Промоциите в реалните магазини спират стремителния ръст на онлайн продажбите

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    "...делът на промоциите при пазаруването през 2013 г. е бил 9.2%, а през 2018 г. вече е 27.2%...."

    Съобщавам за сведение, че в моето семейство от двама пенсионери този дял е 100%. Което е нашият скромен принос към озаптяването на цените.

  2. 2 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Неутрално

    Все повече хора пазаруват онлайн, но харчат по-малки суми, коментира Кешкес. Допълни, че колкото повече спадат цените в реалните магазини толкова повече намалява динамиката при онлайн продажбите
    __________________
    Американския модел е успешен по-бедните,по-ниско образованите и тъпите, ходят и бутат количките с промоции на рекламираните брандове с доста съмнителна полза от тях , докато умните и красивите купуват от интернет или в по-скъпи магазини където познават консултантите и разчитат на консултация а не да влязат с нужди за 20$ и на излизане да източат кредитната карта с ненужни боклуци , за замърсяването с пластмасови опаковки и найлони направени специално за глобалните вериги да не говорим!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  3. 3 Профил на peen40
    peen40
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Американския модел е успешен по-бедните,по-ниско образованите и тъпите, ходят и бутат количките с промоции на рекламираните брандове с доста съмнителна полза от тях , докато умните и красивите купуват от интернет или в по-скъпи магазини където познават консултантите и разчитат на консултация а не да влязат с нужди за 20$ и на излизане да източат кредитната карта с ненужни боклуци
    —цитат от коментар 2 на comandante vs либерални ентусиасти&корпократи


    В България все още на са ни приучили да пазаруваме масово с кредитни карти.Тъй че по-вечето хора си влизат със списъка,както пише в статията и пазаруват.Да не говорим,че за някакво дребно забавяне да ти свие банката ей така 50лева,ама за умнокрасивите живеещи на кредит това не ги касае,разбира се



  4. 4 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Магазинът в близко бъдеще няма да бъде отживелица, за далечното-нищо не се знае :-)

  5. 5 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Нека го кажем иначе - онлайн търговията принуди търговските вериги да пускат редовно промоции, колкото и да не им се иска.

  6. 6 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Аз техника, която да не е купена онлайн, не съм имал от бая време. Да не говорим, че вече може да си пазаруваш и от амазон в България.

  7. 7 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#5] от "Smoke":

    По—скоро не. Онлайна си е онлайн със своите специфики на пазаруване, магазина си е магазин с общуването и т.н. Друго си е, да си спазариш едно намаление на живо, друго е да събираш точки за промокод.😉

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  8. 8 Профил на Минувач
    Минувач
    Рейтинг: 761 Неутрално

    Много от промоциите в търговските вериги са фалшиви (по етикет), на стоки с изтичащ срок на годност или леко увредени.
    Предпочитам да плащам с депозитна карта, с която нямам удръжки.

  9. 9 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Много от промоциите в търговските вериги са фалшиви (по етикет), на стоки с изтичащ срок на годност или леко увредени. Предпочитам да плащам с депозитна карта, с която нямам удръжки.
    —цитат от коментар 8 на Минувач


    То голяма част от домакинските уреди, също е залежала/била на сервиз преди това. Добре е да се проверят и консумативите, когато си получите уреда, често за да не се изпуснат срокове се подменят, на такива в гаранция и не се знае, когато са получили новия от завода, дали са върнали всичко обратно в кутията. А по номера на уреда, може да се разбере на доста марки, когато е бил произведен.

  10. 10 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1425 Неутрално

    "Според тях делът на промоциите при пазаруването през 2013 г. е бил 9.2%, а през 2018 г. вече е 27.2%. Очаквано най-голям дял имат промоциите на стои в хипермаркетите - 60%."

    На всякъде по Света пенсионерите пазаруват на промоции. Иначе с една пенсия не се издържа.

  11. 11 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 767 Неутрално

    аз си пазарувам онлайн само части за колата.
    много практично.
    а за дрехи, забрави.
    ако не си я пробвам, не става.
    така че, сори мистър Безос,
    ама и твойто си има лимит.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  12. 12 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Вместо да си седиш в къщи, ще ходиш да се тъпчиш по опашки.

  13. 13 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 659 Неутрално

    Мисля, че не са само пенсионерите по промоциите. Просто определени стоки периодично се промотират, и нищо не пречи да си купиш артикула с 30-40% по-евтин. напр. зехтин, вина, сирена, и др.
    Друга тема е дали цената на промоцията не е реалната...

  14. 14 Профил на Таралеж
    Таралеж
    Рейтинг: 2689 Неутрално

    И двете си имат предимства и недостатъци. По интернет е по-евтино и ти оставят поръчката пред вратата. В магазина убиваш време, може да купиш нещо импулсивно, може да ти хареса нещо на разпродажба. За по-скъпи покупки докато си в магазин си отвори продукта на Амазон или откъдето пазаруваш онлайн за да сравниш цените.

  15. 15 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#13] от "historama":

    Така е. В нашето семейство редовно сме пазарували при промоции, дори когато родителите ми все още не бяха пенсионери. В момента и единият, и другият също следят листовките на определени супермаркети и си съобразяват покупките спрямо тях. Аз, ако имах възможност, бих пазарувал почти всичко онлайн - много по-удобно и комфортно ми е по този начин. Нямам потребност да се разхождам по магазини за едно или друго. В случай че нещо ми потрябва в спешен порядък, мога да се обърна към кварталното магазинче, когато се касае за храни и напитки.

    Колкото до цените при самите промоции - възможно е понякога да са спекулативни, тоест предварително биват увеличени и след това намалени и публиката остава с впечатлението, че е на далавера. Но общо взето този подход да се търси намалена стока е много рационален. Важи и при покупката на книги например, когато има такива предложения.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #