"Сингапур еърлайнс" пуска зелени полети

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 264 Неутрално

    Боя за мустаци е това - безмислена фийл гуд акция - някой беше смятал, че ако засеят всички земеделски площи на планетата с култури за биогорива това щяло да покрие 3% от потреблението...

  2. 2 Профил на Бай Благой
    Бай Благой
    Рейтинг: 162 Неутрално

    "Задвижвани частично"... Колко голяма е частта на олиото?

  3. 3 Профил на hqh01522250
    hqh01522250
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много ми е интересно защо журналистите обичат толкова Airbus A380. Независимо дали става въпрос за двуместна Чесна или бомбандировач в самата статия ( в случая се говори за А350 ) винаги на снимката има изтъпанен един А380. Явно неговите сток фотос са най-евтини.

  4. 4 Профил на baba_zozolana
    baba_zozolana
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Процесът на отглеждане на културите, производството на торове и пестициди, и преработката на растенията, за да се получи гориво консумират много енергия - толкова много, че се водят дебати дали етанолът от царевицата в действителност осигурява повече енергия, отколкото е нужна за отглеждането и преработката й. Освен това тъй като голяма част от енергията, която се използва в производството, идва от въглища и природен газ, биогоривото не замества толкова от тези ресурси, колкото използва. Популярна статия, сравняваща плюсовете и минусите на биогоривата може да се прочете тук:

    http://www.conserve-energy-future.com/advantages-and-disadvantages-of-biofuels.php

    I used to walk into a room full of people and wonder if they liked me... Now I look around and wonder if I like them.
  5. 5 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 264 Весело

    До коментар [#3] от "hqh01522250":Явно защото има 4 мотора :-) Иначе А 350-900 е много спретнат и елегантен самолет- прекрасен за дълги разстояния. Икономичен и много подходящ за азиатския пазар.

  6. 6 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 948 Неутрално

    Дрън-дрън та пляс! Самолет не може да бъде "зелен" независимо откъде му идва горивото. Единственият начин да стане "зелен" е да си седи на земята. Ама нали трябва да се правят на социално отговорни...

  7. 7 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 633 Неутрално

    "Задвижвани частично"... Колко голяма е частта на олиото?
    —цитат от коментар 2 на Бай Благой


    2 супени лъжици.

  8. 8 Профил на NMink
    NMink
    Рейтинг: 565 Неутрално

    До коментар [#1] от "lustmord":

    В статията пише, че горивото се получава от готварско олио - демек от отпаден продукт, а не от първична суровина. Разликата е доста съществена и не знам дали и на автора му е ясно това.

  9. 9 Профил на Nikoi
    Nikoi
    Рейтинг: 470 Неутрално

    най ефективно ще е опазването на околната среда ,ако всички айляци вземат и си стоят по къщите ,а не да пътуват на 17000 километра ,за да пият кафе в ЕЛ ЕЙ и да се снимат пред надписа ХОЛИВУУД , ако всички китайци и азиатци рекат по веднъж да дойдат в щатите , земното кълбо ще гръмне ,независимо дали ще дойдат с колелета ,самолети или платноходки ,ужас ,всички станаха туристи ,а това ,че постоянно във въздуха кислорода се изяжда от над 10000 летателни машини денонощно ,няма за никой значение .....

  10. 10 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 264 Любопитно

    До коментар [#8] от "NMink":

    Не знам каква е технологията на преработка и какъв е рандемана на процеса ама ако направите една бакалска сметка - годишното производство на олио за готвене е към 170М литра а на суров петрол към 27 000 пъти по толкова - дали горното ви се струва истинското работещо решение на проблема?

  11. 11 Профил на stef
    stef
    Рейтинг: 616 Любопитно

    До коментар [#8] от "NMink":Не знам каква е технологията на преработка и какъв е рандемана на процеса ама ако направите една бакалска сметка - годишното производство на олио за готвене е към 170М литра а на суров петрол към 27 000 пъти по толкова - дали горното ви се струва истинското работещо решение на проблема?
    —цитат от коментар 10 на lustmord


    Въпросът е каква част от суровия петрол се ползва за горива изобщо, отделно за производство на самолетно гориво...
    В Азия ядат доста пържено, така че олио - бол...

    Stef
  12. 12 Профил на lustmord
    lustmord
    Рейтинг: 264 Неутрално

    До коментар [#11] от "stef":

    Това вашето е като ви се спука кран в банята и почне да шурти вода вие да разправяте "Изпарението работи в противовес на наводнението".
    Над 5M барела на ден е производството на самолетно гориво в света - кажи речи 1700 пъти над това на олио за готвене...

  13. 13 Профил на NMink
    NMink
    Рейтинг: 565 Неутрално

    Абе ясно е, че няма да спасят света от разреждането на керосин с готварско олио. Похвалното е, че се опитват. Инновативни и революционни технологични решения не се случват от днес за утре.

  14. 14 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1533 Неутрално

    Не е ли твърде опасно за пасажерите, все пак не са на земята.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  15. 15 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#6] от "areta":

    дабеда... ега па да може...: http://cdn.airplane-pictures.net/images/uploaded-images/2007/10/26/7701.jpg
    зелен кат жаба... но аку му сипеш олиьо у резерваро че овони небесата на френчфрайз

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #