За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
musashii
Рейтинг: 1032 НеутралноТова не може да е вярно.Германците никога няма да правят картел,нито пък да манипулират данните за отделяне на вредни емисии или разход на гориво на автомобилите.Това го правят само лошите поляци и унгарци.
Тюфлекчия
Рейтинг: 466 ВеселоМежду другото отново "дилемата на затворника" в действие. По принцип картелите са много трудни за доказване, дори невъзможни, та за това има тази точка в законодателството, че първият издал заверата не бива наказван. Между другото много се изненадвам, че германци са се вързали да правят картел с други германци, като знаят колко струват. Преди години така Луфтханза предаде четата за картел при авиокомпаниите. Танте Меркел ще ги спаси де - все пак тя коли и беси в ЕС-то и тя решава (по Гьоринг) кой е картел и кой не е.
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!Един препатил
Рейтинг: 1158 Неутрално".....евентуален картел между германските автомобилостроители "Фолксваген" (Volkswagen), "Ауди" (Audi), "Порше" (Porsche), Бе Ем Ве (BMW) и "Даймлер" (Daimler)...."
Звучи малко неправдоподобно. Потребителите на тези марки не са едни и същи - всяка си има своите. За какво тогава им е картел?
pag
Рейтинг: 294 ЛюбопитноНемските производители проспаха комън рейл дизелите и още от края на 90- те години мощно лъжат за емисиите и разхода на гориво.
Culus capitem delitСега излиза наяве, че са го правили координирано, в сговор. Красота!
Обаче нещо не ми се вярва немското правителство хептен нищичко да не е разбрало цели 20 гдини, ама никак.....
pag
Рейтинг: 294 ЛюбопитноНемските производители проспаха комън рейл дизелите и още от края на 90- те години мощно лъжат за емисиите и разхода на гориво.
Culus capitem delitСега излиза наяве, че са го правили координирано, в сговор. Красота!
Обаче нещо не ми се вярва немското правителство хептен нищичко да не е разбрало цели 20 гдини, ама никак.....
Taiga
Рейтинг: 1010 НеутралноНа запад е така. Просперитетът им е изграден върху измами. Първо дизелгейт, сега и това. Няма да е изненада, ако го докажат.
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"batzdravo
Рейтинг: 2863 ВеселоМай американците "дръпнаха нишката", и чорапа взе да се разплита от самосебе си. В случая, няма значение, кой какъв е и защо такъв е! Важно е да е лоялен към компанията, а не към картела. А и се доказа че, германски автопроизводители лъжат клиентите си! Коментарът, по-нататък е ... без коментар! На прее...караните, честито, по стар български обичай! ;)
Karla Hanneman
Рейтинг: 735 НеутралноИ накрая ще заключат , че "Нееее , няма такова нещо , не и германците , те са мотора на Европа и са супер легални и честни!"...
Karla , Майти Готическа Принцеса!zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноМинусите на свободния пазар - картели, олигополи и монополи. Навсякъде ги има, но в Германия почти всяка година разкриват по един голям картел. Явно само при нас няма никакви.
миро родозов
Рейтинг: 664 НеутралноОле верно ли капитализма имал и грозно лице не мога да повярвам аз си мислех че е само почивки по острови и поршета.... Не мой да е истина, тва е пропаганда на КНДР
amh21579466
Рейтинг: 237 НеутралноПреведена-недопреведена статия. Прочетете я в някой англоезичен сайт.
Става въпрос за обвинения, че още от 90-те години служители от петте производителя са имали срещи на затворени врати, където са се обсъждали координирани стратегии за избор на поддоставчици и за технически аспекти по конструкциите на колите, което да им намали разходите и колите да са по-евтини. Конкретната причина за гръмване на скандала е това, че са се разбрали размера на резервоара за колите с AdBlue да бъде 8 литра за всички коли, което е недостатъчен литраж ако колата се обслужва на 15000 километра.
qml36527734
Рейтинг: 8 НеутралноДа проверят и германските хранителни вериги.
dnevnikar
Рейтинг: 3808 НеутралноВИИ Маркс имени Ленина
Немате си на представа колко е благо и приятно,
че си намерихме съмишлещ мишленик.
