Пътната агенция очаква предсрочно завършване на участък от "Струма" (видео)

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Немат тръпение да започнат ремонтите. Колкото по-предсрочно, толкоз по-предсрочно.

  2. 2 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3688 Неутрално

    Да не отваряме фабриката за добри новини, че вместо предсрочно, да не стане със закъснение.
    А иначе - чакаме!

    Еретик
  3. 3 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1712 Любопитно

    Работят в тези условия, ще е качествена ли работата, въпреки че няма примерно минус 17 градуса.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.
  4. 4 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 347 Весело

    А дано че ги влачиме тия магистрали вече .....

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  5. 5 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 956 Неутрално

    В годините на строителството не е имало сериозна промяна в климата в България. По асоциации не е възможно атмосферните условия да предизвикат сериозно забаване на стротелството. Как ли е постигнато изпреварването спрямо предварително утвърдения график?

  6. 6 Профил на kwu51545500
    kwu51545500
    Рейтинг: 237 Неутрално

    АКО ГО ИЗчИСлЯТ В ГрАмОВЕ ЩЕ Е ОЩЕ ПОВЕчЕ

  7. 7 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Бойко, нЕкой да не си помисли нещо друго.

  8. 8 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Като гледах приложеното видео, някак си изведнъж изникна един въпрос, на който аз като не специалист ми е любопитен отговора на специалистите:

    Строежа на магистралата е кажи го речи над 95 % все по поречието на река Струма ! ! !
    С какво е по различно течението и коритото на река Струма през дефилето от останалото си течение и корито ?

    За мен като не специалист , а лаик , на тази не голяма по площ част от страната ни флората и фауната по край бреговете на реката е все една и съща !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  9. 9 Профил на arnautsky
    arnautsky
    Рейтинг: 925 Весело

    Сигурно са използвали иновативната вълнообразна технология
    на "Трейс" при полагането на настилките...

    Keep it cool, keep it funny, keep on changing the world.
  10. 10 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    Ми всичките тези описани съоръжения бяха готови още от лятото. Само че обектът беше спрян, поради липса на финансиране. Този участък е най-лесния, той даже и от само себе си ще стане. Обаче нищо не се чува за дефилето. Май още няма решение. Добра новина беше, че най-после сложиха професионалист за министър на мястото на тантурестото Лили, но там има страшно много работа. Извън пролома теренът е изключително тежък, вътре е тясно и рисковано да се прави каквото и да е. Честно казано, не го виждам този участък как ще стане? А ако не стане в срок, ще се връщат едни астрономически суми пари. Кво прайм?!!

    Judjuk
  11. 11 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    Бързата работа - срам за майстора :)
    А иначе "хвалбата" на АПИ звучи като скрита реклама :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  12. 12 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7568 Весело

    Този консорциум дали има общо с Пеевски? За един политик питам ...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  13. 13 Профил на Jalis Ironhammer
    Jalis Ironhammer
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#8] от "Чардо":

    В дефилето от едната страна на реката минава Е 79 а от другата страна е железопътната линия. Накратко няма място.
    Завършването на тази магистрала ще е голям плюс за региона.

    Underneath this flabby exterior is an enormous lack of character.
  14. 14 Профил на whitemare
    whitemare
    Рейтинг: 949 Неутрално

    Другари, дайте да го завършим тоя участък по-рано, че да може "нашите" фирми да почнат по-рано да го ремонтират. Хохохо. Весела Коледа

    Фильо и Фобьо са двама неграмотни, комплексирани и прости близнаци
  15. 15 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5943 Неутрално

    До коментар [#8] от "Чардо":

    Отличен въпрос. И аз бих прочел с интерес отговора на специалистите.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  16. 16 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#3] от "Peni Nikol":

    Към настоящия момент климата е подходящ за всякакви дейности по трасето

  17. 17 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#5] от "zhivko6461":

    Просто е. Техника, работна ръка, строителни материали и най-вече организация

  18. 18 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    "С какво е по различно течението и коритото на река Струма през дефилето от останалото си течение и корито ?"
    До коментар [#8] от "Чардо":
    Ми това е пролом. Пространството е ограничено от реката, с множество остри завои и присичания. Там трудно може да влезе техника, камо ли безопасно да се работи. Има стръмни скатове, които трябва да се укрепват, а на всичкото отгоре и ж п линия минава по същото трасе. Фауната е по-богата заради реката. Магистралата има по високи изисквания по отношение параметрите на пътя. И рафтинга трябва да се прекрати, което е загуба. Някои искат да си остане дублиращ път и са прави.

