"Томас Кук" насърчи България да привлича по-платежоспособни туристи

Политиката на България и интересите на международния туроператор "Томас Кук груп" (Thomas Cook Group) съвпадат: кабинетът иска да развива страната като конкурентна целогодишна туристическа дестинация и компанията да инвестира във висококатегорийни хотели с цел привличането на по-висок клас туристи.
Това съобщи пресцентърът на Министерския съвет след среща между министър- председателят Бойко Борисов и главният изпълнителен директор на Питър Фанкхаузер.
Фанхаузер е България по покана на министъра на туризма Николина Ангелкова.
Създадената през 1841 г. компания днес има 19 млн. клиенти и управлява под шест бранда различни по категория и профил хотели и курорти в цял свят.
Пред шефа на световния туроператор Борисов е уверил, че правителството работи активно за утвърждаването на България като конкурентна и целогодишна туристическа дестинация. Полагаме целенасочени усилия да представим пред света нейната уникалност – богатото й културно-историческо наследство и забележителни природни дадености", е казал Борисов.
Той е посочил, че целта е да се развиват не само традиционните морски и зимен туризъм, но да се използва
потенциалът на балнео- и спа курортите, на културния и ловния туризъм.