За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноЛогичен спад.Първо железниците у нас са в окаяно състояние/независимо,че са най-евтин масов транспорт/,а също така не трябва да се забравят и негативните демографски тенденции в България.
Cara Mia
Рейтинг: 533 НеутралноОбичам да пътувам с влак,но при сегашното състояние на жп транспорта/вагони и локомотиви,релсови пътища/ в повечето случаи не се знае дали като тръгнеш от точка А ще стигнеш до твоята точка Б.
moriarti
Рейтинг: 506 НеутралноАми да вземат да поизчистят ПОНЕ влаковете. Експрес "Слънчев бряг" е такава кочина, че е цяло чудо как пътуват изобщо хора вътре. Неработещ климатик, тоалетни без вода, смрад и гнус. Напънете се малко... железничарчетата.
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"moriarti
Рейтинг: 506 ВеселоНякой си пляка минусчета... по заявка явно. Сигурно е Цона Кондукторката.
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"karabastun
Рейтинг: 1205 РазстроеноДо коментар [#1] от "bat_plamen":
[email protected]++++
А също не трябва и да се забравя, че БДЖ СЪКРАТИ СУМА ТИ И ЛИНИИ И ГАРИ - колкото да забравим и малкото хора, които все още живеят тук-там ....
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
emilm13
Рейтинг: 340 НеутралноДо коментар [#1] от "bat_plamen":
До коментар [#2] от "Cara Mia":
А, бе хора, каква е тази пунктуация, бе! Това да не ви е ДОС!
emilm13
Рейтинг: 340 НеутралноЖ.П. транспортът нито е евтин, нито удобен! При тези цени на горивата, общественият транспорт е безумно скъп. Бъдещето е на някаква форма на споделено пътуване.
bat_plamen
Рейтинг: 3932 НеутралноДо коментар [#5] от "karabastun":
И това е вярно!Изобщо нещата за БДЖ отиват все по-зле!
Cara Mia
Рейтинг: 533 НеутралноДо коментар [#6] от "Белият господар":
Познай!
Virgin
Рейтинг: 941 НеутралноДо коментар [#3] от "moriarti":
Гербер, ще поизчистят, ако има кой да ръководи БДЖ с малко мисъл.
То само с PR на Московски и Владимиров не става.
moriarti
Рейтинг: 506 ВеселоДо коментар [#11] от "Virgin":
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Розичке, все забравям, че БДЖ беше в цветущо състояние по времената на вашите правителства и ГЕРБ "резко и изведнъжка" опропасти нещата. Добре, че сте вие, та да ми го припомняте. Вервам ви.
Stanko
Рейтинг: 229 НеутралноСъзнателно се прогонват пътници в полза на автотранспорта. БДЖ служи само за хранилка.
Virgin
Рейтинг: 941 НеутралноДо коментар [#12] от "moriarti":
Гербер, когато Владимиров стоеше в работен гащеризон пред фрезата в ЖП депо, образец за добро и смислено управление ли бе или типичния безмозъчен герберастки PR?
Когато се поръчваха спални вагони от Турция без европейски сертификат, в които днес пътуват единици, какво беше?
Обмислен ход или PR на Московски?
Какво се постигна с ремонта на Централна гара София, освен източване на средства в посока Пеевски?
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноНормално. Особено с това състояние на влаковете
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertmoriarti
Рейтинг: 506 ВеселоДо коментар [#14] от "Virgin":
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Розичке, когато БДЖ беше системно фалирано и ограбвано (както и повечето предприятия в тази държава) от комуноидите (вашту дУругар, демек), тогава не плачкахте за каквито и да било акции, вагони и релси. Маахте кифтетътъ и пляскахте с ръчици. Сега се опитвате да натопите ГЕРБ за виновници, отговорни за плодовете на вашите дългогодишни схеми за грабене, кражби и разгул. Мъдро, умно, направо гениално. Остава да ви се върже някой, че да има файда. Ей го къде е Сибир. По релсите, по релсите... и сте си у дома.
truly
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#16] от "moriarti":
Че имат вина и предходните правителства е вярно. Но сегашното не е по-различно - източване и некадърност.
moriarti
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#17] от "truly":
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Когато едно предприятие е доведено до вегетация (умряло, ама леко притреперва и току грухва жално) или трябва да бъде закрито (което не може да се случи, понеже изпълнявало СОЦИАЛНА функция и "давало леп на сума ти и народ", разби'йш), или да се почне лека-полека да бъде съживявано (което пък е много по-скъпо и трудоемко). Хайде като ще се плюе по някого, нека поне това да е виновника.
touchthis
Рейтинг: 229 Неутралноне умеят да се управляват и да се продават... ок нямате пари за влакове - поне ги изчистете. Не трябват мн пари за да спазват точни разписания - а сега се случват закъснения с часове. Едно дете да сложите да управлява таа железница ще изкара повече пари от тия
truly
Рейтинг: 564 НеутралноДо коментар [#18] от "moriarti":
Значи ако някой е съсипал нещо, на тези след него е разрешени да крадат, и без това е неспасяемо положението.
moriarti
Рейтинг: 506 НеутралноДо коментар [#20] от "truly":
"ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"Това пък къде съм го написал, твърдял или защитавал като мнение? Докажете, че сегашните (в които е фокусирана цялата пролетарска злоба на света) крадат, подайте сигнал в прокуратурата и се борете за правата си. Ако трябва до Съвета на Европа стигнете.
SML
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#5] от "karabastun":
One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.Нищо не са съкратили! Половината им линии са губещи, но ги държат защото изпълнявали "социална функция"... това естествено ще върви докато хората пътуващи по останалите линии съвсем спрат да използват БДЖ, тогава и да искат няма да могат да ги крос-субсидират...
loy30529393
Рейтинг: 284 НеутралноДо коментар [#2] от "Cara Mia":
Е, то това важи за всяко пътуване независимо дали с влак, автобус, самолет, кораб...
lutece
Рейтинг: 229 НеутралноТова е в резултат на тоталното неглижгиране на жп транспорта от страна на държавата.
karabastun
Рейтинг: 1205 НеутралноДо коментар [#18] от "moriarti":
[email protected][quote#18:"moriarti"]Хайде като ще се плюе по някого, нека поне това да е виновника.[/quote]
Виновникът вече отече - същият виновник за цялата дивотия Е от КАДРИТЕ НА БКП в края на 80-те, които съсипаха ''Държавен контрол'' и ''Държавна ревизия'' с легендата, че са '' агенти'' и '' комуняги'' и си преджобиха държавата тарикатски, ама понеже Символът ИМ ОЩЕ ПОЛИВА ТЕМЕНУЖКИ И неговото ИМЕ В ТОЗИ ФОРУМ - не трябва да се споменава - обвиняват хората, които се мъчат да съживят убитите от тях трупове!!!
loy30529393
Рейтинг: 284 НеутралноПостепенно си отива поколението, което редовно ползваше жп транспорт. Младите разчитат на личния си автомобил. Все си мисля, че ще дойдат по- други времена, когато в градовете приоритет ще е придвижването с велосипеди, а извън населените места- влакове. Но не сегашните влакове в това състояние.
Предпочитам пътуването с влак, повече място за разполагане, място за движение, разтъпкване във вагона и т.н. Но има и неудобства- например жп гарите извън града. Търсене, чакане и плащане на междуградски транспорт, за да се отиде до жп гарата или обратно. Съвсем друго ще е ако влакът е свързан по някакъв начин с метрото или пък се помисли над някакъв друг вариант за връзка.
4ort
Рейтинг: 118 НеутралноВиШият мениджмънт на БДЖ е събран от околовръстнато.
