За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Deaddark
Рейтинг: 1471 НеутралноОбзалагам се че реалните са три-четири, ако не и по-малкото. Другите са жалбаджии-саботьори.
Deaddark
Рейтинг: 1471 НеутралноСлед като може да регистрираш фирма с два лева, кой знае колко андрешковци са се нароили да капнат парички. То и сега го има това, спечелили търга и веднага пускат обява че търсят работници и мениджъри за всяка една позиция.
traveler1
Рейтинг: 937 НеутралноПринципно участници без техника, опит, финансов ресурс и достатъчно персонал не трябва да се допускат дори до търг, щото после почва търсене на подизпълнители дето да свършат работата по възможност за без пари естествено на съответното качество.
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОАз лично бих дал такъв обект само на фирми известни с високото качество на строителство както примерно е Пор Бау.
Все пак чакам с любопитство крайния резултат от търга.
Cara Mia
Рейтинг: 533 НеутралноДо коментар [#1] от "Deaddark":
Или подставени лица.
ostin22
Рейтинг: 886 НеутралноПри 100 000 000 годишно загуба на Бдж...се влагат над 1 000 000 000 за обновяване на 50 км. Колко пазарно..:-)
There is no way to happiness, happiness is the way!kondio_savov
Рейтинг: 364 НеутралноВече е (почти) невъзможно тези проекти да се завършат до 2023 (когато е крайния срок за тази ОП). Те на далеч по-лесната линия Плд- Свиленград се оакаха, а тук още няма избран изпълнител. Най-много София пак да има късмет и да отколнят още пари за някое разширение на метрото. По принцип съм много против парите за жп транспорта да отиват за метро, но тези в нкжи се оказаха невероятно некадърни.
skeptichen
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#5] от "ostin22":
В БДЖ губещия бизнес е пътнически превози, който е силно субсидиран - така се осъществява евтин транспорт за много села и малки градове и закриване на влакове е политически много трудно.
Сега тази линия е с ограничение 60км/ч. За какви пътнически и товарни превози говорим ако това е скоростта в 21ви век? Ясно е че трябва рехабилитация и ново трасе за по-висока скорост.
Така ще минава много повече ЖП трафик през България, защото тази линия е на ключов коридор. Калотина-Кап.Андреево е стратегическата ос на икономическо развитие в България. Затова и Пловдив винаги е бил ключов индустриален и логистичен център, и винаги ще е.
Дано по-скоро да я направят. Сигурно след 10 години ще можем да пътуваме до морето за 3 часа с влак ей-така за уикенда. Дотогава АМ Тракия ще е препълнена и влака ще е привлекателна алтернатива.
traveler1
Рейтинг: 937 НеутралноА кой знае дали пък точно такава не е схемата и целта на мероприятието... нищо че по настоящата линия на места покрай Костенец има изгнили траверси и релсите се държат сами себе си и голямата беля е просто въпрос на време. Всъщност избора на изпълнител ще покаже много. Всичко друго е плява и пушилка. ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноОткъде в България толкова фирми, които се занимават с подобни дейности. Или този милиард привлича, като магнит.
pisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 498 Гневно"проектната скорост на трасето е до 160 км/ч"
Да не сме миналия век!?