За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Фат Ким
Рейтинг: 733 НеутралноБизнес класа, дълги полети => несъвместимо с нискотарифна авиокомпания....
lustmord
Рейтинг: 289 Неутрално"Придържането към статуквото не е опция. Трябва ни динамика, за да си върнем лидерската позиция на пазара"
Каква лидерска позиция бълнува този - Еър Франс поне от 15г са известни със закъснения, комфорт като на нискотарифен превозвач и абсурдно ценообразуване.
V.Iliev
Рейтинг: 402 ВеселоПрез м. май пътувах с Ер Франс.
Не знаех, че не е нискотарифна
V.Iliev
Рейтинг: 402 Любопитно[quote#2:"lustmord"]абсурдно ценообразуване[/quote]
Има нещо много магическо в ценообразуването на авиокомпаниите!
България Еър:
Септември, София-Брюксел-София - 1250 лв.
Октомври, София-Брюксел-Единбург (първият полет - с България Еър, вторият полет - с Брюсселс Еърлайнс) Единбург-Брюксел-София - 659 лв.
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2335 НеутралноСупер!
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.Бай Благой
Рейтинг: 177 НеутралноНо сега профсъюзът на кабинния екипаж SNPNC се опасява, че служителите в новата авиолиния няма да имат същите преимущества и ще бъдат третирани като "второ качество" от работодателите.
Второ качество, но с работа, вместо първо качество безработни... Профсъюзи, пха...
hchinaski
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#1] от "achtung":
Ми не е вярно. Norwegian летят от Европа до САЩ и до Тайланд на ниски цени. За бизнес класата - спокойно могат да пуснат.
Но иначе съм скептичен доколко французите могат да направят нещо такова, щом профсъюзните търтеи още отсега са се захванали да реват.
Archer
Рейтинг: 907 НеутралноПочти всички опити на утвърдени авиолинии да създадат бюджетни компании се проваля, има много интересно видео по темата https://www.youtube.com/watch?v=069y1MpOkQY ( How Budget Airlines Work )
Idiots doing idiot things, because they’re idiots.lustmord
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#4] от "V.Iliev":
А какво ще кажеш за това:
Еър Франс - от техния официален сайт:
София-Париж-Казабланка = €900
Абсолютно същите полети по дата и час купени отделно: София-Париж - €250; Париж-Казабланка - €350...
beatles
Рейтинг: 1071 Веселосладури. А хоп какво е? или ще пуснат хоп от терминал 16 да лети до щатите?
Всички животни са равни, но някои са по-равни от другима нека опитат де, съвсем ще се затрият... мани майтапа, не остана свестна авиокомпания в европа...по лични впечатления единствено австрийците и клм се държат горе долу прилично....
V.Iliev
Рейтинг: 402 Весело[quote#9:"lustmord"]А какво ще кажеш за това: [/quote]
Магия!
Mark Twain
Рейтинг: 120 Любопитно[quote#4:"V.Iliev"]Има нещо много магическо в ценообразуването на авиокомпаниите![/quote]
"Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд"Всяка достатъчно развита технология е неразличима от магия." Артър Кларк
vassilun
Рейтинг: 4926 ГневноДо коментар [#9] от "lustmord":
Летя редовно от африканска столица през Париж до София с Air France. Купувах си един билет за цялото пътуване от сайта им. Последният път купих отделни билети: от Африка до Париж и от Париж до София (България еър). Установих, че предишния път съм платил на Air France 1000 евро за билет Париж - София и обратно за полет на България еър, който от сайта на България еър може да се купи за под 400 лева!
Ivailo Asparouhov
Рейтинг: 676 НеутралноДо коментар [#13] от "vassilun":
Както се казва: "кьорав карти не играе"
Следващия път ползвай някоя от големите търсачки напромер skyscanner. Така ще спестиш пари (ако искаш де. Насила хубост не става)
lustmord
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#13] от "vassilun":
Един познат пък дето летеше по същата линия и си беше купил скъпия двоен билет му се наложи 2 дена по - рано да отиде до Лондон. Та оттам си взима влака и си отива в директно в Париж да се чекира за Казабланката - "Опааа - не можело така" - щом не се бил чекирал в София целия му билет отивал на кино. Та му продали собственото му място 2-и път на цени като за последната минута.И ми кажете, че такива мизерници не си заслужават фалита.
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноДо коментар [#15] от "lustmord":
Това е практика на много авиокомпании! Ако не ползваш билет от началната точка на пътуването, го губиш! Аз съм летял с билет за София - Рим - Бриндизи само до Рим (наех кола за пътуването в Италия). На връщане нямах проблем да летя Рим - София. Но, ако не бях ползвал участъка София - Рим, то нямаше да мога да летя до Бриндизи.
lustmord
Рейтинг: 289 НеутралноДо коментар [#14] от "ivailoa":
Скайсканъра и той не ги лови тези подробности - никога няма да ти предложи са ти разбие скъпия полет с прекачнане на 2 евтини директни - просто не му е в алгоритъма - та затова пробване на варианти му е цаката.
lmy13504670
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#17] от "lustmord":
ebookers.com
soldierism
Рейтинг: 120 ВеселоРадвам им се на нискотарифните, защото с тях ще си обиколя света
Emergen-C
Рейтинг: 226 Любопитно[quote#1:"achtung"]Бизнес класа, дълги полети => несъвместимо с нискотарифна авиокомпания....[/quote]
#KOЙ номинира бокова!Eр Берлин?
tucker case
Рейтинг: 684 Веселоразбира се, че е по-скъп билет софия-париж-казабланка отколкото софия-париж + париж-казабланка... причината е, че компанията издаваща билета гарантира, че ще откара пътника от софия до казабланка (по който маршрут я има дестина пътника на месец, я не)... а в другия случай пътника сам поема отговорността да бъде на гейта навреме... с други думи ако първия полет закъснее, в първия случай компанията ще му намери място за друг полет (и ще плати хотел ако се налага)... а във втория, билета му гори, щот не се е качил на самолета...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...подобна е историята и със невалидния билет за втория полет... щом не си дошъл за първия, нема начин компанията да гарантира, че ше си там за втория и той моментално се освобождава за други мераклии...
pesheff
Рейтинг: 919 НеутралноИ други се опитаха да направят подобно нещо- не се получи- представям си как точно Ер Франс ще успее! Съвсем друг е модела и бизнеса на нискотарифките
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.