За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Още по темата
Още от Бизнес

Съдържание от Henkel
Henkel: Разговор в бъдеще време

Съдържание от "Visa България"
НеКой
Рейтинг: 8 НеутралноАко един превозвач с пет камиона оперира в ЕС, на всеки 4 седмици водачите му трябва да се прибират в България. Той ще трябва да организира първо камионът да бъде близо до летище, да бъде по възможност празен, а това не винаги е възможно. Оттам нататък този камион като е на паркинг, той генерира разход от 50-100 евро на ден, трябва шофьорът да се придвижи от паркинга до летище, после да пристигне до София. Ако е от Варна, от София трябва да стигне до Варна и чак тогава да започне да почива 45 часа. 4-5 дни този камион ще бъде извън пазара и ние точно в това виждаме дискриминацията", добави Йордан Арабаджиев
Какво стана със свободното движение на стоки, капитали и хора в рамките на ЕС, бре макрончета, меркелчета и юнкерчета???
Това ли ви е пазарната икономика?
Лобистки закони в полза на Германия и Франция.
Както и вече Джамбазки каза, очаквам да им го върнем при следващото сериозно гласуване, да видят дали е хубаво да те прецакват.
А между другото, не е лоша идея да се организират превозвачите и да блокират Брюксел с тировете. Крайно време е даже да го направят.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 1850 НеутралноОпределено ЕС дискриминира периферните страни с по-малки и по-бедни фирми за да фалират и да не им се бъркат в логистиката която трябва да е олигипол само на големите играчи!
Libertarianism is just anarchy for rich peoplehodounski
Рейтинг: 2091 НеутралноЗащо по въпроса говорят само ,,превозвачите" собственици на фирми ? Не е ли редно да се питат и шофьорите? Струва ми се ,че идеята е изравняване на условията на труд и заплащането. Оказва се ,че собствениците печелят главно от ниското заплащане на шофьорите и некачествената почивка.
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 213 НеутралноДа не ругаем ЕС другари, той е сонцето и воздуха за всяко живо сощество.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефКакто е известно това е най-напредничавата организация.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
J. J.
Рейтинг: 514 НеутралноЧестито на шофьорите!
"Превозвачите" малко ще намалят печалбите, но ако не им е изгодно в Европа, могат да се насочат към евразия, примерно, където ще се напечелят .
encor3
Рейтинг: 162 НеутралноДо коментар [#6] от "Jordan J":
Дам, честито на шофьорите. Ще ги товарят в бус всеки месец, а наобратно другата смяна и по месец ще бъдат на основна заплата, и ще си чоплят носа вкъщи. Честито.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1087 НеутралноЕдин ден всичко ще бъде окей. Когато камионите пътуват от точка до точка БЕЗ ШОФЬОР.
.NET
Рейтинг: 213 НеутралноФакт е, че мерките, които Франция искаше да наложи, в по-голямата си част бяха наложени. В резултат на това българските транспортни фирми ще станат по-неконкурентни по чисто административни причини.
Бъдещето е не просто пред богатите държави, а пред тези, които са най-напред с образованието. - в."Капитал", 22.12.2016г.Последното означава по-ниско заплащане за труда на шофьорите, по-малко товари и курсове за българските транспортни фирми, по-нисък оборот, по-нисък БВП и т.н.
Честито!
Zayo Cicin
Рейтинг: 3331 НеутралноВсички големи превозвачи в България са мултимилионери с раздадени навремето червени куфарчета. Имат Ролс-Ройси и не им дреме в какви условия работят и почиват шофьорите им. Стига са занимавали цяла България с техните проблеми. Да се оправят. Изобщо не ми е жал за тях.
I 💜 Leka BorislavovnaZayo Cicin
Рейтинг: 3331 НеутралноДо коментар [#1] от "НеКой":
I 💜 Leka BorislavovnaВсъщност Макрон защитава интересите на шофьорите. Ти, като по-голям капиталист от него, жалиш за милионерите-собственици на транспортни фирми. Защото всички до един са от червеното котило.
ПП. Поздравления за поредния първи коментар. Как го постигаш?
Vlado Nikolov
Рейтинг: 8 НеутралноПротекционизъм в действие. Къде са радетелите на либерал-глобализма, пак да ме уверяват, че в ЕС всички сме равни, и няма Европа на две скорости, както и двоен аршин?
Zayo Cicin
Рейтинг: 3331 НеутралноДо коментар [#5] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
I 💜 Leka BorislavovnaИзравняването на заплатите не става с указ на ЕС или на президента Путин. Става на пазарен принцип. Точно такова изравняване иска Макрон. За същата работа нашите шофьори да получават същите пари, както немските и френските. Това, разбира се, ще бръкне в джоба на нашите собственици на транспортни фирми и ще ги принуди да отложат с някоя и друга година закупуването на поредния нов модел Ролс - Ройс. А полезните идиоти ще им съчувстват.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1295 НеутралноДо коментар [#4] от "О, ко ма напрай!":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКДобре звучи, казано от гражданин за европейско развитие на България и горд последовател на ЕНП.
niakoi_si
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#3] от "джендър дебне в храсталака":
Шофьорите са на същото мнение, като превозвачите в случая. Гарантирам ти го.
niakoi_si
Рейтинг: 572 НеутралноДо коментар [#13] от "Alarmstufe: Rot":
Не. Това ще избута на чело във бизнеса турските фирми! На които им е през у.я за европейските регулации!
odyssey6195
Рейтинг: 136 НеутралноДо коментар [#1] от "НеКой":
Αεί ο Θεός ο Μέγας γεωμετρεί, το κύκλου μήκος ίνα ορίση διαμέτρω, παρήγαγεν αριθμόν απέραντον, καί όν, φεύ, ουδέποτε όλον θνητοί θα εύρωσι."Какво стана със свободното движение на стоки, капитали и хора в рамките на ЕС"
от кога мислиш че стоките и капиталите са по важни от хората?
подправи ми ако си греша но това се разбира от твои текст...
Шофьорите на камиони не могат да умират от работа и да стават опасни за всички в името на свободното движение на стоки които всички знам е печалбата на Транспортните фирми.
ppopov_67
Рейтинг: 770 Неутрално"Загуби" или по-малко кражби на гърба на безжалостно експлоатирани роби?
EU defender
Рейтинг: 823 НеутралноДо коментар [#1] от "НеКой":
The best way to predict the future is to invent it.Ако са лобистки закони, това е лобито на българските шофьори. Защото по-ниските цени на българските превозвачи са за сметка на шофьорите - по-ниски заплати и по-лоши условия на труд. Шофьорите масово спят в камионите, а трябва да спят в хотел и т.н.
attitude
Рейтинг: 770 Неутрално" Най -скъпата серийна кола в света е собственик на българин ,модела Bugatti Chiron - хиперавтомобилът с цена 2.5 млн. евро, който компанията произвежда в лимитирана серия от 500 бройки. Нашенецът, който вече е горд собственик на ексклузивния автомобил е Ваньо Алексиев, шеф и собственик на една от най-големите спедиторски фирми у нас."
Чух Джамбазки да лае по ЕС, но не чух да коментира искането шофьорите да получават колкото тези в страните през които преминават. Не чух да коментира и печалбата на ей такива като Ваньо. Евродепутат призова бг фирми да протестират в Брюксел, Ваньо с Бугатито ли ще дойде?
Аре, стига измислен рев, или работят по правилата на ЕС или карат в Раша,Турция,Азербайджан.....
Най-гадно е,че синдикатите вместо да бранят по-добрите условия за шофьорите, се борят да спят в кабинките и да готвят по паркинги .
Джамбазки има лични заслуги Бг да е държава от ЕС, но не съвсем. Не го забравяйте, идват избори.
4okuto
Рейтинг: 30 НеутралноНаистина ли смятате, че това ще удари само собствениците на фирмите за превоз? 1000% ще прехвърлят голяма част от допълнителните разходи на шофьорите и служителите си, и ще вдигнат цените за износ за родните фирми...
buljubei
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#21] от "4okuto":
Наистина ли смятате, че това ще удари само собствениците на фирмите за превоз?
..............
Не, че вярват.
Според мен дори не се замислят за това. Защото им е все едно за българските шофьори.
Важното е да наплюят българските "чорбаджии-изедници".
Полезни идиоти, сър.
truly
Рейтинг: 528 НеутралноДо коментар [#3] от "джендър дебне в храсталака":
Значи да питаме служителите как да работи фирмата, че да има повече пари за тях, но и някаква печалба все пак? Да вземем да направим и работнически съвети да дават акъл.
Стига с тези глупости, че някой се загрижил за условията на труд. Интересите са чисто икономически и целта е единствено да бъдат изблъскани от Западна Европа фирми от източния блок.
truly
Рейтинг: 528 НеутралноДо коментар [#21] от "4okuto":
Ей това им обяснявам от месеци на родните чугуни, дето си мислят, че някой се загрижил за нашите шофьори. А интересно защо ли те пък си работят пак за наши фирми въпреки голямото търсене в цяла Европа.
marti1331
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#21] от "
До коментар [#21] от "4okuto":
Te gi pravyat pri vsyaka vazmojnost.Oste malko i sami ste si karat kamionite i ste spat v tyah.Vse pak coveskia resurs i tarpenie ne e neizcerpaem.
Храбър
Рейтинг: 1291 НеутралноСтрашна логика!
Ми не го правете бе!
Целта на тази промяна не е в помощ на собствениците да разказват играта на шофьорите, а точно обратното.
Тя е да им попречи да правят така! "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
На Баба Фърчилото
Рейтинг: 213 ВеселоВаньо бугатито не одобрява това! Не стига, че работниците му искат нормално заплащане, ами се и не може да ги есклоатира!!! Задава се нова лимитиране серия на бугати, която той милият няма да може да си купи!
Напуснал Поради ОграниченДостъп
Рейтинг: 213 НеутралноНакъсо казано отрязаха пиратите.
Президент Плевнелиев - Трудно мога да не споделя своето дълбоко унижение като дясномислещ човек от ръководството на "Демократична България" да влезе в съюз на балотажа с Мая Манолова. Не трябва да дават оставки, а да си изберат Манолова за шефpenetrating
Рейтинг: 5310 НеутралноТова е една от най-лошите и откровено най-лобистки регулации без никаква социална и икономическа логика от едни държави(централни) срещу други(периферни). Почти същото като регулациите за мигрантите, но много по-рестриктивно.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertZayo Cicin
Рейтинг: 3331 НеутралноДо коментар [#23] от "truly":
I 💜 Leka BorislavovnaНе бе, да питаме Миролюб Столарска какво да направим, та по-скоро да може да си поръча новото Бентли.
DDR
Рейтинг: 580 НеутралноДо коментар [#16] от "niakoi_si":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Тези регулации важът за всички, които работят на пазара в ЕС —турци, украинци, белоруси, азърбейджанци и т.н.
pastor
Рейтинг: 722 НеутралноЗа съжаление доста малка част от коментиращите са наясно с реалната обстановка! Един дори бърка спедитор с превозвач, но иначе бълва жупел по изедниците експлоататори! Не му стиска обаче да инвестира и да започне да печели и той, защото е по-лесно с клавиатурата!
pastorДа открехна поне малко от действителността:
Нашите шофьори не са на 100% работници на превозвача!
Извършването на превозите става от името на лицензиран превозвач с автомобилите записани в лиценза му.
Много голяма част от шофьорите са всъщност собственици на камионите. Те обикновено имат един или два камиона, като втория го управлява някой роднина! Поддържането на администрация и изисквания е непосилно за автопарк от 1-2 автомобила! Така шофьорите със своите камиони извършват превоз от името на превозвача.
С въвеждането на новите правила, превозвача просто ще се лиши от тези автомобили за определен период от време. Цялата тежест ще падне върху дребните собственици. Разходите ще са непосилни за тях и пазара ще се освободи за западняците. Макрон е наясно със ситуацията и намира начин популистки да прокара изискванията. Никой не го е еня за заплатите на българските шофьори.
Ако камионите бяха на превозвачите, те просто щяха да назначат още един шофьор на всеки 4, който да поеме камиона по време на "домашния отпуск".
DDR
Рейтинг: 580 ЛюбопитноМоля някой вещ съфорумец да ми обясни:
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?1. Тези регулации само за Източна Европа ли се отнасят или за всички превозвачи, които возят на територията на ЕС?
2. Някой спомена, че Франция и Германия били гранични държави и техните шофьори за няколко часа си били в къщи. Та в тази връзка бих попитал —колко е общата площ на Франция и Германия и колко е най голямото разстояние вътре в тях от единият край на Франция (от испанскста граница) до другият край нс Германия (да речем Рощок). Отделно испанските и португалските фирми не возят ли и до Германия, Полша и скандинавия? Гръцки тирове возят ли до Прибалтика?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 1850 НеутралноНа мен ми изтриха коментара защото казвам същото! Либерализма е само когато те завладяват пазари. ЕС защитава само централите на превозвачите на запад от Виена с явен протекционизъм!
Libertarianism is just anarchy for rich people
DDR
Рейтинг: 580 НеутралноДо коментар [#32] от "pastor":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Добро обяснение. Сега да видиме, дали ще започне обединяване в кооперативен принцип или всеки ще се спасява по единично. Аз имам познати, които имаха бус за да си возвт предимно тяхна стока до Европа. Проблем им беше да запълнят обрстният курс. След година лутане се обединиха няколко такива като тях и сега си разшириха бизнеса и с транспортен (вярно в съдружие)
Dankol
Рейтинг: 483 НеутралноЗначи българския шофьор ще трябва да се прибира от Германия до България на всеки 4 седмици . Добре ,ако това важи и за френския шофьор , който е направил 4 седмици работа в Швеция да речем - тогава къде е дискриминацията !? Че българските превозвачи ще трябва да платят с 20 евро повече за самолетни билети до България , отколкото френските за билети от Швеция до Франция !? И с тези изисквания дали няма да стане по-добре за българските чорбаджии , защото може френските фирми да спрат да назначават български шофьори , и да има повече роби за българските фенове на Бугати за 5 милиона !
qwx19354540
Рейтинг: 213 НеутралноДо коментар [#1] от "НеКой":
Прави са от ЕС...Ако фирмата ти само е регистрирана в Бг,а на практика с месеци въртиш курсове между Франция и Германия,нормално е да искат да се съобразяваш с правилата във Франция и Германия...
abdulhazred
Рейтинг: 155 НеутралноЗаплащането на шофьорите се изравнява от самосебе си от свободния пазар.
Ако БГ транспортна фирма ти дава 2000 лв, а немска 4000 лв заплата, точно за една година или няма да останат шофьори в България или и българските фирми ще дават заплати близки до немските.
Никой не е малоумен да стои на половина заплата и да върши същата работа, а немските фирми от години имат агенти в България и предлагат оферти и т.н.
truly
Рейтинг: 528 НеутралноДо коментар [#36] от "Dankol":
Съмняваам се в Швеция да е пълно с френски камиони. Там вероятно поляците са силни. Никаква равнопоставеност няма, защото французите не са конкурентни в този бизнес. С новите правила се опитват поне да ограничат каботажите, че вътрешният им транспорт е пред умиране.
И стига сме се иглеждали в чуждата паница. Интересно ми е въпросният споменат от теб човек със скъп автомобил какви активи има и какви обороти прави? Ако е фирма с оборот 5 - 10млн, тогава да задаваш въпроси е разумно. Но ако все пак може да си го позволи - защо не?
Роси
Рейтинг: 5238 НеутралноБългарите правят дъмпинг на цените, в това е проблема. Тука не искаме работници от трети страни, защото щели да им плащат по-малко. Ами и в Западна Европа е същото.
truly
Рейтинг: 528 НеутралноДо коментар [#40] от "Роси":
Дъмпинг? Конкуренция му казват. По-ниската себестойност на продукта ти дава възможност да предлагаш по-добра цена. Идеята сега е да повишат разходите на нашите фирми за да продават на цени близки до тези на западняците. Между другото, дъмпингът се наказва в ЕС - има сериозни глоби.
attitude
Рейтинг: 770 НеутралноДо коментар [#32] от "pastor":
Май ти не си наясно, спусна се да защитаваш дребни собственици, които са малка част от превозвачите. Аз съм цитирал инфо за Ваньо Александров, собственик на ей тази фирма :
„ "Биомет" е изцяло българската транспортна и логистична компания, Започва дейността си с превоз на международен транспорт, като в момента извършва транспорт на различни видове товари от България за Западна Европа и обратно за България, Гърция, Румъния и региона. Освен централния офис в град София, разполага със свои офиси в Лондон, Париж и Барселона. "
Питай Гугъл за големи транспортни фирми в Бг и ще видиш,че са с 350 камиона. Те реват, не дребните.
toolarmy
Рейтинг: 213 ГневноДо коментар [#36] от "Dankol":
Не, не си схванал нещата. Българските шофьори, работещи "вътрешно" в Западна Европа получават между 1 900 - 2 500 евро след данъци. Това са същите, или, хайде, почти същите пари, които получават местните шофьори в Западна Европа, като им резнат 40 до 50 % данъци.
Цялата постановака е крайно лицемерна. Местните транспортни лобита в Германия, Белгия, Холандия и Франция, чрез политиците си, прокарват тази мярка с крайна идея да докопат източноевропейски шофьори. Само в Германия има липса на около 150 000 шофьора.
Няма български превозвач, който да издържи финансово, ако се налага на 4 седмици да спира камион и да прибира работник. Да не говорим, че самите шофьори не биха се съгласили да се тътрузят напред - назад. По-скоро биха потърсили работа в западна фирма - превозвач. От друга страна, къде ще закотвиш този камион? Охраняеми паркинги в Западна Европа почти няма.
Ако пък превозвачите решат да не работят "вътрешно", а да правят курсове до и от България, това ще срине пазара тук. Местният пазар няма капацитет да поеме всички превозвачи - ще паднат цените яко.
Приемат ли се тези мерки, жална и майка на тази държава. Ще има масови фалити на превозвачи. Банки и лизингови къщи ще вият на умряло с лоши кредити и върнати транспорти средства. Ще реват сервизи и всякакви поддоставчици, свързани с международния транспорт.
Тъпите гербаджии проспаха проблема преди няколко години. Сега се опитват да направят нещо, но вече е късно.
Транспортният бизнес в България е един от най-развитите в Европа, с най-модерния парк и с традиции.