"Тойота" отново е лидер в продажбите на автомобили

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (42)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 616 Неутрално

    Те са и рекордьор по изтеглени коли от пазара!

  2. 2 Профил на batzdravo СУПЕР
    batzdravo
    Рейтинг: 2536 Любопитно

    За "изтеглени" коли с Установен проблем, за отстраняването му, съм чул но от "пазара" не!

  3. 3 Профил на Bro
    Bro
    Рейтинг: 213 Весело

    Благодарение на Toyota "Hilux" - най-продаваният автомобил в ИДИЛ

    "Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark Twain
  4. 4 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 616 Любопитно

    Фолксваген групата все още са номер 1, но в малко по-различна класация - по НЕпродадени автомобили

    Stef
  5. 5 Профил на Bedtime for Democracy
    Bedtime for Democracy
    Рейтинг: 316 Неутрално

    До коментар [#1] от "dmarev":

    изтеглят оправят и връщат. Аз карам тойота от 10 години и досега само един алтернатор съм сменил, освен консумативите. Е и огледало съм сменял и след градушката я пребоядисах, но от само себе си нищо и няма. Има си и недостатъци но това е защото е нисък клас

    Pure Chewing Satisfaction
  6. 6 Профил на Archer
    Archer
    Рейтинг: 827 Неутрално

    [quote#3:"Bro"]Благодарение на Toyota "Hilux" - най-продаваният автомобил в ИДИЛ
    [/quote]

    По тея пясъци и чукари друго не върви, факт.

    Idiots doing idiot things, because they’re idiots.
  7. 7 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Доста им помогнаха...

  8. 8 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3331 Неутрално

    На Софийския автосалон щандът им ме накара да се прозявам.
    Както и този на Шкода.

    I 💜 Leka Borislavovna
  9. 9 Профил на Bro
    Bro
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Моделите се предлагат и с допълнително оборудаване:

    http://bit.ly/1PPSQZy

    Други щастливи собственици:

    http://bit.ly/1Lx4RjB

    "Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark Twain
  10. 10 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 86 Неутрално

    Нормално, Тойота са най-добрите.

  11. 11 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Хитри са Тойота, находчиви, купиха си малко от СУБАРУ и от известно време са първи в лентата за изпреварване.

  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  13. 13 Профил на townboy
    townboy
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Щом се продава много значи е добра марка.

    Too much цензура Баце.
  14. 14 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2305 Неутрално

    До коментар [#11] от "442":

    Е, и БМВ купи от Тойота, Тойота купува и от Мицубиши, нормална практика. С техни коли съм от над 20 години, имал съм повече проблеми с "Лексус", отколкото с Камри и 4-рънър, но като цяло са надеждни (е, и затова може би скучни).

  15. 15 Профил на бай кольо
    бай кольо
    Рейтинг: 213 Весело

    Мяза старата каска на Дарт Вейдър...

  16. 16
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  17. 17 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Карах Камри 1999-та. После Рав4 2001. След това Лексъс IS 250 2006, Камри хибрид 2008, Камри V6 2010 и сега Камри V6 2012. Ми... сравнително евтини и безумно надеждни коли.

    Имахме Ауди 1999-та, Порше 2003-та и сега малък Мерцедес 2012. Не е да са лоши коли, но показателно сравнено с Тойотите по-горе.

  18. 18 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Тойота е синоним на конфекция, пълен боклук на средни и високи цени. Всички повтарят колко здрави са им Тойотите и как само еди какво си правели, щото еди какво си станало и изреждат ужасяващи ремонти. Ехо, събудете се, дори Ладите са по-здрави от тая ширпотреба.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  19. 19 Профил на Куха Лейка
    Куха Лейка
    Рейтинг: 111 Весело

    До коментар [#18] от "42":

    100% караш Голф!

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  21. 21 Профил на Alexander97
    Alexander97
    Рейтинг: 873 Неутрално

    До коментар [#18] от "42":

    Караш Лада 2103 !
    Да ти е честита! Ръчна преработка, нали!

