Железопътните линии се инспектирали всеки ден, твърди транспортният министър

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (21)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2357 Неутрално

    Министърът, който поне аз имам за умен човек, ги говори едни, и той не си вярва ....

  2. 2 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 339 Любопитно

    Какви влакове ,какъв подвижен състав да се ремонтира?Абе хора всичкото това отдавна е за скрап!Локомотиви на 40 и повече години,вагони втора ръка на над 20....Стига крадене и наливане на грешни пари в тая каца без дъно БДЖ!Не нужно да гледаме Германия или Австрия...дрОгаря минЕстър да види унгарските железници и да....направи предписаното от мен!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  3. 3 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Това твърдение даже математичски не се връзва, с личния състав на БФЖ ако всеки ден си оглеждат дефилетата през които минават, ама се издадоха насила!

    Дела трябват, а не думи.
  4. 4 Профил на pisna_mi_ot_vas
    pisna_mi_ot_vas
    Рейтинг: 498 Разстроено

    Желязков лично инспектира линиите. От кабинета си.

  5. 5 Профил на Практик от София
    Практик от София
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А бе не знам доколко е вярно, но съм крайно обезпокоен...
    Шестнадесет световни железопътни компании, включително швейцарските федерални железници (SBB), Deutsche Bahn (DB), Eurostar и Virgin Train са влезли в люта битка под килима, коя да грабне нашето момче. Има изход - лягаме на земята от двете страни на Централна гара, и Росенчо си остава в София. Без него по - добре да пуснем железарите специалисти да паркират каруците направо върху релсите...

  6. 6 Профил на selqnin
    selqnin
    Рейтинг: 859 Неутрално

    Видяхме КАК се инспектират, а някой дори посетиха болницата....
    БДЖ е пълен бард..!!!

  7. 7 Профил на snower
    snower
    Рейтинг: 486 Неутрално

    Желязков е типичен бюрократ. Може днес да управлява транспорта, утре земеделието, после здравеопазването.
    Поне е добър китарист.

  8. 8 Профил на kama_start
    kama_start
    Рейтинг: 118 Неутрално

    Тук министърът малко се е поизхвърлил..

  9. 9 Профил на Infernus
    Infernus
    Рейтинг: 118 Весело

    Тук министърът малко се е поизхвърлил..
    —цитат от коментар 8 на kama_start


    Съвсем малко, ама мъничко! :)

    Дела трябват, а не думи.
  10. 10 Профил на mtzvetkov
    mtzvetkov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Не могаааа да ги понасям вече тези изр.ди!!!

  11. 11 Профил на S СУПЕР
    S
    Рейтинг: 2154 Весело

    Ако скоростта на този влак беше като най-бързите в момента в България,130 км щеше да е излетял.
    На такива свлачища да правят козирки от бетон ,иначе е много опасно.

  12. 12 Профил на todor
    todor
    Рейтинг: 84 Весело

    До коментар [#3] от "Infernus":


    Това твърдение даже математичски не се връзва, с личния състав на БФЖ ако всеки ден си оглеждат дефилетата през които минават, ама се издадоха насила!
    —цитат от коментар 3 на Infernus


    И по коя точно математика изчисляваш за да стигнеш до това умозаключение?

    http://transportal.bg/nkzhi-s-2-1-zaeti-na-kilometar-zhp-pat-do-2020g/

    И това е само състава на НКЖИ, а не на БДЖ.

    Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
  13. 13 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Трябваше ли, да умрат 21 души, за да сменят калинката московски с този г-н ? БДЖ е подвижна и нвподвижна скрап ! Служителите са скрап /с извинение/, които освен да си чакат пенЦийката, за друго не си и мислят. Няма смисъл. БДЖ няма смисъл...

  14. 14 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Неутрално

    До коментар [#1] от "boevbisser":

    калинката се изока неподготвена.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  15. 15 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Къв форсмажир бре майнистре? Да сложат един кльон, или сеизмометри, или обикновени вибрационни датчици по 20-30 лв парчето са на цена на дребно на линиите през определено разстояние и като паднат скали да се отчита на нечий компютър. За малко повече пари има тракери(проследяващи) устройства с GPS позициониране и безжична свързаност през мобилните мрежи.

    мурзилка
  16. 16 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Гневно

    До коментар [#15] от "Маршалов":

    Иска му се форсмажор, ама това не е природно бедствие, за да не ги съдят пострадалите.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  17. 17 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 882 Любопитно

    Такива срутвания по принцип стават в края на зимният сезон когато заради заледяването пукнатините се разширяват и скалните блокове се раздвижват. В началото но сезона при суха есен от слаби дъждове да се предизвика срутване точно пред влака е повече от съмнително!

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  18. 18 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2864 Гневно

    До коментар [#17] от "Julian Mall":

    Атентат срещу сабилността ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  19. 19 Профил на Julian Mall
    Julian Mall
    Рейтинг: 882 Любопитно

    До коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА":

    Ами може да си изчисли каква е вероятността скалата да се срути точно когато влака минава! Сигурно е по-малка от 1 към хиляда.

    По-добре миг свобода отколкото живот в робство
  20. 20 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2357 Неутрално

    Не му завиждам на министъра, но БДЖ повече така не може да работи. Според мен трябва да продадат товарните превози и да се концентрират върху пътническите, за да имат макар и минимален шанс за подобрение.
    Не е нормално в цяла Европа да има влакове, а тук да ги затворим.
    А че там се е крало като за световно и активите са за скрап - няма спор.

  21. 21 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 1682 Неутрално

    Голям батак е в БДЖ и не се вижда светлина в тунела. Огромни кражби е имало от времето когато се изнасяше бензин в Сърбия, цели вагон-цистерни са заминавали.

    Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #