Пътниците в железниците намаляват с 5% за година

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (14)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1553 Неутрално

    Ами то главно пътувам пенсионери ученици и студенти с 50% намаление, както и с безплатни карти и инвалиди.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  2. 2 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 793 Неутрално

    При това състояние на БДЖ, отвратителна хигиена, голямата загуба на време и системни закъснения, няма как резултата да е друг.
    На по-големи достанции пътуват само пенсионери и студенти, които с намалението достигат да много ниски цени, иначе всички хора с горе-долу нормални доходи избират автобусния трянспорт и/или се комбинират с леки коли.
    Докато поне далечно не заприлича БДЖ на автсрийския жп-транспорт, няма да има увеличение на пътуващите.

  3. 3 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 740 Неутрално

    Това не пречи парите от летище София да се изсипят и да изчезнат безследно в бездънната яма БДЖ.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  4. 4 Профил на usero
    usero
    Рейтинг: 733 Неутрално

    На някой му е труден българския, с тоя воден електротранспорт.

  5. 5 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 887 Неутрално

    ...
    Докато поне далечно не заприлича БДЖ на автсрийския жп-транспорт, няма да има увеличение на пътуващите.
    —цитат от коментар 2 на tsvetko_51


    За съжаление държавата ни не и пука за нейната собственост, докато автобусаджиите опикават орталъка ако нещо им се накърни интересчето с конкурентен жп транспорт примерно

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  6. 6 Профил на pet fire
    pet fire
    Рейтинг: 2893 Неутрално

    Лукса и обгрижването, които предлагат БДЖ няма до какво друго да доведе.

  7. 7 Профил на topal
    topal
    Рейтинг: 217 Неутрално

    " При автобусния транспорт се наблюдава увеличение от 0.1%, докато при железопътния е регистрирано намаление с 4.9%."
    Май не са му виновни автобусите на БДЖ-то...

  8. 8 Профил на phillipov
    phillipov
    Рейтинг: 628 Разстроено

    Трябва да се развият крайградските линии, защото влака е идеално допълнение към метрото (това е развито навсякъде в нормалните държави). Аз лично бих ползвал влак до София, но от Банкя до София има 4 пъти влак на ден!? Освен това за да си кача колелото ми искат още 2 лв - е как да стане? А говорим и за стратегия на СО за намаляване на замърсяванията... Ето ви едно добри решение, господа! По-чести влакове и възможност за безплатен превоз на колело, така няма да се навирам с колата по улиците на София ежедневно!

  9. 9 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 460 Неутрално

    До коментар [#8] от "phillipov":

    а на времето бяха на 15-20 мин и хората пътуваха

  10. 10 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3776 Неутрално

    С оглед на демографската ситуация и у нас и наличието на много хора които по финансови причини не могат често да пътуват това не е изненада!За мене железниците у нас са обречени и само силно държавно дотиране може да ги крепи на повърхността.

  11. 11 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3776 Любопитно

    До коментар [#2] от "tsvetko_51":

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ...............................И за да "хваща окото " Бг железницата държавата трябва да налее стотици милиони,а това няма как да стане ,т.е. нещата в БДЖ се въртят в омагьосан кръг...................!

  12. 12 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3776 Любопитно

    До коментар [#6] от "pet_fire":

    Нивото е страхотно ......................според индийско-африканските стандарти!!!!!

  13. 13 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    При условията в железниците и скоростта на влаковете, не е изненадващо.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  14. 14 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3332 Разстроено

    Пътувам от Хаково до Разлог три часа и половина с кола. Само от Септември до Разлог е пет часа с теснолинейката. Ако тръгна от Хасково, просто не ми се смята.....

    Еретик




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #