Дидие Щосел е продал своите 5% от "Нова броудкастинг груп" на Петр Келнер

Дидие Щосел е продал своите 5% от "Нова броудкастинг груп" на Петр Келнер

Дидие Щосел
Дидие Щосел
Изпълнителният директор на "Нова телевизия" Дидие Щосел е продал и своите 5% от "Нова броудкастинг груп" на компанията PPF Group на Петр Келнер. Това се разбира от писмо на Щосел до работещите в телевизията, цитирано от в. "24 часа".
В понеделник скандинавската компания MTG съобщи, че се е споразумяла да продаде 95% от "Нова броудкастинг груп" на PPF Group. Останалите 5% са на Щосел. Очаква се сделката на стойност 185 млн. лева да бъде приключена през първата половина на годината.
В писмото си до екипа сега Щосел информира, че компанията на Петр Келнер е подписала споразумение за придобиване на 100% от групата.
"За мен е голямо удоволствие да приветствам PPF Group като нашия нов инвеститор и с нетърпение очаквам да работя с тях в бъдеще, за да продължим да развиваме бизнеса си и да ускорим още повече цифровата му трансформация", пише Щосел. Той прилага и цитат от инвестиционния директор на PPF Робърт Севела, че компанията е много доволна от подписаното споразумение и "очакваме с нетърпение да работим с Дидие и целия екип, за да направим Nova още по-успешна в бъдеще".
Членът на борда на директорите на "Нова" Силва Зурлева от своя страна коментира, че екипът ще продължи да работи по високите професионални стандарти, които са практика за медията.