За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
qwertqwert
Рейтинг: 633 НеутралноЕкологът Андрей Ковачев
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?---------------------
Тоя "еколог" от ония "еколози" ли е, дето 2008 година взеха 9 (девет) милиона лева, за да вкарат гробища и летища в Натура 2000 и помежду другото да си купят 1000 дка земя около Приморско?
qwertqwert
Рейтинг: 633 НеутралноБърза проверка - от същите тия лапачи е :
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?-------------------------------------------------------------
От 2004 г. работи за изграждането на мрежата НАТУРА 2000
http://izbori.zelenite.bg/candidates_2014/andrey_kovachev
mihail_p
Рейтинг: 767 НеутралноДо коментар [#1] от "qwertqwert":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkне бе объркали са те.
това било пеевски ама
си пейстнал грешно имената.
pag
Рейтинг: 279 НеутралноНай-важно е рафтърите да излизат от реката не на пътя, а на зелена полянка, за да я наторят биологично без стрес.
Culus capitem delitШофьорите не са важни, защото от тях има много, а рафтърите са малко и за тях трябват специални грижи......
J.J.
Рейтинг: 1033 ГневноГосподин Ковачев, време е да започнете да предлагате решения. Винаги съм бил с убеждения близки до защита на природата, но вие отивате в пълна крайност. Заради вашите крайни убеждения в момента умират хора.
"Екологът посочи, че основната причина за тежките инциденти в момента в дефилето са заради неправилно изпреварване, за което нито пътната агенция, нито полицията са взели някакви мерки - като например да се сложат камери и да има екип на полицията в самото дефиле."
Невярно. В момента пътят през Кресна е изключително натоварен и опасен: това е и основната причина за катастрофите... Не могат да се поставят джърсита по осовата линия, тъй като това ще ограничи достъпа на спасителни екипи.
"Ковачев допълни и че вариантът за трасе, който предлага правителството застрашава както хората, отишли на рафтинг в района, защото те ще трябва излизайки от реката да се окажат в скоростната лента на магистрала, така и местните, които се придвижват с бавно подвижен транспорт."
Невярно. Проектът предвижда места за почивка, където ще може да се слиза/качва до зоните за рафтинг.
Наблюдавам едно пълно залиняване и мързел от страна на НПО-тата с лесно финансиране отвън. По принцип няма нищо лошо да се защитават хубавите ценности за защита на природата, но гарантираното финансиране всеки месец и заплата довежда до мнения като горното. Пълни крайности без връзка с реалността и без да се предлагат решения.
oporna_to4ka
Рейтинг: 135 НеутралноДа се внушава:" Кабинета иска да смели на кайма бедного многострадалного българского народ"! Завъртете бясно тролчета!!
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаmajorman
Рейтинг: 766 НеутралноДвама българи може и да постигнат някога консенсус, но станат ли трима - абсурд. Това е причината за тъжното състояние на държавицата ни.
We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of manpenetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноНе смята, че Ковачев е прав в случая. Трябва да се рърси устойчиво решение за всички засегнати. Не трябва да се прави като Хърватия, които направиха учасно скъпа (и голяма) магистрална мрежа и сега тя е най-скъпата за ползване в Европа, а не достигат пари за поддръжката и.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert442
Рейтинг: 544 НеутралноНа тия трябва да им се съберат всички видове превозни средства и да кемат само пеша. Как пък на тях все не им се уйдиса. Така не можело щото не знам си на кви твари ще се нарушал рахата инак не можело щото, аре стига де.
Antoaneta PETROVA Ardashes
Рейтинг: 225 НеутралноНяма ли да се намалят автомобилите, а продължава тази политика на замазване с асфалт и ремонти.Непрекъснати ремонти с необезпечени средства. Правете повече пропасти, та да започнат да летят дронове.Вече летиме към пропастта,та по-добре да литнем с други превозни средства.Стига с тази политика на съграждане-разграждане на дадения ни даром живот.От една крайност залитаме в друга,защото не мислим .
mihalanema_labavo
Рейтинг: 62 НеутралноЕколога да си гледа Екологията, полицейските работи са за Полицията
Antoaneta PETROVA Ardashes
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#10] от "Antoaneta Ardashes":
mihalaИскам да поясня на уважаемите тролчета,че тяхните минуси поддържат лошите практики на антихриста.Това,че искахте промяна също не е от Бог, а гордостта и алчността надделяха. Завистта,че са облечени в черно, не им дава възможност да прогледнат,с което не дават възможност на другите да живеят в една нормална страна.Да се борите с вятърни мелници няма да ви донесе нищо,а само разруха и болести.
С това си изпълнявам гражданския дълг да си кажа мнението.
Antoaneta PETROVA Ardashes
Рейтинг: 225 НеутралноЗа пояснение на носещите отрицателни емоции,че не съм платена,въпреки недостигащата пенсия.С уважение към управляващите. mihala
stedim
Рейтинг: 453 Неутрално"......тежките инциденти в момента в дефилето са заради неправилно изпреварване, ......." Може би аз не разбирам, но когато пътят стане еднопосочен, няма ли неправилните изпреварвания да не са толкова опасни, защото срещу тях няма да се движи кола? Имам чувството, че някои "зелени" наистина не са узрели за такива дискусии.
А г-жа Antoaneta Ardashes изобщо не ми се коментира.
ivanko77
Рейтинг: 652 Разстроено"... като най-бърз, най-щадящ природата и най-евтин."
Това ми напомня на вица: "Ние работим бързо, качествено и евтино. Вие изберете кои две!"
Няма такъв случай, който да покрива едновременно и трите изисквания.
traveler1
Рейтинг: 920 НеутралноЕ гати сагата.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОПускайте тунелите, викайте чужди фирми с опит да ги правят и поддържат и да спрем да се занимаваме с глупости!
svoboden
Рейтинг: 1162 НеутралноТози Ковачев не беше ли лидер на една политическа партия, която не успява да получи и 0.5% подкрепа на избори?
jif44392826
Рейтинг: 8 НеутралноБотевото патриотично стихче с нов прочит.
Еколог е - душа дава
за птици, за природа;
но не свойта душа, братя,
а душата на народа!
И секиму добро струва,
само, знайте, за парата,
като човек - що да прави?
продава си и душата.
dun
Рейтинг: 306 НеутралноОсновната причина за катасгрофите е следната - още през 2008 имаше ясно решение да се строи тунел извън дефилето и строителството да започне от дефилето за да се избегне тапата на която сме свидетели в момента!
На тази основа цялата магистрала получи екоразрешително, а ЕК даде парите!
Поредица от хравителства обаче не си изпълниха ангажимента, а оплюскаха на баницата мекото с лесните участъци!
...иначе сега еколозите са виновни, нали?
Stoyan Ivanov
Рейтинг: 256 ВеселоЗначи така... "Компетентният" Андрей Ковачев казал "ще стане месомелачка". И това, разбира се, задължително трябва да бъде изведено в заглавие, а две трети от материала да се посвети на безценното му мнение. Мнението на разни други некомпетентници от рода на Камарата на строителите, "Зелен транспорт", Асоциацията на пострадалите при катастрофи и още поне десетина некомпетентни организации може да се завре в края, за да има "отразяване на всички гледни точки".
Браво, "Дневник"!
И да - знаем, че Ковачев и компания вече са подготвили стотина доноса до всякакви инстанции в ЕС. Искрено се надявам, че никой роднина на пострадалите в катастрофи в дефилето няма да превърти. В никакъв случай не бива да проверява дали наистина зелените са като дините - много зелени отвън и много червени отвътре.