    Judjuk
  19. 19 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#15] от "penetrating":

    Като погледнеш трасето на "Струма" от с.Дяково до Дупница минава по съвсем ново трасе ( никога там не е имало някакъв път в близост! ) и местността там е много близка, и като терен и като надм.височина с предложеното и то единично трасе над р. Струма.
    А на юг от Дупница магистралата е все покрай реката и там нямаше проблеми да се направи "Струма". . .
    Защо само през дефилето и то за единично трасе има проблеми?
    И най-интересното е , че никой не мрънка срещу старото трасе и ж п линия да се премахнат, а те изобщо нямат никакви опазващи фауната съоръжения ! ! ! Никой не е поискал да се закрият и да не се ползват!
    Даже няма искания да се направят защитни и подпомагащи фауната съоръжения по съществуващото трасе, а все дават данни колко фауна е била унищожена ! ?

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  20. 20 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#10] от "Judjuk":

    Според мен при добра организация този участък може да е готов до началото на август. Направи ми впечатление че работеха доста хора и техника, но сега доста намаляха. Хора, които смятат че са запознати с това ми обясниха че не бързат да я завършат, защото са чакали да започне строителството през дефилето и направо да прехвърлят там персонала и техниката. Поради забавянето на избора на трасето и търговете по него, при приключване на трасето Сандански - Кресна, трябва да се освободят работниците и прекратят договорите за техниката, а после трудно се създава отново тази маса от персонал и техника

  21. 21 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    До коментар [#3] от "Peni Nikol":Към настоящия момент климата е подходящ за всякакви дейности по трасето
    —цитат от коментар 16 на totodd


    Не е! Насипи не може да се правят при влажно време. И асфалт, когато е мокро. Трябва да чакат пролетта. Бетонови може, но те май са завършени. Парапети да правят.

    Judjuk
  22. 22 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#21] от "Judjuk":

    минава ли ли сте скоро по това трасе на Е-79, и ако може, дайте параметри за какъв процент влажност става въпрос и тази влажност за атмосферата ли става въпрос и ли за влажността на материала а насипите?

  23. 23 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#18] от "Judjuk":

    """.. Ми това е пролом. ..."""

    Това и аз съм го написал !
    Пролом, дефиле, клисура са все синоними на едно и също нещо !
    Но не мисля , че това е отговора!
    От 1964-та съм редовно зад волана на камион, бус или кола и имам изминати близо 2 000 000 км по пътищата из Европа и Мала Азия!
    Отделно съм и м. с. по рали и засл.деятел на автомобилизма от преди 1980-та.
    И не виждам каква трудност представлява за да се ползва специализирана техника за строителство на магистрали!

    """... Магистралата има по високи изисквания по отношение параметрите на пътя. ..."""
    Основната разлика е , че заради по-високата разрешена макс. скорост - радиуса на кривите трябва да е по-голям!
    Други съществени разлики в СЪВРЕМЕННОТО пътно строителство няма !

    """... И рафтинга трябва да се прекрати, което е загуба. ..."""
    Това е материална загуба каквато е и унищожената от катастрофи авто техника !
    НО ОТНЕТИТЕ ЧОВЕШКИ ЖИВОТИ ЦЕНА ИМАТ ЛИ ? ? ?
    И друго - рафтинга колко са хората които го практикуват и изобщо сравними ли са СЪС броя пътници които минават по този път ?
    Кой интерес е по-голям - на една малка част или на една много по-голяма част от това общество ? !

    '''... Някои искат да си остане дублиращ път и са прави. ..."""
    Би ли ми дал линк в който да прочета , че ще бъде затворено старото трасе, а до колкото знам в новото се предвиждат и свръзки, и за рафтинга , и за пазара и в известна част и дублаж.

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  24. 24 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#19] от "Чардо":

    Местността между Дяково и Дупница не е толкова подобна на тази, която е източно от Кресненското дефиле. От Дупница към Благоевград, наистина е подобна на тази между Кресна и Сандански, но това не значи, че от Дупница надолу не е имало проблеми. Преди време тези два участъка са били заблатени и в последствие, чрез диги и канали са осушени и са се образуували полетата по двата бряга на Струма. Отдолу, обаче почвата е песъчлива и овлажнена и затова трябваше доста да се изземва, насипва друг матириал и да се трамбова. Ако си спомняте, един мост на магистралата между Дупница и Диканя беше пропаднал от преовлажняване на почвата.

  25. 25 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3085 Весело

    "Асфалтът не се яде!!!"
    "Кой ще ни даде пари!?!?"
    За едни прЕатели напомням....

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  26. 26 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#24] от "totodd":
    Признавам си , че от как отвориха Маказа не съм минавал през Кулата!
    Иначе почти редовно карам внуците след училище за ваканцията при щерката в Афитос (Халкидики) и после обратно в Сливен.
    Та моите питания и лутания в търсене на отговор са по принцип интереса на по-голямата част от обществото!

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  27. 27 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#23] от "Чардо":

    Мисля, че не сте пътували през това дефиле, но може и да греша. За път от магистрална категория, за да се допусне скорост до 120-140 км.ч, е необходимо кривите на завоите да са с определен радиус. Не виждам как това може да се постигне в дефилето, освен ако цялото не го тераформират, с тунели, мостове или като китайците с цял мост върху коритото на реката. Приетия проект е трасето в посока от София за Кулата да минава по стария път през дефилето, а трасето в посока от Кулата за София да мине източно, точно там където лятото стана големия пожар. Кажете ми, каква организация на сегашното движение следва да се направи, като започне работата в дефилето. Да ви припомня, че преди няколко години, пътя в дефилето беше отнесен от реката, и там загина един шофьор на камион, който насипваше скали на отнесеното място. Вижте на картата какъв е обиколния път.

  28. 28 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#26] от "Чардо":

    извинявам се, докато пиша предния си пост, Вие вече сте ми отговорили. А относно интереса на обществото, тук вероятно ще духаме супата. Вижте на картата, денивелацията между пътя в дефилето и района, по който минава газопровода за Гърция, и по който трябва да мине източното трасе. Казват, че между двете трасета, ще има свързащи пътища при село Стара Кресна и на други места и вижте на картата, какъв е терена там. Освен това, колко машини и хора, ще трябват за две отделни трасета и колко за едно трасе, макар и двойно по-широко, каква ще бъде разликата в цената?

  29. 29 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#27] от "totodd":


    До коментар [#23] от "Чардо":Мисля, че не сте пътували през това дефиле, но може и да греша. . . . .
    —цитат от коментар 27 на totodd


    :-) , :-) , :-)

    За пръв път съм минавал по него още като ученик в прогимназията в 25-то у-ще 1957/59-та !
    Всяка събота и неделя в Завод 12 - София ( татко там работеше от 1935 до 1975-та , а после и аз от 1964 до 1974-та) се организираха екскурзии с техните два автобуса из страната , а 1961-ва и до Синая. Тогава ни пуснаха до сами бялата черта на мостчето, а гръцките граничари бяха с плитките като чинии английски каски и автомати Брен. Жп линията бе прекъсната с километри , влака пътуваше само до Петрич, а из дефилето имаше на доста места струпани от железобетонните противотанкови тетраедри и заварени от релси ежове . . . .
    Но мисля че при пред пред последното ми връщане от Афитос през Кулата имам и фото снимка за превишена скорост с Туингото, но още преди Сандански , не и в дефилето . . . :-) , :-) , :-)

    Според мен (ама кой ли ме пита ) най-добрия вариант е именно китайския -виадукт във въздуха високо над реката и няма да пречи, ни на флора , ни на фауна, ни на рафтинг !
    Че и за бънджи щеше да стане . . .
    А не съм минавал само през гр.пункт М.Търново

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  30. 30 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    До коментар [#28] от "totodd":


    До коментар [#26] от "Чардо":извинявам се, докато пиша предния си пост, Вие вече сте ми отговорили. . . . . . Освен това, колко машини и хора, ще трябват за две отделни трасета и колко за едно трасе, макар и двойно по-широко, каква ще бъде разликата в цената?
    —цитат от коментар 28 на totodd


    1. И аз също . . .
    2. До колкото съм чел ще бързат най-напред да направят едното трасе високо в планината, ще го пуснат двупосочно и тогава се захващат в дефилето
    Ама както казваме ние дъртите шопЕ;
    - Не се знае - знаели се ! ? Само стари баби изнахарки знаели що ще става !
    А да не забравяме , че напъва и крайния срок за европаричките. . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  31. 31 Профил на гарата
    гарата
    Рейтинг: 237 Разстроено

    За сметка на това Хемус е на етап "приоритет", за поредна година.