Имам време да питам всеки идиот.sandman
Рейтинг: 578 НеутралноДо коментар [#16] от "moriarti":
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.Че ГЕРБ не са ли същите тези косомолци и партийни секретари бре?Нов бардак,ама със съшите "работнички".
sandman
Рейтинг: 578 НеутралноТеритория със затихващи функции.Всичко намалява в територията,освен затъпяването.
You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.kumcho___valcho
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#5] от "karabastun":
Анализите показваха, че повечето линии няма как да са печеливши. Имаха идея да разкарат 70 и няколко линии, които са под 4% рентабилност, но се вдигна шум, че не било социално и спряха само 20-тина и то впоследствие. Всъщност приходите от пътници на БДЖ са нищожни спрямо разходите. Сериозният приход на компанията е от държавната субсидия, която последните години се движи 180-200 млн и се оказва, че с намаляването на пътниците, намаляват и загубите на БДЖ, защото субсидията си е същата, но разходите са по-малки.
st_kilda
Рейтинг: 174 НеутралноНикога нито едно правителство не успя да изчисти тоалетните на влаковете на БДЖ! Задачата излезе по-трудна оът тази с Авгиевите обори.
Затова няма да пътувам с влак в България.
Николай Теллалов
Рейтинг: 664 НеутралноНамалява, защото пада и онова нещо, наречено качество на обслужване
властта ражда паразити! в това съобщение се съдържат всички нарушения на правилата за писане на коментари, каквито модераторите могат да си изхалюциниратНо когато става дума за БДЖ, защо не се споменава БЖК, която е получила тихомълком всичко най-добро от БДЖ, а май продължава да получава?
loy30529393
Рейтинг: 284 Неутрално[quote#26:"el__paco"]Търсене, чакане и плащане на междуградски транспорт, за да се отиде до жп гарата или обратно.[/quote]
Имах предвид "градски", а не "междуградски" транспорт.
karabastun
Рейтинг: 1205 НеутралноДо коментар [#30] от "kumcho___valcho":
[email protected]Анализите на всеки Ж.П транспорт по света и у нас показват, че се печели /откогато са създадени / от товарен транспорт и национална сигурност - естествено, че ако се взираме в социалната им функция - тя няма как да е печеливша !
Това се отнася м/у другото и за всеки изграден път - от Римско време!
kumcho___valcho
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#24] от "lutece":
[quote#24:"lutece"]Това е в резултат на тоталното неглижгиране на жп транспорта от страна на държавата.[/quote]
Всъщност държавата е на ръба на закона, защото 80% от приходите за пътнически превози идват от държавната субсидия, което си е почти пълно държавно субсидиране. Просто товарният транспорт западна след фалирането на някои предприятия и най-вече Кремиковци, а пътническият никога не е бил на печалба, но сега хората имат и много повече алтернативи. С толкова много губещи линии БДЖ няма как да отлепят от дъното
До коментар [#27] от "4ort":
[quote#27:"4ort"]ВиШият мениджмънт на БДЖ е събран от околовръстнато.[/quote]
Последните години все пак успяха да намалят дълга наполовина - за 5 години дълговете намаляха двойно от 850 на 458 млн.
Мизо
Рейтинг: 903 НеутралноПрост пример давам, личен опит от тази година. Юни месец ми се наложи да пътувам за Велико Търново. Първа спирка бе Стара Загора, купих си билет, качих се, 5 минути преди тръгване мина работник от БДЖ и обяви, че влакът не може да тръгне поради техническа повред. Не се знае кога ще бъде оправена и поне 2 часа сме щели да чакаме. Станах, върнах си билета и си хванах автобус.
Пример N2: Преди 2 седмици си купих билет от гара Карнобат. Пристигна влакът, няколко минути преди да тръгне мина кондукторът и каза, че е паднала мержата, не работели и спирачките и се чакал друг локомотив. Неизвестно било кога ще тръгнем. Нямах избор трябваше да остана във влака. Влакът тръгна след толкова време, колкото щеше да ми е необходимо по разписание да стигна до крайната си цел. 2 часа и някакви минути по-късно!
Е, господа, няма как да не пада %-тът на пътниците! Сами сте си виновни!
kumcho___valcho
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#34] от "karabastun":
По принцип се смята, че държавната субсидия за железопътния транспорт не трябва да съставлява над 50% от приходите (това в Европа, в Щатите са без субсидия). При БДЖ пътнически преводи стигаше и до 90%. Компанията излиза на минус с държавна субсидия около 200млн и отделно държавата налива в инфраструктура и дава заеми и допълнителни помощи и реално е в нарушение на законодателството и европейските директиви.
Няма такива железници в Европа, които да обслужват толкова много линии с такава ниска рентабилност
kumcho___valcho
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#36] от "mizo":
[quote#36:"mizo"]Е, господа, няма как да не пада %-тът на пътниците! Сами сте си виновни![/quote]
Много им дреме на БДЖ - за тях е важна държавната субсидия. Приходите от пътниците са капка в морето, защото повечето пътуват с карти или по нерентабилни линии. Даже така си минимизират загубите - ползват същата субсидия, а пък имат по-малко разходи
Мойше! Толкоз!!!
Рейтинг: 1162 Весело[quote#26:"el__paco"]Предпочитам пътуването с влак, повече място за разполагане, място за движение, разтъпкване във вагона и т.н[/quote]
) цигарка в кенефа
!
!
THOSE ARE MY PRINCIPLES! AND IF YOU DON'T LIKE THEM...WELL, I HAVE OTHERS, TOO!Ааа, не забравяй и изпафканата крадешком (като по ученически години
[quote#26:"el__paco"]Съвсем друго ще е ако влакът е свързан по някакъв начин с метрото [/quote]
В София метрото има спирка на ЖПгарата
[quote#26:"el__paco"]Но има и неудобства- например жп гарите извън града. Търсене, чакане и плащане на междуградски транспорт, за да се отиде до жп гарата или обратно.[/quote]
Well, nobody's perfect! Както казал героя в един култов филм
До коментар [#26] от "el__paco":
daam
Рейтинг: 672 НеутралноИ докога така? Докато не останат пътници ли? Кой би искал да пътува при условията предлагани от БДЖ и при тези безобразни закъснения?
karabastun
Рейтинг: 1205 НеутралноДо коментар [#37] от "kumcho___valcho":
[email protected]Ма напълно съм съгласен, че ако отделят различни предприятия от БДЖ -
[quote#37:"kumcho___valcho"]пътнически преводи стигаше и до 90%. Компанията излиза на минус[/quote]
Само , че нали не мислите, че в САЩ например ''Юнион Пасифик'' е строена за превоз в прериите на 100 -200 човека и още по-жалко е, че водим безсмислен спор точно днес, когато се отбелязва 150 години от Русе-Варна в Османската империя, която не е слагана за пътници, а пак повтарям за превоз м/у пристанище на Дунав и пристанище на Черно море и бързо пренасяне на турската армия !!!
Cara Mia
Рейтинг: 533 НеутралноДо коментар [#23] от "el__paco":
Така е,но поне с железниците сме имали опит от 19 век!
kumcho___valcho
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#14] от "Virgin":
До коментар [#20] от "truly":
Сегашният мениджмънт може да е далеч от идеален, но все пак започнаха някакви реформи и да си плащат дълговете. Компанията беше пред фалит и кредиторите можеха да я обявят в несъстоятелност, а за последните 5 години дълговете намаляха двойно от 850 на 458 млн. Освен това от БДЖ открай време обясняват, че поддържат твърде много нерентабилни линии, но последният път като се опитаха да затворят към 80 линии с под 4% рентабилност наскачаха разни синдикати и политици и всякакви популисти
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноКой ще рискува да пътува с влак, който не се знае кога ще тръгне и кога ще пристигне, да не говорим за мизерията във вагоните.
Todor Plamenov
Рейтинг: 475 НеутралноДо коментар [#40] от "daam":
Така ще е до когато тези дето твърдят,че БДЖ трябва да изпълнява социална функция крещят по-силно от нормалните хора.
kumcho___valcho
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#41] от "karabastun":
Те и товарните превози са на загуба, но поне няма ежегодна субсидия (въпреки че и там държавата налива заеми и помощи)
[quote#41:"karabastun"]отбелязва 150 години от Русе-Варна в Османската империя[/quote]
Да напомня, че османските власти също са имали проблеми със стопанисването, та се наложило да дадат линията на железницата на барон Хирш.
boby71
Рейтинг: 229 НеутралноМен ме отказаха новите вагони, не ми харесва разположението. Преди можеше да се стои на прозореца, сега няма къде да мръднеш от седалката.
ISTORIK
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#2] от "Cara Mia":
0%B0%D1%80_%D0%B2%D1%8A%D0%B2_%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D 0%BA%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D1%84 C
0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%BF%D1%8A%D1%82%D0%BD%D0%B0_%D0 %BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%80%D0%BE%D1%8 4%D0%B0
Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!Не се знае дали, като тръгнеш от точка А, ще стигнеш ЖИВ до твоята точка Б.
Да не забравяме възможността за железопътни инциденти, напр. - пожарът във влака от София за Кардам (28 февруари 2008 г., 23:40 ч.)
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B6%D
%D0%B8%D1%8F_-_%D0%9A%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%B
https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%96%D0%B5%D0%BB%D
ISTORIK
Рейтинг: 561 НеутралноПървият линк нещо не работи. Ето го:
0%B0%D1%80_%D0%B2%D1%8A%D0%B2_%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D 0%BA%D0%B0_%D0%A1%D0%BE%D1%84%D0%B8%D1%8F_-_%D0%9A %D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D0%BC
Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D0%B6%D
ISTORIK
Рейтинг: 561 НеутралноБи могло парите, които се дават на тютюнопроизводителите, да се пренасочат към БДЖ. Или - в друга посока...
Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!Защо 107 000 000 лв да се дават за отрова, която бърка дълбоко в здравната каса?!
Щеше да е по-добре да има пътища, жп линии, детски градини, училища, научни центрове, поликлиники, болници, детски площадки...
karabastun
Рейтинг: 1205 НеутралноДо коментар [#46] от "kumcho___valcho":
[email protected][quote#46:"kumcho___valcho"]Те и товарните превози са на загуба,[/quote]
Стига бе авер, ти изкара исторически целия световен транспорт безсмислен - БДЖ и БМФ са губещи - щото се КРАДЕ, за да се хранят паразити, които елементарно трябва да бъдат по бърз процедура ....- да не го пиша, ама знаеш какво !!!
Cara Mia
Рейтинг: 533 НеутралноДо коментар [#48] от "ISTORIK":
Надявам се,че такива лоши неща няма да се случват постоянно.
soren
Рейтинг: 229 ВеселоПреди две седмици пътувах с влак от София до каменоделното училище в с.Кунино. Прекачване на пътнически влак в Мездра. 120 минути закъснение на пътника. На някакъв влак в посока София се строшила машината на гара Зверино. Машината от влака София-Враца зарязала своите вагони (заедно с пътниците вътре) на Зверино и се върнала обратно в София с вагоните на авариралата машина. В Мездра чакаха да дойде влакът от Бойчиновци, да му откачат машината и да я пратят в Зверино, където да закачи вагоните за Враца и след като стигне Враца, да се върне в Мездра и да закачи вагоните на пътника за Червен бряг. Един служител на гарата в Мездра ме успокои – поне нямало планирани товарни композиции. Иначе хаосът с машините ставал неуправляем.
Todor Plamenov
Рейтинг: 475 НеутралноДо коментар [#50] от "ISTORIK":
Основен проблем е че тия 100млн. дето се дават на тютюнопроизводителите са не защото отглеждат тютюн,а да ги подпомагат в отглеждането на други земеделски култури хем субсидирани от ЕС,хем и ние като потребители да разберем нещо от тия пари,чрез по-конкурентна родна продукция.
Лошото е,че тютюнопроизводителите взимат парите,но отказват да отглеждат други култури,правителството и предходното също се правят на ударени,а знаят че тези субсидии скоро ще бъдат прекратени и тогава ще стане война.
Случва се същото като милиардите похарчени за интеграцията на ромите.Ефектът е нулев но ако се спрат финансиранията циганите ще скочат и ще стане гражданска война,а някой политици само това и чакат за да натрупат дивиденти.
Todor Plamenov
Рейтинг: 475 НеутралноДо коментар [#51] от "karabastun":
На практика излиза,че ако на служителите в БДЖ им се плащат заплати,но си седят в къщи вместо да ходят на работа,на нас данъкоплатците ще ни излезе по-евтин масрафа.
karabastun
Рейтинг: 1205 НеутралноДо коментар [#55] от "tosho_toto":
[email protected]На практика, авер, БДЖ - системата е страшно обрасла с паразити и паразити на паразитите - комисионката при тях / за разлика от други структури - където е 10, а даже може и 5 % / е 50 ПЕТДЕСЕТ И НАГОРЕ % !!!
kumcho___valcho
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#51] от "karabastun":
Ами времената са други. В момента по рентабилните за БДЖ линии има много други алтернативи, а по нерентабилните БДЖ са принудени да пътуват, дори ако цял влак се разхожда заради 20 души на кръст. Ако най-накрая отговорните фактори се съобразят с предложенията на БДЖ и вземат да ги освободят поне от бремето на тези линии, които са под 20% рентабилност, компанията ще поеме въздух и ще може да инвестира в по-добро качество на рентабилните линии. По много от линиите общините или държавата могат да организират автобусен превоз вместо да разхождат един празен влак. Интересно, че и при по-натоварените линии, на които се пълнят вагоните, има много на голяма загуба - обясняваха, че ако сложат по-реални цени на билетите, хората ще предпочетат да пътуват с автобуси, а пък БДЖ пак ще са принудени да обслужват линията.
so
Рейтинг: 717 НеутралноАз обичам да пътувам с влак, наистина ме кефи. Не го правя защото е евтино или защото нямам алтернатива. И пет пъти по-скъпо да беше, пак бих се качил, защото имам някои много хубави спомени из влаковете от иначе не хубавото ми детство.
#RussiaIsATerroristStateПрави ми впечатление, че дори и елементарни усилия не се полагат да се подобри нещо, дори това да не струва пари. По маршрутите, които ползвам има влакове, които ненужно се засичат. В най-важните часове няма влак, а разни празни мотриси се търкалят по никое време. Машините се карат много бавно, най-вероятно заради лошото състояние на релсите. Смешно е 55км да се изминават за над 1 час.
Очевадна апатия и липса на желание да се направи нещо по-добро лъха от всякъде.
kumcho___valcho
Рейтинг: 417 НеутралноДо коментар [#48] от "ISTORIK":
[quote#48:"ISTORIK"]Не се знае дали, като тръгнеш от точка А, ще стигнеш ЖИВ до твоята точка Б.
[/quote]
Ако смъртността е водеща, дори с БДЖ железопътният транспорт е няколкостотин пъти по безопасен. Със сигурност не умират по 700-800 души на година, както е с автомобилния транспорт
Todor Plamenov
Рейтинг: 475 НеутралноДо коментар [#56] от "karabastun":
Доказано там оправия няма и този балон на изкуствено дишане ще се спука в един момент.
Не е истина,че един монополист притежаващ и наследяващ цялата инфраструктура и подвижен състав,с доказано по-ниски разходи за транспортиране може да бъде поставен на колене и лакти от такива дето преди 25г. започнаха бизнеса си от нулата с раздрънкани чавдарчета заменени по-късно с курници втора ръка и накрая подменени с чисто нови автобуси,но е точно така.
proizvoditel
Рейтинг: 664 НеутралноТиквите от ГЕРБ не вдянаха, че като унищожават малките фирми и разчистват терен за монополните образувания на бандитите, обричат българите на глад и мизерия. След като поработят малко във фирмите на бандитите, хората разбират, че там ще стигнат до кофите и бягат в чужбина. Така бандитите завладяха всичко, но ще трябва сами да си работят. Всичко рано или късно се връща. Такова рало не оре дълбоко!
musashii
Рейтинг: 996 НеутралноНормално е хората да не предпочитат ж.п транспорта.Много по удобно и бързо е пътуването с автомобил.Ж.п транспорт се ползва основно от пенсионери,ученици,студенти и хора,които нямат автомобил или шофьорска книжка.Аз например ако искам да стигна до град,разположен на само 40 км ще трябва да сменя 2 автобуса ,за да стигна до гарата,там да чакам да дойде влак.Като стигна до гарата в града, където отивам пак ще трябва да използвам поне един автобус,а може и два.На връщане същата ситуация - сменям 4 рейса и си съобразявам времето с разписанието на влака.И това ако искам да отида до град с ж.п гара.Ако искам до някое село или курорт ще има да вися и по автогарите.Изобщо и не споменавам комфорта на пътуване и хигиената във влаковете.Вместо това с автомобил съм за половин час до мястото,където искам да отида.И като сметна разходите и за градски транспорт пътуването с влак ще ми излезе поне два пъти по - скъпо.
t_tzanev
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#50] от "ISTORIK":
А кой ще гласува за ДПС?
инж. Ганев - малцинство от 5.87%
Рейтинг: 8 НеутралноПо моето скромно мнение, пътническите превози имат известен потенциал за развитие в крайградските зони на големите градове (най-вече София и Пловдив), където да помагат на хората да стигнат до работа, училище и т.н. в централните части на града - ежедневна употреба.
Руският посланик : 80% русофили. Проф. Иво Христов : 80% дебили. Корелация, нали?Ще изисква инвестиции, за да се развие - удвояване на линии, модернизация на сигнализацията, ремонт на гари и по-културното им свързване с останалите видове транспорт, изграждане на буферни паркинги край гарите, купуване на голям брой (малки) мотриси, които да се движат на кратки интервали - обаче би имало дългосрочна възвръщаемост, тъй като тоя модел на живот няма да се промени в следващите десетилетия.
Да се бориш за вниманието на някого, който веднъж в месеца или в годината ще пътува по междуградска дестинация - и то основно ако му се е счупил таралясника - това е тегава работа ...
ISTORIK
Рейтинг: 561 НеутралноДо коментар [#63] от "t_tzanev":
Ако мислиш за 1 година напред, посей ориз, ако мислиш за 10 години напред, засади дърво, а ако мислиш за 100 години напред - образовай населението!!!А за ДПС да си гласува Доган!
proizvoditel
Рейтинг: 664 НеутралноПътуването с влак е удоволствие. Няма стрес, можеш спокойно да се разходиш или да поиграеш карти с други като теб. Но държавата е доказала, че хич не я бива в борбата за клиенти или в разумните инвестиции. Защо след като си имаме производители на локомотиви и вагони, не се поръчат малки и леки привозни средства, които да консумират много малко енергия. Да се движат на всеки 2-3 часа, да предлагат комфорт, филми, интернет, пакетирани и горещи напитки. Да имат часове на тръгване и пристигане съобразени с други прикачвания или екскурзии.
Nina Stefanova
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#2] от "Cara Mia":
И повечето автообуси са същите-на по 30тина години...