Чайна, Индия, Корея...... истокът от там ни гледа.
До коментар [#6] от "Taiga":
На запад е така. Просперитетът им е изграден върху измами.
vassilun
Рейтинг: 5024 НеутралноДо коментар [#6] от "Taiga":
Вярно е! На запад е така - само измами и картели! На изток такива неща няма! Има честни и богати виолончелисти и малко глад (в КНДР)!
dnevnikar
Рейтинг: 3808 НеутралноВИИ Маркс имени Ленина
Компартийният монопол има эдинствено плюсове.
До коментар [#9] от "zxp53317185":
Минусите на свободния пазар - картели, олигополи и монополи.
ostin22
Рейтинг: 918 НеутралноОлеле.. европейската комисия още малко ще направи разследване и дали 2 плюс 2 е 4..:-) Как пък така с десетилетия не се сетиха че има договорка в тоя "честен, справедлив, прекрасен"..Ес..:-)
There is no way to happiness, happiness is the way!blaf
Рейтинг: 860 НеутралноНикога не съм разбирал защо картелите се считат за проблем. Да, намалят конкуренцията, но какво от това? Те са частни лица и могат да договорят помежду си каквото си пожелаят. Авиокомпаниите като са в някакви организации, алианси и прочие, да не би да не си фиксират цени и тн.? И там има картели.
znayko84
Рейтинг: 267 НеутралноСто процента е така. Лично съм говорил с австриец, лека му пръст, който ми е разказвал за картела при строителните фирми в Австрия. Между другото така както го бяха измислили си беше направо чудно.
Yossarian
Рейтинг: 540 ВеселоДо коментар [#6] от "Taiga":
А на изток още се опитват да създадат автомобилен двигател, ама пусто, вече над 50 години не става и не става! А да, чакай... те руснаците имат поне два безаналогови ама са секретни, нали? :))))
Yossarian
Рейтинг: 540 ВеселоДо коментар [#9] от "zxp53317185":
Може ли сега да споделиш какви са плюсовете на несвободния пазар?
Nikoi
Рейтинг: 524 Неутралноскоро ,като им тръгнат електричките ,този проблем ще им отпадне ,няма как да лъжат
batzdravo
Рейтинг: 2863 ВеселоДо коментар [#17] от "blaf":"Никога не съм разбирал защо картелите се считат за проблем. Да, намалят конкуренцията, но какво от това?"
Това сериозно ли е?! Не ти пука, че цените са договорени в картела? Че, ти "смъкват кожата" ствоето съучастие, без упойка?! Браво! Явно си представител на новата "раса", за повишен "млеконадой"! Ама що ли питам!!!
quatro_4x3
Рейтинг: 574 НеутралноА в матушката ти дори няма просперитет, но пък всичко е измами! Блазе ти!!! Нямам такъв дворец, не е кичозен и мебелите в него са красиви!!!
amh21579466
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#22] от "batzdravo":
В този конкретен случай потребителят печели защото получава по-евтина кола в резултат на оптимизираните разходи за поддоставчици. Да не говорим за положителните ефекти върху цялата европейска икономика, в сектор с ожесточена японска конкуренция.
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноНавсякъде проверяват, само тука не проверяват. Тука картел в нищо няма.
olino
Рейтинг: 235 НеутралноАуди и Порше са част от Фолкваген груп.За първи път чувам за картел между ражлични подпазделения на една и съща компания
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#2] от "Тюфлекчия":
Доста тъпо и банално изказване. Защо тогава фенците още нищо не са направили, след като имат най-рмъсните дизели, веднага след Фиат-Крайслер? In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#22] от "batzdravo":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Разбирам ентусиазма, но се запознай с това, което е известно до момента:
https://www.reuters.com/article/us-germany-emissions-cartel-idUSKBN1A61G9
Не става ясно точно какво се смята, че е било договорено, но става въпрос за стандарти и компоненти от доставчици, които автопроизводителите изпозлват. Изобщо не става въпрос за цените на крайния продукт, които се плащат от клиентите. Ама фактите са без значение за някои.
