БДЖ погаси дълга си за дизеловите мотриси

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (9)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1178 Любопитно

    Браво на БДЖ - докато изплати 25 електрически мотриси на "Сименс", те остаряха!
    Ама важно е , че градското ни юпи навремето си прибра комисиона!

    [email protected]
  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    "Сименс" АГ, Германия, изобщо не е корумпираща корпорация с ентусиазирани лобисти и всякакви съмнения за неизгодни сделки със "Сименс" АГ, Германия, са случайни!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    Браво на БДЖ - докато изплати 25 електрически мотриси на "Сименс", те остаряха!Ама важно е , че градското ни юпи навремето си прибра комисиона!
    —цитат от коментар 1 на karabastun

    Може мотрисите да са остарели и стойността да им е на 90% амортизация, ама юпито заглади косъм и изглежда му е широко около врата!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на ЙЕИ
    ЙЕИ
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#1] от "karabastun":

    Чакай не бързай :-)
    Дългът за електрическите мотриси още не е изплатен, само тоя за дизеловите ;-)

  5. 5 Профил на pisna_mi_ot_vas
    pisna_mi_ot_vas
    Рейтинг: 489 Разстроено

    Заради това многократно просрочвано задължение на БДЖ към KfW България влезе в черни немски списъци и много немски инвестиции се забавиха или изобщо не се реализираха.
    Бизнес климат му викат...

  6. 6 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 835 Неутрално

    точно тези мотриси вървят като ''пътнически влак'' (разбирай спират на всяка колиба) по отсечката София- Пловдив, където пък се возят всички цигани от Ихтиман, Септември и още знайни и незнайни градчета, като поне последно като се возих никой нямаше билет, а подаваха некви стинки на кондуктурката, която пишеше 1 билет на 5 човека

    та така, много е просто - като за 7-мокласник, да се направи 1 таблица в Ексел - колко струва тая отсечка, колко са приходите от билети, и ако резултатът е отрицателен - да се вземат мерки

    и е крайно време поне 3-те софийски гари (Централна, Подуене, Искър) да ги направят затворени и да можеш да стигаш до перона само ако имаш билет - толкова е просто и би спестило толкова пари на клетото БДЖ....

  7. 7 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 453 Неутрално

    Не е за вярване. Успяхме да изплатим една от печалбите на тези, които ни баламосваха с надписа "срам ни е от вас".

  8. 8 Профил на Deemer
    Deemer
    Рейтинг: 652 Весело

    Тъкмо ги изплатихме и те ще вземат след дизеловите коли, да забранят и дизеловите локомотиви.

    Не всичко е това, което изглежда на пръв поглед.
  9. 9 Профил на gmalinov
    gmalinov
    Рейтинг: 721 Весело

    Не се оплаквайте, според нашите стандарти, мотрисите са новички, почти. Я ни вижте автопарка - щом си купиш кола на 10години,те мислят за богат, щото е почти нова. Та и с машините така...

    GM




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #