Пътуванията с автобус се увеличават, а с влак намаляват, отчете статистиката

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Няма нужда даже от статистика,

  2. 2 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 165 Неутрално

    "Увеличение на превозените пътници с автобус и спад на тези, ползвали железопътния транспорт, отчете Националният статистически институт"

    Обичайно за последните двадесетина години

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  3. 3 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 793 Неутрално

    Доста естествено и обяснимо - по-скъпо, но по-бързо е с автобус, опциите за тръгване/пристигане са в широк диапазон.
    Обратно, при ж.п.-то, освен бавно и в много случаи несигурно пътуване (поне по отношение на времето, но и не само), но и влиянието на спиралата - лошо качество, финансово затъване, респективно още по-лошо качество, което няма как да бъде компенсирано само от по-ниската цена.
    Впрочем избора на качество пред цена е индиректен показател, че нещата с доходите не са чак толкова плачевни, но това е друга тема.

  4. 4 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 2893 Неутрално

    По БДЖ пътуват основно работници и пенсионери, понякога и други с право на намаления

  5. 5 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 313 Весело

    Че то БДЖ направи всичко възможно да откаже хората от пътуванията с влака...

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  6. 6 Профил на Дундурук
    Дундурук
    Рейтинг: 112 Неутрално

    Не бях пътувал с автобус от 15 години. Миналата седмица пробвах от любопитство. МНОГО Е ГАДНО, а най-много ме изнерви, че на междинната автогара в нищото ТОАЛЕТНАТА СТРУВАШЕ 1 ЛВ. !!! С влак също не съм пътувал от 20 години, но ще пробвам следващия път.

  7. 7 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1698 Неутрално

    До коментар [#5] от "Messerschmitt":
    "Че то БДЖ направи всичко възможно да откаже хората от пътуванията с влака..."

    Политиците отказаха да направят влаковете частни. Да не би да има други държавни печеливши предприятия. Само не ми пробутвайте АЕЦ Козлодуй, защото в неговите разходи не са калкулирани нито инвестициите нито закриването.

    подпис
  8. 8 Профил на Петърчо
    Петърчо
    Рейтинг: 112 Гневно

    Защо ли това е така?

    След като умишлено се убива БДЖ, но не бързо, а бавно и мъчително. Всеки в системата, който иска да направи нещо добро бива гонен.

    БДЖ е символ на соц интересите в тая държава. :@

  9. 9 Профил на vespasian0303
    vespasian0303
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Специално за темата с БДЖ и автобусния транспорт съм почти убеден, че има завера между корумпираните ни политици и собствениците на компании за автобусни превози. Просто няма друга логика ЖП транспортът, който би трябвало да е в пъти по-удобен, да е в такова трагично състояние.

  10. 10 Профил на Вонин
    Вонин
    Рейтинг: 112 Разстроено

    Убиха БДЖето ни...убиха го...

    Аз не съм лош - просто съм ПРОЗОРЛИВ! ЕВРОПО, събуди се! https://www.youtube.com/watch?v=_rVSwXloXoM https://www.youtube.com/watch?v=Sp_LA2qE4aM
  11. 11 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#9] от "vespasian0303":

    Няма завера. Просто по времето, когато са се прокарвали трасетата на жп-линиите, се е мислело те да свържат колкото се може повече населени места. Отделно сложния релеф. Това са главните фактори, които определят голямата дължина на линията между два иначе не толкова отдалечени града. Оттук тръгва всичко.

  12. 12 Профил на vespasian0303
    vespasian0303
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Съгласен съм с коментара, но по-скоро визирах умишленото поддържане на влаковете в трагично състояние с цел пренасочване на пътникопотока към автобусите.

  13. 13 Профил на qwerty
    qwerty
    Рейтинг: 785 Неутрално

    [quote#12:"vespasian0303"]Съгласен съм с коментара, но по-скоро визирах умишленото поддържане на влаковете в трагично състояние с цел пренасочване на пътникопотока към автобусите.[/quote]
    Е то за кое по напред парички от бюджета: вагони, линии, гари...
    За каквото плащаш - това получаваш.
    Автобусите заеха нишата, освободена от влаковете.
    До 200км направо си няма смисъл от влак - губиш доста време (не говоря за ежедневни пътувания). Колко билета продават железниците от Пловдив, Ст.Загора и Г.Оряховица до София? Че и от Русе?
    За Варна и Бургас пък въобще да не говорим: още от началото на бусовите превози беше със часове по-малко от влака.
    Вътрешна железница за България е само разсипване на ресурси!

  14. 14 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5323 Неутрално

    Защото автобусите се увеличават, а влаковете са на изчезване.

  15. 15 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Лятото и още пролетта ще защъкат пенционерите, но това не е добре.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #