Китайската Great Wall иска да купи Fiat Chrysler

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Любопитно

    Интерсно!
    Не смятам, че китайците ще получат разрешение за придобиване, но е вероятно да закупят сериозен дял.

    Модератора е неадекватен!
  2. 2 Профил на Николай_1
    Николай_1
    Рейтинг: 902 Неутрално

    Някой чувал ли е , тъй като аз не съм чувал , дали китайски леки коли се продават в Америка или в Европа??

  3. 3 Профил на theduloclan
    theduloclan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Някой чувал ли е , тъй като аз не съм чувал , дали китайски леки коли се продават в Америка или в Европа??
    —цитат от коментар 2 на Николай_1


    Китайски автомобили не се продават в САЩ. Продаваха се в Европа преди българската Литекс/ Great Wall да обяви банкрут. Ето и линк за българските китайски автомобили:

    http://greatwall.bg/

  4. 4 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 534 Неутрално

    Баховци какво ще сглобяват ???

  5. 5
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  6. 6 Профил на Николай Колев
    Николай Колев
    Рейтинг: 2859 Неутрално

    Доколкото разбирам, китайците се интересуват от жипките, затова вероятно ще купят брандонете да Крайслер.

    #ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦
  7. 7 Профил на marks_nazi
    marks_nazi
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Няма да излезе нищо.тия изскат само сусуве да правят..фиат и крайслер да изрежат автомобилите?!?!

    Долу рушистите и фашистите
  8. 8 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 335 Неутрално

    Някой чувал ли е , тъй като аз не съм чувал , дали китайски леки коли се продават в Америка или в Европа??
    —цитат от коментар 2 на Николай_1


    Пичове, Волво отдавна е собственост на китайци и се справя много добре. Колкото за FCA най-вероятно GW се интересува от 2 неща:
    1. Новите западни технологии
    2. Американския пазар, на който тези брандове имат сериозен дял

    Евроатлантида
  9. 9 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3781 Любопитно

    Сега остава да видим дали фамилията Аниели ,която контролира ФИАТ от десетилетия ще се съгласи на да продава?!

  10. 10 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3781 Неутрално

    До коментар [#1] от "ivan_":

    Звучи логично,но няма как да не се "набие на очи",че китайците искат да придобиват ключови активи по света в различни отрасли и всичко това се стимулира от правителството в Пекин!

  11. 11 Профил на CINZANO
    CINZANO
    Рейтинг: 640 Весело

    И в ловешко ще започнат да сглобяват Jeep-ки? Ех, мечтиии :)

    Мома, събори Альошата!
  12. 12 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 434 Неутрално

    преди българската Литекс/ Great Wall да обяви банкрут
    —цитат от коментар 3 на theduloclan
    Всъщност банкрута на българската Литекс/ Great Wall е един вид преструктуриране с цел отписване на задължения, каквото само в България и някои страни от третия свят може да се случи. Реално все още работят и продават, но под друго име.

  13. 13 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#8] от "sa6":

    Новите технологии изобщо не ги грает китайците - вече са достатъчно напред за да създават технологии, а каквото не могат, без поблем си го крадат с протекцията на държавата.
    Пазарите единствено ги интересуват - едно е да продаваш Грейт Уол, за 40000 лв., друго е Джип, с 10% по-висока себестойност, за 80000 лв.

  14. 14 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1341 Неутрално

    Съмнявам се, че ще се стигне до сделка. В такива случаи нашите предци са казвали: "Голям залък хапни, голяма дума не казвай!".

  15. 15 Профил на mitkokitkata
    mitkokitkata
    Рейтинг: 8 Любопитно
  16. 16 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 732 Неутрално

    “Ако придобие Jeep или Ram, китайската компания ще може да заобиколи политически деликатния въпрос с настояванията на пазара в САЩ да се продават коли, произведени в страната - нещо, което иначе би отнело понякога десетилетия, за да бъде постигнато.”

    Китайците хич не са вчерашни!
    :-)

    I Want To Believe
  17. 17 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 648 Весело

    джипките са си дръвца и газгъзлари по природа и се крепят само на древни легенди и гол патриотизъм... тъйче китайците нема кво толко да им съсипат :)

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  18. 18 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 563 Неутрално

    Грейт Уол имала по-малка пазарна капитализация, ръйш ли.....
    Ама правителството на Китай има пари в излишък, и вече е решило вместо в американски облигации, да ги влага в нещо реално......
    Дали фамилията Анели щяла да продава?
    Ми парите не миришат.
    Патриотизма не е това, което беше - глобализЪмъ го изяфе.
    "Ще ти направя предложение, което не можеш фа откажеш".

    Баси, тия ще купят Европа, а после и САЩ за гарнитура. Африка вече я купиха.

    Как е Биг Брадър на китайски?

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  19. 19 Профил на г-н Саранди Говедаров
    г-н Саранди Говедаров
    Рейтинг: 563 Неутрално

    джипките са си дръвца и газгъзлари по природа и се крепят само на древни легенди и гол патриотизъм... тъйче китайците нема кво толко да им съсипат :)
    До коментар [#17] от "tucker case":

    Е, това се знае. Важно е името и пазарите - получат ли ги - ако решат, че американците заслужават, ще им подобрят и качеството....

    Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
  20. 20 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 711 Неутрално

    Малко са се изхвърлили за сега,но част от бизнеса може и да купят.То нали затова е бизнес,да се купува и да се продава.

  21. 21 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Китаеца дръпна много последните 10-15 години.

    Отвори му се апетит ...

  22. 22 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#10] от "bat_plamen":

    Единственото нещо в което Китай е на равна нога с другите е финансите, в смисъл разполагат с огромни финасови фондове, които изполват политически.

    Не вярвам да бъде позволено подобно придобиване!

    Модератора е неадекватен!
  23. 23 Профил на Черноморец
    Черноморец
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Някой чувал ли е , тъй като аз не съм чувал , дали китайски леки коли се продават в Америка или в Европа??
    —цитат от коментар 2 на Николай_1


    Идва момента в които Китаеца ще каже например на ФОлсваген или ГМ - "вие продавате по 1 милион коли в Китай, искаме и ние да продаваме по ... айде да не 1 милион, но поне 200-300 хиляди, в Германия или САЩ"
    Ако Германците или САЩ не се съгласят на това предложение за реципрочност - то китаиската агенция за безопасност ще "намери " проблеми в колите и ГМ и ФОлсваген които се продават на китаиския пазар, и с "голямо съжаление" ще издаде рапзоредба да се спре от продажда няколко модела например, които са 20-30% от продажбите не тези западни компании в Китаи.

  24. 24 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1648 Неутрално

    До коментар [#23] от "WWW":

    С тази разлика, че колите на VW и GM за китайския пазар си се произвеждат в Китай. Моделите, които се продават там са различни, дизайнът им е правен в Китай, и на всичко отгоре се произвеждат от джойнтвенчъри с китайски компании. Демек не са баш германски или хамерикански.
    Същото искат да направят сега китайците обратно.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  25. 25 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#13] от "cristo_n":

    Не са достатъчно напред за да създават технологии.
    Ако беше истина щяха да създават технологии.

    Модератора е неадекватен!
  26. 26 Профил на Ivan_
    Ivan_
    Рейтинг: 434 Неутрално

    До коментар [#23] от "WWW":

    Не няма да могат да кажат така, защото има продължение ито не е приятно за китайците.

    Модератора е неадекватен!
  27. 27 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2881 Неутрално

    Не вярвам да стане, но си мисля, че Фиат- Крайслер ще се раздели с Jeep и вероятно RAM поради:

    "Неотдавна анализатори на банка Morgan Stanley изчислиха, че пазарната стойност само на този бранд е 23 милиарда евро (27 млрд. долара), което е почти 150% от пазарната стойност на цялата група FCA."

    Ако си спомняте, Фиат преди няколко години се раздели с Ферари по същата причина.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  28. 28 Профил на Georgi Iliev
    Georgi Iliev
    Рейтинг: 595 Неутрално

    Баси докъде се докараха великите западни корпорации. Комунягите от Китай ги изкупуват като топъл хляб.

  29. 29 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3390 Неутрално

    До коментар [#27] от "Realist":

    Всъщност Ferrari си е на Fiat. Серджо Маркионе е в бокса на Ферари на състезанията във Формула1. На хартия Ferrari е независима компания, но всеки акционер на Фиат има право на 1 акция на Ферари на всеки 10 свои акции във Фиат, плюс продажба на акции на Ню Йоркската борса. Fiat Chrysler Automobiles имат амбицията да станат 4-тия по големина производител на автомобили в света. Това без Jeep и Ram няма как да стане. Днес пък четох, че FCA ще си сътрудничат с BMW и Intel за създаване на автономен автомобил. Слухове всякакви.

    I 💜 Leka Borislavovna
  30. 30 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3390 Любопитно

    До коментар [#18] от "г-н Саранди Говедаров":

    Ще назначат ли китайците партиен секретар на Jeep? Какво ви казват от Позитано?

    I 💜 Leka Borislavovna
  31. 31 Профил на Realist СУПЕР
    Realist
    Рейтинг: 2881 Неутрално

    До коментар [#29] от "Alarmstufe: Rot":

    Да, така е!

    Иначе Крайслер е партньор на Гугъл в автономните автомобили. Гугъл има специално поделение за тях, наречено Waymo. Waymo тества своята програма с хибридни ванове от Крайслер Пасифика.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  32. 32 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Идва момента в които Китаеца ще каже например на ФОлсваген или ГМ - "вие продавате по 1 милион коли в Китай, искаме и ние да продаваме по ... айде да не 1 милион, но поне 200-300 хиляди, в Германия или САЩ"
    —цитат от коментар 23 на WWW
    Нека да дойде този момент. И тогава Фолксваген и БМВ ще кажат на китайците "ама ние сме отворили заводи при вас и даваме заплати на работниците по вашите стандарти - хайде сега и вие отворете заводи в Германия и давайте заплати по германските стандарти и тогава продавайте колкото можете", и ще ги видим тогава китайците... То е много лесно няколко стотин милиони полу-поробени китайци да работят без пари, после да се превзема света с евтина продукция и да се трупат огромни парични излишъци.

  33. 33 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 274 Неутрално

    "Проявили интерес", ама италианците още не ги били питали.
    То и аз навремето проявявах интерес към Клаудия Шифър, а тя не знаеше......

    Culus capitem delit
  34. 34 Профил на Krum Traykov
    Krum Traykov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#7] от "marks_nazi": Забравяш, че Крайслер произвежда също легендарните "Джип" и пикапите "РАМ".



  35. 35 Профил на Krum Traykov
    Krum Traykov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#18] от "г-н Саранди Говедаров":
    Говедаров, има логика в това твое твърдение. Грейт Уол обаче е изцяло частна компания, листвана на борсите в Хонг Конг и Шангхай . Към края на 2014 г. активите му са на стойност малко под 7 милиарда Евро.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #