За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Лео
Рейтинг: 1017 НеутралноКато цяло липсата на поддръжка и добро разписание на железниците е отказ от националния интерес. За съжаление, обаче, управляващите нямат национален интерес.
Храбър
Рейтинг: 1291 НеутралноНещо повече!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Този факт окончателно ще разбие икономически и социално северозападна България.
Не случайно съществува изразът - северозападнал!
chicago514
Рейтинг: 683 ВеселоАма разбира се,наречения мост от управляващите"Нова Европа"губи смисъла си щом няма нови пътища към него.Хубава работа,ама...... .
дедо Андро
Рейтинг: 634 НеутралноПреди да почне изграждането на Дунав мост 2 се предвиждаше и сериозна рехабилитация на ЖП пътищата и затова мостът беше изграден със сериозна ЖП част.
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Защо сега "оркестърът, дето свири музиката" се отказва от бакшиша, който му се дава? Глупаво, нали?
ppopov_67
Рейтинг: 770 НеутралноОт началото на прехода железниците са един пренебрегван сектор - за сметка на автомобилния транспорт.
Съзнателно или не всяко правителство ги водеше и продължава да води към загиване.
Отидете на Централна гара в София - най-тихото и спокойно място в града.
Не съм ходил на Сточна гара, ама сигурно и там цари тишина.
Защо никой превозвач, например, не се сеща да превози стоката си с влак - особено при тези затворени граници? Все трябва да има някаква причина.
Основната причина, според мен, че автомобилното лоби отдавна се е наложило навсякъде в нещастната ни Родина. И "управляващите" ни разбойници не могат да му се противопоставят. А дали искат?
Храбър
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#3:"chicago514"]...наречения мост от управляващите"Нова Европа"губи смисъла си щом няма нови пътища към него.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Вместо да целят развитието на района с тази жп линия и така стимулират връзките ни със западна Европа, те се оправдават с факта, че сега нямало нищо за транспортиране в тази посока.
Ами създайте условия за развитие там за да има интерес за производство.
virtual brain
Рейтинг: 629 НеутралноНищо, Баце ще им направи спортна зала в Медковец.
БЕЗполезен идиотПипера е много лют
Рейтинг: 624 Неутралнопросто парите трябва да отидат за пътища и магистрали, а не за ж.п. линии, което е отказ от национален интерес и липса на стратегическа визия.
седеньето го зголемува задникотХрабър
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#5:"ppopov_67"]От началото на прехода железниците са един пренебрегван сектор - за сметка на автомобилния транспорт. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"А веднъж установен, той е по-евтин и конкурентоспособен.
Храбър
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#4:"дедо Андро"]Преди да почне изграждането на Дунав мост 2 се предвиждаше и сериозна рехабилитация на ЖП пътищата и затова мостът беше изграден със сериозна ЖП част. [/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Именно!
За какво го строяха този "Дунав мост 2" тогава?
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноКогато за пръв път се появи тази информация, герберите прокарваха опорната точка, че не е вярна.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКСега ми е интересно дали има развитие, но като гледам затишието, още нямат сведена нова опорна точка.
Чакаме да ни се обясни как линията ще е нерентабилна и как Лилков иска да краде от нея.
chicago514
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#6:"Храбър"]те се оправдават с факта, че сега нямало нищо за транспортиране в тази посока.[/quote]Торбите с лъжите,оправданията и мерките на политиците са пълни винаги догоре.
gost22
Рейтинг: 778 Любопитно[quote#5:"ppopov_67"]Защо никой превозвач, например, не се сеща да превози стоката си с влак - особено при тези затворени граници? Все трябва да има някаква причина. [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Именно де, намери причината и ще видиш, че е основателна — няма файда за превозвача. Отделно, че ЖП-то като държавна заигравка винаги е било средство за крадене от бюджета на държавата. Това още от царско време. И ще е така,докато ЖП-то е държавно. Между другото, линията и сега си я има, само дето местните не произвеждат достатъчно товари. Или да го правим като във вица, дето в затънтеното село, щели да им правят мост, и училище до моста, че и деца щели да им направят, за училището... А нещо сами да се сетят да направят? и ЖП има и пътища има, само кой да ги ползва максимално няма... деца за училището ли искат?
Натътрузен десебар, слуга на БСП
Рейтинг: 655 НеутралноВсичкото десебар е тук люто да кълне
. Ако Баце беше построил магистрала сичкото форумно кибик пак щеше неистово да плюе. Ся жепе линии ядат ли се, че не разбрах???
Няма шики-мики.ЗаНиЗа
Рейтинг: 1836 Любопитно"като определящ сред тях е анализът на прогнозите за трафика" - голяма еуфория беше когато ББ пришпорваше наред да се построи Дунав мост - 2, лично се беше разработил, снимки, камери, испанци, румънци, ЕС РАКоводители, а сега анализаторите МУ "го говорят" по съвсем различен начин?! ЕС насоки или нови БГ посоки?
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#14] от "Олд Шетърхенд":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТоя рефрен само в последните два дни герберите го изтипосаха поне 50 пъти във форума. Обаче явно не работи.
ДСБ са виновни, че гербавите се провалиха изцяло в инфраструктурата.
stonedridah1
Рейтинг: 162 Неутралнопътническият ЖП транспорт просто е неконкурентноспособен без изкуствено държавно субсидиране.
Ти за мен си Мики Маус!това е. ако държавата не субсидира, билетчето би струвало далеч над това за автобусите. точно по таза причина няма интерес към частни инвестиции в пътнически влакове. товарните превози са единствено смислени за развитие на този транспорт.
толкова.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноКакво общо има автомобилният трафик през Дунав мост 2 с ЖП транспорта, че да се позовава на 2300 коли на ден като аргумент за строителство на ЖП отсечка?
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Нека даде данните, колко В.Л.А.К.А минават на ден през моста?
Последните данни от миналата година бяха за 16 влака седмично
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#17] от "stonedridah1":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“А това, което Вили Лилков нарича "няколко по-малки проекти" всъщност ако не се завършат, цялата високоскоростна София - Бургас и София - Свиленград щеше да остане прекъсната на Вакарел, където да си остане на сегашното ниво от 50-те години.
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#14:"Олд Шетърхенд"]Ако Баце беше построил магистрала сичкото форумно кибик пак щеше неистово да плюе. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“И обратното, ако правителството беше решило да остави две ЖП магистрали да минават на коларски път при Вакарел, тогава пловдивските и старозагорските депутати от ДСБ бяха в бойна готовност, те да на направят маймунското театро вместо Вили
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#20] от "cinik":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКВъх... само дето точно тая ЖП линия е част от предизборната програма на ДСБ. Пробвай с нещо друго.
ПП Деос съвсем ли го заигра патерица на Герб?
Цецо
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#2] от "Храбър":
Covid live matter. Stop the genocide.Който израз не се подкрепя особено от НСИ.
Изказването е поредното доказателство за слабоумието сред раданчовците.
Цецо
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#6] от "Храбър":
Covid live matter. Stop the genocide.По таз невероятна логика Пазарджик трябваше да е цъфнал. А Ихтиман даже и вързал. Па той целия работи в София.
Цецо
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#8] от "Пипера е много лют":
Covid live matter. Stop the genocide.В случая се предвижда модернизиране на основната жп линия в страната. Да хвърлиш сума пари за жп линия без товари и пътници е меко казано слабоумие.
дедо Андро
Рейтинг: 634 НеутралноДо коментар [#10] от "Храбър":
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.Защото на тях в главите им постоянно и неизменно е само това:
http://www.dnevnik.bg/comix/142721/
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноА сега малко да посмятаме, да проверим "изчисленията" на великия професор по физика.
TrainStops&trainnum=7626&date=14/02/2016
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Цитат от статията: "Сред ползите от подобен проект той посочи съкращаването на пътуването по линията Видин-София от пет часа на три часа"
Тоест за 250 километра времето е 5 часа. Но ако ремонтираме 60 километра от тях или 24% от трасето, времето спада с 40% часа. Хайде дайте ми варианти. За помощ може да използвате и ето това разписание:
http://razpisanie.bdz.bg/SearchServlet?action=list
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#21:"Darth Plagueis"]Въх... само дето точно тая ЖП линия е част от предизборната програма на ДСБ. Пробвай с нещо друго. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Не мога да си подтисна до такава степен чувството за справедливост и здравия си разум, че да се съобразявам с опаки предизборни платформи. Който го умее - евала му.
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#8:"Пипера е много лют"]просто парите трябва да отидат за пътища и магистрали, а не за ж.п. линии, което е отказ от национален интерес и липса на стратегическа визия.[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Парите отиват за изправяне на трасето при Вакарел. Още въпроси?
Пипера е много лют
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#24] от "Цецо":
седеньето го зголемува задникоттази линия е без товари заради състоянието и. И без пътници пак заради това състояние. Т.е. да казваш няма товари за линия, която все повече е оставена на хартия, е твърдо казано малоумие. Просто товарите и пътниците избират по-дълги и заобиколни маршрути.
Пипера е много лют
Рейтинг: 624 ВеселоДо коментар [#28] от "cinik":
седеньето го зголемува задникотАко ти си Боце, много въпроси има към теб. Ако си Муйо Пуев - свободно.
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#16:"Darth Plagueis"]ДСБ са виновни, че гербавите се провалиха изцяло в инфраструктурата.[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Хич не са се провалили. Едно им признавам - лъжат, мажат, почви преовлажняват, но каквото са хванали, накрая си го завършват....
Цецо
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#25] от "дедо Андро":
Covid live matter. Stop the genocide.Готино. За съжаление вярно. Само дето са пропуснати и другите 500 млн. За останалите да не говорим.
Цецо
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#29] от "Пипера е много лют":
Covid live matter. Stop the genocide.Та кои са въпросните товародатели в региона? По-конкретно, а не с голи лозунги. От типа районе загина щото няма магистрала, сега скоростна жп линия. В нормалните държави магистрали и скоростни жп линии се строят след като се появи нуждата от тях. И няма случай построен такъв път да води до икономически възход.
Е като е скочил толкоз авто трафика и какво стана с региона? Процъфтява ли?
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноГоспода, минусът е аритметичен знак наистина, но цъкането на минуси не се брои за изчислителна работа. Дайте сметките, които поисках в коментар №26
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Цецо
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#29] от "Пипера е много лют":
Covid live matter. Stop the genocide.Я все пак ми обясни. Как София Видин иска скоростна жп линия, като пътникопотока се покрива от няколко автобуса, а София Пловдив не? Двата най-големи града, при това на няма и 150 км. Основно равнина. При това част от най-големия европейски коридор и част от линията към основно наше пристанище.