  32. 32 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    Само в бързината да не я направят така, че догодина да се налага затваряне и ремонт.

  33. 33 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#30] от "Чардо":

    По ваша точка втора, това изграждане първо на източното трасе, после на това през дефилето, няма ли д забави изграждането на лота и да доведе до загуба на евросредства. Няма ли да е по-бързо, ако се хвърлят всички сили в източния вариант и да се завърши, преди да изтече срока за връщане на парите. Ако не беше забавен избора на трасе, и търговете за него, досега щяха да почнат да строят и там. останах с подозрения че ако това се беше слючило, за този Нова година бате Бойко щеше да реже лентата на участъка от Сандански до Кресна. Който е посещавал това трасе и е видял на някои моменти, как с какви ударни темпове се строеше, ще ме подкрепи. Така и техниката и хората, веднага щяха да бъдат преместени на следващия лот. Ако не ми вярвате, попитайте дали някой е наблюдавал изграждането в крайния момент на лота от Кулата до Сандански, за каква организация стана въпрос и колко техника и работници се извадиха по трасето.

  34. 34 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    До коментар [#21] от "Judjuk":минава ли ли сте скоро по това трасе на Е-79, и ако може, дайте параметри за какъв процент влажност става въпрос и тази влажност за атмосферата ли става въпрос и ли за влажността на материала а насипите?
    —цитат от коментар 22 на totodd

    За материала. Влажната почва не се уплътнява. Насипите стават неплътни и пътя след това пропада. Проблемът не се състои в това, че има влага, а че не пече достатъчно и материала не може да съхне. Чак през пролетта почва да напича сериозно. Много сух материал пак се уплътнява трудно. Има една влажност наречена оптимална, при която след уплътняване може да се получи максимална плътност. Изисква се за готовите насипи плътност 98% от максималната.

    Judjuk
  35. 35 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    "Основната разлика е , че заради по-високата разрешена макс. скорост - радиуса на кривите трябва да е по-голям!"
    До коментар [#23] от "Чардо":
    Тя разликата е точно тази, но това значи пълна промяна на трасето. Там гъмжи от остри завои. И като влезе и тежка техника, това значи спиране на движението поне за 2 години. И забрави за подходи за рафтинг от магистрала, това е абсурд.

    Judjuk
  36. 36 Профил на totodd
    totodd
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#34] от "Judjuk":

    Те насипите вече са почти готови, дори и асфалтират от към Кресна надолу. Останали са само наколко отделни малки отсечки за насипване. В момента е сухо и слънчево с температури от 10 градуса и така ще се задържи. Климата на юг от Кресненското дефиле е съвсем различен от този, северно от него, и още по-различен от този в Северна България

  37. 37 Профил на greeneyes
    greeneyes
    Рейтинг: 3183 Неутрално

    А "Хемус" ще се строи според плановете още цели 7 години! Невероятно!

  38. 38 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 180 Неутрално

    Колкото по-скоро, толкова по-добре

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  39. 39 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    "Те насипите вече са почти готови, дори и асфалтират от към Кресна надолу."
    До коментар [#36] от "totodd":

    Нали и аз това казвам. Този участък и сам да го оставят да се прави, пак ще стане. Проблем и то голям са 15 км през Кресненския проход. Защото за там още даже идеи си нямат какво ще правят.

    Judjuk
  40. 40 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    А "Хемус" ще се строи според плановете още цели 7 години! Невероятно!
    —цитат от коментар 37 на GreenEyes


    Златни ти уста, ако стане за 7 години.

    Judjuk
  41. 41 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 688 Неутрално

    Нещо добро се прави а ние като матрял плюем на воля,правиме се на компентни,на разбиращи и най вече недоволни и песимисти!То трасето влажно,то рафтинга нямало да го има,то асфалта на вълни,а идиоти еколози броят гущерчета и скакалци по дефилето!Обаче летим до Гърция и когато стане поредната катастрофа със жертви,започваме,що не тъй,що не е онуй!Затова сме и най бедни,щото един прави нещо хубаво а цяла сюрия умници гледа да го прецака!За съжаление.

  42. 42 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 688 Неутрално

    "Те насипите вече са почти готови, дори и асфалтират от към Кресна надолу." До коментар [#36] от "totodd":Нали и аз това казвам. Този участък и сам да го оставят да се прави, пак ще стане. Проблем и то голям са 15 км през Кресненския проход. Защото за там още даже идеи си нямат какво ще правят.
    —цитат от коментар 39 на Judjuk


    Е как да нямат?Вие не гледате ли тв.,не четете ли вестници?!Магистралата се разделя на две,едната част минава през дефилето/за Гърция/,другата част от горната страна през планината /за София/!Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?

  43. 43 Профил на Варадинов
    Варадинов
    Рейтинг: 0 Неутрално

    Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?
    —цитат от коментар 42 на Plamen Shopov


    Умнокрасивци, сър! Изпод опашката на коня, какво друго им остава да правят?

  44. 44
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  45. 45 Профил на galapagas
    galapagas
    Рейтинг: 96 Неутрално

    По-паметливите може и да си спомнят, че мадридският крадец дойде на власт с обещанието до началото на 2004 магистралата София-Кулата да е готова, така че да можем да приемем отбори, които да се готвят за олимпиадата в Атина през лятото на 2004 и да им е лесно да се придвижат от София до Атина.... После Никито Василев и Милен Велчев пробваха да пробутат някаква португалска фирма да прави магистрала Тракия в далавера за няколко милиарда.

  46. 46 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    "Е как да нямат?Вие не гледате ли тв.,не четете ли вестници?!Магистралата се разделя на две,едната част минава през дефилето/за Гърция/,другата част от горната страна през планината /за София/!Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?"
    До коментар [#42] от "Plamen Shopov":
    Е, точно за това говорим. Не сме видяли реално трасе през планината с естакади, тунели и каквото и да е. И през дефилето как ще мине. Веднъж казаха, че ще е на колове. Как ще се прекара магистрала през това тясно място? То много време мина, трябва вече да покажат нещо. Ако имат какво да покажат.

    Judjuk
  47. 47 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 688 Неутрално

    "Е как да нямат?Вие не гледате ли тв.,не четете ли вестници?!Магистралата се разделя на две,едната част минава през дефилето/за Гърция/,другата част от горната страна през планината /за София/!Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?"До коментар [#42] от "Plamen Shopov":Е, точно за това говорим. Не сме видяли реално трасе през планината с естакади, тунели и каквото и да е. И през дефилето как ще мине. Веднъж казаха, че ще е на колове. Как ще се прекара магистрала през това тясно място? То много време мина, трябва вече да покажат нещо. Ако имат какво да покажат.
    —цитат от коментар 46 на Judjuk


    Все едно да споря с радио Москва!Ни чул,ни видял,ни разбрал!!Важното за вас че,знаете всичко за моста над Керченския пролив!

  48. 48 Профил на zhivko6461
    zhivko6461
    Рейтинг: 956 Неутрално

    До коментар [#5] от "zhivko6461":Просто е. Техника, работна ръка, строителни материали и най-вече организация
    —цитат от коментар 17 на totodd

    Наистина било много просто!!! Но аз не съм се сетил. Може би ще ми разясните защо в проекта не са били предвидени съвременните "техника, работна ръка, строителни материали и най-вече организация". Доколкото знам графикът е част от проекта.

  49. 49 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 237 Неутрално

    За да бъдем нормална държава трябва да се довършат качествено всички магистрали, модерен екологичен транспорт с електробуси, скоростни влакове, непрекъснато изграждане на нови участъци на метрото, изграждане на транспортни надлези на няколко нива без да се поставя на тях светофари. Защото от икономия или некомпетентност върху надлезите слагат светофари. С такава не адекватна работа задръствания пак има. Безпрепятственото движение се прави на няколко нива надлези с цел да няма задръстване и колите да не работят на място за да не замърсяват. Не зависимо къде са завършили и са се дипломирали проектантите, нека разгледат снимки на транспортни надлези на много нива направени по света. Тогава дано си вземат поука как трябва да се изграждат надлези за безпрепятствено преминаване.

  50. 50 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Когато се завършва нещо пред срочно, това не означава че трябва да бъде не качествено направено за да вземат премиите и след два месеца да почва ремонт.

  51. 51 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 237 Неутрално

    От икономията на асфалт по магистралата, ще се увеличат милионерите в страната.

  52. 52 Профил на ibb54533880
    ibb54533880
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Не качествените магистрали показват какво е качеството на управляващите. Защото акъла е даденост, той не се налива с фуния.

  53. 53 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    "Все едно да споря с радио Москва!Ни чул,ни видял,ни разбрал!!Важното за вас че,знаете всичко за моста над Керченския пролив!"
    До коментар [#47] от "Plamen Shopov":

    Ми кво спориш? Ако знаеш нещо, напиши го. Аз съм формулирал въпроси. Може и да не са съвършено зададени, но са разбираеми. А за моста политкоректността те задължава нищо да не знаеш. За него нищо няма да ти кажа, ще те пожаля. Внимавай нещо да не ти натрапят. Нездравословно ще ти повлияе. Пази идеологическата чистота и ще влезеш в рая.

    Judjuk
  54. 54 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 688 Неутрално

    До коментар [#53] от "Judjuk":

    Троле,имунизиран съм и заплахи не ми влияят!Колкото до рая.....много съм грешен бе,товарищ!Нищо ни си формулирал а само постваш тъпизми!Пък ако си мислиш че нещо ново ми казваш от Позитано,грешиш!Дръж си идеологията за себе си и не рипай!А между впрочем,кво стана с моста бе?!Нали щеше да е готов преди месец?Кажи бе,самовар!Откъде ви събират ,се един дол...,ушанки!Хаххх

  55. 55 Профил на Plamen  Shopov
    Plamen Shopov
    Рейтинг: 688 Неутрално

    "Е как да нямат?Вие не гледате ли тв.,не четете ли вестници?!Магистралата се разделя на две,едната част минава през дефилето/за Гърция/,другата част от горната страна през планината /за София/!Кво ревете,кво плачете и кво се правите че разбирате?"До коментар [#42] от "Plamen Shopov":Е, точно за това говорим. Не сме видяли реално трасе през планината с естакади, тунели и каквото и да е. И през дефилето как ще мине. Веднъж казаха, че ще е на колове. Как ще се прекара магистрала през това тясно място? То много време мина, трябва вече да покажат нещо. Ако имат какво да покажат.
    —цитат от коментар 46 на Judjuk


    Алоо,зелен чорап!През дефилето магистралата още не е почната заради малоумници като вас!Наложи се да се измени плана заради броящи гущери и разни червени еколози!Разбра ли бе,товарищ?Да не мислиш че план за магистрала се изменя толкова лесно, се едно е руски нужник в тайгата?!Затова се реши ,да се довършат трасетата до дефилето,да се пусне едната част на магистралата/през планината/двупосочно,докато направят тази в дефилето която е много по трудна за работа!Да ти го нарисувам ли бе,чайник?Или пак не си разбрал?

  56. 56 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2474 Неутрално

    "Затова се реши ,да се довършат трасетата до дефилето,да се пусне едната част на магистралата/през планината/двупосочно,докато направят тази в дефилето която е много по трудна за работа!Да ти го нарисувам ли бе,чайник?"
    До коментар [#55] от "Plamen Shopov":
    Не се зъби, дръж се прилично! Не съм те карал да намесваш моста, той не е в темата. Цитирал съм единсвеното същеществено, което си написал. Все пак е малко повече от нищо. Значи завършва се едното платно по планината, пуска се по него цялото движение, спира се движението през пролома и се прави второто платно. И за колко години ще стане, ще се спази ли крайния срок? Трябваше вече да покажат идеен проект. На трасето по планината, да се види колко е трудно и сложно, колко струва и за колко време ще стане. И на трасето по реката, то пък е още по-сложно, щото е трудно да мине и едно платно магистрала на толкова тясно и криво място и то в комплект с река. Какво ще има там - естакади, тунели, подпорни стени, изобщо възможно ли е? И то пък за колко време може да стане? За това става дума, не за друго. Нямам нищо общо с гушери и костенурки, а Позитано не го знам къде е. Не ме бъркай с демоните от сънищата ти.

    Judjuk




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #