Близо 30% от телевизионното разпространение е в сивия сектор, показа проучване

Близо 30% от телевизионното разпространение е в сивия сектор, показа проучване

Близо 30% от телевизионното разпространение е в сивия сектор, показа проучване
Близо 30% сив сектор на пазара на телевизионно разпространение показват данните от национално проучване на пазарите на платена телевизия, интернет и пакетни телеком услуги в България, проведено от "Би Медиа Консултант". То беше представено на кръгла маса, организирана от Асоциацията на българските радио- и телевизионни оператори АБРО и Сдружение за защита на легалното разпространение на програми ТеРаПро.
Проучването е проведено във всички области на страната, като са направени 15 404 интервюта.
Съпоставка на данните от проучването и данните, подадени от операторите, достъпни в публичния регистър на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС) показва разлика от повече от 680 хил. абонати на платформените оператори, които не са декларирани пред комисията. Най-голямо е разминаването при кабелните оператори – повече от 540 000 абонати.