"Топлофикация" - Перник, ще трябва да компенсира клиентите си

Всички абонати на "Топлофикация" - Перник трябва да бъдат компенсирани за периода, в който са били с некачествено топлоснабдяване след аварията. Това каза председателят на енергийния регулатор Иван Иванов, цитиран от БНР.
"Видът на договора не освобождава "Топлофикация" - Перник от задължението да доставя такава услуга и когато, по общи условия, повече от 48 часа не е доставена услугата, съответният потребител - клиент, трябва да бъде компенсиран", каза шефът на регулатора. Той уточни, че това правило важи и за потребителите от програмата "Лоялен клиент", които получават услугата на преференциална цена.
Иванов информира, цитиран от "Фокус", че от топлофикационното дружество обясняват зачестилите аварии с това, че част от тръбите вървят паралелно на амортизирани участъци на водопровода. При пробив в него студената вода облива тръби на парното, които са с много висока температура, и следва пробив и в тях. Затова "Топлофикация" - Перник настоява за подмяна на част от ВиК мрежата.