  22. 22 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#21] от "Alexander97":

    Карал съм навремето Самара, 21083, много яка и здрава машина.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  23. 23 Профил на stoiank СУПЕР
    stoiank
    Рейтинг: 1251 Весело

    Бързо продавайте акции на Тойота,ако имате че нещо рисковано става това първо място.

  24. 24 Профил на 42
    42
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Абе, тия Тойоти гледате ли ги с гайгеров брояч? Щото всичко японско скоро ще свети от радиация.

    След комунистите най-много мразя антикомунистите!
  25. 25 Профил на tenevski
    tenevski
    Рейтинг: 110 Неутрално

    Количеството винаги е за сметка на качеството

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  27. 27 Профил на Легионер
    Легионер
    Рейтинг: 162 Неутрално

    Както е казал някой: "Най-хубавата кола е новата кола." Аз съм на мнение, че по българските пътища всички оценки на коли са относителни поради 2 фактора:

    1. Лошите условия поплатната за движение.
    2. Особеностите на пазарите за коли втора употреба, чиито продажби преобладават в България.

    Когато имаме нормални пътища и имам възможност да си избера и закупя нова кола, тогава бих имал категорично мнение по въпроса. Всичко останало за мен е относително.

    Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.
  28. 28 Профил на podhod
    podhod
    Рейтинг: 110 Неутрално

    До коментар [#18] от "42":

    ами произведените за в българия може и да са тегави ..друго е да си купиш от пратката за сащ, произведена в япония

  29. 29 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 418 Весело

    Не разбирам какъв е тоя безмислен спор без тема за която да се спори. Факт е, че Тойота е фирмата с най-големи продажби. Факт е и че това не означава автоматично нито най-високо качество, нито пък липса на такова, а просто определен бизнес модел, който явно е успешен като продажби, не знам за печалби (а и не се вълнувам честно казано). Автомобилът е толкова специфично нещо, хората търсят толкова различни неща в колите, че е абсурд да се каже "тоя е най-добрия" - просто има за всекиго по нещо. Не мога да си обясня защо в България хората са някакви абсолютни фанатици на тази тема и много мои приятели и познати са готови на бой при спорове за някакви брички - всички се смеят на голфаджиите, ама тойотаджиите, хондаджиите, беемвистите и т.н. са същата стока. Стегнете се бе, хора.

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  30. 30 Профил на _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    _tsiki_ (otvratitelen nov sait)
    Рейтинг: 616 Весело

    Не е важно кой колко продава, важно е явно да се трови населението максимално. И немската народна каруца/алуди и тем подобни нафтови таралясници продължават геноцида, ака делото на създателите им нацисти убиици и то с огромен успех... Не е случайно, че най-харесваната страница във фб на територията на колхозната федерация русия е именно - алуди.

  31. 31 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#25] от "tenevski":

    Тойота са изключение. При тях количеството е в резултат от качеството. А производствената им система е със статут на религия в съвременната индустрия.

  32. 32
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  33. 33 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 623 Неутрално

    [quote#29:"Тюфлекчия"]Факт е и че това не означава автоматично нито най-високо качество, нито пък липса на такова, а просто определен бизнес модел, който явно е успешен като продажби, не знам за печалби [/quote]
    Много точно казано - БИЗНЕС МОДЕЛ! Без да се задълбочавам, но май и от ФВ се опитаха да го повторят (фирма - майка Тойота, с подмодели: Дайхацу, Хино, Исузу и луксозен бранд Лексъс), но нещо се препънаха.

    Спомням си преди години една много интересна книга за един друг бизнес модел - Макдоналдизация (в нея изобщо не ставаше дума за хранителната стойност на сандвичите им). Тъжното е, че у нас никой не се занимава с подобни неща (било то и бизнес модели), и се произвеждат един куп хора с дипломи, но готови да се сбият доказвайки коя трошка е по-добра.

