DHL добави България в европейската си мрежа за доставка на колетни пратки

DHL добави България в европейската си мрежа за доставка на колетни пратки

Кадър от подписването на договора между "Ди Ейч Ел" и представители на четирите страни, които влизат в европейската ѝ мрежа за колетни пратки.
Рапидо
Кадър от подписването на договора между "Ди Ейч Ел" и представители на четирите страни, които влизат в европейската ѝ мрежа за колетни пратки.
Световната логистична компания Дй Ейч Ел (DHL) обяви на официалната си интернет страница, че ще разшири европейската си мрежа за доставка на колетни пратки с още 4 държави. Сред тях е и България, като страната ни ще се присъедини към нея през ноември заедно с Хърватия. В началото на този месец пък Ирландия и Румъния също бяха добавени в списъка.
С тези четири страни мрежата на Ди Ейч Ел се разширява до 26 държави на Стария континент. Целта на компанията е до края на 2018 г. да установи присъствие във всички ключови европейски пазари за електронна търговия.
От Ди Ейч Ел уточняват, че партньорът им в България, който ще доставя пратките на компанията, ще е куриерската фирма "Рапидо". В Хърватия пък е избрана местната национална поща.
По данни на управителя на "Рапидо" Радослав Крумов от ноември клиентите на компанията ще имат достъп до над 20 европейски страни и до мрежа от над 50 хил. офиса.
Всяка година в рамките на Европа се доставят около 6 млрд. търговски електронни пратки, като Германия, Франция и Великобритания са най-обширните пазари за електронна търговия. По данни на Евростат 55% от интернет потребителите в Европа вече пазаруват онлайн, но само 32% от тях правят това и извън страната си.
Именно заради това от Ди Ейч Ел разширяват дейността си на Стария континент. Така времето за доставка и връщане ще бъде съкратено, тъй като ще се работи и през уикенда, а самият процес на доставка ще бъде стандартизиран. Всички партньори на световната логистична компания ще трябва да уведомяват получателите за очакваното време за доставка на техните поръчки и възможността да поискат алтернативна дата и място на доставка. Ще бъде въведено и потребителски насочено решение за връщане на пратките от клиентите.