Повечето есемеси от ЧЕЗ към клиенти са за предстоящо прекъсване на тока

През първите шест месеца на 2017 г. над 17 хил. клиенти на "ЧЕЗ Електро България" са се регистрирали за безплатните есемес услуги - известие преди предстоящо прекъсване на електрозахранването и проверка на сметката с есемес, съобщават от компанията.
От изпратените съобщения за периода януари – юни средно на месец около 5 процента са за проверка на сметка, а с останалите 95% дружеството е напомнило на клиентите, че са пропуснали стандартния срок за плащане на сметката си.
Проверката на задължението за използвана електроенергия се извършва с кратко съобщение с текст "smetka" на 170077, без увеличение на цената, според конкретния тарифен план. Всички разходи по изпращане на информативните есемеси се поемат от "ЧЕЗ Електро България" АД.
Есемес услугите са достъпни за клиентите на мобилните оператори МТел, "Теленор" и "Виваком". Те могат да бъдат заявени онлайн на www.cez.bg с изпращане на кратко съобщение на 170077 с текст 12-те цифри на клиентския номер в центровете за клиенти на ЧЕЗ и в офисите на "Изипей". Регистрацията е безплатна. При регистрация чрез есемес на 170077 клиентът заплаща еднократно изходящото съобщение според тарифния си план без увеличение на цената.
Получаването на електронни известия преди прекъсване на захранването е напълно безплатно за клиентите на ЧЕЗ Електро. Услугите се активират в рамките на 24 часа след извършване на регистрацията. При смяна на мобилния оператор, във връзка с техническото осигуряване на услугата, е необходимо клиентът своевременно да уведоми за това компанията на денонощния телефон 0700 10 010, на [email protected] или в център за клиенти на ЧЕЗ.