За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
dmarev
Рейтинг: 616 НеутралноТе са и рекордьор по изтеглени коли от пазара!
batzdravo
Рейтинг: 2536 ЛюбопитноЗа "изтеглени" коли с Установен проблем, за отстраняването му, съм чул но от "пазара" не!
Bro
Рейтинг: 213 ВеселоБлагодарение на Toyota "Hilux" - най-продаваният автомобил в ИДИЛ
"Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark Twainstef
Рейтинг: 616 ЛюбопитноФолксваген групата все още са номер 1, но в малко по-различна класация - по НЕпродадени автомобили
StefBedtime for Democracy
Рейтинг: 316 НеутралноДо коментар [#1] от "dmarev":
Pure Chewing Satisfactionизтеглят оправят и връщат. Аз карам тойота от 10 години и досега само един алтернатор съм сменил, освен консумативите. Е и огледало съм сменял и след градушката я пребоядисах, но от само себе си нищо и няма. Има си и недостатъци но това е защото е нисък клас
Archer
Рейтинг: 827 Неутрално[quote#3:"Bro"]Благодарение на Toyota "Hilux" - най-продаваният автомобил в ИДИЛ
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.[/quote]
По тея пясъци и чукари друго не върви, факт.
rurade
Рейтинг: 213 НеутралноДоста им помогнаха...
Zayo Cicin
Рейтинг: 3331 НеутралноНа Софийския автосалон щандът им ме накара да се прозявам.
I 💜 Leka BorislavovnaКакто и този на Шкода.
Bro
Рейтинг: 213 НеутралноМоделите се предлагат и с допълнително оборудаване:
"Only a government that is rich and safe can afford to be a democracy" - Mark Twainhttp://bit.ly/1PPSQZy
Други щастливи собственици:
http://bit.ly/1Lx4RjB
galapagas
Рейтинг: 86 НеутралноНормално, Тойота са най-добрите.
442
Рейтинг: 514 НеутралноХитри са Тойота, находчиви, купиха си малко от СУБАРУ и от известно време са първи в лентата за изпреварване.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
townboy
Рейтинг: 470 НеутралноЩом се продава много значи е добра марка.
Too much цензура Баце.daskal1
Рейтинг: 2305 НеутралноДо коментар [#11] от "442":
Е, и БМВ купи от Тойота, Тойота купува и от Мицубиши, нормална практика. С техни коли съм от над 20 години, имал съм повече проблеми с "Лексус", отколкото с Камри и 4-рънър, но като цяло са надеждни (е, и затова може би скучни).
бай кольо
Рейтинг: 213 ВеселоМяза старата каска на Дарт Вейдър...
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
poijn
Рейтинг: 162 НеутралноКарах Камри 1999-та. После Рав4 2001. След това Лексъс IS 250 2006, Камри хибрид 2008, Камри V6 2010 и сега Камри V6 2012. Ми... сравнително евтини и безумно надеждни коли.
Имахме Ауди 1999-та, Порше 2003-та и сега малък Мерцедес 2012. Не е да са лоши коли, но показателно сравнено с Тойотите по-горе.
42
Рейтинг: 110 НеутралноТойота е синоним на конфекция, пълен боклук на средни и високи цени. Всички повтарят колко здрави са им Тойотите и как само еди какво си правели, щото еди какво си станало и изреждат ужасяващи ремонти. Ехо, събудете се, дори Ладите са по-здрави от тая ширпотреба.
След комунистите най-много мразя антикомунистите!Куха Лейка
Рейтинг: 111 ВеселоДо коментар [#18] от "42":
100% караш Голф!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
Alexander97
Рейтинг: 873 НеутралноДо коментар [#18] от "42":
!
Караш Лада 2103
Да ти е честита! Ръчна преработка, нали!
42
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#21] от "Alexander97":
След комунистите най-много мразя антикомунистите!Карал съм навремето Самара, 21083, много яка и здрава машина.
stoiank
Рейтинг: 1251 ВеселоБързо продавайте акции на Тойота,ако имате че нещо рисковано става това първо място.
42
Рейтинг: 110 НеутралноАбе, тия Тойоти гледате ли ги с гайгеров брояч? Щото всичко японско скоро ще свети от радиация.
След комунистите най-много мразя антикомунистите!tenevski
Рейтинг: 110 НеутралноКоличеството винаги е за сметка на качеството
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Легионер
Рейтинг: 162 НеутралноКакто е казал някой: "Най-хубавата кола е новата кола." Аз съм на мнение, че по българските пътища всички оценки на коли са относителни поради 2 фактора:
Отговарям и общувам във форума само с хора, които спазват добрия тон, уважават чуждото мнение и са коректни в изказванията си.1. Лошите условия поплатната за движение.
2. Особеностите на пазарите за коли втора употреба, чиито продажби преобладават в България.
Когато имаме нормални пътища и имам възможност да си избера и закупя нова кола, тогава бих имал категорично мнение по въпроса. Всичко останало за мен е относително.
podhod
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#18] от "42":
ами произведените за в българия може и да са тегави ..друго е да си купиш от пратката за сащ, произведена в япония
Тюфлекчия
Рейтинг: 418 ВеселоНе разбирам какъв е тоя безмислен спор без тема за която да се спори. Факт е, че Тойота е фирмата с най-големи продажби. Факт е и че това не означава автоматично нито най-високо качество, нито пък липса на такова, а просто определен бизнес модел, който явно е успешен като продажби, не знам за печалби (а и не се вълнувам честно казано). Автомобилът е толкова специфично нещо, хората търсят толкова различни неща в колите, че е абсурд да се каже "тоя е най-добрия" - просто има за всекиго по нещо. Не мога да си обясня защо в България хората са някакви абсолютни фанатици на тази тема и много мои приятели и познати са готови на бой при спорове за някакви брички - всички се смеят на голфаджиите, ама тойотаджиите, хондаджиите, беемвистите и т.н. са същата стока. Стегнете се бе, хора.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!_tsiki_ (otvratitelen nov sait)
Рейтинг: 616 ВеселоНе е важно кой колко продава, важно е явно да се трови населението максимално. И немската народна каруца/алуди и тем подобни нафтови таралясници продължават геноцида, ака делото на създателите им нацисти убиици и то с огромен успех... Не е случайно, че най-харесваната страница във фб на територията на колхозната федерация русия е именно - алуди.
DFGeneer
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#25] от "tenevski":
Тойота са изключение. При тях количеството е в резултат от качеството. А производствената им система е със статут на религия в съвременната индустрия.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
historama
Рейтинг: 623 Неутрално[quote#29:"Тюфлекчия"]Факт е и че това не означава автоматично нито най-високо качество, нито пък липса на такова, а просто определен бизнес модел, който явно е успешен като продажби, не знам за печалби [/quote]
Много точно казано - БИЗНЕС МОДЕЛ! Без да се задълбочавам, но май и от ФВ се опитаха да го повторят (фирма - майка Тойота, с подмодели: Дайхацу, Хино, Исузу и луксозен бранд Лексъс), но нещо се препънаха.
Спомням си преди години една много интересна книга за един друг бизнес модел - Макдоналдизация (в нея изобщо не ставаше дума за хранителната стойност на сандвичите им). Тъжното е, че у нас никой не се занимава с подобни неща (било то и бизнес модели), и се произвеждат един куп хора с дипломи, но готови да се сбият доказвайки коя трошка е по-добра.
varna_11
Рейтинг: 578 Неутрално[quote#29:"Тюфлекчия"]акт е и че това не означава автоматично нито най-високо качество, нито пък липса на такова, а просто определен бизнес модел, който явно е успешен като продажби, не знам за печалби (а и не се вълнувам честно казано). [/quote]
Абсолютно правилно... Това, че на времето почти всички таксита тук бяха ТИКО, а след това - GM (ланос, калос и т.н.) не означава например че тези автомобили са най-здравите или най-хубавите... Просто в дадения момент те са най-практичните. Гърците даваха преференции за Тойота, затова в Атина много от такситата са Авенсиси, а тук няма да видиш и един Авенсис такси защото тук е надценен и е със скъпа поддръжка. Въпрос на маркетинг...
дурак
Рейтинг: 262 Весело[quote#34:"varna_11"]Гърците даваха преференции за Тойота, затова в Атина много от такситата са Авенсиси, а тук няма да видиш и един
Авенсис такси защото тук е надценен и е със скъпа поддръжка. Въпрос на маркетинг...[/quote]
Прав си , но Не само Авенсис - тук Всичко е Надценено , защото ни харесва , да купуваме скъпо!
Ако някой Иска да плаща 1 л "гаранционно" масло по 55 лв..Ще го Плаща
и аз да съм вносител - ще режа глави!
Разликата м-у нас и гърците е , че гърците имат Глави и не раздават пари а Смятат !!!
Българинът е най-беден но се държи като спечелил от Тотото , защото е и най-.......в главата
stef
Рейтинг: 616 Весело[quote#26:"deutschwagen"]карам 2014 Ауди А6 3,0 ТДИ[/quote]
StefКласика - поздравления
komitata80
Рейтинг: 213 ЛюбопитноДизайнът им не е толкова привлекателен в сравнение с много други марки, но явно това далеч не е водещото. Цените им отдавна не са от най-привлекателните също. Явно "легендарното" качество води до такива продажби.....
iazdakaja
Рейтинг: 924 ВеселоДо коментар [#31] от "DFGeneer":
[quote#31:"DFGeneer"]А производствената им система е със статут на религия в съвременната индустрия. [/quote]
съвременната!???
Човече, това беше преди 30 години!
Всички отдавна възприеха всичко, което трябваше да се възприеме от системата на Тойота...
Сега очакваме да подчертаеш, че поточната система на Форд е със статут на религия в съвременната индустрия.
И да не забравиш за религиозния статут на системата на Карл Бенц като цяло!
Така де, младите требе да знаят...
gmalinov
Рейтинг: 681 ВеселоБраво на японците, голям фен съм им...
GMDFGeneer
Рейтинг: 213 Неутрално[quote#38:"iazdakaja"]Всички отдавна възприеха всичко, което трябваше да се възприеме от системата на Тойота... [/quote]
Ха-ха, нима? Де да беше толкова лесно..
Отпреди 30 години може да са първите опити да се клонира производствената система на Тойота, но тези опити още не са приключили съвсем успешно извън Япония.
И това е добре дошло за плеяда консулантски компании от сорта на Porsche Consulting които припечелват добри пари от внедряването на TPS в индустриални гиганти като Airbus и Volkswagen.
Тойота също не лежи на стари лаври - новата им глобална архитекура TNGA включва ново поколение производствени практики. Така че храна за консултантите ще има поне още 30 години.
[quote#38:"iazdakaja"]Сега очакваме да подчертаеш, че поточната система на Форд е със статут на религия в съвременната индустрия. [/quote]
Да, със сигурност е.
[quote#38:"iazdakaja"]И да не забравиш за религиозния статут на системата на Карл Бенц като цяло![/quote]
Бенц си е бил занаятчия, какво общо има той със система за серийно производство и контрол на качеството?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.