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноДо коментар [#20] от "Yossarian":
Става въпрос за регулации и държавна намеса, вие го обърнахте на спор комунизъм - капитализъм. Мисълта ми беше
че в държава като Германия държавата се опитва да се бори с изкривявания на пазара, а в България се твърди че пазарът щял да се саморегулира.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#5] от "pag":
Как пък успя само лъжи да накльопаш в този жалък коментар? Нито са проспали комън рейла, нито са лъгали координирано. Направи си услуга и се запознай за какво става въпрос. Между другото, най-много разминавания при разхода има при френските автомобили. Най-много разминавания при емисиите за дизелите са при френските и италианските.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
deutschwagen
Рейтинг: 895 ВеселоДо коментар [#3] от "Един препатил":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Не само има картел между ФВ, Ауди и Порше, ами и направо си крадат от дизайна и компонентите. Мръсници!
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноДо коментар [#17] от "blaf":
Във всеки учебник по макро икономика е обяснено това. Накратко води до изкривяване на пазара, и в последствие до загуба на благосъстояние.
slan777
Рейтинг: 466 НеутралноЕпъл трябвало да доплаща 13 милиарда $ за данъци в ЕС. Понеже са плащали най-много процент от обората,а и са падали като данъчна тежест на 0,0005%. Епъл използва данъчни трикове, да не плаща много данъци. По принцип са легални, но не и според Еврокомисията.
Es muß Geld fließen!Източник: http://www.n-tv.de/wirtschaft/So-tricksten-Apple-und-Irland-die-EU-aus-article18530711.html
deutschwagen
Рейтинг: 895 ВеселоДо коментар [#8] от "Karla Hanneman":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Заповядай:)
https://www.washingtonpost.com/business/economy/japan-cartels-raise-costs-on-us-auto-parts/2013/09/26/1343b674-26e1-11e3-b3e9-d97fb087acd6_story.html?utm_term=.d31aea5011c9
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
gozambo
Рейтинг: 803 НеутралноНе си разбрал защо картелите се считат за проблем, защото си неграмотен. Има литература по въпроса колкото искаш. Няма запознат с матершията, който да е на твоето мнение. Но то е така, едни печелят заради неграмотността на другите.
gozambo
Рейтинг: 803 НеутралноКартелът си е картел- убийство на конкуренцията. А конкуренцията е движещата сила на прогреса. Веднъж като започнат да се договарят, се договарят за всичко. Може да се договарят за нивото на работните заплати и със сигурност се договарят. Може да се договарят за изкупуване на лицензи, с цел да се елиминира израстването на нови фирми на пазара. Може да се договарят за замразяване на изобретения, могат да се договарят за всичко. Практиката и логиката са такива- започнат ли веднъж да се договарят, няма граници пред договорките им. Може да се договарят за всичко.
gozambo
Рейтинг: 803 НеутралноВъпросът е такъв- на какво се дължи германското икономическо чудо? Ясно е, че германците са добри техници, доказали са се. Но това не е достатъчно за достигане на позициите, които има в момента германската икономика. Очевидно германците използват политическата си власт над Европа като лидери на ЕС и експлоатират цяла Европа.
penetrating
Рейтинг: 5943 НеутралноКартелът е действал според разследващите повече от 20 години :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertМисля, че целта е била - да останат големите, мощни коли на пазара. Иначе няма тръпката на собственика да има незамърсяващо, скопено автомобилче-играчка
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#3] от "Един препатил":
Модератора е неадекватен!Картел може да не се създава с цел пазар/продажби.
Може например да е с цел разходи/доставчици...
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#17] от "blaf":
Модератора е неадекватен!Погледни от тези аспекти:
Имам 100 млрд. и искам да направя автомобилна компания, само че не мога защото има картел, който натиска всичките доставчици да ми откажат доставки.
Имам няколко компании които имат общи приходи 50 млрд. за година и печалба примерно 5 млрд. за година. Обединени в картел те са по-мощни от повечето от независимите държави по света...
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#26] от "tintiri":
Модератора е неадекватен!Явно не сте запознати с регулациите на мултинационалните компании и със законодателството за защита на конкуренцията!
Законодателството регулира даже и дейността между отделите на една и съща компания, в определени случаи.
