За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Georgi Yordanov
Рейтинг: 838 НеутралноОбещанието .... не е, като завещанието, та ... ще видим!
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!V.Iliev
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#1] от "Georgi Yordanov":
ББ ще дойде с лопатата и ще видиш как всичко ще стане в срок
mitkokitkata
Рейтинг: 8 НеутралноКо?Не! КУга?
оstavime
Рейтинг: 733 НеутралноКолко и северната тангента работи. Резахме лентата, ама това нема да стане още година поне.
Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!Добре де, що не се напънете и не свържете Младост с Тракия по околовръстното веднъж за винаги. Там е най--голямата мъка!!!
Petleshev
Рейтинг: 2926 НеутралноБрех...! Тия процедури, още ли не са ги спряли?!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...ceci_
Рейтинг: 785 НеутралноБраво!
т.е. явно има напредък. От другата страна мъката е по-голяма, нека да направят това което са хванали. Иначе от Младост до Тракия участъкът изглежда лесен, почти само ниви, т.е. не би трябвало да е проблем отчуждаването
До коментар [#4] от "оstavime":
Мъка е, преди това беше мъката от драгалевци, сега от младост
niakoi_si
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#4] от "оstavime":
Защото големия трафик е през Западната дъга - магистралата от Гърция и Сърбия.
Един Българин
Рейтинг: 112 НеутралноДо коментар [#4] от "оstavime":
Един БългаринКолега, бая направиха за Младост. Вече Младост не само не е част от България, но не е и част от София. Въпреки, че участъкът Бизнес парк - Тракия е болезнен, трябва да се прави нещо и в Северна София. Освен че няма метро (без Обеля, което е по-скоро запад) няма пътища, тротоари, велоалеи, паркове, нови автобуси, трамваи...
Всичко се руши и е оставено на милостта на природата, а за "спокойствието на гражданите" се грижат тъмнозелените. На вярно на много места в България е така, но трябва ли да ги оставим в забвение за сметка само на интересите на някаква богата част от обществото?
mesambria
Рейтинг: 217 НеутралноЩе има ли преовлажнени почви?
shileto
Рейтинг: 1005 ВеселоНе е честно така , реформаторите какво ще критикуват
Yomega
Рейтинг: 845 НеутралноСилно заблатения терен силно ме притеснява!...
Публикувано през m.dnevnik.bg
Свинчуга
Рейтинг: 1063 НеутралноТая некадърница още ли не е подала оставка?
Обичам да грухтя и плюскам.pesheff
Рейтинг: 858 НеутралноПохвално Павлова - нямате ли потенциал да се мобилизирате по всички проекти едновременно - нали вече са финансирани и само се изисква надзор и поощряване над изпълнителите?
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.Ivailo Asparouhov
Рейтинг: 628 НеутралноВ събота минах от там и видях с очите си. Това 90% сигурно Лилито го смята с ДДС и акциз :))
Моста въоще не е готов, а платното още е на етап най-долния слой - с едри камъни. 90% ха, ха. Размяхте ме.
Идете и вижте какво посмешище е кръговото дето го пуснаха ударно преди изборите. Оставиха го с кръпките и бабуните. Срам.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Free person
Рейтинг: 374 НеутралноЛиле,тази дъга брадяса,а и небесна да беше,щеше да ни излезе по-евтино и удобно.
TonyPetleshev
Рейтинг: 2926 НеутралноДо коментар [#9] от "balkantourist":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Естествено! И да няма, ще ги измислят! С тия 30%-та мизерни, живее ли се?!
l_i_k_a_t_a
Рейтинг: 681 НеутралноЛиляно в страната е пълно с дупки големи колкото главата ти.
Роси
Рейтинг: 5323 НеутралноАйде малко да се запрат с обещанията.
Истински Десен
Рейтинг: 471 ГневноТова комунистическо лайно пак ли се прави, че разбира от пътища? Изглежда наесен пак ще откриваме недовършени обекти, я минете по новоткритата част от севената тангнта, за да видите какъв труд кипи по вече открит участък! Да се чуди човек какво откриваха на 30.12.2015 г. ??? Абе гарантирано от мутромилиционерите от ГЕРБ!
alabalko
Рейтинг: 426 НеутралноЗападната дъга и тангентата са нужни, за да разтоварят центъра през лятото. Турците масово минават през центъра в посока Пловдив/Свиленград, което трови хората по един или друг начин.
Южната дъга ще я достроят, когато намерят пари. Явно Брюксел не дава пари за нея. Тангентата я почнаха с пари, които спестиха от другаде. Т.е. щяхме да ги загубим, защото окепазиха друг проект. Доколкото си спомням парите бяха от Околна Среда и тангентата мина като пазенен на въздуха на града чист. В крайна сметка южната дъга не е нужна като обиколен път, защото от Гърция не се минава през Владая, а по Струма. Ако искат през южната дъга трябва да се строи в посока Цар Борис III. В обратната посока, обаче ще свързват и АМ Калотина, още един европейски коридор и Костинбродско шосе, ако решат някой ден да направят тунел под Петрохан, за Видин-София. Хемус ще си остане за Русе-София.
Mark Twain
Рейтинг: 112 НеутралноЗа такива статии се взима една карта, един маркер, и почвате отгоре да рисувате и да обяснявате. За да има ефект от написаното.
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд