За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Bogi.k
Рейтинг: 746 НеутралноНа комунистите много им се иска всичко да е държавно и всички частни компании да са им длъжници, но не винаги става... А специално пък двамата палячовци Гечев и Свиленски искаха и "да се дадат" 500 млн. на БДЖ, щото било много важно теснолинейката до Вършец да работи за трудовите граждани.
Иначе по темата, не знам какво са се вживели за финансови отношения между компании, при положение, че се погасяват редовно...
Tata Mata
Рейтинг: 122 НеутралноЗначи какво се оказа - че всичко е било скалъпен. Най-вероятно от БСП и Пеевски. Предполагам има връзка с летището. Пеевски използва лай**мета и се опитва да очерни потенциалната конкуренция за концесията, чрез червения слугинаж и методите на фалшивите новини. Жалко за всички, които за пореден път се вързахме.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#1] от "Bogi.k":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!не е това. всичко е заради концесията.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#2] от "Tata Mata":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!отговорът на министърчето е ВИТИЕВАТ. По същество той говори САМО за публични задължения. Дългът към СА не е публичен дълг но е дълг. май ще има нов скандал и дори съд и то не само в България.
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1154 НеутралноАко коректно цитират Горанов Дневник, той е казал на български "срещу България Еър няма заведени изпълнителни дела или няма неплатени извън доброволния срок за плащане по такива дела публични задължения". Формално това може да е вярно, но не дава отговор на другия въпрос - има ли декларирани и не внесени текущи данъци и осигуровки. Да или Не. За размер не питам, защото си има данъчно-осигурителна тайна.
Но да съм на мястото на Горанов по същия начин бих отговорил, нищо че не ме кефи пича
Федор Венедиктович Езерский
Рейтинг: 1154 НеутралноДо коментар [#4] от "КМЕТ В СЯНКА":
Кмет е, не съм сигурен дали Горанов може или трябва да отговаря за СА. Там по скоро трябва да си каже Московски
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2914 НеутралноДо коментар [#6] от "Федоp Венедиктович Езеpский":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!да но може и горанов. все пак е мин.фин.
pet fire
Рейтинг: 3203 Неутрално"към 25 юли 2017 г., няма данни за наличието на непогасени в съответния срок за доброволно изпълнение публични задължения на "България Ер" АД......"
Значи задължения има но са разсрочени и доброволно се погасяват
Симеон
Рейтинг: 237 НеутралноПублични не. Но към притежаваното от държавата Летище София? България Еър върви към целенасочено източване и фалит, ала Балкан, колко познато.
Роси
Рейтинг: 5927 Неутрално„Летище София” ЕАД е търговско дружество с 100% държавно участие в капитала,
едностепенна форма на управление. Едноличен собственик на капитала е Министерството на транспорта,
информационните технологии и съобщенията."
Тогава защо въпросното министерство не си търси 50-те милиона. Още повече, че е затънало до гуша, особено ЖП транспорта.
Chavo64
Рейтинг: 122 НеутралноЛетище "Враждебна" София е държавна собственост, така че задълженията на ТИМ към летището, са задължения към държавата. Затова и се говори, за незаконна държавна субсидия.
chavo64Тарасконски
Рейтинг: 746 НеутралноБСП издъхват миличките, четох изказване относно разпада им. Тръгнали са на лов на вещици от злобичка ли, от завист ли. Всъщност по темата май забравят, че са до колене в кашата (да не кажа по-подходяща и нецензутна дума)
Zhivko Stoykov
Рейтинг: 631 НеутралноТмаджийските тролове яко са налазили. Една дума няма за закъсненията последните месеци. Една дума няма за дълга към летище "Враждебна". Единствено отклоняване от същността на темата.