За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Tulup_123
Рейтинг: 233 НеутралноМного неграмотно!
oporna_to4ka
Рейтинг: 139 НеутралноДо коментар [#2] от "Vidin_123":
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаМного съм гаден налЕ?
Georgi Yordanov
Рейтинг: 902 НеутралноИ въпросът е: Как да оставим само „правилния“ в “състезанието“? ;)
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!.... гарантирано ... от ... !!!
oporna_to4ka
Рейтинг: 139 НеутралноДо коментар [#4] от "Georgi Yordanov":
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаПомниш ли веднъж Серж и той направи конкурс, и познай кой го спечели!? Батко, Братко и Пеев
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноСа..Телелинк и CNSys са силна (и в политически и в технологичен смисъл) комбинация.
От друга страна, авсърийците са оценени по-високо, от трета, аз не помня австрийци да са направили нещо хубаво в България ( някои още помним системаата на БДЖ дето също беше с много референции и опит) от трета страна имат 6800 човека, от четвърта и Аремис имаха а помним какво стана.. абе bottom line май съм за Телелинк и Снсис, по-вероятно ми се струва те да изградят тол система. Че ще се окрадне е ясно
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 НеутралноИ сега да плачем ли, че са отстранени 4 фирми участвали на олимпийския принцип? Останал е най-читавия кандидат, австрийска фирма правила тол системи в куп държави. Тук няма да предизвикате недоволство.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 Неутрално"Австрийската Kapsch е представена като консорциума "Капш трафик солюшънс", който включва българското, полското, италианското и испанското подразделение на компанията, пише "Капитал Daily". Дружеството специализира в технологии, решения и услуги за пазара на интелигентни транспортни системи. Kapsch са внедрили тол-системи в Австрия, Полша, Чехия и Австралия. Компанията е основана през 1892 г. и за нея работят над 6800 души. Българският й клон е открит през 2005 г."
oporna_to4ka
Рейтинг: 139 НеутралноДо коментар [#8] от "Jumbo Jet":
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаА защо не е Руска фирма?! Защо!? Да не би да са калпави?!?
ТРОЛетарин
Рейтинг: 8 НеутралноВ момента на пускане на системата, транзитния трафик просто ще заобиколи България. Има фвриботи до Констанца, фериботи до Италия, сърбите и македонците правят магистрала до Солун. Пък не дай си... приемат Сърбия в EU умира и моста на Видин, в комплект с русенския.
Коментирам платено.И цялата тежест за плащането остава на регионалния транспорт.
Има историческа практика с Унгария Аястрия, Германия. Все държави със скъпи тол такси, и камионите правят обиколки за да плащат по-малко. Влизат колкото може за по къс маршрут.
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#8] от "Jumbo Jet":
И? Както писах по-долу нагледали сме се на проекти, провалени от такива.
oporna_to4ka
Рейтинг: 139 НеутралноДо коментар [#10] от "ТРОЛетарин":
Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят власттаВикаш: Тол системата ще стимулира доставките с дронове?
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноНяма лошо българсктие участнции да спечелят поръчката. Все пак България дава парите.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertГолеми яйца:)
Рейтинг: 733 ЛюбопитноДо коментар [#10] от "ТРОЛетарин":
Пич, камионите в Румъния и Сърбия да не пътуват безплатно???
realguru
Рейтинг: 1481 НеутралноТова ще е перфектно ако стане. :)
Georgi Yordanov
Рейтинг: 902 НеутралноДо коментар [#5] от "oporna_to4ka":
Да правим каквото трябва, пък да става каквото ще!Да, помня! Помня и догановите “експертизи“ по знайни и незнайни проекти, ... помня! И само не си мисли, че нападам или упреквам настоящите “управляващи“ за ЛОШИ практики - не, нямам избирателност в това отношение - всички в “управлението /ята ни са от едно котило и изненади няма, промени - няма! Има лични интересчета!
Проблема е, че за хората - нищо не остава . .. и резултатите са видни - емиграция - тотална!
snower
Рейтинг: 495 ВеселоИзглежда, че Спас Русев е номиниран да изпапа 200 млн. лв. Все пак такива пари не се дават на #КОЙ да е.
stenli1
Рейтинг: 1240 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "snower":
Спас Русев ще е подкрепен от 2-та Клана - Борисов и Пеевски
taratanki
Рейтинг: 910 НеутралноДо коментар [#10] от "ТРОЛетарин":
Що не помисли малко, преди да пишеш?
Знаеш ли каква е цената на ферибота до Констанца?
А таксите в Румъния и Гърция?
Пътят през България е най-кратък и е срамота да не им се вземат парите на турчулята.
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#17] от "snower":
Тва което вие не моа да разберете е, че НЯКОЙ тия пари ще ги изпапа. Въпроса е, дали да ги изпапа българин или австиец, и дали все пак ще направи нещо работещо или не.
Аз предпочитам да е бъларин ( все пак част от тях ще останат в страната) и освен това за тотално провален проект на Телелинк, СНСис или Сирма не съм чул. Имало е проблеми, но общо взето накрая е доставян работещ продукт, а австрийски мизерии има доста дори напълно провалени.
stenli1
Рейтинг: 1240 ВеселоДо коментар [#20] от "uq":
Т.е. патриотично е да се спечелят от Боко Т и Шиши??
Това сериозно ли?
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#10] от "ТРОЛетарин":
Троле, в Сърбия магистралата е платена. Знаеш ли колко % от трафика минава от Унгария през Сърбия до България и колко през Румъния?
Само е така, за статистиката питам. Некой твой познат като пътува за западна Европа, питай го дали минава през Сърбия или през Румъния ( при Видин има мост)
Храбър
Рейтинг: 1416 НеутралноТочно!
Сигурно и зад двете останали компании да стои Пеевски! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
pxg11513626
Рейтинг: 8 НеутралноСпоред мен въпросът не трябва да е кой ще ги излапа, а кой ще свърши качествено работата.
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#21] от "stenli1":
Ае стига с тоя Боко и Шиши бе, лейки! Вие не разбирате ли, че тяхното не се губи! На тях ще си им цака който и да спечели. Да не мислиш, че австрийците няма да цакат? В тая игра ние където отиваме, те от там се връщат. Няма тука нищо патриотично, има 3 БЪЛГАРСКИ фирми в които работят сигурно около 1000 човека БЪЛГАРИ и за тях ще има заплати и пари за коледа и осигуровки в хазната и т.н. за тези фирми ще има възможност да натрупат референции и финансов ресурс за да погледнат и навън, да вземат проект в Македония примерно .. за това става дума. И не на последно място, пак това са три БЪЛГАРСКИ фирми с доста проекти зад гърба и нямат провалени.
Аз не знам колко трее си глупав за да не го виждаш това! Дай да харижем 200 милиона на австрийците, ако че ще издънят проекта, само и само да не ги дадем на българи.
Аман от глупаци
Храбър
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноТова не е ли един клан? "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#24] от "pxg11513626":
Именно де, лапането няма да се размине. За мен вероятността българския консорциум да свърши работата е по-голяма от австийците ( че няма да е качествено е ясно и в двата случая)
ТРОЛетарин
Рейтинг: 8 ВеселоХаха, в Румъния имаш винвтка 11евро, и нищо друго. А трафика от Турция до Унгария през Сърбия не може на малкия пръст да стъпи на трафика през Румъния 1000камиона на денонощие в посока през Дунав мост2 и още толкова през Русе. 100 през Оряхово и по още толкова през Никопол, Свищов, и Сулистра.
Коментирам платено.Ферибота до констанца ще е актуален от центррална Турция...Самсун, Трабзон и т.н За Италия има други фериботи директно от Турция. Не да не съм пътувал и да знам как ме карат да влизам на Орадея в Унгария( Унгария транзит през Надлаг е над 100евро), за Германия през Чехия, щото транзит през Австрия е скъпо.
stenli1
Рейтинг: 1240 НеутралноДо коментар [#26] от "Храбър":
Така е, един е
Български патриот
Рейтинг: 453 НеутралноМухахаха ... особено Германия я заобикалят отвсякъде! :) Затова не можеш да се разминеш от камиони по магистралите. Жив камион няма. А за да заобиколят България тировете ще врътнат още 500 км през Гърция. :)
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов
stenli1
Рейтинг: 1240 ЛюбопитноДо коментар [#25] от "uq":
Лейка е баба ти
Виж, чии фирми управлява Спас Русев
На Боко и на Шиши не само не се губи, ами и за други нищо не остава. От тях НЕ само, че НЯМА НИКАКВА полза, ами и носят вреди.
Ако тези глупости, които пишеш продължават да се случават, те ще продължават да са все толкова силни.
За да продължаван да са силни и да безчинснват, те имот нужда постоянно от ФИНАНСОВИ ресурси
Ти много ДЪРЖИШ да им ОСИГУРЯВАШ този ресурс
Аман от лейки
Роси
Рейтинг: 5842 Неутрално" Дружеството специализира в технологии, решения и услуги за пазара на интелигентни транспортни системи. Kapsch са внедрили тол-системи в Австрия, Полша, Чехия и Австралия."
Ами ето го победителя. "Тол България" какъв опит имат, сега ли ще се учат.
uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#31] от "stenli1":
А ти виж, че Спас Русев НЕ УПРАВЛЯВА Телелинк. После виж какви фирми са Телелинк, Сирма и СНСис и кажи вършат ли си работата и има ли някакъв скандал с нещо неизпълнено около тях и после ми обяснявай.
Аман от всезнайковци дето всичко им е Боко и Шиши. Я кажи великите Сименс каква я сготвиха с документите за самоличност? Ама не беше Боко и Шиши, беха Немци да се свеъти името им Я кажо СнТ каква я сготвиха с БДЖ? Боко и Шиши тогава още пикаеха на ламарина.
Я кажи Американско-индийската Аремис с хиляди души ( мъртви) персонал каква я свърши в здравната каша?
Да споменавам ли Бул?
Разбирачи те. В ИТ да не кажа... от българска фирма няма издънен проект, от чужда - няма успешен. Факт
ТРОЛетарин
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#30] от "Български патриот":
Коментирам платено.Май транспорта ти е ясен колкото писнето по форумите. Казал съм, че се обикаля за да има по-малко километри в Германия, а не самата Германия. Обикалят се Австрия(и се кара през Чехия) и Унгария(и се кара през Румъния), Сърбия( се обикаля през България и Румъния), Гърция(през Словебия и Хърватска) в зависимост от дестинацията. България и Румъния са ефтини за каране, ама ако поскъпнат, ще се обикалят през морето, ако са мниго скъпи ще се кара през Сърбия и Македония от/за Гърция през Констанца за Турция, И
фериботи директно от/за Украйна и Рисия.
Поне си голям разбирач, заради войната в Украйна камионите от/през България заобикаляха през Полша за Русия.
В Момента се заобикаля Албания защото в цигания, въпреки, че най-прякото е България-Македония-Албания(Дурас).
ТРОЛетарин
Рейтинг: 8 НеутралноОбикаля се за Италия през Сърбия-Харватска-Словения.
Коментирам платено.uq
Рейтинг: 1466 НеутралноДо коментар [#35] от "ТРОЛетарин":
Хептен се омота нещо.