  34. 34 Профил на varna_11
    varna_11
    Рейтинг: 578 Неутрално

    [quote#29:"Тюфлекчия"]акт е и че това не означава автоматично нито най-високо качество, нито пък липса на такова, а просто определен бизнес модел, който явно е успешен като продажби, не знам за печалби (а и не се вълнувам честно казано). [/quote]
    Абсолютно правилно... Това, че на времето почти всички таксита тук бяха ТИКО, а след това - GM (ланос, калос и т.н.) не означава например че тези автомобили са най-здравите или най-хубавите... Просто в дадения момент те са най-практичните. Гърците даваха преференции за Тойота, затова в Атина много от такситата са Авенсиси, а тук няма да видиш и един Авенсис такси защото тук е надценен и е със скъпа поддръжка. Въпрос на маркетинг...

  35. 35 Профил на дурак
    дурак
    Рейтинг: 262 Весело

    [quote#34:"varna_11"]Гърците даваха преференции за Тойота, затова в Атина много от такситата са Авенсиси, а тук няма да видиш и един

    Авенсис такси защото тук е надценен и е със скъпа поддръжка. Въпрос на маркетинг...[/quote]

    Прав си , но Не само Авенсис - тук Всичко е Надценено , защото ни харесва , да купуваме скъпо!
    Ако някой Иска да плаща 1 л "гаранционно" масло по 55 лв..Ще го Плаща

    и аз да съм вносител - ще режа глави!

    Разликата м-у нас и гърците е , че гърците имат Глави и не раздават пари а Смятат !!!

    Българинът е най-беден но се държи като спечелил от Тотото , защото е и най-.......в главата

  36. 36 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 616 Весело

    [quote#26:"deutschwagen"]карам 2014 Ауди А6 3,0 ТДИ[/quote]

    Класика - поздравления

    Stef
  37. 37 Профил на komitata80
    komitata80
    Рейтинг: 213 Любопитно

    Дизайнът им не е толкова привлекателен в сравнение с много други марки, но явно това далеч не е водещото. Цените им отдавна не са от най-привлекателните също. Явно "легендарното" качество води до такива продажби.....

  38. 38 Профил на iazdakaja
    iazdakaja
    Рейтинг: 924 Весело

    До коментар [#31] от "DFGeneer":


    [quote#31:"DFGeneer"]А производствената им система е със статут на религия в съвременната индустрия. [/quote]

    съвременната!???
    Човече, това беше преди 30 години!
    Всички отдавна възприеха всичко, което трябваше да се възприеме от системата на Тойота...

    Сега очакваме да подчертаеш, че поточната система на Форд е със статут на религия в съвременната индустрия.

    И да не забравиш за религиозния статут на системата на Карл Бенц като цяло!

    Така де, младите требе да знаят...

  39. 39 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 681 Весело

    Браво на японците, голям фен съм им...

    GM
  40. 40 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 213 Неутрално

    [quote#38:"iazdakaja"]Всички отдавна възприеха всичко, което трябваше да се възприеме от системата на Тойота... [/quote]

    Ха-ха, нима? Де да беше толкова лесно..
    Отпреди 30 години може да са първите опити да се клонира производствената система на Тойота, но тези опити още не са приключили съвсем успешно извън Япония.
    И това е добре дошло за плеяда консулантски компании от сорта на Porsche Consulting които припечелват добри пари от внедряването на TPS в индустриални гиганти като Airbus и Volkswagen.
    Тойота също не лежи на стари лаври - новата им глобална архитекура TNGA включва ново поколение производствени практики. Така че храна за консултантите ще има поне още 30 години.


    [quote#38:"iazdakaja"]Сега очакваме да подчертаеш, че поточната система на Форд е със статут на религия в съвременната индустрия. [/quote]
    Да, със сигурност е.


    [quote#38:"iazdakaja"]И да не забравиш за религиозния статут на системата на Карл Бенц като цяло![/quote]
    Бенц си е бил занаятчия, какво общо има той със система за серийно производство и контрол на качеството?

  41. 41
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  42. 42
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #