За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
boevbisser
Рейтинг: 2357 НеутралноМинистърът, който поне аз имам за умен човек, ги говори едни, и той не си вярва ....
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 339 ЛюбопитноКакви влакове ,какъв подвижен състав да се ремонтира?Абе хора всичкото това отдавна е за скрап!Локомотиви на 40 и повече години,вагони втора ръка на над 20....Стига крадене и наливане на грешни пари в тая каца без дъно БДЖ!Не нужно да гледаме Германия или Австрия...дрОгаря минЕстър да види унгарските железници и да....направи предписаното от мен!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Infernus
Рейтинг: 118 НеутралноТова твърдение даже математичски не се връзва, с личния състав на БФЖ ако всеки ден си оглеждат дефилетата през които минават, ама се издадоха насила!
Дела трябват, а не думи.pisna_mi_ot_vas
Рейтинг: 498 РазстроеноЖелязков лично инспектира линиите. От кабинета си.
Практик от София
Рейтинг: 8 НеутралноА бе не знам доколко е вярно, но съм крайно обезпокоен...
Шестнадесет световни железопътни компании, включително швейцарските федерални железници (SBB), Deutsche Bahn (DB), Eurostar и Virgin Train са влезли в люта битка под килима, коя да грабне нашето момче. Има изход - лягаме на земята от двете страни на Централна гара, и Росенчо си остава в София. Без него по - добре да пуснем железарите специалисти да паркират каруците направо върху релсите...
selqnin
Рейтинг: 859 НеутралноВидяхме КАК се инспектират, а някой дори посетиха болницата....
БДЖ е пълен бард..!!!
snower
Рейтинг: 486 НеутралноЖелязков е типичен бюрократ. Може днес да управлява транспорта, утре земеделието, после здравеопазването.
Поне е добър китарист.
kama_start
Рейтинг: 118 НеутралноТук министърът малко се е поизхвърлил..
Infernus
Рейтинг: 118 ВеселоСъвсем малко, ама мъничко! :) Дела трябват, а не думи.
mtzvetkov
Рейтинг: 229 НеутралноНе могаааа да ги понасям вече тези изр.ди!!!
S
Рейтинг: 2154 ВеселоАко скоростта на този влак беше като най-бързите в момента в България,130 км щеше да е излетял.
На такива свлачища да правят козирки от бетон ,иначе е много опасно.
todor
Рейтинг: 84 ВеселоДо коментар [#3] от "Infernus":
И по коя точно математика изчисляваш за да стигнеш до това умозаключение?
http://transportal.bg/nkzhi-s-2-1-zaeti-na-kilometar-zhp-pat-do-2020g/
И това е само състава на НКЖИ, а не на БДЖ.
Мазохист съм.Минусите ви ми докарват оргазми.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1188 НеутралноТрябваше ли, да умрат 21 души, за да сменят калинката московски с този г-н ? БДЖ е подвижна и нвподвижна скрап ! Служителите са скрап /с извинение/, които освен да си чакат пенЦийката, за друго не си и мислят. Няма смисъл. БДЖ няма смисъл...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#1] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!калинката се изока неподготвена.
Маршалов
Рейтинг: 727 НеутралноКъв форсмажир бре майнистре? Да сложат един кльон, или сеизмометри, или обикновени вибрационни датчици по 20-30 лв парчето са на цена на дребно на линиите през определено разстояние и като паднат скали да се отчита на нечий компютър. За малко повече пари има тракери(проследяващи) устройства с GPS позициониране и безжична свързаност през мобилните мрежи.
мурзилкаКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ГневноДо коментар [#15] от "Маршалов":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Иска му се форсмажор, ама това не е природно бедствие, за да не ги съдят пострадалите.
Julian Mall
Рейтинг: 882 ЛюбопитноТакива срутвания по принцип стават в края на зимният сезон когато заради заледяването пукнатините се разширяват и скалните блокове се раздвижват. В началото но сезона при суха есен от слаби дъждове да се предизвика срутване точно пред влака е повече от съмнително!
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоКМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 ГневноДо коментар [#17] от "Julian Mall":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Атентат срещу сабилността ?
Julian Mall
Рейтинг: 882 ЛюбопитноДо коментар [#18] от "КМЕТ В СЯНКА":
По-добре миг свобода отколкото живот в робствоАми може да си изчисли каква е вероятността скалата да се срути точно когато влака минава! Сигурно е по-малка от 1 към хиляда.
boevbisser
Рейтинг: 2357 НеутралноНе му завиждам на министъра, но БДЖ повече така не може да работи. Според мен трябва да продадат товарните превози и да се концентрират върху пътническите, за да имат макар и минимален шанс за подобрение.
Не е нормално в цяла Европа да има влакове, а тук да ги затворим.
А че там се е крало като за световно и активите са за скрап - няма спор.
Peni Nikol
Рейтинг: 1682 НеутралноГолям батак е в БДЖ и не се вижда светлина в тунела. Огромни кражби е имало от времето когато се изнасяше бензин в Сърбия, цели вагон-цистерни са заминавали.
Да се ядосвате е равнозначно на това да държите горещ въглен с идеята да го хвърлите по някой друг.