Деветнайсет са кандидатите да строят жп линията Елин Пелин - Костенец

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    Обзалагам се че реалните са три-четири, ако не и по-малкото. Другите са жалбаджии-саботьори.

  2. 2 Профил на Deaddark
    Deaddark
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    След като може да регистрираш фирма с два лева, кой знае колко андрешковци са се нароили да капнат парички. То и сега го има това, спечелили търга и веднага пускат обява че търсят работници и мениджъри за всяка една позиция.

  3. 3 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Принципно участници без техника, опит, финансов ресурс и достатъчно персонал не трябва да се допускат дори до търг, щото после почва търсене на подизпълнители дето да свършат работата по възможност за без пари естествено на съответното качество.
    Аз лично бих дал такъв обект само на фирми известни с високото качество на строителство както примерно е Пор Бау.
    Все пак чакам с любопитство крайния резултат от търга.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  4. 4 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 533 Неутрално

    До коментар [#1] от "Deaddark":

    Или подставени лица.

  5. 5 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 886 Неутрално

    При 100 000 000 годишно загуба на Бдж...се влагат над 1 000 000 000 за обновяване на 50 км. Колко пазарно..:-)

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  6. 6 Профил на kondio_savov
    kondio_savov
    Рейтинг: 364 Неутрално

    Вече е (почти) невъзможно тези проекти да се завършат до 2023 (когато е крайния срок за тази ОП). Те на далеч по-лесната линия Плд- Свиленград се оакаха, а тук още няма избран изпълнител. Най-много София пак да има късмет и да отколнят още пари за някое разширение на метрото. По принцип съм много против парите за жп транспорта да отиват за метро, но тези в нкжи се оказаха невероятно некадърни.

  7. 7 Профил на skeptichen
    skeptichen
    Рейтинг: 229 Неутрално

    До коментар [#5] от "ostin22":

    В БДЖ губещия бизнес е пътнически превози, който е силно субсидиран - така се осъществява евтин транспорт за много села и малки градове и закриване на влакове е политически много трудно.

    Сега тази линия е с ограничение 60км/ч. За какви пътнически и товарни превози говорим ако това е скоростта в 21ви век? Ясно е че трябва рехабилитация и ново трасе за по-висока скорост.

    Така ще минава много повече ЖП трафик през България, защото тази линия е на ключов коридор. Калотина-Кап.Андреево е стратегическата ос на икономическо развитие в България. Затова и Пловдив винаги е бил ключов индустриален и логистичен център, и винаги ще е.

    Дано по-скоро да я направят. Сигурно след 10 години ще можем да пътуваме до морето за 3 часа с влак ей-така за уикенда. Дотогава АМ Тракия ще е препълнена и влака ще е привлекателна алтернатива.

  8. 8 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 937 Неутрално

    Вече е (почти) невъзможно тези проекти да се завършат до 2023 (когато е крайния срок за тази ОП). Те на далеч по-лесната линия Плд- Свиленград се оакаха, а тук още няма избран изпълнител. Най-много София пак да има късмет и да отколнят още пари за някое разширение на метрото. По принцип съм много против парите за жп транспорта да отиват за метро, но тези в нкжи се оказаха невероятно некадърни.
    —цитат от коментар 6 на kondio_savov


    А кой знае дали пък точно такава не е схемата и целта на мероприятието... нищо че по настоящата линия на места покрай Костенец има изгнили траверси и релсите се държат сами себе си и голямата беля е просто въпрос на време. Всъщност избора на изпълнител ще покаже много. Всичко друго е плява и пушилка.

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  9. 9 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    Откъде в България толкова фирми, които се занимават с подобни дейности. Или този милиард привлича, като магнит.

  10. 10 Профил на pisna_mi_ot_vas
    pisna_mi_ot_vas
    Рейтинг: 498 Гневно

    "проектната скорост на трасето е до 160 км/ч"

    Да не сме миналия век!?





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #