , Майти Готическа Принцеса!Не само до пловдив , те въобще не пътуват , но мнение ИМАТ , по-преразказ от някой подобен мразител , но имат.
Вчера Боко откри пречиствателна станция в Созопол и , ти да видиш , изсипа се цял куп мразители да обясняват как те по черноморието не ходят , но знаят колко е мръсно , че и скъпо било , ама те не ходят.
Не ходят , ама знаят
pesheff
Рейтинг: 842 Неутрално[quote#21:"kirsner"]Напротив, Симеон произтича от една компрометирана фамилия, донесла две национални катастрофи на България.[/quote]
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.абсолютно точно. Имаш + от мен.