Лиляна Павлова обеща строежът на Западната дъга да е в срок

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Georgi Yordanov
    Georgi Yordanov
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Обещанието .... не е, като завещанието, та ... ще видим!

    Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!
  2. 2 Профил на V.Iliev
    V.Iliev
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#1] от "Georgi Yordanov":

    ББ ще дойде с лопатата и ще видиш как всичко ще стане в срок

  3. 3 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ко?Не! КУга?

  4. 4 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 733 Неутрално

    Колко и северната тангента работи. Резахме лентата, ама това нема да стане още година поне.
    Добре де, що не се напънете и не свържете Младост с Тракия по околовръстното веднъж за винаги. Там е най--голямата мъка!!!

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  5. 5 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2926 Неутрално

    Брех...! Тия процедури, още ли не са ги спряли?!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  6. 6 Профил на ceci_
    ceci_
    Рейтинг: 785 Неутрално

    Браво!


    До коментар [#4] от "оstavime":

    Мъка е, преди това беше мъката от драгалевци, сега от младост т.е. явно има напредък. От другата страна мъката е по-голяма, нека да направят това което са хванали. Иначе от Младост до Тракия участъкът изглежда лесен, почти само ниви, т.е. не би трябвало да е проблем отчуждаването

  7. 7 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#4] от "оstavime":

    Защото големия трафик е през Западната дъга - магистралата от Гърция и Сърбия.

  8. 8 Профил на Един Българин
    Един Българин
    Рейтинг: 112 Неутрално

    До коментар [#4] от "оstavime":

    Колега, бая направиха за Младост. Вече Младост не само не е част от България, но не е и част от София. Въпреки, че участъкът Бизнес парк - Тракия е болезнен, трябва да се прави нещо и в Северна София. Освен че няма метро (без Обеля, което е по-скоро запад) няма пътища, тротоари, велоалеи, паркове, нови автобуси, трамваи...

    Всичко се руши и е оставено на милостта на природата, а за "спокойствието на гражданите" се грижат тъмнозелените. На вярно на много места в България е така, но трябва ли да ги оставим в забвение за сметка само на интересите на някаква богата част от обществото?

    Един Българин
  9. 9 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Ще има ли преовлажнени почви?

  10. 10 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1005 Весело

    Не е честно така , реформаторите какво ще критикуват

  11. 11 Профил на Yomega
    Yomega
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Силно заблатения терен силно ме притеснява!...

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  12. 12 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1063 Неутрално

    Тая некадърница още ли не е подала оставка?

    Обичам да грухтя и плюскам.
  13. 13 Профил на pesheff
    pesheff
    Рейтинг: 858 Неутрално

    Похвално Павлова - нямате ли потенциал да се мобилизирате по всички проекти едновременно - нали вече са финансирани и само се изисква надзор и поощряване над изпълнителите?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  14. 14 Профил на Ivailo Asparouhov
    Ivailo Asparouhov
    Рейтинг: 628 Неутрално

    В събота минах от там и видях с очите си. Това 90% сигурно Лилито го смята с ДДС и акциз :))
    Моста въоще не е готов, а платното още е на етап най-долния слой - с едри камъни. 90% ха, ха. Размяхте ме.
    Идете и вижте какво посмешище е кръговото дето го пуснаха ударно преди изборите. Оставиха го с кръпките и бабуните. Срам.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  15. 15 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Лиле,тази дъга брадяса,а и небесна да беше,щеше да ни излезе по-евтино и удобно.

    Tony
  16. 16 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 2926 Неутрално

    До коментар [#9] от "balkantourist":

    Естествено! И да няма, ще ги измислят! С тия 30%-та мизерни, живее ли се?!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  17. 17 Профил на l_i_k_a_t_a
    l_i_k_a_t_a
    Рейтинг: 681 Неутрално

    Лиляно в страната е пълно с дупки големи колкото главата ти.

  18. 18 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5323 Неутрално

    Айде малко да се запрат с обещанията.

  19. 19 Профил на Истински Десен
    Истински Десен
    Рейтинг: 471 Гневно

    Това комунистическо лайно пак ли се прави, че разбира от пътища? Изглежда наесен пак ще откриваме недовършени обекти, я минете по новоткритата част от севената тангнта, за да видите какъв труд кипи по вече открит участък! Да се чуди човек какво откриваха на 30.12.2015 г. ??? Абе гарантирано от мутромилиционерите от ГЕРБ!

  20. 20 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Западната дъга и тангентата са нужни, за да разтоварят центъра през лятото. Турците масово минават през центъра в посока Пловдив/Свиленград, което трови хората по един или друг начин.
    Южната дъга ще я достроят, когато намерят пари. Явно Брюксел не дава пари за нея. Тангентата я почнаха с пари, които спестиха от другаде. Т.е. щяхме да ги загубим, защото окепазиха друг проект. Доколкото си спомням парите бяха от Околна Среда и тангентата мина като пазенен на въздуха на града чист. В крайна сметка южната дъга не е нужна като обиколен път, защото от Гърция не се минава през Владая, а по Струма. Ако искат през южната дъга трябва да се строи в посока Цар Борис III. В обратната посока, обаче ще свързват и АМ Калотина, още един европейски коридор и Костинбродско шосе, ако решат някой ден да направят тунел под Петрохан, за Видин-София. Хемус ще си остане за Русе-София.

  21. 21 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 112 Неутрално

    За такива статии се взима една карта, един маркер, и почвате отгоре да рисувате и да обяснявате. За да има ефект от написаното.

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #