За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
иванчолаков
Рейтинг: 225 НеутралноОстана да бъде и за електрически..само електрически..други не..вече сме с претенции..
mitko11
Рейтинг: 2160 ВеселоАлександър Томов ли урежда сделката?
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов''zms15783''
Рейтинг: 216 НеутралноДе такъв късмет. Снощи като гледах как от "Мерцедес" на работниците им обещават бонуси от 5 хил евро, нещо прещракна в мен :-)
hamiltonf
Рейтинг: 3823 ВеселоЗа работна ръка да не се притесняват, половин Перник може да работи дори и по 14 часа/ден, само да е близо до "раждането" на своята мечта....
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБv.surovina
Рейтинг: 225 НеутралноИнтересно, какво би накарало Фолксваген да ползва точно този терен, който ще се нуждае от сериозна инвестиция само за да бъде почистен и преустроен, а не всеки друг празен терен в родината?
niki7
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#5] от "v.surovina":
Лелче, дай пример за друг такъв терен в Европа с подобна площ и близост до столица. Ама иска малко мисъл да тече.
longin
Рейтинг: 116 НеутралноДо коментар [#5] от "v.surovina":
Лелче , ако си направиш труда да прочетеш в Капитал:
“От Volkswagen имат много точни изисквания за земята и инфраструктурата около завода си. Компанията търси огромна площ - около 4000 декара, с достъп до индустриално електричество с голям капацитет (поне 20 МW), газопреносна мрежа, водоснабдяване, магистрала, близост до летище, ЖП-транспорт, определeни екоизисквания и др. “
дерибеев
Рейтинг: 1412 НеутралноПредвижда се заводът да е с капацитет 1000 коли на ден..."
всеки коментар може и ще бъде използван срещу васи от Кремиковци със стотина автовоза дневно по света .
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 ВеселоМ'че стига да искат нямат грижи, досега от 20г. никога не са искали да инвестират тук за нещо друго освен обсадни хипербакалии даже и улицата на театрите обградиха и след малко ще мина от там да видя как зареждащите ги дизелови камиони бълват рано сутрин кълбета дим!
Забрави да кажеш и автономно управление с изкуствен интелУект!
Libertarianism is just anarchy for rich people
DDR
Рейтинг: 639 ЛюбопитноКой ще бъде изпържен —Млада Болеслав (Ной Бунцлау), Братислава (Прессбург) или Гьор (Рааб)?
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?once Upon a Time
Рейтинг: 707 НеутралноНаистина интересна и вълнуваща новина.
Като човек се замисли малко, Кремиковци се намира в едно доста стратегически място.
Близо е до летището, до магистралата, до ЖП гара и вече така или инак има база.
Хайде дай Боже стане. Това ще се отрази много добре на България и най-вече ще ни се подобри значително имиджът по света.
DDR
Рейтинг: 639 НеутралноДо коментар [#10] от "DDR":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Грешка, Млада Болеслав (Юнгбунцлау)
jmf29537805
Рейтинг: 8 Неутрално"26-годишният Лъчезар Варнаджиев спечели търга за покупка на „Кремиковци” срещу 316 милиона лева през 2011 г. със своя новорегистрирана фирма. Младежът е току що завършил студент, живее на квартира в София, няма никаква бизнес история, а родният му дом е апартамент в панелен блок в Белене"
"Фолксваген" знаят ли къде идват?
plebs
Рейтинг: 8 Неутрално"В момента собственик на терена на "Кремиковци" от около 7.7 хил. декара е Първа инвестиционна банка (ПИБ). Всичко по темата четете в "Капитал". "
- Добре де, и 24 часа дава инфо по темата:
"Собственикът на Soravia: Кремиковци е уникална индустриална зона в ЕС"
Комай повече от изнесеното тук.
https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7288856
mavro
Рейтинг: 225 НеутралноТеренът е уникален,трябва само да се разчисти.Дали ФВ или някой друг , до 5 години там ще кипи икономически живот и дай боже да е с добавена стойност за държавата.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1366 НеутралноПредизборните безсмислици на правителството. Още чакам логистичния хъб на Алибаба, вече 10та година.
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКtraveler1
Рейтинг: 920 НеутралноНе че нещо, но името не е ли Фолксваген, а не Фоскваген, както е в заглавието?
ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВОИнак мечтите са безплатни.... Фолксваген съвсем наскоро реши новия завод на Шкода да е в Турция.
:)
Един препатил
Рейтинг: 1137 НеутралноДо коментар [#13] от "jmf29537805":
Знаят. И няма да дойдат. Ще направят завода в Сърбия. На площадката на "Црвена застава".
Един препатил
Рейтинг: 1137 Любопитно"България преговаря...."
Интересно - кой по-точно в България?
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 335 НеутралноА дано!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...S
Рейтинг: 2135 НеутралноПо-добре на терена да се снимат филми за ядрения апокалипсис.
man_un
Рейтинг: 707 НеутралноНа кремиковското поле може да се събере и космодрума Байконур, но не е там работата. Какви загуби са нанесени на държавата и природата в тоя терен, могат да кажат специалисти. Ако наистина ФВ инвестират, за 0 време ще го направят кукла. Имах възможност да вися как пред очите ми върху старата лимонадена построиха първия Кауфланд.
Иван K
Рейтинг: 1826 НеутралноПлощадката на Кремиковци е много подходяща.
подписИзглежда доста голяма за такъв завод, но ако има завод до него ще се появят и други.
tacheaux
Рейтинг: 2392 НеутралноПо корупция Сърбия едва ли е зад нас. Нашето предимство е , че сме все пак в ЕС и НАТО.
Jesuit
Рейтинг: 8 ВеселоАко пуснат братята роми да берат желязо, за нула време ще го изчистят
Веселин Дечев
Рейтинг: 229 НеутралноНа влакове. Миний аав адуучин хүн
birdman
Рейтинг: 583 НеутралноГладно кокошка просо сънува ! Как ще изнасят по 4000-5000 коли седмично с автовози или с влакове (пази Боже от жп мрежата ни), или от пристанища , каква инфраструктура имаме ? Строителството сигурно ще го предложат на ДжиПи , или на Агромах или Трейс , а Делян Пеевски ще поиска дял в завода , по-късно може да отворят лафка , а КПКОНПИ може да повдигне обвинение на Фолскаваген груп за ощетяване на българския бюджет . Трябва да си голям наивник , за да мислиш ,че този концерн ще открия завод у на с, ама наистина голям наивник граничещ с глупак !
cristo_n
Рейтинг: 442 НеутралноАз бих направил такъв завъд в напосредствена близост до АЕЦ Козлодуй - един кабел и ел.енергията за завода излиза почти без пари. Разбира се, ще трябва и поправка в законите, така че АЕЦ да може да продава енергия директно, когато използва собствена мрежа. Така и завода ще е доволен, и да видите как ще живне Северна България. А съм сигурен че този пример ще бъде последван и от други заводи!
DDR
Рейтинг: 639 ВеселоДо коментар [#13] от "jmf29537805":
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?”"Фолксваген" знаят ли къде идват?”
Собственикът легитимен ли е според българските закони? Това ги интересува «Холцваген» 😉
George Svinarov
Рейтинг: 598 НеутралноОсновния плюс на площадката е близостта на голям (по еврпейски стандарти) град в непосредствена близост, което осигурява работна ръка от всякаква квалификация. Другото се изгражда. Преговорите вероятно включват модернизиране на жп трасето до Бургас за сметка на държавата. Твърде хубаво звучи за да е вярно.
Virgin
Рейтинг: 924 Гневно"Предвижда се заводът да е с капацитет 1000 коли на ден, което ще превърне страната, в която ще бъде най-големият производител на автомобили в ЕС."
Сериозно?
truly
Рейтинг: 554 НеутралноИма обаче и други критерии. Едни други производители на части за автомобили имат толкова брак от българското си предприятие, колкото сумарно имат всички останали техни по света.
Dankol
Рейтинг: 512 НеутралноСамо като прочетат Биволъ , и германците ще правят " и почвам да бегам бате" !
Virgin
Рейтинг: 924 ГневноЖалко че пак се опира до София и Пловдив.
Според мен Горна Оряховица/Долна Оряховица/Лясковец отговаря идеално на условията. Това би превърнало района в локомотив, от който да започне развитието и на Северна България.
George Svinarov
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#28] от "cristo_n":
"Аз бих направил такъв завъд в напосредствена близост до АЕЦ Козлодуй - един кабел и ел.енергията за завода излиза почти без пари. Разбира се, ще трябва и поправка в законите, така че АЕЦ да може да продава енергия директно, когато използва собствена мрежа. Така и завода ще е доволен, и да видите как ще живне Северна България. А съм сигурен че този пример ще бъде последван и от други заводи!"
Мъко, мъко. Колко тъпотии в един пост.
Едно от основните предимства на ел енергията е евтиния пренос. За разлика от суровините и продукцията за такъв тип завод. Около Козлодуй пълно с квалифицирана работна ръка, нали?
От друга страна, да сте чувал, че има борса за ел енергия в София и АЕЦ си продава фючърси на свободен пазар(докато ное плащаме енергията от ВЕИ, но това е друга тема). А да сте чували, че всяко предприятие си договаря ел енергията на свободен принцип (включително от АЕЦ).
Изобщо се възхищавам как хора пишат по теми от които хал хабер си нямат и на всичкото отгоре получават и плюсове за словоблюдствата.
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноКремиковци е ок, като комуникации, отлично като локация и празно откъм инфраструктура, но мястото (софийски заплати) ще е доста скъпо за завод.
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertДано успеем.
izt21595181
Рейтинг: 8 НеутралноТакова предимство е членството в ЕС и НАТО, че Сърбия привлича в пъти повече чужди инвестиции от България ... Неслучайно вече имат завод за автомобили в Крагуевац, където произвеждат "Фиат". А България си има ... Баховица. Сега с това напиняне на ГЕРБ да вкарат инвестицията в София за да уредят собствениците на терена, само засилват шансовете на Сърбия и Румъния. В София нито има безработица, нито пък заплатите и наемите са конкурентни на един средностатистически сръбски или румънски провинциален град.
George Svinarov
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#36] от "penetrating":
"Кремиковци е ок, като комуникации, отлично като локация и празно откъм инфраструктура, но мястото (софийски заплати) ще е доста скъпо за завод.
Дано успеем."
Все още София е едно топ локациите в Европа по отнпшение на цена, качество и количество на работна ръка. Да не забравяме, че средната заплата в София все още е под 1000 евро.
izt21595181
Рейтинг: 8 НеутралноТова че Северна България била по-слабо развита от Южна са вестникарски легенди, родени от неграмотници. Като махнеш София град и област, двете половини на страната са идентични откъм икономическо развитие. Има поне 5-6 места в страната, които могат да приемат такъв завод, както на север, така и на юг.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Маршалов
Рейтинг: 714 Неутрално"Предвижда се заводът да е с капацитет 1000 коли на ден, което ще превърне страната, в която ще бъде най-големият производител на автомобили в ЕС."
мурзилкаНай-големият ли? Майтап си правите, нали?
zxp53317185
Рейтинг: 1513 НеутралноДо коментар [#38] от "George Svinarov":
Точно! Някои хора си мислят че ФВ си прави тънки сметки да спести по 500 евро на калпак от заплата. Еми да си ги сметнат 500 * 5000 човека и ще видят че на фона на цялата инвестиция е напълно пренебрежимо. С много по - голяма тежест ще са други критерии, като качество и количество на работната ръка, наличие на специалисти и международна свързаност.
Fiji
Рейтинг: 116 НеутралноИмаме ли толкова квалифицирани работници и инженери?
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноДо коментар [#38] от "George Svinarov":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertЗа колко години при 10% ръст на заплатите годишно?
*****
НеутралноДо коментар [#5] от "v.surovina":
Инфраструктурата,разбира се.Има я изградена.
Yotce
Рейтинг: 1498 ВеселоГлупости, бива ли да направиш завод за "ГоУфове" близо до София, и да предпочетеш Кремиковци пред Перник?
*****
НеутралноДо коментар [#18] от "Един препатил":
Там не е ли фиат
Yotce
Рейтинг: 1498 ВеселоИмаме достатъчно добра инфраструктура, при проект от такъв мащаб дори Пеевски, Меевски и вожда на индианците няма да посмеят да си протегнат крадливите ръчички.
Сърбия би могла да ни надцака с по-ниско заплащане, възможно е в Румъния да има някакви по-качествени работници, но да се плюе по този начин, трябва да си клиничен българомразец и мрънкач.
valtoro
Рейтинг: 560 НеутралноПо добре отколкото да стои като декор от постапокалиптичен филм !!
George Svinarov
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#44] от "penetrating":
Ами минималната в България към момента е около 3.5 лв на час. В Германия е 10 евро ( дали не беше и 12).
При това положение ще са нужни 20 години... АКО(!!!!!!):
а) темпа в България се запази;
б) в Германия ръзта е нула;
Бих се съгласил, че влияят и други фактори, но като цяло, не е случайно, че София е на първо място по оутсорс на глава от населението в света и корпорации като HP, IBM, microsoft (индеректно), Atos, GTT и други по малки имат централи тук. Да не говорим за фирми като 60К които директно препродават труд.
Добрин Илиев
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#9] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
А бе пич, защо каквото и да напишеш тук, получаваш една планина минуси?
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноДо коментар [#50] от "George Svinarov":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНе е съвсем така :)
Производството идва от Чехия (немските профсъюзи не дават намаление на работните места). При тях времето е било под 15 години, а заплатите тогава са били по-ниски от нашите сега, докато техните са два пъти по-ниски от немските. Така, че при нас със софийски заплати този срок за достигане ще е между 5 и 10 години...
Незнайко
Рейтинг: 2963 НеутралноДо коментар [#7] от "longin":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевТова беше описание на терена на Кремиковци.
Reggie
Рейтинг: 770 ВеселоЗатова ли Химикът напуска банката, да се завърне в Кремиковци
иванчолаков
Рейтинг: 225 НеутралноФалшива новина!фейк нюз,не се хващайте!!!
Незнайко
Рейтинг: 2963 ВеселоДо коментар [#29] от "DDR":
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевХа ха, Холцваген...
Не са чак такива дървета...
Judjuk
Рейтинг: 2384 НеутралноТо това ако стане ще е първата значима инвестиция на Евроатлантика у нас. Но не ми се вярва. Боко създаде лош имидж на нашата икономика. Пък не си и струва. Най-големият производител на коли в света - Китай скоро ще е тук. И тогава скъпите германски возила ще се окажат без клиенти.
Judjukиванчолаков
Рейтинг: 225 ВеселоОх,колега и мене ме убиха от минуси този път!Какво не им харесаха ел.автомобилите?
DDR
Рейтинг: 639 ВеселоПроверка, дали някой сляпо ще се хвърли да ми коригира правописа. иначе са си ОК. Виж Шкодата е с кофти име. "Шкода" означава "щета". Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
George Svinarov
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#52] от "penetrating":
Т. Е, предполагате чешките заплати да не се повишават в следващите 10 години? Съмнително.
Преливаме от пусто в празно. Фолсваген със сигурност ще направят сметката по прецизно от нас и ще дойдат само ако има икономически смисъл. За мен би било прекрасна новина. Румънците играят с Рено (дачия), така че едва ли биха се навели на Фолсваген колкото нас. От друга страна връзките на Сърбия с братския съветски... ъъъ... Русия са доста по здрави от българските. Така, че има шанс, въпреки песимизма ми по темата.
cristo_n
Рейтинг: 442 НеутралноНищо не разбираш от икономика! Жал ми е направо, като те чета, колко си зле!
Първо - евтиния пренос няма никакво значение при положение, че ще трябва да я купуваш от борсата на някакви измислени цени от разни спекуланти, допълнително с добавката "зелена енергия". Защо протестират всички производители против скъпия ток, ако могат да си я купят от АЕЦ-а, а? Защото им е скъп преноса или за друго. Май нещо си чел, но не си дочел! А една свързаност директно към производителя и си на цена за ел.енергия, която е мечта за всяка германска фирма - там тока е по скъп и от България!
Второ - това се УЧИ по икономика - големите производства са претегателни за работната ръка и те не се съобразяват с наличието й. Докато се строи един такъв завод има достатъчно време да се привлекат работници, те да се устроят в района и да се обучат. И в Детройт не е имало толкова работници, но са дошли!
Трето - високо квалифицираните карди по принцип идват от други заводи на компанията, защото в автомобилостроенето вече няма значим ръст в производството и почти винаги разкриването на един завод значи намаляване на производството в друг или направо закриването му. А да обучиш накого как се монтира седалка в купето или се завинтват рази болчета и гайки, ти трябват 1-2 седмици!
Учене му е майката, учене!!!
DDR
Рейтинг: 639 ВеселоЗа радост на кремиковските ергени, очаква се наплив от пренасочени специалистки от заводите в Юнгбунцлау.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?Свинчуга
Рейтинг: 1135 НеутралноНикакъв шанс, особено пък до София. Съжалявам, пичове.
Обичам да грухтя и плюскам.volarok
Рейтинг: 924 НеутралноПокрай кредитите и натрупаните лихви този терен най-вероятно е заприходен в активите на ПИБ на бомбастична цена, та не виждам ФВ как ще се набутат за толкова скъпа земя. Друга голяма пречка пред инвеститора е безогледната корупция на местните власти. Боцко сам си пати от главата.
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноГледам по-горе, на форумните ГЕРБ-аджии, пяна им изби на устата да ни говорят, за светлото бъдеще...! Но знаем, какво се случва обикновено, след всякакви подобни бомбастични заглавия. Нищо...!
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 НеутралноДо коментар [#8] от "дерибеев":
I 💜 Leka BorislavovnaДо коментар [#9] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":
Много ви притеснява вас двамата всяка една добра перспектива за България.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 НеутралноДо коментар [#11] от "choKo":
I 💜 Leka BorislavovnaАвтомобилостроенето е най-мощния локомотив на индустрията за всяка една страна.
Дано да се случи. Толкова е хубаво ако стане, че чак не ми се вярва.
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#64] от "volarok":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Точно...! Едва ли Фоксваген Груп ще си губят времето и парите, че да се занимават с червени банкери и кипърски безработни...!
Такъв инвеститор се привлича с подходяща среда и ангажименти от правителство и общини. Ако имаше такива, досега щеше да има подобен завод или заводи. Затова и досега при нас няма голям автомобилен производител, до момента. Няма и да има, докато не се промени средата...!
Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 НеутралноДо коментар [#16] от "Darth Plagueis":
I 💜 Leka BorislavovnaИ теб много те е страх да не би България да успее.
zle_platen_trol
Рейтинг: 442 НеутралноНякой замисля ли се, че подобен завод би утежнил още повече презаселването на София? Още поне три града в България спокойно покриват изискванията, но не, всичко трябва да е в София. Нека е така. Но поне после не се оплаквайте, че половин България се изнесе натам.
П.С. Съвсем отделен въпрос е, че завода едва ли ще е в България.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 НеутралноДо коментар [#34] от "Virgin":
I 💜 Leka BorislavovnaЩо бе, нали там ще строите Белене, продължението на Турски поток и др.? Ти сега да не кажеш, че нямаш вяра на "братушките"?
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#67] от "Alarmstufe: Rot":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Ама, това няма да се случи от само себе си...! Иска определени условия. Няма ли ги тези условия, няма да стане...! Замисли се, какво в България се променя към по-добро. Икономическа среда, демография, корупция, образование, правосъдие... Нещо да се е подобрило? По-скоро не. Чудо, няма как да се случи... Фолксваген не са набожни самаряни.
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#69] от "Alarmstufe: Rot":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Как да успее България? От само себе си...?
Докато управляват про-руски продажници, няма как да се случи...!
Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 НеутралноДо коментар [#57] от "Judjuk":
I 💜 Leka BorislavovnaНещо пак си спал отвит.
Slick
Рейтинг: 171 НеутралноУспокойте се, не отговаряме на изискванията на Фолксваген. Румъния печели, и то с преднина. Тиквоний би им искал такъв подкуп, че няма да им излязат сметките никога.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 ЛюбопитноДо коментар [#72] от "tww09306483":
I 💜 Leka BorislavovnaИ кой ще я подобри тази среда? Нинова и Жаблянов, за които ти така усърдно работиш ли?
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноПрочетете тази статия. Мисля, няма какво да се коментира... Да се замислим, какви са приликите и разликите със Словакия и после да мечтаем, за завод на Фолксваген.
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2015/11/19/2652865_kak_slovakiia_specheli_nadprevarata_s_polsha_za_zavoda/
*****
Неутрално"Црвена застава" в Крагуевац заводът си работи , прави сега ФИАТ ", на ФИАТ-Краслер е и не е спирал ..
"Between 2010 and 2012, Fiat Chrysler Automobiles and Government of Serbia invested more than €500 milion and spent three years upgrading the plant infrastructure, restored its buildings, developed new production departments and installed state of the art machinery and production systems..."
Оръжейният завод и той работи :
https://www.zastava-arms.rs/
http://www.fiatsrbija.rs/
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#76] от "Alarmstufe: Rot":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Кой ще подобри средата ли? Нинова и Жаблянов, няма да са... Със сигурност.
Кой ще подобри средата? Да не би да е този, който наричаше Белене гьол, а пък сега иска да го строи? Кой ще подобри средата? Този, който раздава обществени поръчки на Джи Пи Груп, на Трейс, на Водстрой... Той ли ще подобрява средата? Този, дето плати на Гергов 43 милиона. За него ли става въпрос? Объркал си се нещо...!
*****
НеутралноБе не знам какви са ни предимствата, ама заводът в Крагуевац си работи .
Ето ги ВСИЧКИ заводи на Крайлсер-ФИАТ ... Този в Сърбия е четвърти в таблицата за джонт-венчърите ..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fiat_Group_assembly_sites
*****
НеутралноБе не знам какви са ни предимствата, ама заводът в Крагуевац си работи .
Ето ги ВСИЧКИ заводи на Крайлсер-ФИАТ ... Този в Сърбия е четвърти в таблицата за джонт-венчърите ..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fiat_Group_assembly_sites
*****
НеутралноБе не знам какви са ни предимствата, ама заводът в Крагуевац си работи .
Ето ги ВСИЧКИ заводи на Крайлсер-ФИАТ ... Този в Сърбия е четвърти в таблицата за джонт-венчърите ..
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fiat_Group_assembly_sites
*****
НеутралноПреди заводите в Индия е .. ще го намерите лесно.
Поздрави
Манчо
Рейтинг: 8 ВеселоПредвижда се заводът да е с капацитет 1000 коли на ден, което ще превърне страната, в която ще бъде най-големият производител на автомобили в ЕС.
Мараба, С-ДС доносници!**********************************************
И без, и със изпуснатата запетайка - пълна глупост....Добро постижение ;)
EU Fighter
Рейтинг: 101 НеутралноМечтайте.... С този невеж народ само завод за каруци...
United in diversity*****
НеутралноЧе то почти няма ПРОИЗВОДИТЕЛ В ЕВРОПА, със завод до столица!
Пежо-Ситроен са някакво изключение, ама и на тях не всичките заводи са им в столицата.
В Москва, площадката на "Москвич" беше на РЕНО, ама продадоха терените ..
Даже и в Турция са по брега на Мраморно море, а не в Истамбул ..
Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 ЛюбопитноДо коментар [#79] от "tww09306483":
I 💜 Leka BorislavovnaДобре де, Борисов няма да подобри средата. Кой ще я подобри?
Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 ЛюбопитноДо коментар [#86] от "ajsayder":
I 💜 Leka BorislavovnaСъс сигурност завода няма да е в твоето село. В твоето село ще копаме отработеното ядрено гориво на новата АЕЦ Белене.
Хора, бдете!
bulgarian umbrella - Be Water
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#4] от "hamiltonf":
"За работна ръка да не се притесняват, половин Перник може да работи дори и по 14 часа/ден, само да е близо до "раждането" на своята мечта...."
+++++++++++++++...
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#75] от "arcanum":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Румъния е над 20 милиона... Много по-близо до Европа, не само географски. В Румъния работят два автомобилни завода, освен останалата им тежка промишленост. Наистина губим пред тях. Лошото е, че все повече изоставаме...! Нашият премиер е достигнал пълният си капацитет. Реже ленти по междуселски пътища и... до там.
bulgarian umbrella - Be Water
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#5] от "v.surovina":
"Интересно, какво би накарало Фолксваген да ползва точно този терен, който ще се нуждае от сериозна инвестиция само за да бъде почистен и преустроен, а не всеки друг празен терен в родината?"
Инфраструктурата наоколо. Релси има ли там? Връзка с Видин на Дунава и долу Солун пристанището.
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#87] от "Alarmstufe: Rot":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Хм-м-м-м-м...! От колко години управлява Борисов? Скоро ще станат десет. Така... За десет години управление, какво тръгна да подобрява Борисов в средата? Нищо...! Борисов е човек, който умело имитираше до скоро някаква активност и желание за промяна. Вече и това не прави. Тепърва да очакваме, че Борисов ще промени манталитета си и начина на управление мисля, няма смисъл.
Кой ще подобрява средата, не знам. Българите трябва да си го изберат. За момента не виждам някакви признаци, че искат да го направят. Предстоят ни още доста, загубени години...
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#91] от "Common Sense - Thomas Paine":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Релси има и в Нови Пазар и Каспичан. Даже и магистрала има там. Какво от това...?
Пък връзките на София, с Видин и Солун са такива, че да не дава Господ да минаваш по тях...!
Инфраструктура се прави. Друго липсва, не разбрахте ли...?
Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 НеутралноДо коментар [#92] от "tww09306483":
I 💜 Leka BorislavovnaСигурен бях, че нямаш алтернатива. Голо критикарство, без предлагане на решение. Таско Ерменков лайкс дис!
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#87] от "Alarmstufe: Rot":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...О-о-о-о-о...! Да! Забравих...! Кой друг, ако не е Борисов? С Борисов започва и свършва всичко...! Как ли сме живяли преди него? Направо се чудя...?!? Освен това, Борисов е безсмъртен, нали? Ще управлява вечно, защото без него сме загубени...!
George Svinarov
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#61] от "cristo_n":
"Първо - евтиния пренос няма никакво значение"
"Аз бих направил такъв завъд в напосредствена близост до АЕЦ Козлодуй - един кабел и ел.енергията за завода излиза почти без пари."
Да забелязваш как сам си противоречиш?
По нататък:
"купуваш от борсата на някакви измислени цени от разни спекуланти, допълнително с добавката "зелена енергия""
Измислени цени на борса как ти звучи?
Разни спекуланти? Борсовите спекуланти обират луфтовете на пазара и в цял свят са желани играчи. Ама комунистите нали твърдят че спекулант и търговец са мръсни думи...
Добавка зелена енергия на борсата няма. Там енергия се търгува и извън България.
Изобщо., с всеки следващ пост издаващ пълното си безхаберие и се излагаш все повече.
Zayo Cicin
Рейтинг: 3475 НеутралноДо коментар [#95] от "tww09306483":
I 💜 Leka BorislavovnaЗа Борисов е ясно. Не става. Кой става?
penetrating
Рейтинг: 5672 НеутралноДо коментар [#60] от "George Svinarov":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertНе. Казвам, че когато достигнем СЕГАШНИТЕ чешки заплати, Фолксваген МОЖЕ да търси ново място. Казвам, че това ще стане за около 5-10 години за софийските заплати :)
Иначе съм съгласен, че ако ни изберат, това ще е ПРЕКРАСНА новина, защотоще се изгради икономически климат от свързани бизнеси, ще живнем с голям инвеститор, ще се смени начина на мислене и културата на правене на бизнес ...
bulgarian umbrella - Be Water
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#93] от "tww09306483":
Само питам, нищо не твърдя. И аз не съм сигурен, че България сама може да се справи с такъв завод, но от друга страна мястото е централно и могат да идват работници от Македония, Сърбия, Румъния, а защо не и Гърция. Но едно е да ми се иска, друго е каква е реалността. От още по друга страна, в София се концентрира прекалено много човешки ресурс, Северна България остава много назад. До сега с едно модерно БДЖ можеше да идват много повече хора от Севера на работа в София и после да се прибират, като тези от Мездра, Своге и др.
Petleshev
Рейтинг: 3002 НеутралноДо коментар [#94] от "Alarmstufe: Rot":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Алтернатива има! Винаги съм го казвал и повтарял. Решенията се предлагат от тия, които управляват. За решенията на управляващите съдим по това, къде се намира държавата ни в момента. А мястото на което се намираме е, твърдо последното. Нещо повече, изостанали сме в пъти.
Щом твърдиш, че ГЕРБ предлага правилните решения и алтернативи, къде са автомобилните заводи и големите производства? Няма ги. Те просто са, на други места. Защо са на други места, мисля и сам се сещаш и виждаш...!
За да обобщим, приказките на Борисов за милиарди инвестиции от къде ли не ги знаем и сме гу чували. Повтарят се през година... Разрови се назад да прочетеш, какво трябваше да се е случило досега. Естествено, почти нищо не се случва. Затова българите пак ще работят в автомобилни заводи, но в автомобилните заводи, дето са в Чехия, Словакия и Германия. Това е...!