За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Peni Nikol
Рейтинг: 1553 НеутралноАми то главно пътувам пенсионери ученици и студенти с 50% намаление, както и с безплатни карти и инвалиди.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.tsvetko_51
Рейтинг: 793 НеутралноПри това състояние на БДЖ, отвратителна хигиена, голямата загуба на време и системни закъснения, няма как резултата да е друг.
На по-големи достанции пътуват само пенсионери и студенти, които с намалението достигат да много ниски цени, иначе всички хора с горе-долу нормални доходи избират автобусния трянспорт и/или се комбинират с леки коли.
Докато поне далечно не заприлича БДЖ на автсрийския жп-транспорт, няма да има увеличение на пътуващите.
The Shadow
Рейтинг: 740 НеутралноТова не пречи парите от летище София да се изсипят и да изчезнат безследно в бездънната яма БДЖ.
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkelusero
Рейтинг: 733 НеутралноНа някой му е труден българския, с тоя воден електротранспорт.
traveler1
Рейтинг: 887 НеутралноЗа съжаление държавата ни не и пука за нейната собственост, докато автобусаджиите опикават орталъка ако нещо им се накърни интересчето с конкурентен жп транспорт примерно
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
pet fire
Рейтинг: 2893 НеутралноЛукса и обгрижването, които предлагат БДЖ няма до какво друго да доведе.
topal
Рейтинг: 217 Неутрално" При автобусния транспорт се наблюдава увеличение от 0.1%, докато при железопътния е регистрирано намаление с 4.9%."
Май не са му виновни автобусите на БДЖ-то...
phillipov
Рейтинг: 628 РазстроеноТрябва да се развият крайградските линии, защото влака е идеално допълнение към метрото (това е развито навсякъде в нормалните държави). Аз лично бих ползвал влак до София, но от Банкя до София има 4 пъти влак на ден!? Освен това за да си кача колелото ми искат още 2 лв - е как да стане? А говорим и за стратегия на СО за намаляване на замърсяванията... Ето ви едно добри решение, господа! По-чести влакове и възможност за безплатен превоз на колело, така няма да се навирам с колата по улиците на София ежедневно!
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 460 НеутралноДо коментар [#8] от "phillipov":
а на времето бяха на 15-20 мин и хората пътуваха
bat_plamen
Рейтинг: 3776 НеутралноС оглед на демографската ситуация и у нас и наличието на много хора които по финансови причини не могат често да пътуват това не е изненада!За мене железниците у нас са обречени и само силно държавно дотиране може да ги крепи на повърхността.
bat_plamen
Рейтинг: 3776 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "tsvetko_51":
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
...............................И за да "хваща окото " Бг железницата държавата трябва да налее стотици милиони,а това няма как да стане ,т.е. нещата в БДЖ се въртят в омагьосан кръг...................!
bat_plamen
Рейтинг: 3776 ЛюбопитноДо коментар [#6] от "pet_fire":
Нивото е страхотно ......................според индийско-африканските стандарти!!!!!
Lady Zeppelin
Рейтинг: 1316 НеутралноПри условията в железниците и скоростта на влаковете, не е изненадващо.
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.Костадин Иванов
Рейтинг: 3332 РазстроеноПътувам от Хаково до Разлог три часа и половина с кола. Само от Септември до Разлог е пет часа с теснолинейката. Ако тръгна от Хасково, просто не ми се смята.....
Еретик