За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
lz2
Рейтинг: 2346 НеутралноТова е много смислено предложение.
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Voiko
Рейтинг: 541 НеутралноДобре, съгласен съм да помагат. Дори смятам, че това разширение трябва да стане изцяло с пари от Турция, защото турските тирове използват почти безплатно нашата пътна инфрастуктура, а и нанасят щети с многотонните си превози.
Незнайко
Рейтинг: 3085 НеутралноАми да разширят ГКПП-то с поне още два коридора само за тирове, да сключат договор за една обща проверка от смесени екипи, да укрепят оградата и да спират мигрантите още на собствена територия.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботевbirdman
Рейтинг: 613 НеутралноВместо второ разширение на Капитан Андреево защо не разширите Лесово ? Защо да се набива трафик през един пункт като има още един който не се ползва пълноценно ?
One Hour
Рейтинг: 294 ЛюбопитноИнтересно, от кой са се пазели нашите да не го обидят, като не са обявили досега тази среща.
D
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#5] от "birdman":
По-добре е да разширят и двата пункта за да може да се придвижват хора и товари без да се редят на опашки.
deaf
Рейтинг: 2396 ВеселоДо коментар [#6] от "One Hour":
От един с инициали Б.Б.
vassilun
Рейтинг: 5024 НеутралноНяма лошо, но би трябвало България сама да може да се справи с разширяване на пункта. Пари има!
One Hour
Рейтинг: 294 ВеселоДо коментар [#8] от "deaf":
Това да не е Бьорн Борг?
Кортик
Рейтинг: 2335 НеутралноТурците повдигат въпроса много дипломатично, макар да знаят че ограничението идва от малкото работещи гишета.
Червена линия, червен картонpisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 516 НеутралноСакън! Йок!
По-широка врата за турския гьон сурат.
kesh
Рейтинг: 1441 Весело..........ако се НАВИЯТ НАШИТЕ.......?????!!!!!!!......ТУРЦИЯ ше го НАПРАВИ -ПОСТРОИ и ше ПЛАТИ СМЕТКАТА....../...МАСРАФА /........!!!!!!?????....... България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...
vassilun
Рейтинг: 5024 ВеселоДо коментар [#10] от "One Hour":
Или Борис Бекер? 🤣
Peni Nikol
Рейтинг: 1712 НеутралноАми хубаво, да помагат. техни са превозите, едно разширение ще облекчи трафика.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.Bojidar Vasilev
Рейтинг: 573 ВеселоНа валията му е дошло в повече керваните от тирове , ама задръстването увеличава продажбите на адана кебапа , и дюнера
kasko
Рейтинг: 918 НеутралноДо коментар [#5] от "birdman":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Тая пък глупост откъде я изпляска. Колкото пъти да съм минавал през Лесово , било е да няма коли , да няма тирове не е било.
danvan
Рейтинг: 7568 НеутралноРазумно предложение, подкрепям.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satnhn53551174
Рейтинг: 237 НеутралноДо коментар [#1] от "aleks ivan":
Лирата пада и износът се вдига. Търсен ефект.
neut
Рейтинг: 180 НеутралноИ комшиите разбраха, че не можем да се оправим сами
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restpenetrating
Рейтинг: 5943 ВеселоИ ще плащат на нашите митнически служители, които ще се увеличат :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilberteti mehter
Рейтинг: 2949 НеутралноДо коментар [#11] от "korc":
BukalemunТурците повдигат въпроса много дипломатично,
=======
Причината е от друго естество.
Днес , Вучич и Ердоан се споразумяха за построяването на транс балкански магистрали , преминаващи през няколко държави, една от които неизбежно ще е България. Затова мярката е наложителна.
Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноА колко по-чисто и удобно е с ЖП транспорт.
half truth
Рейтинг: 1075 НеутралноАми Австрия например не позволява на международните тирове да ползват магисралите и. Качват ги на специална железница.
vassilun
Рейтинг: 5024 НеутралноДо коментар [#24] от "half truth":
Преди месец пътувах през Австрия. Не е вярно! Може да се предлага като опция, но няма как Австрия да забрани движение на чужди тирове по нейните пътища!
eti mehter
Рейтинг: 2949 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "half truth":
BukalemunАми Австрия например не позволява на международните тирове да ползват магисралите .
======
Тяхна си работа. ....
А днес, Вучич и Ердоан си стиснаха ръце и договориха за доста работи....
Атмосферата бе ведра..... на моменти и ексклузивно весела......след като Ердоан припомни ,че нечии среди на запад са доста разтревожени от бързите и позитивни реформи на Балканите. ....и особено подобряване отношенията между Сърбия и Босна и Херцеговина. ....
half truth
Рейтинг: 1075 НеутралноДо коментар [#22] от "eti mehter":
До коментар [#26] от "eti mehter":
Турските тирове са задължени да минават през Австрия само чрез железницата им, ама сега видях че за българските тирове не се отнася. Линка е оплаквания на турските тираджии от австрийската железница... и българското кпп :)
https://www.youtube.com/watch?v=Di-fRWBTykg
half truth
Рейтинг: 1075 НеутралноДо коментар [#25] от "vassilun":
пардон, ком 25 беше за Вас
vassilun
Рейтинг: 5024 НеутралноДо коментар [#22] от "eti mehter":
Вучич и Ердо нещо се споразумяват без да питат един "кръчмар", който стои между тях! Ама пък той "кръчмарят" е винаги съгласен!
vassilun
Рейтинг: 5024 НеутралноДо коментар [#27] от "half truth":
Точно това имах предвид в пост #25! Българските тирове имат същите права като австрийските! ЕС! За турските не зная.
eti mehter
Рейтинг: 2949 НеутралноДо коментар [#29] от "vassilun":
BukalemunЕрдо по механи не ходи , и съответно от кръчмари не разбира.....
eti mehter
Рейтинг: 2949 ВеселоДо коментар [#27] от "half truth":
BukalemunА словесната разпра между Индже и Кълъчдароглу , е в разгара си ......
Съвсем ви падна гарда.....
Както е тръгнало, май ще ви загубим и като опозиция. ...
Gretel
Рейтинг: 272 НеутралноКомшулар-ите значи произвеждат и изнасят, дали за или през България. Браво на тях. За Капитан Андреево не знам, но преди 4-5 години се спуснахме през Бургас и Малко Търново до Истанбул. От българска страна - пътят бе лунен пейзаж с кратери като черни космически дупки и очакваш всеки момент някой български тарзан да се пръкне иззад храсталаците и да нададе боен рев "Булгар, булгаар!" Средна скорост- под 50 км/ч ако не искаш да останеш завинаги в храсталаците. Като минахме границата - разкошна френска, да речем, магистрала... но безплатна!! Бях без думи ... и обяснение. Обяснението дойде на обратния път: от турска страна преди даминем границата пишеше, I shit you not, Булгаристан!!
Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)Gretel
Рейтинг: 272 НеутралноА като стана въпрос за български тарзани... като пътувахме за морето видяхма мнозина, спрели край пътя , които тържествено уринираха пред всички да ги видят. От позите им изглеждашече като в главите им да звучеше или "одата на радостта" или "Мила Родино". Такива сцени съм виждала само в Африка, но без този патос ... човек винаги може да се надява, че може би бяха чужденци някакакви...
Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)SS
Рейтинг: 1454 ВеселоДа не забравят допълнителна тоалетна от наша страна и допълнителен кенеф от Турска !!!
Пипера е много лют
Рейтинг: 696 НеутралноДо коментар [#31] от "eti mehter":
седеньето го зголемува задникотДобър повод да започне. Така ще олаби малце тоя зор - една йени ракъ и чобан салата и всичко става 6!
Пипера е много лют
Рейтинг: 696 НеутралноНе е лоша идеята тия ТИР-ове да се товарят на жп-платформи и да пътуват така. Товарят ги в Одрин и през България, Сърбия и Унгария пуф-паф. Хем мюмюните ще почиват, хем километри ще се въртят. Не е задължително, но цената може да ги накара - Х за влака, Х+200 за магистралата.
седеньето го зголемува задникотMladen Stefanov
Рейтинг: 237 НеутралноАй ай ай до къде я докарахме, турция да ни дава помощи!!!