джендър NATO generals
Рейтинг: 651 ЛюбопитноТам, в цвилизована, дисциплинирана и подредена Германия има картели! А тук? При положеине че хранителните вериги, застрахователие и банките у нас са от същото място! За всеки нормално милсещи и непредубеден е ясно, че такива неща съществуват, и че системата е почти безсилна срещу картелните споразумения. Щом властите в ЕК дават амнистия за първия проговорил от картела!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токkumcho___valcho
Рейтинг: 425 НеутралноДо коментар [#10] от "миро родозов":
Нещо си се объркал - монополите и олигополите се издигат в култ в социалистическите стопанства с планова икономика. Там дори за олио например имаш назначен 1 или 2 доставчика за един район. На практика през соца фирмите работеха като картели, защото нямаха право да се конкурират, а се определяше къде и какво да продава всеки и на какви цени.
Борба срещу картелите има само в пазарните икономики.
In my world
Рейтинг: 294 ВеселоТръмп ще глобава следващите са мерцедес ,а после идва ред на бмв.Сащ винаги ще са с една класа над европа
In many wars between the CIVILIZED MAN and the SAVEGE.Support Civilized man defeat the terror(islam)kumcho___valcho
Рейтинг: 425 НеутралноДо коментар [#17] от "blaf":
Елементарно - в пазарните икономики най-важен е свободния пазар. Дори като теоритичен модел все още се използва термина за съвършена конкуренция.
batzdravo
Рейтинг: 2863 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "blowfish":"В този конкретен случай потребителят печели защото получава по-евтина кола в резултат на оптимизираните разходи за поддоставчици. "
Би трябвало, но дали е така, наистина?!
batzdravo
Рейтинг: 2863 НеутралноДо коментар [#28] от "deutschwagen":До коментар [#28] от "deutschwagen":"Не става ясно точно какво се смята, че е било договорено..."
Казваш, не знам за какво става въпрос, но не е така!
В случая, казваш, не става въпрос за крайна цена, а за цена на компоненти. А те как се отразяват на крайната цена?!
Без ентусиазъм питам!😎
frankie...says
Рейтинг: 562 НеутралноТе сега средния западняк като разбере за картелите и мигом ще хукне да бяга от запад на изток! Гаранция! Някой няма ли да постне цените за руски визи? Така за улеснение :) :) :)
Един препатил
Рейтинг: 1158 НеутралноДо коментар [#40] от "ivan_":
Абсолютно съгласен. Колегата "blowfish" много добре го е обяснил в коментар [#11]. Очевидно, че става дума за картел с цел разходи/доставчици, което не е изрично обяснено в статията. Аз имах пред вид, че при тези марки е малко вероятен именно картел с цел пазар/продажби.
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#50] от "Един препатил":
Модератора е неадекватен!Като крайно изделие не би било логично, но например при определяне на условия за продажби на двигатели към трети страни също има голяма логика да се картелират и това ще бъде картел с цел продажба/пазари.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#48] от "batzdravo":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Като контролираш разходите, това как се отразява на крайната цена?
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#38] от "gozambo":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨"Германското икономическо чудо" първоначално се отнася за следвоенния период. Значи според теб оная ивица на картата наречена ГФР е експлоатирала цяла Европа след като губи войната?
Ivan_
Рейтинг: 466 ЛюбопитноДо коментар [#52] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!Човека пръв те пита същото, знаеш ли отговора и връзката с темата?
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#54] от "ivan_":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Вече отговорих с риторичен въпрос.
Ivan_
Рейтинг: 466 ЛюбопитноДо коментар [#55] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!И какъв е отговорът, че може да бъде доста различен, казуси всякакви като става дума за картелиране.
Binko Georgiev Binev
Рейтинг: 755 НеутралноДо коментар [#53] от "deutschwagen":
не, просто америкосите ги хранят като бебета в устата
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#56] от "ivan_":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Като не ти харесва моя прелиминарен отговор, чакай този на ЕК. Те ще кажат дали е "смъквана кожата" на клиентите, което е и въпросът му. Отделно ще кажат и дали изобщо някакви цени са договаряни. Мен много ме съмнява.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#57] от "Binko Georgiev Binev":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Те "хранят" цялото "непрогресивно" човечество в Европа, включително гърчолята. Германия съвсем не получава най-много
http://marshallplan.freeterritorytrieste.com/myPictures/MARSHALLPLANMAP1.jpg
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#58] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!Аз не виждам подобно питане от страна на човека!
Отделно в статията пише за какво се разследват компаниите - "са съгласували например ограничаването на вредни емисии при дизеловите автомобили."
И понеже си нямаш идея от подобни неща, да ти кажа, че ако се образува разследване за нещо се разследва само това, разследващият орган няма право да пита и проучва абсолютно нищо друго. Също ако се разледва от 1999 до 2013 година например разследващия орган няма право да иска/проверява каквато и да е информация за 1998 или 2014г. например.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#60] от "ivan_":
Значи трябва да се концентрираш повече в дискусиите (няма да ти е за първи път), или да си смениш цайсите:)
По определение, картел означава да се договориш за крайната цена с конкурентите, вместо тази цена да се решава от пазарните механизми. В случая няма такава информация. Договорили са се как да ограничават разходите, как да стандартизират някои компоненти.....все едно различните автомобилопроизводител понякога не изпозлват едни и същи компоненти.
Ако са се договаряли колко да ограничават емисиите при дизелите и да са взели решение всички дружно да отбягват спазването на регулациите, това няма да е картел, а collusion. Но единствената информация за сега е само, че са се договорили колко големи резервоари за урея да се изпозлват. При теста който откри свръх емисиите на ФВ през 2015 е имало и дизели на БМВ, които не са замърсявали над нормата.
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#61] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!Виж сега, започваш да ставаш много забавен, поспри се!
Нямаш си понятие от материята, не се напъвай да я коментираш!
Само като започнеш с това "По определение" и може спокойно да не пишеш повече, ясно е, че си напълно незапознат с материята.
Въпросът с антимонополното и закононодателството за защита на конкуренцията е изключително подробно (даже свръх подробно) развит в цели групи закони, които най-общо се делят на национални, европейски, и такива за мултинационални компании.
Та въпросният казус, засяга и трите, защото компаниите са регистрирани в Германия и попадат поради това в обхвата на немския закон за защита на конкуренцията, централите им са в ЕС и поради това попадат в регулациите за защита на конкуренцията на ЕС и понеже всички замесени са и мултинационални компании, попадад в обхвата на изключително строгите и рестриктивни регулации за защита на конкуренцията за мултинационални компании.
Даже конструирането на екипа и агенцията, която ще води разследването само по себе си е отделен казус изискваш специално решение, та поспри се с твоето "По определение"...
В подобни компании абсолютно задължително, всеки служител от едно ниво нагоре (среден мениджмънт) редовно (най-често) два пъти годишно преминава специални обучения и сертификации за недопускане на подобни практики, което ти очевидно нито знаеш нито си чул, което и показва че не си и не си бил подобен служител поради и което пишеш тези и другите неща за мултинационалните компании, които "по определение" нямат нищо общо с реалността.:)
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#62] от "ivan_":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Малиии, вече съвсем го раздаваш по тролски. Какво стана с въпроса на колегата? Нещо май пак се ослусшваме:)
Но пък пак си написал една тириада от нерелевантни и/или тривиални факти.
Illegal contacts and agreements
These agreements are known as cartels. They are forbidden because they restrict competition. They can take many forms, and need not be officially approved by the companies involved. The most common examples of these practices are:
Price fixing
Market sharing
Agreement on customer allocation
Agreement on production limitation
Distribution agreements between suppliers and re-sellers where, for example, the price charged to customers is imposed by the supplier.
To be on the safe side:
Do not fix prices or other trading conditions
Do not limit production
Do not share markets
Do not exchange strategic information about your company.
Some agreements are not prohibited - if they can be justified as benefiting consumers and the economy as a whole. One example is agreements on research & development and technology transfer. These cases are covered by the Block Exemption Regulations .
Abuse of a dominant position
If your company has a large market share, it holds a dominant position and must take particular care not to:
charge unreasonably high prices which would exploit customers
charge unrealistically low prices which may drive competitors out of the market
discriminate between customers
force certain trading conditions on your business partners.
http://europa.eu/youreurope/business/sell-abroad/free-competition/index_en.htm
Ivan_
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#63] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!Уау!
Имаш достъп до сайт от типа "Еди какво си за глупаци" и даже успяваш да прочетеш нещо от там.
Браво, поздравления!
semko
Рейтинг: 645 Неутралноаве блолфиш, на тебе дреме ли ти за германската икономика. Техния пенсионер взима 2000 евра нашия- 150 евра. виж колко са немските коли в САЩ-по евтини отколкото в ЕВропа. Немците го на.укват на цяла Европа.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#64] от "ivan_":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Еми за глупаци, естествено. Когато дискутираш с глупаци трябва да обясняваш като за глупаци:)
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#65] от "semko":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Да, и френските коли са по-евтини в САЩ! О, чакай малко, те дори не могат да продават там....
Всички надежди сега са в Алфа. Джулия топ трим за 80к долара, ама хубава. Поне на мен ми изглежда обещаваща.
Ivan_
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#66] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!Ти някакъв инженер ли, преподавател ли беше?
Правилно ли си спомням?
Та да си продължа примера с "Еди какво си за глупаци".
Имаш тази поредеци, която ти четеш и която (ако вземем МС Уиндоус за пример) ти казва на разбираем език, как да стартираш системата и да я ползваш за някакви основни неща, имаш и поредица с по-голям обем и "по-технически" език , която те подготвя да работиш с въпросната програма като потребител на едно високо ниво, имаш и специализирана литература, която като прочетеш и научиш прочетеното се явяваш на изпит при оторизиран партньор на Майкрософт и получаваш съответния сертификат.
Та дерзай с първата част и когато я осмислиш до вариант да можеш да формулираш повече от едно изречение по темата, вземи им напиши на "Европейската комисия и националните власти по въпросите на конкуренцията", че те нещата са "като описните от теб в коментар 63" и да не се занимават с глупости и да губят време за "Европейската комисия ще прецени дали да започне разследване, което може да трае години", така де то това е простичка работа и е ясно, че "По определение, картел означава да се договориш за крайната цена с конкурентите, вместо тази цена да се решава от пазарните механизми. В случая няма такава информация" както си го написал в твоя коментар 61.
П.С. Я се пробвай да разбереш и осмислиш следното:
"European Union regulators slapped Google with a record €2.4 billion ($2.7 billion) antitrust fine"
"The European Commission found that the U.S. tech giant denied "consumers a genuine choice" by using its search engine to unfairly steer them to its own shopping platform."
"It could have fined Google as much as 10% of its annual sales, or roughly $9 billion.
The $2.7 billion fine represents just over 2.5% of Google's revenue last year and Alphabet, Google's owner, had $92.4 billion in cash as of end of March."
И ако го осмислиш вземи им драсни и на "Гугъл" да не се тревожат и да обжалват защото според теб не са нарушили нищо понеже пак според теб ситуацията е ясно описан в коментр 61 пък там няма нищо което даже да се доближава до случия с Гугъл (ако въобще го разбираш това всъщност:))...
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#68] от "ivan_":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Малиии, къде отиде пак. Първо 2-3 параграфа инкохерентни глупости, след което да обявиш така публично, че не правиш разликата межди anti-trust и картел.
Между другото, как е повлияла върху цената плащана от потребителя практиката на Гугъл, за която са я глобили (това без да ги защитавам, просто питам, защото това беше оригиналния въпрос на колегата, ама ти не помниш толкова дълго).
Ivan_
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#69] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!Даа,
пиша ли, пиша, а отсреща функционално неграмотен се опитва да прочете!
Е поне е видно последното, затова и предвидливо съм предположил в коментара си, че е възможно:
"(ако въобще го разбираш това всъщност:)"
Я, сега ти "много разбиращият" ги нещата вземи и обясни каква е разликата между antitrust (това е правилното изписване, една дума без тире) и между картел? :)
Относно последният въпрос в коментара:
"The effect of Google's illegal practices
Google's illegal practices have had a significant impact on competition between Google's own comparison shopping service and rival services. They allowed Google's comparison shopping service to make significant gains in traffic at the expense of its rivals and to the detriment of European consumers.
Given Google's dominance in general internet search, its search engine is an important source of traffic. As a result of Google's illegal practices, traffic to Google's comparison shopping service increased significantly, whilst rivals have suffered very substantial losses of traffic on a lasting basis.
Since the beginning of each abuse, Google's comparison shopping service has increased its traffic 45-fold in the United Kingdom, 35-fold in Germany, 19-fold in France, 29-fold in the Netherlands, 17-fold in Spain and 14-fold in Italy.
Following the demotions applied by Google, traffic to rival comparison shopping services on the other hand dropped significantly. For example, the Commission found specific evidence of sudden drops of traffic to certain rival websites of 85% in the United Kingdom, up to 92% in Germany and 80% in France. These sudden drops could also not be explained by other factors. Some competitors have adapted and managed to recover some traffic but never in full.
In combination with the Commission's other findings, this shows that Google's practices have stifled competition on the merits in comparison shopping markets, depriving European consumers of genuine choice and innovation."
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#70] от "ivan_":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Пишиш, ама пишиш главну глупусти:)
Да, antitrust е по-срещано, но може и anti-trust, дори anti trust
Отговор не получих за важния въпрос. А този въпрос беше за крайната цена. Не видях да има описан ефект що се касае до нея. Между друогото, има много по-интересен случай от преди години когато Майкрософт ги съдиха защото продаваха Уиндоус в пакет с Интернет Експлорър, макар и уж безплатно. Още един пример за anti - - - trust, нямащ нищо общо с картел:)
Ivan_
Рейтинг: 466 ВеселоДо коментар [#71] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!Е, не е като да не полагаш усилия да докажеш функционалната си неграмотност:)
В интерес на истината, ти наясно ли си какво означава функционално неграмотен?
Ако не си, вземи прочети в интернет, за да знаеш.
"Отговор не получих за важния въпрос"
Отговор получи и той е следния (поствам го за втори път, дано го разбереш):
"The effect of Google's illegal practices
Google's illegal practices have had a significant impact on competition between Google's own comparison shopping service and rival services. They allowed Google's comparison shopping service to make significant gains in traffic at the expense of its rivals and to the detriment of European consumers.
Given Google's dominance in general internet search, its search engine is an important source of traffic. As a result of Google's illegal practices, traffic to Google's comparison shopping service increased significantly, whilst rivals have suffered very substantial losses of traffic on a lasting basis.
Since the beginning of each abuse, Google's comparison shopping service has increased its traffic 45-fold in the United Kingdom, 35-fold in Germany, 19-fold in France, 29-fold in the Netherlands, 17-fold in Spain and 14-fold in Italy.
Following the demotions applied by Google, traffic to rival comparison shopping services on the other hand dropped significantly. For example, the Commission found specific evidence of sudden drops of traffic to certain rival websites of 85% in the United Kingdom, up to 92% in Germany and 80% in France. These sudden drops could also not be explained by other factors. Some competitors have adapted and managed to recover some traffic but never in full.
In combination with the Commission's other findings, this shows that Google's practices have stifled competition on the merits in comparison shopping markets, depriving European consumers of genuine choice and innovation"
А това, че не си наясно с материята до степен даже коректен въпрос да не можеш да формулираш вече ти го писах в коментар 68.
П.С. относно "Още един пример за anti - - - trust, нямащ нищо общо с картел"
Да ти обясня, защото явно не знаеш, а че не разбираш е още по ясно.
В коментар 70 те помолих да обясниш "каква е разликата между antitrust (това е правилното изписване, една дума без тире) и между картел? :)" ти реши да го правиш с примера за "Майкрософт ги съдиха защото продаваха Уиндоус в пакет с Интернет Експлорър"
Относно примерът ти за Майкрософт абсолютно неподходящ, защото
независимо, че е американска компания по никакъв начин не може да попадне под тръстовото законодателство, защото няма такава структура.
А че няма общо с картелно съглашение примера съм напълно съгласен.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#72] от "ivan_":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Това не е никакъв отговор, а поредната ти доза празни приказки и копи-пейст на неща, за които не ти достига умствен капацитет да разбереш и сложиш в контекст.
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#72] от "ivan_":
Абе лаааааииииик, изобщо знаеш ли какво означава "антоитръстово законодателство"???????????
"Microsoft Corp., 87 F. Supp. 2d 30 (D.D.C. 2000) ("Conclusions of Law"). The District Court then found that the same facts that established liability under 1 and 2 of the Sherman Act mandated findings of liability under analogous state law antitrust provisions. Id. To remedy the Sherman Act violations, the District Court issued a Final Judgment requiring Microsoft to submit a proposed plan of divestiture, with the company to be split into an operating systems business and an applications business. United States v. Microsoft Corp., 97 F. Supp. 2d 59, 64-65 (D.D.C. 2000) ("Final Judgment"). The District Court's remedial order also contains a number of interim restrictions on Microsoft's conduct. Id. at 66-69.
Microsoft's appeal contests both the legal conclusions and the resulting remedial order. There are three principal aspects of this appeal. First, Microsoft challenges the District Court's legal conclusions as to all three alleged antitrust violations and also a number of the procedural and factual foundations on which they rest.
. The States also brought pendent claims charging Microsoft with violations of various State antitrust laws"
Ей ти цлеия документ да си го четеш:
http://law.justia.com/cases/federal/appellate-courts/F3/253/34/576095/
Друг в въпроса, че Майкрософт реши да подпише извън-съдебно споразумение след само 3 години процеси и след като съдът обяви, че Майкрософт ще трябва да бъде разделена - класическо анти-тръстово решение, още от началото на 20-те век. Ама нямла тръстова структура.........
Не може, просто не може да си толкова неадекватен. In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#74] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!Силно смеейки се, да те питам адекватния, чувал ли си за нещо натречено време.
Минало, настояще, бъдеще ...?
Я раздуй сега Майкрософт днес или утре ще ги раздробяват за да им се оправи структурата и да отговори на тръстовото законодателство на САЩ?
deutschwagen
Рейтинг: 895 НеутралноДо коментар [#75] от "ivan_":
In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won moreover by a car which should not have been winning 🟦🟨Ами кажи ти за времената, умнико. Аз ясно казах, че става дума за легален процес от преди години. И не ги раздробиха, защото Майкрософт прие условията на съда и плати солидна глоба. Ако бяха отказали и се беше стигнало до съд, който евентуално да ги намери за виновни, щяха да ги раздробят.
Нещо много "меко" ми се измъкваш. Няма ги вече силните фрази и обвинения във "функционална неграмотност":):):)
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#76] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!е, колко си функциоанлно грамотен след като ти пиша днес и сега, че майкрософт не попададт в обхвата на тръстово законодателство защото нямат подобна структура, а ти ми пишеш как преди години еди какво си било?
Още веднъж да ти го напиша, Майкрософт с примера който използва с тях не са удачен пример защото не попадат под обхвата на тръстовото законодателство защото нямат такава структура.
Хайде сга с претенцията за функционална грамотност напиши ми пак за делото от от преди не змая колко десетки години...
П.С.
Ако си функционално грамотен, пък не вдяваш за времето като фактор не зная как да те определя:)
П.П.С. Разсъжденията ти могат да ти осигурят работа в правителсството на Полша. Там има едни подобни на теб дето тръгнаха да си търсят репарации от Германия за ВСВ:)
Ivan_
Рейтинг: 466 НеутралноДо коментар [#76] от "deutschwagen":
Модератора е неадекватен!е, колко си функциоанлно грамотен след като ти пиша днес и сега, че майкрософт не попададт в обхвата на тръстово законодателство защото нямат подобна структура, а ти ми пишеш как преди години еди какво си било?
Още веднъж да ти го напиша, Майкрософт с примера който използва с тях не са удачен пример защото не попадат под обхвата на тръстовото законодателство защото нямат такава структура.
Хайде сга с претенцията за функционална грамотност напиши ми пак за делото от от преди не змая колко десетки години...
П.С.
Ако си функционално грамотен, пък не вдяваш за времето като фактор не зная как да те определя:)
П.П.С. Разсъжденията ти могат да ти осигурят работа в правителсството на Полша. Там има едни подобни на теб дето тръгнаха да си търсят репарации от Германия за ВСВ:)