За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 НеутралноОферти се приемат до 22 октомври.
Libertarianism is just anarchy for rich people______________
У нас оШфорковците най-често побеждават!
Достатъчно е да дадат заплата 50 000$ на шефа на истанбулското летище и ще им оправи бакиите герберски за 2 месеца! Същото важи и за БДЖ!
venciч
Рейтинг: 426 ВеселоЧух, че Гад Зееви си нямал работа и му било скучно😂😂😂😂
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my ass16bit
Рейтинг: 789 ВеселоДругарката Корнелия Нинова някъде вие от яд и чупи посудата, а дядо Сталин тъжно я следи от портрета на стената и цъка с език под рунтавия си диктаторски мустак.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 НеутралноКаманезите пак ще оквичат и оплюят новината. Държавното ги влече и голямото крадене.
selqnin
Рейтинг: 937 Неутралнои заваляха Теории на конспирацията - на принципа :"Ние да пуснем приказка за сестра ти, че е к..ва, пък ти обяснявай, че нямаш сестра"!!!
Комунетата са царе в тази мръсна и подла игра!
така де-поне в нещо ги бива.
shisharko
Рейтинг: 393 НеутралноТърсят колкото за парлама. Нормален концесионер няма да се намери. Сигурно се готви нещо по модела на Гинка: чрез офшорки и се дарява на ТИМ/Руската мафия. После след 10 години както с Юлен в Банско ще се чудим КОЙ стой зад концесионера, и защо той не е коректен.
astra_explorer
Рейтинг: 233 НеутралноКато знаем как стават "обществените" поръчки, вече са го намерили.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
kesh
Рейтинг: 1416 Разстроено...........тимаджиите са много мераклии.......
България .....!!!!!.... на ТРИ .....ПИТИЕТААА......!!!!...samoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноТ. е започва следващата корупционна схема, която ще се конкурира за място в новините наред с Белене, Пирин.....,а хората просто вече не могат да носят повече.....
hamiltonf
Рейтинг: 3985 ВеселоДо коментар [#10] от "samoedin":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБКорупционно схема, а? А нещо затова, че 7 600 000 000 лв. ще влязат в държавата, че летището ще се модернизира?!
dnevnikeradost
Рейтинг: 451 НеутралноДо коментар [#11] от "hamiltonf":
В коя държава ще влязат?
На комунистическите лелинчовци ли?
Ще влязат там, където влизат милиардите от "спряната контрабанда", с които Боко се хвали всяка година.
karabastun
Рейтинг: 1242 ЛюбопитноДа дадат концесията на бай Иван!
[email protected]Той най-добре разбира от самолети и граждански авиации............
lout66
Рейтинг: 205 ЛюбопитноТоест управляващите признават че в тяхната партия няма нито един човек който да може да управлява фирма добре , без да краде .
Концесията може и да донесе някакви пари на държавата , но на всички които пътуват ще им донесе само повече разходи .Проверете дали някъде по света има такива ниски летищни такси даже във Варна и Бургас са по високи .
А както всички знаем всяка инвестиция трябва да носи голяма печалба иначе няма да се намери инвеститор , та чакайте по високи цени на билетите а нищо чудно и евтините компании да напуснат както са го правили не веднъж когато им повишат таксите .
boras
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#9] от "kesh":
То едно е да имаш мерак а друго е средствата. Това е твърде голяма хапка за наш концесионер, но който и да е, вярвам че летището ще е в пъти по-добре от сега!
shisharko
Рейтинг: 393 НеутралноПо минусите забелязвам, че троловете са ги активирали по темата. Явно кокала е сериозен и има какво да се крие...
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноДо коментар [#15] от "boras":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБСъс сигурност, както по-добре щеше да бъде "Булгаргатабак" преди доста години, дали при japan tobacco или ВАТ, нямаше да има значение, или БТК, и т.н.
samoedin
Рейтинг: 3079 НеутралноДо коментар [#11] от "hamiltonf":
И за Южен поток щяха ежегодишно да се генерират едни два милиарда лева от транзита, Белене също щял да ни спаси от режим на тока и щели сме да изнасяме за Западните балкани, а да не споменавам какви суми влизат в бюджета от концесиите на Пирин и Черноморието.....Няма как да създадеш нещо работещо за обществото си при настоящия олигархичен модел, който диктува правилата в държавата без никакъв свян...Това мисля, че е прекалено ясно за да се обяснява изрично !
shepprd
Рейтинг: 233 НеутралноС мурзилките не може да се спори, те са си навили на пръста че концесията е лоша и усилено вкарват опорката че кандидатите са някакви злодеи, които само чакат за да си приберат летището в джоба и да избягат с него зад граница. Да им обясняваш, че приказките им са гола вода и че клюките които бълват са повече от абсурдни е излишно.
А концесията ще се случи. Колкото и да ги мъчи едни червеноглави хора това, че няма да могат да си цоцат от държавното летище и че някоя голяма международна фирма ще се заеме с концесията.
1107a
Рейтинг: 162 НеутралноАз съм готов със шортлистата:
1. тим
2.пеев
3.златев
Другите участват заради принципа.
Роси
Рейтинг: 5842 Неутрално" От обявата се разбира, че прогнозната оценка на концесията е близо 4 млрд. евро. без ДДС."
Що не си го оставим тогава държавно.
jyu51569252
Рейтинг: 0 НеутралноПри положение, че летището вече се задъхва и пътникопотокът расте с двуцифрени проценти всяка година, като до края на тази ще удари 7 млн., да изискват задължително трети терминал чак на 10-тата година си е безумие. Това, което ще направи концесионерът, е да вдигне двойно таксите за да ограничи ръста на трафика, вместо да инвестира в трети терминал и втора писта. Ще печели същите пари, но с по-малко пътници, от което губят гражданите и икономиката на страната. И дори с трети терминал, капацитетът пак ще се изчерпи до 7-8, максимум 10 години, което значи сериозно изоставане спрямо съседните страни.
