За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
442
Рейтинг: 564 НеутралноИзкупуването на конкуренцията няма да ги доведе до увеличаване на клиентите.
J.J.
Рейтинг: 1071 НеутралноБи било жалко ако стане, Norwegian имат доста disruptive модел.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3585 ЛюбопитноДобре де, Луфтханза нямаше ли си собствена нискотарифна компания Джърман уингс?
I 💜 Leka BorislavovnaДойчо
Рейтинг: 713 НеутралноДобре де, Луфтханза нямаше ли си собствена нискотарифна компания Джърман уингс?
----------
След катастрофата в Алпите на полета Барселона - Дюселдорф ги ребрандираха на Юроуингс. И са повече "кост", отколкото "лоу".
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноЕър Берлин не беше ли на Луфтханза ?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertГарван
Рейтинг: 804 НеутралноДо коментар [#5] от "penetrating": Не, беше на Etihad, летище Тегел и дъщерната му компания LGW.
Nikoi
Рейтинг: 515 Неутралнонай после и те да се приспособят към новите условия
tucker case
Рейтинг: 684 Веселоноруижан изби рибата със 787-мах и презокеански полети от малки летища...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...valtoro
Рейтинг: 575 НеутралноТия нали си оправиха собствената, всеки месец пилотите им стачкуват та
ще купуват и друга !!!
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноДо коментар [#6] от "Гарван":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertБлагодаря :)
rainbou1
Рейтинг: 753 НеутралноЪхъ - и затова искат да ги придобият преди последните да са им таковали таковата на презокеанските полети...
Последните години стандартните авиокомпании се успокояваха, че междуконтиненталните полети, които генерират най-голяма печалба, са недостъпни за лоу-кост превозвачите, ама явно и на това му мина времето...
Кортик
Рейтинг: 2305 НеутралноНещо не схващам: имат самолети, летци, ремонтни центрове, представителства, остава им само да предлагат лоукост полети или билети. Защо ще исипят куп пари за фирма която не притежава нищо. Единственото за което се сещам е пране на пари.
Червена линия, червен картонneut
Рейтинг: 177 НеутралноГолямата акула със сигурност ще глътне това предизвикателство
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the rest