Е-магазини заблуждавали за бройките стоки в промоция, друг бавил доставките

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Имате грешки в заглавието.

  2. 2 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    За бавенето на доставка е съвсем логична санкция, но за наличностите е страхотна простотия. Когато си говорим, че държавата убива бизнеса, ето това е един от многото малки примери.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  3. 3 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Аз лично съм доволен до момента от ozone.bg . И, да, съгласен съм, че е важно коректно да бъдат отбелязвани наличните количества на всяка стока, така че клиентът правилно да си направи сметката. Добре би било и да се спазват сроковете за доставка, тъй като това влияе върху репутацията на търговеца.

  4. 4 Профил на jif44392826
    jif44392826
    Рейтинг: 8 Гневно

    Сигурен съм, че ако се пишеше и кои са въпросните магазини, щеше да има положителен ефект върху тях.

  5. 5 Профил на maddrum
    *****
    Неутрално

    Точно онзи ден се разправях с Озон за подобен случай, за нещо уж налично, но в крайна сметка на склад при доставчик и тн. Замотаха доставката почти една седмица и съответно нещото, дойде много след като ми трябваше, защото беше за подарък.

    Поръчвам неща от къде ли не, по Европа и света, само тук се случва нещото или да е безбожно скъпо/понякога 40 и нагоре процента/ или ако е на смислена цена, то да не е налично, да е при доставчик, да няма този номер...





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #