За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Още от Бизнес

Съдържание от Henkel
Henkel: Разговор в бъдеще време

Съдържание от "Visa България"
Булаир
Рейтинг: 277 НеутралноЗапочна се - прехвърляне на горещия картоф, докато публиката не забрави за него. ... А шофьорът, освен за превишена скорост, ще му лепнат обвинение, че не е взел проба от асфалта.
conTXT
Рейтинг: 924 НеутралноИсторията за баницата, кой дал и кой ял, е в пълна сила тук.
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2499 НеутралноЕто, Трейс са се защитили както могат. Само че, защо ограничението беше променено с 10 км/ч по-малко и защо направиха спешен ремонт на настилката, след като и преди ремонта всико е било на световно ниво?
sanvito
Рейтинг: 433 Неутралнотрейс са толкова нагли, колкото цялата шайка престъпници облечени във власт, така наречените политици и държавни служители
Големи яйца:)
Рейтинг: 668 НеутралноНикой не може да ги пипне тези, върнали са рестото където и на когото трябва. Жалко, че до седмица всичко ще утихне и все едно не нищо се е случило.
calypso
Рейтинг: 154 ГневноТрейс да се поразходи до зап. Европа / примерно до Холандия/
и тогава да плещи за евростандарти
Или си мисли че туземците трева пасат?
samoedin
Рейтинг: 2851 Весело" Тя отхвърли обвиненията в конфликт на интереси заради това, че асфалтът е проверяван в нейна лаборатория."
Бих се учудил от тая фирма да твърдят нещо друго. Те са създадени за да усвояват милиони, не да носят отговорност !
И са усвоили много крупни суми, благодарение на обществените поръчки, печелени всички знаем как .....
Yotce
Рейтинг: 1434 НеутралноИзлишни дискусии, предварително беше ясно, че на територията, наричана погрешно "държава", виновен може да бъде само шофьора.
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 213 НеутралноA казаха ли дъртия партиен толуп Антон Дончев колко персонал е обучил за заплатата си в борда?
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефpbs
Рейтинг: 213 НеутралноПроблема е, че в България много пътища са с обратни наклони и много лесно можеш да изхвърчиш при завой.. Дори по Хемус има такива места където с ограничението от 120 се усеща колко е нестабилен пътя... при такава ситуация и най-грапавия асфалт не помага.!
tri
Рейтинг: 110 НеутралноТРЕЙС са втория най-голям убиец на пътя, след алкохола
Незнайко
Рейтинг: 2758 НеутралноДо коментар [#6] от "nonsens2":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевХорандия е като тепсия. Там няма нито дефилета, нито такива температурни разлики. Това разбира се не оневинява нашите некадърници.
Незнайко
Рейтинг: 2758 НеутралноДо коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевХоландия
nema_labavo
Рейтинг: 59 НеутралноКаквото и да е, сега е удобен момента да се оттървем от Трейс. Ама дали?
Smoke
Рейтинг: 946 НеутралноАз преди няколко дена казах ли ви, че Трейс ще кажат, че не са били информирани по начина, дефиниран в договора и затова са си правили пас по отношение на исканията за възложителя за ремонтиране на въпросния участък?
При евентуално съдебно дело спорът няма да бъде за това дали на въпросното място има или няма дефект, а за това как възложителят е изискал ремонт на участъка (т.е. направил ли е уведомяването точно по начина, описан в договора). Ако не го е направил така, все едно че не ги е уведомил. Трейс ще пледират, че веднага биха отстранили дефекта, но уви не са били уведомени за него (т.е. не са знаели) и съответно не е имало формална причина да ходят да ремонтират.
chinaski
Рейтинг: 565 НеутралноВиновни не са Трейс, а онези, които им дават поръчките винаги, въпреки некадърността им.
Борисов, кученцето на Пеевски, е време да хапне дръвцето!
falcone
Рейтинг: 746 НеутралноДа вземат проби сега от всички пътища които са правили. Да не се окаже, че и по големи проекти са мамили.
Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноДо коментар [#9] от "О, ко ма напрай!":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Въпросният Антон Дончев, какво общо има с калпавият асфалт и продънените магистрали на Бойко?
Миналият месец минавах по магистрала Тракия... Няма да ти казвам на места, на какво прилича дясната лента. Волана тресе, все едно карам по черно. Асфалта е набран, като килим на паркет. Говорим, за сравнително нови участъци... Такова осиране и крадене...! Не е истина...! Тръгнал са, да ни говориш общи приказки.
tsvetko_51
Рейтинг: 778 НеутралноКой крив, кой прав след нещастието, би трябвало да каже съда, при това на базата на съответните доказателства.
Но ако казаното от фирмата и цитираните стандарти наистина са такива и въпросните добавки към материал не са забранени, редно е този който пусна тази дъвка, търкаляна от сутрин до вечер по медиите, да си ходи - имам предвид министъра.
Не може човек, заобиколен с един куп "специалисти" да си плещи каквото му дойде на ума и след това нищо.
А ако министъра е прав и от фирмата ни хвърлят прах в очите, цацата би трябвало да ги обвини и тях, а не само първия и най-удобен в лицето на шофьора.
Petleshev
Рейтинг: 2870 НеутралноДо коментар [#15] от "Smoke":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Тъй де...! Ама вчера, тръгнали да ремонтират. Дали в договора им пише, че могат да се самоуведомяват от новините по телевизията? :)
Chubachubs
Рейтинг: 719 НеутралноФък оф Трейс, бял ден (обществена поръчка) да не видите от тук насетне. Управата ви е за панделата, където е шофьора на катастрофиралия автобус.
Chubachubs
Рейтинг: 719 НеутралноДо коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":
Еми да се разходи до Хърватска тогава, там пък какви планини и какви тунели има. Обаче пътищата са им като слънце.
Големи яйца:)
Рейтинг: 668 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "О, ко ма напрай!":
А партийния толуп Боко колко милиарди им даде под формата на обществени поръчки???
hamiltonf
Рейтинг: 3667 ЛюбопитноА конфликт на интереси има ли когато фирмата изпълнител и надзора са свързани лица?!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБКотаракът на Шрьодингер
Рейтинг: 8 НеутралноМдаа, точно в този участък многото катастрофи се дължат на лошите европейски стандарти и БДС... как не се сетихме сами, то е толкоз просто и логично!
daam
Рейтинг: 624 НеутралноТези прест.птици, разбира се ще излязат невинни в държавата на Борисов, Цацаров и Пеевски
snower
Рейтинг: 452 НеутралноОтношението между строителните фирми и държавата е "гарван гарвану око не вади". Ще ни баламосват с прокурорски проверки, десеторни технически експертизи и така до следващата катастрофа. За всички ни е ясно, че се строи с големи икономии и че контролът е силно занижен.
plebs
Рейтинг: 8 Неутрално"Цинизъм е да се катериш към властта по труповете на трагично загиналите хора край Своге."
Вратарa
Рейтинг: 8 НеутралноАре на бас, че виновен ще излезе надзора, който е “английска” фирма. Боце ще ги ритне, те са и най-малкото перо във веригата като стойност, ще каже как навремето е изгонил всички чужди строителни фирми. Шефчетата на надзорната фирма ще бъдат приютени в някоя тиха агенция и всичко ще се забрави.
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#3] от "Ще върнем България в Европа":
Ами защото 80% от българите за пълни идиоти (по дефиницията на един политик) и се връзват на такива тетрални постановки. Баце е казал на Трейс " абе не се обяснявайте, замажете го" и те преасфалтират въпреки че формално не са виновни.
Smoke
Рейтинг: 946 НеутралноПравете разлика между задължения и права. Договорът не им забранява да се "самоуведомят" и да отидат да ремонтират по собствена инициатива. Това е тяхно право, но не е тяхно задължение да се самосезират и затова не могат да бъдат осъдени за това, че не са се самосезирали за дефекта.
Molossian
Рейтинг: 59 НеутралноЕ не е истина колко са нагли тези.
Panta rhei....penetrating
Рейтинг: 5310 НеутралноКакво тогава ремонтират Трейс и защо изобщо го ремонтират ?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertDarth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#9] от "О, ко ма напрай!":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКНе. Не казаха и колко е заплатата на гербавата зам министърка.
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#19] от "tsvetko_51":
Е да бе, представяте ли си министъра да излезе и да каже истината. А именно че българите карат като състезатели, че никой не спазва ограниченията на скоростта, че старците в автобуса са се мисли за безсмъртни и не са си сложили коланите, въпреки че има такива и шофьора ги е подканил. И нали медиите ше му се нахвърлят на момента и Баце ше го уволни оше преди да е свършила пресконференцията. Министъра казва това което пъбликата иска да чуе - че виновна е лошата фирма дето е направила път по който не може да караш като шумахер при проливен дъжд.
vesela
Рейтинг: 413 НеутралноЗа съжаление, в ЗДП има текст "несъобразена скорост". И даже скоростта на движение на автобуса да е била 41 км/час, както е показал първоначално тахометъра, пак ще я изкарат несъобразена. Защото в Закона няма текст за некачествен път и за вина на тези, които са го построили.
vesela.
Рейтинг: 1108 НеутралноВ Англия има такива криви пътища по баири и с какви ли не странни наклони къде тук не съм видял, ма не се пързалят. Винаги съм се чудил защо? Те така от интерес съм ги зяпал понякога защото имам много километри и години зад волана и лампата ми свети че това място е много опасно, все очавам да се завърти или хълзурне някой щото страшно наклонино и криво, ма колите като залепени за асфалта.
Resurrection
Рейтинг: 922 ЛюбопитноЕЕЕЕЕЕЕ това вече е върха!
На мястото на трагичния инцидент масово стават катастрофи...ама сега според разследващите само шофьора Григор виновен.Ейййй хора!Събудете се! Толкова ли нямате съвест да поемете отговорността за зле направения път???
Resurrection
Рейтинг: 922 НеутралноОСТАВКА НА ТЪПУНГЕРИТЕ!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#35] от "m17":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКХахахахха, абе четете си глупостите преди да ги пускате бе😂
Toni Ivanov
Рейтинг: 616 НеутралноИстината е една и снощи я казаха по БТВ,че неполиращите се инертни материали,ако се вложат в асфалта ще струват четири пъти по-скъпо...Какво да говорим повече? Едни пари са откраднати от българския данъкоплатец и сега същия го убиват по пътищата на територията.
tribiri
Рейтинг: 572 ВеселоПеевски! Ти ли си!? Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Resurrection
Рейтинг: 922 НеутралноВиждаме и ,,рецептите" и ,,направата" като тръгнем по пътищата да пътуваме...обаче!
Свинчуга
Рейтинг: 1049 НеутралноАйде затваряйте я тая гербава фирма, аман от крадливи некомпетентни теньовци...
Обичам да грухтя и плюскам.Resurrection
Рейтинг: 922 ЛюбопитноДо коментар [#41] от "Toni Ivanov":
Че малко ли пари смъкват всяка година от винетки,пътни данъци,застраховки,такси и т.н.?Къде отиват тези средства?
Добрин Илиев
Рейтинг: 8 НеутралноВоланът ти тресе, защото караш таралясник. Моят волан защо не тресе?
Добрин Илиев
Рейтинг: 8 НеутралноЕй сегинка!
Panda
Рейтинг: 662 НеутралноНа мен пък ми прави впечатление, че асфалтът който се полага в Словения, Хърватска, Франция, Холандия ... видимо се различава от асфалта който се полага по българските пътища.
Не чета коментари на абонати.Та за кои евростандарти говорим?
Добрин Илиев
Рейтинг: 8 НеутралноТова кога го чу? Докато им сервираше кафето ли?
Resurrection
Рейтинг: 922 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "hamiltonf":
ИМА! Особено когато има гаф!
Добрин Илиев
Рейтинг: 8 НеутралноДо вчера умнокрасавците "разбираха" от болести по овцете, сега вече са "специалисти" по пътни настилки и междуфирмени отношения! Баси!
Свинчуга
Рейтинг: 1049 НеутралноДо коментар [#48] от "Panda":
Обичам да грухтя и плюскам.Нашият асфалт е по-качествен защото е произведен в стабилна консервативна държава а не в еврогейска левичарска клоака!!!1!11
Боже
Рейтинг: 374 НеутралноОсвен на Трейс, нека да зададат и още няколко въпроса за пътя:
Боже, Боже ...- Защо проекта е бил за междуселски път? Не е ли светнало на някой че ако има пренасочване от Хемус, всичкия трафик ще отиде там.
- Защо е пуснат да се ползва без да има акт 16. Всеки юрист ще ви каже, че тогава се счита за приет от възложителя.
- Не са ли знаели от АПИ и министъра какъв е договора и какви условия са заложени в него? Гаранции и начини на уведомяване. Нали за това вземат заплати?
- Пътя се ползва от 2015г. - кой го поддържа оттогава. Тази фирма какво е свършила, има ли поне един багер или камион, или само взема пари?
И всичко това не е в защита на Трейс, а да се изкарат отпред канцеларските плъхове които се опитват да се скрият, тикайки само Трейс отпред.
Slick
Рейтинг: 162 ГневноХората умряха като кучета, ама сега никой не е виновен, освен горкия шофьор.
Време е да свалим Борисов - всичкото това се случва с неговото съгласие.
hgg21387465
Рейтинг: 213 НеутралноВ България не се спазват и няма никакви стандарти, да не говорим за морал сред строителите. Това просто отсъства. Единственото, което ги вълнува, е скъпи коли, яхти, самолети и силиконки. Шефът на ТРЕЙС е окупирал ВИАС и няма никакъв шанс този човек да бъде подведен под каквато и да е отговорност. Просто е много мощен и с много връзки и влияние. Относно автобуса, естествено, че ще бъде хвърлена вината върху шофьора, а не върху изпълнителя. Все пак ГЕРБ и ДПС са взели доста голямо ресто от тези милиони, които са се дали за изграждане на пътя. Ако правителството има желание за промяна, поръчката за Струма, ще бъде дадена на чужда фирма с добро име. Така ще даде ясен сигнал към обществото и останалите фирми, че трябва да не крадат. Но така или иначе, е ясно, че българска фирма ще спечели милиардите. Все пак 50% отиват лично за премиера.
Свинчуга
Рейтинг: 1049 НеутралноДо коментар [#51] от "Боби Бобев":
Обичам да грухтя и плюскам.Друго е викаш грознотъпото пожарникарче дето НАИСТИНА разбира от всичко..
liverpoolfc
Рейтинг: 213 РазстроеноОт статията разбрах, че заради бдс се допука в сместа да се слагат боклуци, че да излиза по-евтино.
Забрани флаша към Капитал, не позволявай да ти натрапват реклами!!!Това идва да каже, че основното от асфалтирането е краденето.
Сега чакам министъра да обяви в документацията тоя варовик описан ли е като варовик и как точно е описан.
То от утре може асфалта да го слагат като добавка във варовика, че да е още по-евтино...
tribiri
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#24] от "hamiltonf":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Работа на възложителя е да избере и проектанта и строителя и надзора.
Някой беше споменал баницата и употребяването й!
Resurrection
Рейтинг: 922 ЛюбопитноДо коментар [#47] от "Боби Бобев":
Какво ми ей сегинкаш бе? Ако майка ти или баща ти бяха на мястото на загиналите или в Пирогов ..ей сегинка ли щеше да викаш?
tribiri
Рейтинг: 572 НеутралноОще повече, че възложителят плаща на проектанта и надзоеа отделно от това на изпълнителя и по отделни договори.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Така че бъбривият очилатко да не се прави на ущипан, ами да казва, кой е сключил договорите през 2011 та.
Toni Ivanov
Рейтинг: 616 НеутралноСнощи като казаха по телевизията,че всички пътища в България се асфалтират с варовиков материал ми настръхна косата,това значи,че този асфалт удължава спирачния път,а при дъжд става пързалка...Е как да се борим с войната по пътищата,като мафията сами я създават? Значи,че не само алкохолът и високата скорост,а и асфалтът допринася за войната по пътищата. Долу мафиотското правителство. ОСТАВКА.
Resurrection
Рейтинг: 922 ЛюбопитноДо коментар [#57] от "liverpoolfc":
Ами явно така е удобно и лесно да се краде по много.Те затова се ,,заеха" да ,,Хасвалтират""...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#49] от "Боби Бобев":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЕдин гербераст напада друг гербераст и се обиждат на умнокрасивци 😂😂😂
Resurrection
Рейтинг: 922 ЛюбопитноДо коментар [#61] от "Toni Ivanov":
ОСТАВКА!
dedo_goshko
Рейтинг: 213 НеутралноОтговорът е ясен - защото караш Москвич, а при него всичко е "желеУезно" и волана не тресе :):):)
А малко по-сериозно - не карам таралясник, но новите участъци от магистрала Тракия са супер некачествени и пътя е станал на, както казват в хърватско, "колотраци" - средната лента е ужасен коловоз и тресе ужасно, докато караш по него. А аз карам на всеки 2-3 седмици до Бургас и знам точно кои участъци са толкова зле и повярвай ми - никак не са малко тези участъци, да не говорим, че в района след Карнобат има вече доста "кръпки" на новата магистрала, вероятно заради високото качество ще да е така ..... :)
Рол
Рейтинг: 682 НеутралноДо коментар [#51] от "Боби Бобев":
Защото са умни и красиви а не тъпи грозни.
the_european
Рейтинг: 662 НеутралноТрейс са нанесли непоправими щети на всички пътища, които са строили и ремонтирали. Няма по-некадърно изпълнение на магистрален път от Плодовитово - Ст. Загора, лот от магистрала Тракия, в който дясната лента е така разбита, че ако караш в нея, можеш да хванеш морска болест. Там автомобилите водят война, за да карат в по-малко износената и не друсаща лява лента. Точно по същия начин вече се започва да се усеща и компрометиране на дясната лента в друг техен лот - от Ст. Загора до Нова загора. Досега през целия си живот - 48 години - не съм виждал по-некадърни строители на пътища, честно.
kumcho___valcho
Рейтинг: 378 НеутралноДо коментар [#45] от "uhl23528019":
Данъкът отива в общината. Застраховките нямат нищо общо. Само винетката отива във фонда за републиканска пътна инфраструктура, но покрива половината разходи (останалите средства са еврофинансиране и доплащане от бюджета).
Ако си спомняш, Баце се хвалеше, че при нас един километър магистрала излиза 5-6 пъти по-евтино от Германия, а второкласните и третоскласните пътища - над 10 пъти и в Германия правели ремонти на 5 години, а нашите пътища изкарвали повече. При положение че само трудът е по-евтин у нас, сам можеш да си направиш извода за качеството на настилката. И не са виновни само изпълнителите - в случая този път е бил проектиран за второкласен и дори не са им задали изисквания за сцепление на износващия слой, а заради ремонта на Хемус е бил използван много по-интензивно от проектираното
Ще върнем България в Европа
Рейтинг: 2499 НеутралноТрейс се измъкват с общи формулировки. Има 30 и няколко стандарта за асфалт и се избира кой от тях съответства на пътните условия. Птят е с висока концентрация на ПТП, завой с обратен наклон и с място където се стича вода от страничния склон. Ако АПИ не е задала по-специални изисквания за участъка Трейс има вътрешен надзор, който е трябвало да оведоми АПИ да направи промени в проекта и ако те не направят нищо Трейс да откаже поръчката.
WC1
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#19] от "tsvetko_51":
ATXНе е нормално министър да дава пресконференция в партийна централа. Нещо се е объркал!
WC1
Рейтинг: 672 НеутралноДо коментар [#67] от "the_european":
ATXИ превозвачите са не по-малко виновни заради яко претоваварените камиони.
bgkurshum
Рейтинг: 719 НеутралноИ какво от това? За сикаджията е все едно дали рушветите са от Трейс или Прейс. На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!
dedo_goshko
Рейтинг: 213 НеутралноА това само е поредната лъжа на Бащицата - у нас магистралите /особено последните поръчки за Хемус и Струма/ са в ПЪТИ по-скъпи, отколкото цените за направа на магистралите за същите километри в Германия! Разговарял съм със строителен инженер /българин, ръководещ екип за строеж на магистрали в Германия/ и той ми сподели - в магистралите в България да не слагате и кюлчета злато по пътя, че Ви излизат толкова скъпо? :):):) А както и Вие подсказахте - като се има предвид, че труда у нас е по-евтин, а качеството многократно по-лошо от немското, извода е ясен - у нас се краде от пътища като за световно! И Трейс са точно върха на пирамидата за крадене! А оправданието им е като г.ъ.з.а. - всеки си го има, но на някои е по-хубав от на другите ... :):):)
Андонов
Рейтинг: 624 НеутралноКакви евростандарти и БДС. Веднага външна експертиза, оценка и цялото ръководство на пътната агенция и министерството в оставка, за да не влияе на разследването. Това са 17 живота!
“Журналистика е да печаташ/показваш неща, които някой друг не иска да бъдат отпечатани. Всичко останало е пиар” Джордж ОруелИ не са само те, забравихте ли статистиката само за последната година в подобни "инциденти".
Корупция и давери. Нищо повече.
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 213 НеутралноПри партийни толупи в борда има узаконена корупция. Те осигуряват спокойствие на фирмата от партиен рекет и преследване.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефСега опорките са.. Пеевски иска да им вземе бизнеса.
Да мислиш че такава фирма работи качествено е илюзия която струва скъпо.. както видяхме.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#75] от "О, ко ма напрай!":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКТ.е., гербавите Калинки ги наричаш партийни тулупи. Ами..съгласен съм.
razor
Рейтинг: 753 НеутралноНесъобразената скорост може да бъде и по-ниска от максималната.
Примерно - като знаете (или предполагате), че асфалтът е лош, защо не сте намалили?
razor
Рейтинг: 753 Неутрално"коректно адресирана съобразно изискванията на договорните условия по ФИДИК"
Точно такова животно няма. Договорните условия на ФИДИК са общи, а конкретният начин за изпращане и получаване на кореспонденция трябва да е описан в специалните условия на договора.
Чърчил
Рейтинг: 724 НеутралноЗа „професионализма“ на ТРЕЙС ГРУП съмненията остават .За наглостта ,за корупцията и некадърността в АПИ също , а и нашенеца пословичен с късата си памет скоро и това ще забрави. Забележете уважаеми колеги как от цялата тази „пушилка“ КОРУПЦИЯТА извлича ДИВИДЕНТИ. Правителство ще създава нова структура(,щото сега са малко) която да контролира пътищата. Ето какъв е резултата от БЕЗСИЛИЕТО ,генно модифицирания корупционен модел на управление на това правителство според социолози най корумпираното в новата история на България. .
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОmrslv
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#18] от "tww09306483":
Имаш превдид участъка около Стара Загора... На практика дясното платно е неизползваемо!
Булаир
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#79] от "Чърчил":
Тя, новата структура си я има отдавна https://frognews.bg/novini/badeshtiiat-nov-edinen-organ-bezopasnost-patishtata-sashtestvuva-15-godini.html ... ама за Боко, Дончев и Ко е по-удобно да направят още една и да си измият на*рания задник с нещо от ипа " ... това е бил проблемът ..." .
Булаир
Рейтинг: 277 НеутралноДо коментар [#77] от "razor":
Та, викаш най-добре всеки шофьор да си носи мини-лаборатория, да взема проби от асфалта и да определя "съобразената" скорост.
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#55] от "hgg21387465":
Ама да не стане като с чуждата фирма (дето почна да строи Дунав Мост и се наложи да го достроява българска фирма ?. Или чуждата фирма дето почна софийското летище (Щрабаг-Асвтрия) и му падна покрива още докато беше в строеж ?. Или чуждите фирми (ПОРР-Германия) дето строиха магистралата в Сърбия 10 години и накрая се наложи сърбите да вземат тозно Трейс че да я завършат ?.
