"Луфтханза" изпревари "Райънеър" по брой превозени пътници в Европа за 2017 г.

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (45)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    Аз съм доволен от Луфтханза и при възможност ги предпочитам. Преди десетина години си мислех, че най-лошата компания за дълги пътувания е Американ, но откак летя (поради липса на алтернатива във френскоговореща Африка) с Еър Франс, промених мнението си! Еър Франс са най-лошите авиолинии, с които съм летял (и продължавам за мое съжаление) на дълги разстояния! Имах около 60000 мили с Американ и винаги ми предлагаха ъпгрейд фор фрий, ако има свободни места в бизнес (преди 10-тина години, не зная доли още я така). В момента имам над 120000 мили с Еър Франс и преди Коледа едон нахалник дойде да ми предложи вътре в самолета ъпгрейд до бизнес за 90000 мили! Седалките им са празни, но вместо да уважат редовен клиент се скъпят за храна, която така или иначе ще изхвърлят! Идиотизъм, а не customer service е това! А най-добри са Емирейтс! Търкиш са също много добри!

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3552 Весело

    До коментар [#1] от "vassilun":

    Аз също имам много лоши впечатления от Американ Еъруейз това лято същата история както винаги, закъснял полет, изгубен куфар, заклех се повече никога да не пътувам с тях! Луфтханза са като Мерцедес пред Москвич сравнени с тях! Тюркиш всичките ми познати го хвалят много, за Еър Франс нямам никакъв опит с тях.

    klimentm
  4. 4 Профил на venciч
    venciч
    Рейтинг: 420 Весело

    Бъдещето е на LOW COST, както и да си го представяме

    I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass
  5. 5 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3552 Весело

    До коментар [#2] от "venci4":


    Когато пътуваш час, два може и да стоиш прав дето се вика, но като седнеш за 5/6 и повече часа на седалката всичко започва да има значение, дори и кой седи до тебе,така че не отписвай така с лека ръка Луфтханза!

    klimentm
  6. 6 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1612 Неутрално



    акциите на Луфтханза за година скочиха от €10 на €30.


    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  7. 7 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    До коментар [#4] от "venci4":

    ами Луфтханза също е лоукост.

    Миналата седмица купих билети Франкфурт-Майорка за края на април за €120 на калпак.
    Раяънеър не беше по-евтин.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  8. 8 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#1] от "vassilun":

    Напълно съглсен с всичко. Французите са мизерници по принцип. На Луфтханза само не им разбирам простотията как може на полет 12 часа да сложат хора с един резервационен код на места на рзлични редове в смолета. При това ти обясняват да си купиш места предварително ако искаш да сте заедно. Поведението им взе да става все повече като на нискотарифните.

  9. 9 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    До коментар [#8] от "truly":

    24 часа преди полета може онлайн да си чекираш мястото и да си отпечаташ бордовата карта, ако искаш.

    Поради тази причина като идеш на самото л-ще са останали само гадните средни единични места.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  10. 10 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 617 Неутрално

    Аз съм доволен от Луфтханза и при възможност ги предпочитам. Преди десетина години си мислех, че най-лошата компания за дълги пътувания е Американ, но откак летя (поради липса на алтернатива във френскоговореща Африка) с Еър Франс, промених мнението си! Еър Франс са най-лошите авиолинии, с които съм летял (и продължавам за мое съжаление) на дълги разстояния! Имах около 60000 мили с Американ и винаги ми предлагаха ъпгрейд фор фрий, ако има свободни места в бизнес (преди 10-тина години, не зная доли още я така). В момента имам над 120000 мили с Еър Франс и преди Коледа едон нахалник дойде да ми предложи вътре в самолета ъпгрейд до бизнес за 90000 мили! Седалките им са празни, но вместо да уважат редовен клиент се скъпят за храна, която така или иначе ще изхвърлят! Идиотизъм, а не customer service е това! А най-добри са Емирейтс! Търкиш са също много добри!
    —цитат от коментар 1 на vassilun


    American Airlines доста подобриха качеството на продукта си, както и другите две големи компании в САЩ. Последно летях на дълъг полет с тях от Токио до Калифорния, чисто нов 787, попитах на чекин може ли място до аварийния изход - може (без пазарлъци или да ти искат пари), обслужването беше много внимателно, изобщо ниво, което очаквах от АNA или JAL.

    С Райън Ер съм летял веднъж и не повтарям. Това е еквивалента на пазаруване в 99 Cents Store. Не може и не трябва да се пести от всичко. Може би става за кратки полети от по час, час и половина, но не повече.

    Луфтханза по принцип имат много постоянно качество на услугата, ефективно и на високо качество, без особена душевност. Ако човек е свикнал с германския манталитет и порядки е съвсем наред. Имат изключително високи стандарти на поддръжката на самолетите, както и сравнително нов авиопарк. Последно летях с тях през есента, дадоха ми upgrade Premium Economy защото имам Star Alliance Gold от United. Мюнхен е за предпочитане за прекачване през Франкфурт, но от Мюнхен до Калифорния летят само доста старите А340-600, a аз предпочитам или В747-8 или А380.
    Най-големият проблем с Луфтханза са непредвидимите стачки, които поставиха голям въпросителен знак върху надежността на авиокомпанията, особено ако става въпрос за презокеански полет. Ако мога да избирам, бих пътувал през Цюрих със Swiss, имат чисто нови В777 и не стачкуват.

    Ер Франс е тотален дизастър, а трансферът на Шарл де Гол е жестоко и непривично наказание за всеки нормален човек. Avoid at all cost.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  11. 11 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#3] от "klimentm":

    Моят пост бе за дълги, междуконтинентални полети. Във вътрешните полети в САЩ добри няма. Всички са "вземи единия - удари другия"! Моето обяснение е, че обслужването по вътрешни полети в САЩ е лошо поради убийствената конкуренция за ниска цена и огромния брой полети. Вижте във flightradar24.com на какво прилича небено над САЩ.

  12. 12 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#9] от "Ф.Нинов":

    Може, може. От доста години пътувам. Но има случаи, в които нямаш интернет достъп почти до времето на самият полет. А да ми кажат, че дори семейства с деца разделяли... да казват, че са нискотарифен превозвач и да си знае човек поне, че може да има мизерии.

  13. 13 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 617 Весело

    Бъдещето е на LOW COST, както и да си го представяме
    —цитат от коментар 4 на venci4


    За всеки влак (самолет) си има пътници. Аз не бих пътувал low cost по принцип и никога не бих пътувал low cost на дълъг полет. Low cost comes at a price.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  14. 14 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    До коментар [#5] от "klimentm":

    Служебно трябва да ползвам Делта, но поради липсата на полети към някои дестинации имам някакъв избор за полети извън САЩ. Харесвам Луфтханза, макар че с големите Ейрбъс 320 с 300 пътника е трудно да се поддържа класа на обслужване независимо от усилията на екипите. Все пак сигурно съм направил престои на Франкфуртското летище за постоянно жителство, а и връзката с ЖП линиите е добра.
    Корейските линиии са много добри, както и Емиратите. Куантас бяха висока класа. Все още ако мога, ползвам Сингапурските.
    Турските са ОК, освен че за нас от и до САЩ трябва да чакаш на летището в Истанбул, а оттам започва епопеята с компютрите.

  15. 15 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#8] от "truly":

    Колега, ако сам не си изберете места от сайта на авиокомпанията, то на чек-ин ви се дават места не от авиокомпанията, а от наземния оператор. Не че авиокомпанията не може да иска по-добро обслужване от наземния оператор, на когото плаща за услугата, но вината не е пряко на авиокомпанията в случая. Аз винаги си резервирам място предварително. Макар че всички почнаха да искат пари за място до аварийните изходи.

  16. 16 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    До коментар [#8] от "truly":

    Французите вместо да вдигнат нивото на Делта, с които са в пул, слязоха дори под тяхното ниво на обслужване.
    Интересно, никой ли няма да коментира българските авиолинии?

  17. 17 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#9] от "Ф.Нинов":

    Място можеш да си резервираш много повече от 24 часа преди полета. Но онлайн чек-ин става до 24-часа.

  18. 18 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    До коментар [#12] от "truly":

    значи при лоукост като Wizzair даже е задължително да си чекираш в къщи мястото и да си отпечаташ бордовата карта.

    Иначе ако идеш нечекиран може въобще да не те вземат, защото продават повече билети от места.
    Даже понякога и тези с бордори карти хартисват.

    Лани летях с една баба дето разправяше как синът й със семейството тръгнали от Родопите на л-ще София.
    Внучката казала на баща си, че трябвало по интернет да си чекират и отпечатат борд.карти.
    Бащата обаче като твърдоглав военен настоявал, че на самото л-ще щяли да им го направят на шалтера.
    На шалтера обаче им казали, че нема места...

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  19. 19 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 617 Неутрално

    До коментар [#4] от "venci4":ами Луфтханза също е лоукост.Миналата седмица купих билети Франкфурт-Майорка за края на април за €120 на калпак. Раяънеър не беше по-евтин.
    —цитат от коментар 7 на Ф.Нинов


    Последното, което Low Cost означава е ниска цена на билета. В бизнеса има два подхода - differentiator или cost leader. Единият залага на някакви ексклузивни качества, които правят продукта различен от този на конкуренцията, другият подход се стреми към възможно най-голямо намалението на разходите на бизнеса (low cost), за да може това намаление да бъде отразено (теоретично, но не винаги) върху крайната цена и така да привлече клиенти.

    Low Cost компаниите са point-to-point тоест с тях не можеш да купиш билет с прекачване. Ако аз искам да летя от Ел Ей до София, например, мога да летя с Norwegian до Лондон - Гатуик и от Лондон - Станстед с RyanAir до София, примерно за 500 долара за всичко. Това е само цената на билетите, която наистина е много ниска, но не включва такса за багаж. С багажа става примерно 650, което пак не е лошо.
    Проблемът е, ако Norwegian закъснее и изпусна връзката си в Лондон. Трябва да си купя билет до София в последния момент, който ще бъде поне 300 паунда, след това е възможно да ми анулират и връщането от оригиналния билет, защото за тях се водя no-show. Освен това трябва да платя поне едно 30 паунда за трансфера между Гатуик и Станстед (и поне два часа клатене в някакъв автобус), както и да си влача багажа между двете летища.

    С нормална авиокомпания билетът е може би 800 долара, но там се прекачвам само с чантата на рамо, ако единият полет закъснее няма проблем, дори да се наложи да се нощува, имаш храна, напитки, чекиран багаж и т.н. Ами струва си разликата от 150 долара, откъдето и да се погледне.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  20. 20 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#10] от "SCROTUS":

    Съгласен с всичко! Само Ви моля да забравите за В747, защото всички компании го бракуват. Не че не е добър - напротив, прекрасен самолет е, но е стар и Boeing не го поддържат вече. Летят само карго. А380 впечетлява само с размера си. Докато В787 е красота!

  21. 21 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#14] от "daskal1":

    Няма А320 с капацитет 300 пътници!

  22. 22 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#16] от "daskal1":

    Air.bg вероятно е под нивото на форума! 🤣

  23. 23 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#18] от "Ф.Нинов":

    Значи, лоукостът затова ти дава възможност за чекиране доста дни преди полета.


    До коментар [#15] от "vassilun":

    Да си платя за да взема две места едно до друго? Не знаех, че Уиз са започнали с презокеанските полети? Наземният оператор може да бъде ограничен без проблеми със софтуерни средства. Аз летя с Луфтханза, не ме интересува кой наемат да им върши работата.

  24. 24 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2479 Неутрално

    До коментар [#21] от "vassilun":

    Моя грешка - А380

  25. 25 Профил на Нинов
    Нинов
    Рейтинг: 1612 Неутрално

    До коментар [#19] от "SCROTUS":

    да така си е.

    В самолетите за София е пълно с пасажери от САЩ.

    Виждал съм такива дето първо са бръмчали с кола няколко часа да стигнат до л-ще Сан Диего.

    После над 10 ч. полет до Франкфурт.
    Там няколко часа престой.

    Следват над 2 часа полет до София.
    Като слезат от машината едвам ходят из пътя.

    Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.
  26. 26 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#23] от "truly":

    Не сте ме разбрал правилно, колега. Няма нужда да плащате за места - повечето са безплатни. Платени (за много компании) са местата до аварийните изходи, защото имате повече място за краката.

  27. 27 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 3552 Весело

    До коментар [#14] от "daskal1":

    Аз обожавам летището във Франкфурт освен всичко има и кабинки за пушене което е много важно за закоравял пушач! Българските линии не знам нищо за тях последно пътувах преди двадесет и повече години с един ту 154 , пътувал съм и с Витлов ил 18 но за това трябва специален разговор!

    klimentm
  28. 28 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#26] от "vassilun":

    Напротив, разбрах ви отлично. И все пак местата са платени. Всяко едно място е платено ако искаш да го резервираш преди да е дошло времето за чекин. Та, трябвало да си ги купя предварително ако искам да седя до спътника ми.

  29. 29 Профил на daskal1
    daskal1
    Рейтинг: 2479 Весело

    До коментар [#27] от "klimentm":
    В тези кабинки има ли смисъл да пушиш? Като гледам синия дим вътре с едва различими хора, достатъчно е да вдишаш дълбока няколко пъти и си готов. :-) А за миризмата на дрехите си е като газова обработка.

  30. 30 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#28] от "truly":

    Не! Повечето места са напълно безплатни и можете да ги резервирате веднага след потвърждение на резервацията Ви. Има места, за които някои компании (повечето) искат допълнително плащане от около 20-30 евро за място. Тези места са или до аварийните изходи (повече място за краката), или на първите редове (по-бързо излизане от самолета).

  31. 31 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Неутрално

    Луфтханса за ОК, малко скъпи в последния момент, но прилични цени за билети купени навреме. Нямат добър сервиз на борда както например Турските авиолинии, които в Европа са начело, но пък имат отлична система за продажба и чекиране онлайн. Отпуснатите простраства за седалките са доста скъпернически проектирани, и персоналът е доста скъп на усмивки :)
    На летището във Франкфурт пък всичко е отлично организирано. Не губя повече от 15 минути за да си оставя багажа, да мина през секюрити и през проверка на паспорта - всичко автоматизирано (без секюрити контрола с 3Д скенера). Не отпечатвам нищо - бордната карта ми е в телефона, а паспорта ми е биометричен.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  32. 32 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#30] от "vassilun":

    Съжалявам, но не мога да се съглася. Имам съвсем пресен опит точно с Луфтханза. Всеки предварителен избор на място се заплаща, без значение къде е в самолета.

  33. 33 Профил на neut СУПЕР
    neut
    Рейтинг: 174 Неутрално

    "Луфтханза" - най-надеждната европейска компания

    In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest
  34. 34 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#29] от "daskal1":

    Е, влизаш в кабинката, но няма нужда да палиш цигара - само дишаш! Икономии са това! Особено ако идваш от UK - кутия Марлборо е почти 12 паунда! Обирджии са това! 🤣

  35. 35 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#32] от "truly":

    Ами не! Не е вярно! Поне 80% от местата са включени в цената на най-евтиния билет. Нямам идея как да Ви поискали да платите за място 43J (до пътеката на В777) например. На това безплатно място летях вчера.

  36. 36 Профил на spring_va
    spring_va
    Рейтинг: 664 Любопитно

    До коментар [#25] от "Ф.Нинов":

    И това не е всичко, драги зрителЕ. Не забравяй, че след това идва и епопеята до Варна, или Бургас, ако си родом от тези краища на България. 6 часа дрънкане с автобус, или 45 мин. полет, като преди това си висял нови 5-6 часа на Летище "София" разбира се.

  37. 37 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 564 Неутрално

    До коментар [#35] от "vassilun":

    Така е. Не си го платих. Но не го и избрах. Около месец преди полета реших да видя дали не може да избера 4 места (две резервации с по двама пътници). Трябваше да си платя за избор на места. При това не до изход. Полет от декември. А супервайзорът на летището ми каза точно това - Ако искате гарантирани две места едно до друго, трябваше да си ги купите предварително. Не се оплаквайте, тъй като се случва да разделяме дори семейства с деца! Е, не знам как щях да реагирам ако бях с децата...

  38. 38 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 617 Неутрално

    До коментар [#10] от "SCROTUS":Съгласен с всичко! Само Ви моля да забравите за В747, защото всички компании го бракуват. Не че не е добър - напротив, прекрасен самолет е, но е стар и Boeing не го поддържат вече. Летят само карго. А380 впечетлява само с размера си. Докато В787 е красота!
    —цитат от коментар 20 на vassilun


    Lufthansa оперират, мисля единствени в Европа, последния модел на 747 - серията 8, в производство от преди 5-6 години. Изключителен самолет.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  39. 39 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 617 Весело

    До коментар [#19] от "SCROTUS":да така си е.В самолетите за София е пълно с пасажери от САЩ.Виждал съм такива дето първо са бръмчали с кола няколко часа да стигнат до л-ще Сан Диего.После над 10 ч. полет до Франкфурт.Там няколко часа престой.Следват над 2 часа полет до София.Като слезат от машината едвам ходят из пътя.
    —цитат от коментар 25 на Ф.Нинов


    Прибави и 10 часа разлика (пристигаш някъде посред нощ твое време) и ти става ясна картинката.

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  40. 40 Профил на АНТИ ВАТНИК
    АНТИ ВАТНИК
    Рейтинг: 617 Любопитно

    До коментар [#5] от "klimentm":Служебно трябва да ползвам Делта
    —цитат от коментар 14 на daskal1


    Не Аерофлот?

    Граждани, не хранете трола. Минус, удивителна и да плува!
  41. 41 Профил на danko767
    danko767
    Рейтинг: 229 Неутрално

    От две години летя редовно (3-4 пъти в месеца) до Белгия с FB, България Еър, Уиз и Райън.
    Самолетите на България Еър са чисти! За двете години само веднъж закъсняхме повече от час. Екипажите са внимателни и се старят.
    На Уиз самолетите са много нови, но кочини. Пътеките не се сменят докато не придобият оловно-черен цвят. Момичетата и момчетата са млади, но им личи, че ги изстискват като лимони...
    Райън си е чиста проба кочина! И като състояние на кабината и като обслужване и като общо впечатление! Редовно возят пияни пътници, които трябва да наплюят накого, за да се намеси екипажа...
    Въобще лоу-костът е бич за гражданската авиация. Идеята на онова говедо Майкъл О'Леари "Now anybody can fly" - "Сега всеки може да лети" е безумно тъпа. Както има пътници за всеки влак, така има и за всяка каруца! И тия, мангалите, които се качват в Райън и Уиз от Испания и Италия с работните дрехи и въшките, и стават от седалките когато скоростта е още 200 км/ч просто нямат място в самолета. Не ми пука, че ако самолетът се наложи да спира аварийно, ще си счупят вратовете - дано не се озоват върху някоя майка с дете! Да си ходят по Авропата с каруците, караваните или автобусите!!!

  42. 42 Профил на goofy
    goofy
    Рейтинг: 77 Неутрално

    Чета коментарите и се чудя от кога станахме народ чак с такива претенции. Не си виждаме родната картинка, тръгнали сме сламки да вадим на другите. Наистина ми напомняте за случая с уволнената служителка на Бритиш Еъруез, която в кратко видео обясняваше феноменалното капризнечене на нигерийцитите пътуващи за Африка, а в същото време дестинацията им е една ******. Лично аз съм доволен от Райън Еър. Пътувам често от Хамбург до София, досега без минута закъснение. Ако достатъчно добре се подготвиш предварителнои и знаеш на какво имаш и нямаш право, няма никакви проблеми. Това важи за всички авиокомпании. В Европа повече от 2-3-часови полети до София няма. Един нормален възрастен човек би могъл да преглътне някое друго "неудобство". Ама мрънкалниците по природа и на промоционалните полети от по 2€ пак ще се оплакват как пък стюардесата една с****а не им е направила. Не не, Луфтханза по-добре. 250 евро, ама нямало от нашите шведи, чисто и алес ауф Дойч. Ако може да си го позволите, няма лошо, но това е разумен избор за едва 1-2% от трудоспособното ни население. За нашата икономическа реалност Райън и УизЕър са спасение и истинска благодат за много работещи в чужбина, студенти и техни роднини.

  43. 43 Профил на NicK
    NicK
    Рейтинг: 174 Неутрално

    До коментар [#42] от "goofy":

    Добър коментар, хареса ми и ме развесели!

    Да разкараме статуквото - ГЕРБ, АБВ, ДПС, БСП, ПФ, за да остане държава в България!
  44. 44 Профил на imaligoogle_hr
    imaligoogle_hr
    Рейтинг: 63 Весело

    До коментар [#4] от "venci4":

    ако може и на споделени пътувания, тип ''Бла-бла кар'', нали?
    :)
    Още малко и на полето-стоп би тръгнал, а?

  45. 45 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#41] от "danko767":

    Глупости!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #