"Карлсберг" обяви, че само на българския пазар вдига пазарния си дял

"Карлсберг" обяви, че само на българския пазар вдига пазарния си дял

"Карлсберг" обяви, че само на българския пазар вдига пазарния си дял
Производителят на бира "Карлсберг" обяви, че през първото тримесечие българският пазар е единственият, на който компанията увеличава пазарния си дял. Според данни на агенция "Нилсен" (Nielsen A/S), цитирани от компанията, тя е увеличила дела си с 5 пр. п., достигайки до 27.7% дял в обем през първите три месеца на годината.
Това се случва на фона на свиващ се общ пазар с 3.3% в обем и 3.9% в стойност отново по данни на "Нилсен".
От марките на компанията на българския пазар най-добре се представя "Шуменско", което расте в обем с 29.1%, а в пазарен дял - с 2.2%. Следва "Пиринско" с 15.3% ръст в обем и 2.8% в пазарен дял.
За другите си продукти, сред които сайдери и марки, който се предлагат тук, но се произвеждат навън, компанията не посочва данни.
В западноевропейския регион, част от който е и "Карлсберг България", нетните приходи на компанията бележат ръст от 2% до общо 7.8 млрд. датски крони, а общият обем на продажбите също нараства с 2% до 13.3 млн. хектолитра.
Нетните приходи през първото тримесечие на групово ниво растат през първото тримесечие с 4%. На глобално ниво "Карлсберг Груп" отчита ръст при международните марки в премиум сегмента: Tuborg (+1%); Carlsberg (+8%) и Grimbergen (+25%).