Да не мислите че чуждата фирма ще докара немци да работят тук ?. Или ще ползва немски материали ?. Ми то тогава цената ще излезе като в Германия и на българите ще им приседне щото цените там са с много пъти по-високи.
Yotce
Рейтинг: 1434 НеутралноСигурно си му подложил някоя пачка, спечелена от носеща смърт гербаджийска схема, та затова не тресе.
Или тия коловози и те са по БДС?
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#73] от "dedo_goshko":
Е да бе да, айде погледнете цените в германия и в българия и тогава ги говорете тия глупости.
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#54] от "arcanum":
Ех ако бяха сложили тия пусти колани,както шофьора, сигурно нямаше да са мъртви. Или ако шофьора беше спрял за 10мин в най-големия дъжд а не да пропуска по нанадолнището с превишена скорост.
m17
Рейтинг: 714 НеутралноДо коментар [#40] от "Darth Plagueis":
Знам че истината боли но пък трябва да си я казваме - 80% кръгли идиоти си е голям проблем. Лошото е че много от тях се имат за умни и красиви дори.
Роси
Рейтинг: 5238 Неутрално"ръководител на лабораторията е синът на шефа на холдинга."
Тези направо са за затвора.
calypso
Рейтинг: 154 НеутралноДо коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":
Да, вярно. Но и при много силен дъжд не можеш да види
потоци вода. Сякаш попива в асфалта.
В университета в Делфт има катедра по асфалта/ колкото и чудно да звучи/. Докторантит, например, прекарват стажа си по магистралите.
Julian Mall
Рейтинг: 777 ГневноТези от Трейс са абсолютно нагли и с чувство стоят над всякакви закони. За сведение има варовик който няма никакви якостни характеристики и става само за киреч и такъв който се използва в бетонните смеси! Тези безсрамно си признават че са използвали за повърхностният слой каменно брашно и затова асфалта е като пързалка!
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоМежду другото шефът им в интервю за Сашо Доков обясняваше как като строг родител щял да прати сина си да работи в селското стопанство, а той го направил шеф на лабораторията си! Синчето дали може да разпознае каква е разликата между варовик и пясъчник например?
Roni
Рейтинг: 103 НеутралноСтранно, 90 % от коментарите ми звучат като "агитка"-само ТРЕЙС и нейния калпав асфалт са виновни за тази катастрофа!
....OFНе оневинявам ТРЕЙС и асфалта! Но да попитам два реторични въпроса:
1. Защо САМО този автобус е катастрофирал? А не колите и автобусите минали минути преди него по същия път при същите условия?
2. Някой замисли ли се дали щеше да има толкоз много жертви, ако пътниците бяха закопчани с колани (ако изобщо ги е имало де)? Джокер -В друга тема някой спомена "ако бяха с колани, нямаше да се мятат в тъткалящият се автобус като пране в перална машина".
Айде почвайте да цъкате минуси, да ме наричате гербераст, тъпанар,ушанка/ватенка и т.н. Ама си помислете върху моите два въпроса.
хм
Рейтинг: 1278 Неутралнодебелото лиле с окови КОГА ?
или за пионерчетата от трибуната на мавзолея някакви специални закони ?
fac24373751
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#12] от "Незнайко в Слънчевия град":
Въобще не оневинява никой. Идете да видите канадските междуградски пътища ( да оставим магистралите). Оня ден пътувах между Кингстон и Отава по №15 - път като слънце. А температурите са менят от -30 до +30, да не говорим за януари, когато се мени от -10 до +5 и обратно пет пъти в месеца (freeze/thaw cycle). Може, стига да има желание.
Николов
Рейтинг: 942 Неутралноgosko22
Рейтинг: 565 НеутралноОказа се че парите на ТРЕЙС са толкова, че 3 министри подадоха оставка, за да не се окаже проблема в асфалта. Явно не бяха синхронизирани със Шефа. Асфалта е първо качество. Вижда се с просто око по коловоцюзите и знака за 40км ограничение. Ако нямаше асфалт а чакъл щяхме да караме само с 30км така че десетките милиони са за първо качество работа и материали.