И все пак. На кой товародател му пука, че товарния влак пътувал 2 часа повече?
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#30:"Пипера е много лют"]Ако ти си Боце, много въпроси има към теб. Ако си Муйо Пуев - свободно.[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Живи и здрави, оставям те да помислиш за вредата от това, да оставиш една отсечка у царевичака и със същите пари да изправиш тази между двата най-големи български града, където на всичкото отгоре цялата останала линия е високоскоростна.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#35] от "Цецо":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Ние излагаме икономически аргументи, а ти още не си помирисвал жълти павета, да видиш и чуеш що са "политически аргументи". Да ти надуят главата на шопскоцигански професионален жаргон с идеи, как "ъ фффлезнеш подкожно ън раята", "шаран се лОви ън лайна, не ън блесна" и другите 200-300 подобни идиоми от професионалната терминология на съсловието
f31
Рейтинг: 213 Неутрално"2300 автомобила дневно преминават пред Дунав мост 2"
Пълна мизерия - през Капитан Андреево минават по 100 000 дневно !
Когато Сърбия влезе в ЕС, трафика ше мине през нея и Дунав мост ще умре.
Поредния безумен проект на Иван Костов, който ни заби в огромен дълг с лихви за следващите 100 години.
Храбър
Рейтинг: 1291 Неутрално[quote#35:"Цецо"]Я все пак ми обясни. Как София Видин иска скоростна жп линия, като пътникопотока се покрива от няколко автобуса, а София Пловдив не?[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ако китайците наистина построят жп линия до Одрин, ще има достатъчно товаропоток.
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#38:"f31"]през Капитан Андреево минават по 100 000 дневно ![/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Това е неверна цифра.
Цецо
Рейтинг: 1291 ВеселоДо коментар [#39] от "Храбър":
Covid live matter. Stop the genocide.Това наистина е аргумент. Та от Одрин откъде ще минат за Видин?
Храбър
Рейтинг: 1291 НеутралноЕдин човек се прибирал късно вечерта и гледа някакъв пиян да търси нещо наведен под уличната лампа.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Разбрал че си бил загубил ключа и решил да му помогне. Търсил, търсил но нищо не намерил и накрая попитал къде е бил загубен ключа. Отговорът бил, че ключът паднал някъде в тъмната част на улицата.
- Е защо тогава търсиш тук?
- Ами тука е светло!
Въпросът е дали пияният си е намерил ключа.
Храбър
Рейтинг: 1291 НеутралноДо коментар [#41] от "Цецо":
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Едва ли ще стигнат до София, ако след това изобщо няма на къде да отидат.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Пипера е много лют
Рейтинг: 624 НеутралноДо коментар [#35] от "Цецо":
седеньето го зголемува задникотаз не отричам нуждата от скоростно жп-трасе между София и Бургас и София-Свиленград. Скоростната жп-връзка между Видин-София-Кулата е част от международен транспортен коридор и не се използва само от местни товародатели и пътници. В някой бъдещ етап може да доживеем и жп-връзка със Сърбия при Неготин, и тогава Видин от жп-апендикс (какъвто беше преди моста) да стане хъб. Може и да няма вече за кого това да е от полза, но пак ще показва липсата на далновидност в управлението - гербавите правят магистрали, комунистите наляха милиарди в келявия не-АЕЦ Белене и Южния пАток, дето ги няма.
Аз говоря за цялостна пълноценна ЖП-мрежа, от която Видин-София е една от отсечките.
Judjuk
Рейтинг: 2208 НеутралноЕ па този какво роптае? Вече се разбрахме, че ще се модернизира линията за Бургас и пристанището и ще има кораби за Сочи и Крим. Мене това ме устройва. Мъчно ми е за Видин, ма като не стигат парите....
Judjukhgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#31] от "cinik":
То едно е ясно. Че си гербер, гербер си, че си платен, платен си, ама що си такъв Путлер, това не мога да разбера. Караш вараш се към Бургас и Бургас я караш. Абе, човек, живеем в България, не в Русия. Там са свикнали така, небалансирано да развиват регионите си. Едната му Москва и след това само Тайга. Руснаците ги разбирам, използват територията си като защитна преграда, ама защо така искаш и с България. Ама, то едно нещо стана ясно през последните седмици. Явно Матюшка Русия не дава да се строи. Някак си са ни харесали още след 1878 г. и от тогава насетне само един и същи рефрен. Разделяй и владей и пълно противопоставяне.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#47] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Нещо за първи път се засичаме с теб на форума. Иначе щеше да знаеш, колко клавиатури съм счупил да пиша за островното разположение на Северозапада по отношение на автомобилен достъп. Видя ли новина за поредната катастрофа на Гинци и Петрохан, първи питам "докога" ще се ходи за Видин през Берковица. Същото правя и за смъртоносната, особено зиме отсечка Ботевград-Мездра.
Писал съм още, че съм съгласен на двоен скок на винетката, докато не се завърши АМ Хемус и скоростният път до Видин.
Там трябва път за коли, поне 4-лентов. Европейска ЖП отсечка на 60 километра от 250 общо, за която да издумкаме 1 млрд лева, това е пълна глупост. Ако имаше 400 милиона свободни и трябваше непремено железница, щях да ремонтирам цялото трасе, да му възстановя проектната скорост. Защото в на ДСБ варианта 60 км ще се ремонтират, ама от Мездра до Медковец пак ще се пътува с 50 км/ч и там за ремонт пари няма да има.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#38] от "f31":
Явно много искаш да минава през Сърбия товаропотока. Ами, що тогава не ходиш в Сърбия, там плащат на такива като теб. Абе, ланко не разбра ли, че Пирея е купена от Коско и китайците няма да си позволят да играят с такъв рисков партньор като Турция. Турция в момента е в лоши отношения с почти всички свои съседи, като вземеш Ирак, Иран, Сирия, Гърция, та стигнеш и до страни като Израел, Русия, Армения, а в последно време и България. Явно ти трябва малко повечко четене. Китай е сериозен играч и няма да заложи на страни като Турция, а по-скоро на такива като България, Гърция, Сърбия и Румъния. Въпросът е, кой ще се пребори да вземе каргото. Едно е ясно, гърците се уредиха. Сега да му мислят тия на втора линия.
ПС: И, още нещо Китай никога не залага на един кон. Китайския превозвач "Коско" има основен дял в Пирея - Гърция, Геноа - Италия и Копнхаген - Дания. Така, че ако не си се информирал замълчи. Контейнерните влакове ще ни подминават и това ще означава пропуснати ползи. Но, ние ги обичаме тия неща. Пропуските са ни в кръвта, исторически сме предопределени за това, благодарение на късогледството и липсата на всякаква стратегическа мисъл.
Judjuk
Рейтинг: 2208 Неутрално[quote#47:"hgg21387465"] Караш вараш се към Бургас и Бургас я караш.[/quote]
JudjukАз този не го познавам, ма е прав, да знайш. Ти като напуснеш Видин, нататък са едни баири и степи, едни кривондели, дорде стигнеш Европа ще загубиш половината багаж и ще каталясаш. Не е този правия път за Европа, да знайш.
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#45:"Пипера е много лют"]Аз говоря за цялостна пълноценна ЖП-мрежа, от която Видин-София е една от отсечките. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“И каква ще е тази пълноценна мрежа, при която две ЖП магистрали (от Бургас и от Босфора) се прекъсват на Вакарел с път по стандарти отпреди 60 години?
Не е ли по-логично по-натоварената отсечка да почне да се изплаща по-бързо и с парите от нея да се мисли за следващата, била тя Видин-Медковец? Въпреки че никога не бих направил скоростна отсечка сред полето, започваща и завършваща в стара мрежа.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#48] от "cinik":
Като си се качил така Матросовски на амбразурата да защитаваш руско-сръбската кауза, поне си признай. Матросовците ги обичат много, някак си геройски изглеждат в очите на простосмъртните. Отличават се с едно сериозно качество - тъповати, но затова пък упорити и с чувство за дълг към "бащицата" на нацията. След успех отиват за рутинното погалване по главата и потупване по рамото. А, ако им дадат и червена значка, нямат равни на себе си. Та, май си от тия - матросовците.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#49] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“За контейнерния влак с товарите, пътували 3 седмици от Китай е без значение, дали ще пътува с 1 час по-малко или повече, защото Видин-Медковец 60 километра не били ЖП магистрала. И ти обясниха вече, че нататък от калафат има една линия отпреди Втората световна, с дъвени траверси и ковани крампони, неелектрифицирана естествено. От Пирея до Будапеща само Атина-Солун да е по-добре от Видин-Медковец в днешното му състояние. Ако има товари наистина, ще ремонтирам Мездра-Видин цялата, вместо половината да е магистрала и другата - ниво 60 години.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#52] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Държавата може да падне в лапите на Путин само и единствено заради такива като теб, които имат милиардите за слънчогледови семки.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#50] от "Judjuk":
Жалко, че не си разбрал каква ще е бъдещата роля на Румъния в ЕС. Явно по-далеч от Цариброд, а опа извинявай вие го наричате "Димитровград". Нали ще се побратимяваме с братята сърби, които изобщо, ама изобщо не ни искат. Затова пък си действа в Македония, а ние като Ганьо умника си мислим, че ония там будалите, на север от Дунав доматите с колците ги ядат. Само ако знаете Румъния колко е напред и колко ще дръпне в следващите 20 години, ама затова пък вечната дружба с братята сърби и руснаци е незаменима. Абе, важното е Златев да продава петрола, пък будали да взимат за 2 лв. литъра колкото сърце и душа ти искат.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#53] от "cinik":
Ма, то като човек лъже понякога се пообърква. Първо китайското карго пристига в Пирея с кораб, ама то на ония платените, които мислят със сърцата и душата си за Русия им се привиждат степи и тайга. Да не говорим, че в момента, ако си чел малко от малко статията и изказването на Лилков, а ако си се запознал и с одобрените проекти, става ясно, че Румъния започва с трасето от Калафат до Крайова и Арат. Така че малко инфо, малко книжки, малко транспортни и стратегически политики и след това на амбразурата, че от Москва и Белград ще вземе да не пуснат транша и после няма как да се седи ден и нощ и да се громи империализма.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#55] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“И като е такава важна ролята на Румъния, защо не вземе да си извади дървените траверси с ковани крампони, да си направи нормален ЖП път Калафат-Крайова, пък ако вземе и да го електрифицира (както е електрифициран Видин-Медковец в момента), цена няма да има...
Judjuk
Рейтинг: 2208 Неутрално[quote#55:"hgg21387465"]Жалко, че не си разбрал каква ще е бъдещата роля на Румъния в ЕС. [/quote]
JudjukКво ми пука бе? Аз искам пристанището да почне да работи. Не заради самото пристанище, а заради икономиката на България. Щото няма икономика, няма пари, няма живот.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#56] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Нещо виждам, че имаш проблеми с лексиката. Не можеш да боравиш с главно и подчинено изречение. Сега ще ти ги разделя, за по-лесно смилане:
"За контейнерния влак с товарите IIII
пътували 3 седмици от Китай IIII
е без значение III
дали ще пътува с 1 час по-малко или повече III
3 седмици се отнася за товарите, не за контейнерния влак, който почва на Пирея, разбира се.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#54] от "cinik":
Важното е да се минава през братска Сърбия, ама като знам какво е на Калотина и кви баири са и кви реки, хич не си мисля, че "братята" сърби ще ни отразят. Затова пък яко действат към Будапеща. Строят си хората една линийка за около 220 км. и си я прекарват тихо мълком надолу към Гърция. Айде сега, яжте доматите с колците. А, ти знаеш ли как действат твоите приятели сърбите - вдигат десетократно таксите като виждат, че зависиш от тях. Така е станало и преди първата световна война. Ама, кой да чете история. Да не говорим за югоембаргото и загубите, които понесе България заради великите амбиции на ония в Белград да стават център на света.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#58] от "Judjuk":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Според същия, да оставиш прекъсната ЖП магистралата между двата най-големи български града и да отбиеш парите за периферна отсечка представлява акт на борба с путинизма.
После ходи му обяснявай, че 160 километра се постигат със специални вагони, ама тези вагони като минат през Мездра-Медковец, като нищо може да стане като с дезиро-то на Сименс, където Сименс каза, че за ред допотопни отсечки си оттегля гаранцията, докато не ги ремонитрат.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#59] от "cinik":
Явно си много объркан човек. Съветвам те да прочетеш малко литература по въпроса и после да взимаш отношение към лексиката ми. Явно, нещо с щаб квартирата в Банкя не е наред и ще се наложи да се получават допълнително инструкции, че може да вземе някой да се позамисли. Ама, то и "електронното правителство" трябваше да стане, ама остана само като блян в главите на някои велики мислители. Но, нищо, ти сега мисли само за Сърбия и Русия и не се притеснявай - там е свободата.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#60] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Може ли да ми дадеш линк, какво строят в момент сърбите в посока Будапеща и посока Скопие? Аз не намерих да строят нищо.
Оттам идват всичките беди на България - никой няма желание да чете. Иска да стои на масата и да му разказват "политиците".
Judjuk
Рейтинг: 2208 Неутрално[quote#61:"cinik"]Според същия, да оставиш прекъсната ЖП магистралата между двата най-големи български града и да отбиеш парите за периферна отсечка представлява акт на борба с путинизма. [/quote]
JudjukБе и аз му казвам, ма не ще да разбере. Зареже го, то правителството взе правилното решение. Нали знаеш са кучетата и кервана.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#61] от "cinik":
Сега очаквам и великоруската идея за "транспортния пръстен", с който ще бъде обхваната цяла България, така че да е изолирана от останалия свят с десетилетия наред. Ама, то от Путиновци кво можеш да очакваш освен самоизолация и себеотричане. Оле, колко мъка има по тоя свят....... Абе, хората на Запад искат да се отварят, махат граници, само и само регионите да се обединяват в икономическо, политическо, социално и демографско отношение, тия нашинките ми говорят за тотален изолационизъм, ала 45 година. Ама, то важното е да има граница, и пиле да не може да прехвърка, че видиш ли врагът дебне отвсякъде. Само сърбите и руснаците са добри, а забравих и Делян Пеевски....
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#63] от "cinik":
Ми потърси, толкова ти е и експертизата. А, ама чакай, в руския печат това може да е отразено. Питай другарите от Москва, там ще ти кажат. А, може и в Белград да се обадиш.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#65] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Kaжи, как точно сме се изолирали от ЖП-мрежата на съседите, защото аз доколото виждам:
от Кулата нататък - неелектрифицирано
от Калафат нататък - неелектрифицирано, върху дървени траверси
от Гюргево нататък - неелектрифицирано
от КПП Петко войвода - неелектрифицирано
от Капитан Андреево - доскоро не беше, май сега го електрифицират
И ти искаш да се самозадоволяваме, като си правим между две села ЖП магистрала.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#67] от "cinik":
Ти, кажи направи ли справка за Белград - Будапеща, не плещи глупости, че се излагаш като кифладжия. Явно материята ти е чужда и правиш първите си стъпки, но аз винаги съм им казвал на ония от ГЕРБ, че им трябва малко по-добра експертиза, а не ентусиасти инженери, които си мислят, че могат да разбират от стратегия. Айде сега разрови се малко в Интернет, за да видиш дали наистина има нещо такова. Ама, то вождът като беше в Китай и китайците му говориха за железници, той наливаше асфалт в обходния на Монтана, който зейна като швейцарско сирене. Да благодарим на колегите от Трейс, ГБС, Водстрой и всички креатури, които "усвояват" с огромен потенциал заемите, които ние ще трябва да изплащаме.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#67] от "cinik":
Има един сайт на Европейската комисия, там пише какви са одобрените проекти и кой ги финансира, както и стойността им. Вместо да ровите по сайтовете на Путин, си има официална информация, която ако човек поназнайва малко от малко английски, колкото например ученик от 6 клас ще разбере що е това приоритет, защо се финансира от ЕС и в какъв размер и защо ЕС дава пари за проекти в ЮИЕ. Самоучастието за желаещите е 15%, а за тези, които не искат като България, да ходят в Москва, там дават парите в чували, без разписка. Ей така, щом е за братушките.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#66] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Oтдавна съм потърсил и сега ще кажа нещо, което е твое мнение срещу мое мнение, а всеки сам ще си прецени кой лъже и кой е прав.
И така: в момента сърбите не строят нищо повече от дребни ремонти и една нова гара в Белград до стадиона на Партизан, която стои замразена от 2-3 години. 220 килметра - баба ти трънкина!
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#69] от "hgg21387465":
?
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“И вместо да го пишеш това всичкото, що не ми го дадеш този сайт
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#68] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“За Белград-Будапеща, да - направих справка. До 2019 година ще тече препроектно проучване, което ако покаже ефективност, ще премине в строителство.
Todor Tchervenkov
Рейтинг: 668 Неутрално"Утре е крайният срок за подаване на формата за кандидатстване"
Ох, форма ли ще подаваме? Абе напишете го направо на английски бе, другари. Толкова ви се иска. Какво ще се зверите по речници за превод.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#72] от "cinik":
Хубаво я направи, я сега направи още веднъж и виж кога ще бъде пусната линията в експлоатация, а не лъжи като ГЕРБЕР на митинг. Хубаво е, че почнахме с уроците по стратегия и инфраструктура. А, за да се изказваш в този форум, ще трябва да прочетеш и малко книжки, да отидеш в университета, специалността се казва "МО" и чак тогава да пишеш. Иначе, можеш да си седиш и да смяташ наклоните на жп линиите, за да видиш денивелацията на трасетата до Сърбия.
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#74:"hgg21387465"]Хубаво я направи, я сега направи още веднъж и виж кога ще бъде пусната линията в експлоатация, [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Kaк да кажа аз, когато те самите не знаят и правят предпроектно проучване? Там са китайците вътре, а те с нищо не са по-стока от руснаците или катарците. Тоест, АЕЦ Белене е вероятен изход....
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#75] от "cinik":
Ти, виж там колко са отпуснатите от Китай средства, пиши какъв е размерът. Така де, направи пълна справка и изложи истината, а не поставяй квалификации. Така, вие ГЕРБЕР-четата разправяхте и за Пирея, че била това, онова, ама се оказа, че капацитетът нараства с по 40% на товарите. Сега, виж идеята на твоите приятели сърбите за развитие на мрежата и ще видиш, че ще го ядете от братския сръбски народ....и то по балкански.
ПС: А, относно лъжите ти виж официални източници. Европейски, истински, а не твоите от Банкя.
China wins $1.6bn contract to support Hungary-Serbia high-speed rail. Under the agreement, a consortium led by China Railway Group (CRG) has been awarded a CNY10bn ($1.57bn) contract to build the 160km Hungarian section of a railway linking Budapest with Belgrade, and will also be responsible for the general management of the project.The 350km Hungary-Serbia project is expected to be completed in two years.
The project is an additional two-track linking line and electrification project of the existing railway, with the designed maximum speed of 200km/h and a designed operating speed of 160km/h.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#75] от "cinik":
Не бях чувал за проучване за 1.6 млрд. долара, но щом казват ТИКВУН така казва от Банкя, значи е така. Айде сега попрочети по-добре, пък барем ти стане ясно откъде ще минават китайските товари, докато твоят любим премиер налива асфалт по нерентабилните му магистрали, водещи от никъде и за никъде. Друго е да водиш международни преговори, ама за това се иска акъл, а не мускули и сланина.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#75] от "cinik":
Понеже започва да ми става забавно с теб ще ти дам още един жокер за размисъл от значението на Видин - София - Кулата. Ама, този е последен, че после ще искаме оставки.
December 01, 2015
China Railway group wins contract for Belgrade to Serbia high speed rail china, construction, economic impact, europe, future, high speed rail
A consortium led by China Railway Group (CRG) has been awarded a 10 billion yuan ($1.57 billion) contract to build the Hungarian section of a railway linking Budapest with Serbia's Belgrade, in China's first high-speed rail win in the European Union.
Three firms - CRG's China Railway International Group, a subsidiary of national operator China Railway Corporation and the Hungarian State Railways - will form a consortium to construct the 160 kilometre route, CRG said in a statement on Wednesday.
The railway, which will be 350 kilometres long with the Serbian portion, will be completed in two years and will be able to accommodate trains travelling up to 200 kilometres per hour, it said. The Chinese firms will account for 85 percent of the consortium, it said, without providing further details.
The Budapest-Belgrade-Skopje-Athens railroad is a planned project of a high-speed railroad track which will start in Budapest, via Belgrade and Skopje to Athens. The Budapest-Belgrade railway will be finished in two years. Planned speed is 160 km/h between Budapest and Belgrade, current line between Thessaloniki and Athens is 200 km/h with upgrades to 250 km/h ongoing.
The rail upgrade fits with a Chinese plan to turn Greece's main port of Piraeus -- where Chinese shipping giant Cosco Pacific holds a 35-year concession to upgrade and run two container cargo piers -- into a regional hub for trade with Europe.
China sees the region, comprising some of the EU's newest members and others in the Western Balkans that are trying to join the bloc, as a potentially lucrative market and bridgehead to the wider EU, drawn by relatively low wages, educated workforces and scope for development on the EU's fringes.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноЗа непросветените, ето какво ще изгуби България, ако не успее да развие направленията си от Гърция към Румъния
https://www.youtube.com/watch?v=_VnA52Fip_4
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#74] от "hgg21387465":
dUSL6N0U11ZN20141217
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Не можа да ми докажеш, че ремонт на 60 км отсечка Видин-Медковец ще свали времето за преминаване с 2 часа
Не можа да ми посочиш, какво се строи по ЖП мрежата в Сърбия
Не ми показа и сайт с търгове на Европейската комисия
Сега се порови малко, та сам за себе си научи, че търгът е бил преди 2 месеца и няма как да е построено нещо.
"Our aim is for the feasibility study and all plans to be completed by June next year so that the railway could be built by June 2017," he said.
http://www.reuters.com/article/europe-china-east-i
ПС. Специалност МО е академичният еквивалент на народния израз "дървена философия".
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 Неутрално[quote#31:"cinik"]но каквото са хванали, накрая си го завършват.... [/quote]
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЪ? Какво точно завършват? Неща, които седмица по-късно се отварят за довършване?
Я кажи, тоя мост, дето гербавите толкова се пъчеха (то от завършените неща ли е?), какъв му е смисъла, ако няма бързо трасе?
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#80] от "cinik":
А, ти прочете ли си новината, за да видиш, че е от 2014 г. Ох, мале, мъка, мъка. То, като на изборите на ГЕРБ, фалшификация след фалшификация. Я виж тази, която съм ти пуснал и ще разбереш с какво темпо се работи по това направление. А, колкото до доказването, няма какво да доказвам на хора, които са още в 2014 г. Колкото до квалификациите ти за образователната система и специалностите, явно за предпочитане са пожарникарите и физкултурниците. Поне им личи, по физиономиите.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#80] от "cinik":
Така е хората за 1 г. са си направили изследването и сега са възложили договор за строителство за 1,5 млрд. евро. И, това, ако не ви стига на ГЕРБЕР-ите, не знам, вече трябва и папата да викам. Ама, то не е като да тупаш топката по цял ден и да пиеш кафе с Пеевски и компания. То, че си циник, си циник, но поне не бъде толкова нагъл лъжец. Вземе някоя баба да ти повярва
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#83] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Наистина, годината е прави ли ти нещо впечатление? Китай дава държавен заем 1,5 млрд $ на Сърбия. Държавата прави "търг", който по случайност се печели от консорциум с 85% китайски изпълнители. Никой не говори за някакви контейнери от Пирея, говори се само за ползата от свързване на два големи вътрешноевропейски града - случай, аналогичен на София-Пловдив, не на Видин-Медковец
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#81:"Darth Plagueis"]Я кажи, тоя мост, дето гербавите толкова се пъчеха (то от завършените неща ли е?), какъв му е смисъла, ако няма бързо трасе?[/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Препрочети Вили Лилков, той е казал какъв му е смисълът. 2300 коли на ден и 2-3 влака. Като понеже има дрезина Видин-Крайова всеки ден, като я приспаднеш нея, остава 1 товарен влак дневно. И това не е заради 1 час повече, който се губи на Видин-Медковец и който ще спечелиш само ако освен новата отсечка, имаш и ново поколение вагони. Които пък никой няма да пусне заради 60 км ЖП магистрала на фона на няколко стотин стари и неремонтирани, за да стигнеш до тях и да продължиш след тях
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#84] от "cinik":
То, като търговете ви с АМ "Хемус" и всичките ви корупционни схеми. Ояли сте се в корупция
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#86] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Първо, моята партия стои написана в сигнатурата ми и още не е помирисвала власт, за добро или лошо. Второ, като си толкова против търгове "като АМ Хемус и всичките корупционни схеми", защо ги даваш за пример и ми пускаш линкове? Китайското експортно финансиране е пробило само в Африка, Латинска Америка, остатъците от Югославия останали извън ЕС и Унгария на Орбан.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#87] от "cinik":
Опа, опа, нещо май започваме да се изнервяме. Не така. Че си платен писач на ГЕРБ, го знаем всички в тоя форум. Няма нужда да се прикриваш под разни абревиатури на движения без лица. Второ, изместваш темата за субсидиране на проекти от една държава в размер на 85%. Това си е подарен проект, който за разлика от нас сърбите са видели, че е изгоден. Само ние не искаме да кандидатстваме за финансиране на отсечки, за които се изисква от наша страна едва 60 млн. евро за период от 4 години. Сиреч, както се изразява твоя любим премиер, това са около 15 млн. евро на година. Така че тук тезата ти определено олеква откъм експертиза, която и без туй ти липсва. Но само хора, които не разбират от транспортни въпроси, могат да твърдят, че изграждането на коридор, който отваря България към ЕС и останалата част на Европа, не е ефективен, каквото и да означава тази дума в случая. Всички нормални страни, с нормални икономики и общество гледат да се отварят към съседите си, тъй като са разбрали, че това дава възможности, а не отнема възможности. Само в комунистическите тъпи кратуни може да се роди подобна теза, че отварянето на границите е пагубно за националната сигурност.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#88] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Oще не си разбрал, че 85% грант на ЕС имаше в размер, който стигаше само за една от двете отсечки: или Костенец-Елин Пелин, или Видин-Медковец. И правителството е избрало логичното, да има поне една цяла завършена линия, по която да пътуват без ограничения новите поколения влакове. Не две недовършени, по които нови влакове или да не могат да минават изобщо, или високоскоростен влак да си показва скоростта само на 60 километра от 250 , или да не важи гаранцията на производителя, както Дезиро-то отказва такава за разбитите части от сегашната ЖП-мрежа.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#89] от "cinik":
Я, вземи да прочетеш що е това МСЕ и какви са условията за получаване на помощ, че започваш да се объркваш нещо. Започваш да размиваш дебата, тъй като олекваш откъм съдържание и тези. Излъга за Китай, явно не разбираш и от МСЕ, а започваш вече и съвсем умишлено да говориш за разни дезира и т.н. . За твое сведение, ако беше прочел малко повече, щеше да разбереш, че принципът на който е изграден целия механизъм за свързване на Европа, е да се финансират проекти без така наречените квоти, а на конкурентен принцип. Така че моля те спри да спамиш в полза на тия от ГЕРБ, които ти плащат.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#90] от "hgg21387465":
ciiata-na-jp-uchastyka-vidin-medkovec-e-nerentabil na-211235/
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Това е отговорът на министъра пред парламента (няма пари) и никой не изказа мнение, че лъже за цифрите. Само бих изритал с удоволствие онзи задник, който дотук е похарчил 11 милиона за "предпроектно проучване" на тази глупост.
http://www.investor.bg/evroproekti/264/a/moderniza
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [ #91] от "cinik":
Ако правителството не може да задели едни 60 млн. евро за този проект за период от 4 години, това вече не ме интересува. Явно става въпрос за политически приоритети. Поне да не го бяха писали в предизборните си кампании, тъй като хората по места остават с празни надежди за нещо, което им е обещано.
ПС: Иначе Московски си говори глупости за някакви милиарди, които не са истина. Говорим за изграждането на участък и то поетапно до 2020 г. След 2020 г. се пускат и се кандидатства за останалите участъци и така целият коридор до кулата ще излезе на българския данъкоплатец не повече от 600 - 700 млн. лева. Това са повече от 500 км. Сега го раздели на километър и виж дали не е рентабилно.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#91] от "cinik":
Относно задника, това е именно твоят министър, тъй като проектът за "предпроектни проучвания" е финансиран по ОПТ, възложен от НКЖИ, чийто принципал е МТИТС - сиреч Ивайло Московски. Става въпрос за "усвояването" на едни пари от нашите хора - "Водстрой", ГБС и Трейс - Пеевски,Михайлов Домусчиев и Сие/спавка виж проекта за Централна гара - 90 млн. в джоба на ГБС и Водстрой/ и правене на мили очи пред Европа, тъй като това е приоритетна линия за тях. Нашите не искат, тъй като са с Русия и Сърбия и продават националните си интереси за жълти стотинки - големи хитреци, няма що. Последните събития с Гърция показаха, че България е на път да си развали отношенията с почти всички свои съседи.
cinik
Рейтинг: 2563 НеутралноДо коментар [#92] от "hgg21387465":
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“В отговора се казва, че "Проектът не може да получи финансиране по Механизма "Свързана Европа", тъй като е нерентабилен. Не виждам ваш представител да го оспорва това нещо. Значи този механизъм е искал вероятно feasibility study, а там колкото и да се разтягат локуми, 60 км скоростна магистрала насред отсечка, позната от разказа "Дядо Йоцо гледа" и за лаик е ясно, че е безсмислена.
cinik
Рейтинг: 2563 Неутрално[quote#93:"hgg21387465"]Относно задника, това е именно твоят министър, тъй като проектът за "предпроектни проучвания" е финансиран по ОПТ, възложен от НКЖИ, чийто принципал е МТИТС - сиреч Ивайло Московски. [/quote]
Moника Маковей: „Ако изчистите съдебната система, тя ще изчисти всичко останало“*** Ахмед Доган: „Който има контрол над съдебната власт, той контролира държавата“*** Буци до Ди Джей Ванко 2: „Бяхме подложени под натиск да приемем румънския модел, който счупи Румъния. Благодарение на ГЕРБ със своите десни, консервативни и християнски принципи се спаси държавата“Очевидно него имам предвид, само че не го изкарвай мой министър. Моята партия се казва ДЕОС, стои изписано в сигнатурата с главни букви. Той е изхарчил 11 милиона да установи нещо, което е ясно и за третокурсник в ПЖИ, а вие искате още 800 милиона, за да го реализирате наистина.