За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
loy30529393
Рейтинг: 264 ЛюбопитноИ защо таксиметровите шофьори не искат да се явяват на изпит?
gost22
Рейтинг: 778 ВеселоВсъщност ще ни возят непроверени шофьори, а не като Юбер — шофьори дето не са проверени... Странно, на мен ми звучи еднакво.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 1850 Неутрално[quote#1:"el__paco"]И защо таксиметровите шофьори не искат да се явяват на изпит? [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleЗащото е формален и вероятно става въпрос само за такса и рушвет!
Селс китари КАТ
Рейтинг: 11 НеутралноДо коментар [#1] от "el__paco":
Вече няма да обиждамЗащото това удостоверение се издава от ДАИ. Смятам че това изчерпателно отговаря на въпроса!
2.5
Рейтинг: 702 НеутралноДо коментар [#2] от "gost22":
I Want To BelieveТака циганите с книжки ментета ще се отърват от рушвети!
За да се явят на изпит, трябва да утрепят някой на пътя и да бъдат лишени от правоуправление...
gogo2011
Рейтинг: 724 НеутралноИскаме Юбер и Лифт - истинска конкуренция. Не искам да се качвам в смрадливи таксита със съмнителни водачи в тях, които в повечето случаи се смятат и за велики шофьори.
Long One
Рейтинг: 770 ВеселоТе половината от тях имат проблем с четенето.
"We dance like marionettes, Swaying to the symphony... Of destruction"carpe_diem_
Рейтинг: 110 НеутралноСпоред мен трябва да има задължителен изпит на всеки 5 или 10 години за всички, не само за професионалните шофьори.
Ама за тях нещата трябва да са по-строги - примерно глобите х2 или х3.
А те даже карат супер малоумно, защото си мислят, че бидейки "професионалисти" всичко им е позволено.
Еми хайде ние, обикновените хора, които искаме качествена и безопасна услуга, да излезем на протест тогава?!
globetrotter
Рейтинг: 462 НеутралноДо коментар [#1] от "el__paco":
Излишните регулации трябва да се премахнат. С всяка премахната регулация и с всяко въведено облекчение на лицензионния режим доводите на бакшишите срещу Юбер и Лифт намаляват.
Чардо
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноДо коментар [#5] от "2.5":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24Цитат:
"""...да се отмени . . . изпити при преиздаване на удостоверенията на таксиметровите шофьори. ..."""
-=-=-
Става въпрос НЕ за първоначалния изпит пред ДАИ !
Този изпит не отпада !
До сега те трябваше да се явяват на същия изпит ПРЕЗ 3 години ! ! !
Това е все едно и всеки , който веднъж е издържал изпит за шофьор и вземе книжка , след това на всеки 3 години пак изпит !
Отпада периодичния изпит.
Чардо
Рейтинг: 1291 ЛюбопитноДо коментар [#8] от "carpe_diem_":
исти"[/quote]
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#8:"carpe_diem_"]професионалните шофьори. [/quote]
[quote#8:"carpe_diem_"]"професионал
Тази формулировка 'професионален" вече около 30 години не съществува!
Има само категории водачи.
Така че и с категория "В" можеш спокойно да си караш пътническо такси, или бус до 9 места или бус до 1.5 т полезен товар .
4ort
Рейтинг: 110 НеутралноДо коментар [#11] от "Чардо":
Имам време да питам всеки идиот.Нема значение, че понятието не съществува, важното е да има за какво да мрънкаме.
bgkurshum
Рейтинг: 719 Неутрално[quote#2:"gost22"]Странно, на мен ми звучи еднакво.[/quote]
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!Изобщо не е еднакво. Съвсем друго си е жълта кола с радиостанция. Даже се чудя защо им е и началния изпит.
reply
Рейтинг: 488 НеутралноУСЕТИХА СЕ ОТ ПРАВИТЕЛСВОТО ЧЕ Е НАДЕБЕЛО ОТИВАТ РАБОТИТЕ , КРАЙНО ВРЕМЕ Е ДЪРЖАВАТА ДА СПРЕ ДА ТИРОРИЗИРА ГИЛДИЯТА СЪС ВСЯКАКВИ И ВСЕВЪЗМОЖНИ УДОСТОВЕРЕНИЯ ,ЧИЯТО ЦЕЛ Е ЕДИНСТВЕНО СНАБДЯВЯНЕТО С РУШВЕТИ БЮРОКРАТИЧНАТА ПРОСЛОЙКА В ТАТКОВИНАТА НИ !!!
Dankol
Рейтинг: 483 НеутралноПроблема не е в самите "бакшиши" , а в собствениците на фирми в столицата ! Ето тоя третия от ляво , с голата глава и очилцата , и визия на Владимир Илич , се е самопровъзгласил за ръководител на някаква Браншова камара , опитва се да говори от името на всички заети в тази дейност , а в същото време е собственик на сервизи за апарати и таксиметрови фирми ! Миналата година заедно с ексминистърчето Московски инсценираха някакъв протест на Орлов мост , осуетиха осветляването на целия сектор, като измислиха някакъв смешен алтернативен данък , и сега хиляди хора нямат възможност да си плащат реалните данъци и осигуровки ! А в същото време колите в неговите три фирми Евро такси 3 , Валентин Спасов ЕТ и Радиотакси ФМ се водят в 90% от случаите на един единствен водач - Георги Борисов Георгиев (вероятно някой клошар) ! Така на въпросния г-н Спас Атанасов не му се налага да издава фактури за парите които прибира от своите шофьори, за всички услуги които им предлага, защото те не са реални стопански субекти , и не им трябват фактури за разходи . И това си е за почти всички фирми в страната ! Миналата година депутати от всички парламентарни групи се опитаха да спрат тази порочна практика , но лобито на големите си прокараха техния лобистки закон , и г-на Инженер им свърши мръсната работа на Георгиу Георгиус и прокурорчетата-акционери във фирмата на Прасчо !
2.5
Рейтинг: 702 Неутрално[quote#10:"Чардо"]Става въпрос НЕ за първоначалния изпит пред ДАИ ! [/quote]
I Want To BelieveВнимателно прочетох за какво иде реч!
Имах предвид, че когато някой “индианец” вземе книжка по втория начин, след това го таксуват като дойна крава(ДА, куките и пр.). Ако исканията бъдат приети, това ще се промени. Иначе и копърките и маршруткаджиите карат безобразно. Може би не е редно да бъдат слагани всички под общ знаменател, но пък какво биха изгубили всички останали?
gost22
Рейтинг: 778 Любопитно[quote#10:"Чардо"]До сега те трябваше да се явяват на същия изпит ПРЕЗ 3 години ! ! ! [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...ПРавилно е трябвало да се явяват, щото возят хора срещу заплащане, което си е професионална дейност и нали ревяха срещу Юбер че правел същото ама без изпити (и е странно че вместо да държат на изпита те искат същото като за Юбер, ама без Юбер на пазара), отделно че го правят ежедневно и заради това риска от сакатлък е в пъти по-голям отколкото при любител шофьор, та и проверката за адекватност трябва да е по-често.
gost22
Рейтинг: 778 ВеселоДо коментар [#14] от "reply":
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Не си разбрал схемата. На държавата И е все едно дали ще си вземе сумата от бакшишите или от юберджиите. Дори подозирам, че с такива искания за неплащане, гилдията сама отваря вратата за следващия Юбер (както и да се нарича).
loy30529393
Рейтинг: 264 НеутралноДо коментар [#17] от "gost22":
+++++
Подкрепям!
Вече не е безопасно да се ползва такси.
нема такава държава
Рейтинг: 213 НеутралноБез да съм адвокат на всички "бакшиши",но като човек който в момента работи като таксиметров шофьор ще се опитам да обясня накратко някои неща: 1. Изпит има и той се държи преди да започнеш да работиш като така наречен "бакшиш". Смятам за ненужно на всеки пет години да се явяваш на изпит ,което е все едно като ти изтече шофьорската книжка да караш на ново кормуване и листовки.2. Забраната от Държавата на Юбер беше само едната от причините за излизането си от българският пазар. Първо ,пазарът е малък и неатрактивен и това че не могат да предложат по ниска цена от таксиметровата услуга. От клиенти ползвали Юбер знам че за кратките курсове в рамките на 5-7 лева с такси е по изгодно,да не говорим при,дъжд,национален празник и т.н. Ако човек ползва такси в София има две приложения при които можеш да си избереш кола,шофьор с висок реитинг,компания и т.н. 3. Ако не си фен например на такси компание като "Заедно в Европа", "ОК Супершанс " и тем подобни във всяка компания си има регистър с шофьорите,като всяка година водачите представят Свидетелство за съдъдимост и документ от КАТ за валидно свидеделство за управление на МПС ,брои точки и платени глоби. Със сигурност може много да се изисква към подобряване на услугата,но това не значи че няма нормални и коректни "бакшиши"
reply
Рейтинг: 488 НеутралноДо коментар [#18] от "gost22": ПРОСТА Е СХЕМАТА СЪЗДАВАТ СЕ ПАРАЗИТНИ МЕХАНИЗМИ В ДЪРЖАВАТА КОИТО ТРЯБВА ДА ЗАХРАНВАТ ФИНАНСОВО ОПРЕДЕЛЕНИ КРЪГОВЕ , ПРЕДИ ВРЕМЕ ЗАРАДИ ДОБРА ДЕЙНОСТ И ПОСЛУШАНИЕ ТРИБУКВЕНАТА СТРУКТУРА МУ Я БЯХА ПОВЕРИЛИ НА ЯНЕТО , А ТОЙ ЗА БЛАГОДАРНОСТ ГРОМЕШЕ ВРАГОВЕТЕ ГРОМЕШЕ , МНОГО Е ЗА ПИСАНЕ
Dankol
Рейтинг: 483 НеутралноДо коментар [#20] от "нема такава държава":
Прав си ! Ама като се вземе в предвид корупцията в ДАИ , и факта че е пълно с неграмотни "братя" с купени дипломи , книжки и документи за водач , то еднократно явяване сега щеше да има очистващ ефект от такива "водачи" като тоя дето открадна телевизора и пенсията на хората в Слатина !
Роси
Рейтинг: 5238 Неутрално"Таксиметровите шофьори заплашиха, че ще излязат на протест, ако правилата не бъдат облекчени. "
Те така са свикнали, като полицаите. Все заплашват с протести.