И изобщо, да се наливат стотици милиони в това летище си е глупост и замитане на проблемите под килима, летището е силно ограничено откъм разположение и климатични условия. Много по-разумно е да се започне с изграждането на съвсем ново, по-голямо софийско летище, на ново място, само така ще се осигури развитие за въздушния ни транспорт за десетилетия напред.
Bogi.k
Рейтинг: 733 НеутралноАз се надявам да не са турците, и от други места (освен комунистите) това се чува...
izbiram
Рейтинг: 120 НеутралноСамо ще отбележа концесиите на Варна и Бургас - супер успешни! Там оператор е Фра Порт. Никъв тим никви ултра лилави, никви койчовци. Концесията ще стане и ще е добра! А хейтърите ще вдигат кръвното.
nsa17624486
Рейтинг: 64 ВеселоИскам да съм чистач/ка/ на летище София...
jyu51569252
Рейтинг: 0 НеутралноДо коментар [#24] от "izbiram":
Какво им е успешното, след 12 години концесия едва през настоящата пуснаха сефте повечко редовни линии (досега имаше по 1-2), като само от Варна са целогодишни. Пълен провал. И терминалите едни ниски, захлупени, провинциални ... Най-лошия вариант е същите тия измекяри от Фрапорт да вземат и София, така ще влезнат в силен конфликт на интереси, не че сега не са с Варна и Бургас де. Също и турци ако го вземат, пак си е ***.
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#24] от "izbiram":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.ТИМ е съдужник на Фрапорт в Бургас & Варна, както и на Луфтханза-Техник.
Fraport Twin Star Airport Management AD is the German-Bulgarian concessionaire of Burgas Airport and Varna Airport, 60% owned by the global airport operator Fraport AG and 40% held by Airport Services Bulgaria.
Virgin
Рейтинг: 958 НеутралноВажно е че ти си щастлив, че харизваме стратегически обект без пари и преливаме пари от едно място в друго (точно като при социалистическата икономика).
ВаняХр
Рейтинг: 845 НеутралноНа мен пък ми писна да ми пада тавана на главата и да си троша краката в строшените плочки по пода на летището. Така, че ми е все тая кой ще извади толкова много пари и ще оправи тази кочина.
ppopov_67
Рейтинг: 845 НеутралноТри терминала и САМО ЕДНА ПИСТА.
Егаси летището!
Изо Дзадзе
Рейтинг: 2335 НеутралноДайте го туй летище на Пеевски. Ако той не го иска - на Гинка.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.Daria
Рейтинг: 424 НеутралноГинка отдавна е избрана остава да се мине цирка наречен конкурс... Тотална корупция!
Daria
Рейтинг: 424 НеутралноДо коментар [#30] от "ppopov_67":
Е то 1 писта е напълно достатъчна за относително малко летище като софийското. За какво е трети терминал обаче? Двата са предостатъчни а наплив на нови пътища при демографския срив няма откъде да има.
Daria
Рейтинг: 424 НеутралноДо коментар [#29] от "ВаняХр.":
Ще оправи колкото всичко друго харизано... Гинка само ще открадне а нищо няма да направи и е докзано хиляди пъти у нас с приватизации/концесии. Всичко е кражба и измама няма никакви други причини.
Димитър
Рейтинг: 670 НеутралноО'Хеър има 4 терминала.
Сравнено с Летище София:
Сравнение статистика за 2017, О'Хеър вс Летище София
Брой полети: 867 к - 57к
Пасажери: 80 млн - 6.5 млн
Карго в тонове: 2 млн. - 21к
Разлика в полети х16, пасажери 15, карго х100
Разлика в терминали х2.
Дали има нужда от нов терминал?
джендър NATO generals
Рейтинг: 640 НеутралноЧастната нискотарифна Райънеър предуреждава-концесионране на летище София ще вдигне многократно летищните такси. Те ще станат по-високи от билети за нискотарифни компании. Райънеър дава за апример летищата в Тбилиси, Атина, Истамбул, Тирана.
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токУправляващите се обясняват,че искат с парите от летище София да сасят безперспективните и потъващи държавни железници. Аз съм против. За мен основен мотив за сключване на 50 годишна концесия, са стотици милиони под масата!
Slick
Рейтинг: 177 РазстроеноОбиколил съм доста летища по света, толкова гнусно в столица като нашето няма
'ΕΡΕΒΟΣ
Рейтинг: 1438 ВеселоОфшорките ще триумфират.
Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !Димитър
Рейтинг: 670 НеутралноДа добавя Ататюрк в Истанбул и близки до О'Хеър данни има само 2 терминала.
Новия терминал е пари за ГЕРБ и ДПС. Техните фирми ще го строят....Затова се планира.
Ал Бънди
Рейтинг: 740 НеутралноС малко реконструкция само терминал 2 би могъл да поеме 10-12 милиона души годишно пътникопоток. Има нужда обаче и от нови търговски площи, паркинг, хотел и т.н.
Дано новият концесионер бърво оправи сегашните недомислици.
historama
Рейтинг: 683 НеутралноМай си добавил 3 нули?
Димитрова
Рейтинг: 233 ВеселоАз съм за концесия на летището. Определено има нужда от това и съм сигурна, че след това ще е още по- посещавано и ще се развива много добре. Останалите ни летища след концесиите им само просперират.