За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
chicago514
Рейтинг: 696 НеутралноНяма нужда даже от статистика,
neut
Рейтинг: 165 Неутрално"Увеличение на превозените пътници с автобус и спад на тези, ползвали железопътния транспорт, отчете Националният статистически институт"
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restОбичайно за последните двадесетина години
tsvetko_51
Рейтинг: 793 НеутралноДоста естествено и обяснимо - по-скъпо, но по-бързо е с автобус, опциите за тръгване/пристигане са в широк диапазон.
, но това е друга тема.
Обратно, при ж.п.-то, освен бавно и в много случаи несигурно пътуване (поне по отношение на времето, но и не само), но и влиянието на спиралата - лошо качество, финансово затъване, респективно още по-лошо качество, което няма как да бъде компенсирано само от по-ниската цена.
Впрочем избора на качество пред цена е индиректен показател, че нещата с доходите не са чак толкова плачевни
pet fire
Рейтинг: 2893 НеутралноПо БДЖ пътуват основно работници и пенсионери, понякога и други с право на намаления
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 313 ВеселоЧе то БДЖ направи всичко възможно да откаже хората от пътуванията с влака...
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Дундурук
Рейтинг: 112 НеутралноНе бях пътувал с автобус от 15 години. Миналата седмица пробвах от любопитство. МНОГО Е ГАДНО, а най-много ме изнерви, че на междинната автогара в нищото ТОАЛЕТНАТА СТРУВАШЕ 1 ЛВ. !!! С влак също не съм пътувал от 20 години, но ще пробвам следващия път.
Иван K
Рейтинг: 1698 НеутралноДо коментар [#5] от "Messerschmitt":
подпис"Че то БДЖ направи всичко възможно да откаже хората от пътуванията с влака..."
Политиците отказаха да направят влаковете частни. Да не би да има други държавни печеливши предприятия. Само не ми пробутвайте АЕЦ Козлодуй, защото в неговите разходи не са калкулирани нито инвестициите нито закриването.
Петърчо
Рейтинг: 112 ГневноЗащо ли това е така?
След като умишлено се убива БДЖ, но не бързо, а бавно и мъчително. Всеки в системата, който иска да направи нещо добро бива гонен.
БДЖ е символ на соц интересите в тая държава. :@
vespasian0303
Рейтинг: 217 НеутралноСпециално за темата с БДЖ и автобусния транспорт съм почти убеден, че има завера между корумпираните ни политици и собствениците на компании за автобусни превози. Просто няма друга логика ЖП транспортът, който би трябвало да е в пъти по-удобен, да е в такова трагично състояние.
Вонин
Рейтинг: 112 РазстроеноУбиха БДЖето ни...убиха го...
Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aMtopal
Рейтинг: 217 НеутралноДо коментар [#9] от "vespasian0303":
Няма завера. Просто по времето, когато са се прокарвали трасетата на жп-линиите, се е мислело те да свържат колкото се може повече населени места. Отделно сложния релеф. Това са главните фактори, които определят голямата дължина на линията между два иначе не толкова отдалечени града. Оттук тръгва всичко.
vespasian0303
Рейтинг: 217 НеутралноСъгласен съм с коментара, но по-скоро визирах умишленото поддържане на влаковете в трагично състояние с цел пренасочване на пътникопотока към автобусите.
qwerty
Рейтинг: 785 Неутрално[quote#12:"vespasian0303"]Съгласен съм с коментара, но по-скоро визирах умишленото поддържане на влаковете в трагично състояние с цел пренасочване на пътникопотока към автобусите.[/quote]
Е то за кое по напред парички от бюджета: вагони, линии, гари...
За каквото плащаш - това получаваш.
Автобусите заеха нишата, освободена от влаковете.
До 200км направо си няма смисъл от влак - губиш доста време (не говоря за ежедневни пътувания). Колко билета продават железниците от Пловдив, Ст.Загора и Г.Оряховица до София? Че и от Русе?
За Варна и Бургас пък въобще да не говорим: още от началото на бусовите превози беше със часове по-малко от влака.
Вътрешна железница за България е само разсипване на ресурси!
Роси
Рейтинг: 5323 НеутралноЗащото автобусите се увеличават, а влаковете са на изчезване.
Peni Nikol
Рейтинг: 1553 НеутралноЛятото и още пролетта ще защъкат пенционерите, но това не е добре.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.