Теренът на "Кремиковци" може да приюти завод на "Фолскваген"

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (238)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на иванчолаков
    иванчолаков
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Остана да бъде и за електрически..само електрически..други не..вече сме с претенции..

  2. 2 Профил на mitko11
    mitko11
    Рейтинг: 2160 Весело

    Александър Томов ли урежда сделката?

    "Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван Вазов
  3. 3 Профил на ''zms15783''
    ''zms15783''
    Рейтинг: 216 Неутрално

    Де такъв късмет. Снощи като гледах как от "Мерцедес" на работниците им обещават бонуси от 5 хил евро, нещо прещракна в мен :-)

  4. 4 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3823 Весело

    За работна ръка да не се притесняват, половин Перник може да работи дори и по 14 часа/ден, само да е близо до "раждането" на своята мечта....

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  5. 5 Профил на v.surovina
    v.surovina
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Интересно, какво би накарало Фолксваген да ползва точно този терен, който ще се нуждае от сериозна инвестиция само за да бъде почистен и преустроен, а не всеки друг празен терен в родината?

  6. 6 Профил на niki7
    niki7
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#5] от "v.surovina":
    Лелче, дай пример за друг такъв терен в Европа с подобна площ и близост до столица. Ама иска малко мисъл да тече.

  7. 7 Профил на longin
    longin
    Рейтинг: 116 Неутрално

    До коментар [#5] от "v.surovina":
    Лелче , ако си направиш труда да прочетеш в Капитал:
    “От Volkswagen имат много точни изисквания за земята и инфраструктурата около завода си. Компанията търси огромна площ - около 4000 декара, с достъп до индустриално електричество с голям капацитет (поне 20 МW), газопреносна мрежа, водоснабдяване, магистрала, близост до летище, ЖП-транспорт, определeни екоизисквания и др. “

  8. 8 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 1412 Неутрално

    Предвижда се заводът да е с капацитет 1000 коли на ден..."

    и от Кремиковци със стотина автовоза дневно по света .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  9. 9 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 2016 Весело

    До коментар [#5] от "v.surovina":Лелче, дай пример за друг такъв терен в Европа с подобна площ и близост до столица. Ама иска малко мисъл да тече.
    —цитат от коментар 6 на niki7

    М'че стига да искат нямат грижи, досега от 20г. никога не са искали да инвестират тук за нещо друго освен обсадни хипербакалии даже и улицата на театрите обградиха и след малко ще мина от там да видя как зареждащите ги дизелови камиони бълват рано сутрин кълбета дим!

    Остана да бъде и за електрически..само електрически..други не..вече сме с претенции..
    —цитат от коментар 1 на иванчолаков

    Забрави да кажеш и автономно управление с изкуствен интелУект!

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  10. 10 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Любопитно

    Кой ще бъде изпържен —Млада Болеслав (Ной Бунцлау), Братислава (Прессбург) или Гьор (Рааб)?

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  11. 11 Профил на once Upon a Time
    once Upon a Time
    Рейтинг: 707 Неутрално

    Наистина интересна и вълнуваща новина.
    Като човек се замисли малко, Кремиковци се намира в едно доста стратегически място.
    Близо е до летището, до магистралата, до ЖП гара и вече така или инак има база.
    Хайде дай Боже стане. Това ще се отрази много добре на България и най-вече ще ни се подобри значително имиджът по света.

  12. 12 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Неутрално

    До коментар [#10] от "DDR":

    Грешка, Млада Болеслав (Юнгбунцлау)

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  13. 13 Профил на jmf29537805
    jmf29537805
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "26-годишният Лъчезар Варнаджиев спечели търга за покупка на „Кремиковци” срещу 316 милиона лева през 2011 г. със своя новорегистрирана фирма. Младежът е току що завършил студент, живее на квартира в София, няма никаква бизнес история, а родният му дом е апартамент в панелен блок в Белене"
    "Фолксваген" знаят ли къде идват?

  14. 14 Профил на plebs
    plebs
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "В момента собственик на терена на "Кремиковци" от около 7.7 хил. декара е Първа инвестиционна банка (ПИБ). Всичко по темата четете в "Капитал". "

    - Добре де, и 24 часа дава инфо по темата:
    "Собственикът на Soravia: Кремиковци е уникална индустриална зона в ЕС"
    Комай повече от изнесеното тук.

    https://www.24chasa.bg/mnenia/article/7288856

  15. 15 Профил на mavro
    mavro
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Теренът е уникален,трябва само да се разчисти.Дали ФВ или някой друг , до 5 години там ще кипи икономически живот и дай боже да е с добавена стойност за държавата.

  16. 16 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Предизборните безсмислици на правителството. Още чакам логистичния хъб на Алибаба, вече 10та година.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  17. 17 Профил на traveler1
    traveler1
    Рейтинг: 920 Неутрално

    Не че нещо, но името не е ли Фолксваген, а не Фоскваген, както е в заглавието?
    Инак мечтите са безплатни.... Фолксваген съвсем наскоро реши новия завод на Шкода да е в Турция.
    :)

    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО
  18. 18 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1137 Неутрално

    До коментар [#13] от "jmf29537805":

    Знаят. И няма да дойдат. Ще направят завода в Сърбия. На площадката на "Црвена застава".

  19. 19 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1137 Любопитно

    "България преговаря...."

    Интересно - кой по-точно в България?

  20. 20 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 335 Неутрално

    А дано!

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  21. 21 Профил на S СУПЕР
    S
    Рейтинг: 2135 Неутрално

    По-добре на терена да се снимат филми за ядрения апокалипсис.

  22. 22 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 707 Неутрално

    На кремиковското поле може да се събере и космодрума Байконур, но не е там работата. Какви загуби са нанесени на държавата и природата в тоя терен, могат да кажат специалисти. Ако наистина ФВ инвестират, за 0 време ще го направят кукла. Имах възможност да вися как пред очите ми върху старата лимонадена построиха първия Кауфланд.

  23. 23 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1826 Неутрално

    Площадката на Кремиковци е много подходяща.
    Изглежда доста голяма за такъв завод, но ако има завод до него ще се появят и други.

    подпис
  24. 24 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2392 Неутрално

    До коментар [#13] от "jmf29537805":Знаят. И няма да дойдат. Ще направят завода в Сърбия. На площадката на "Црвена застава".
    —цитат от коментар 18 на Един препатил


    По корупция Сърбия едва ли е зад нас. Нашето предимство е , че сме все пак в ЕС и НАТО.

  25. 25 Профил на Jesuit
    Jesuit
    Рейтинг: 8 Весело

    Теренът е уникален,трябва само да се разчисти.Дали ФВ или някой друг , до 5 години там ще кипи икономически живот и дай боже да е с добавена стойност за държавата.
    —цитат от коментар 15 на mavro


    Ако пуснат братята роми да берат желязо, за нула време ще го изчистят

  26. 26 Профил на Веселин Дечев
    Веселин Дечев
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Предвижда се заводът да е с капацитет 1000 коли на ден..."и от Кремиковци със стотина автовоза дневно по света .
    —цитат от коментар 8 на дерибеев


    На влакове.

    Миний аав адуучин хүн
  27. 27 Профил на birdman
    birdman
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Гладно кокошка просо сънува ! Как ще изнасят по 4000-5000 коли седмично с автовози или с влакове (пази Боже от жп мрежата ни), или от пристанища , каква инфраструктура имаме ? Строителството сигурно ще го предложат на ДжиПи , или на Агромах или Трейс , а Делян Пеевски ще поиска дял в завода , по-късно може да отворят лафка , а КПКОНПИ може да повдигне обвинение на Фолскаваген груп за ощетяване на българския бюджет . Трябва да си голям наивник , за да мислиш ,че този концерн ще открия завод у на с, ама наистина голям наивник граничещ с глупак !

  28. 28 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Аз бих направил такъв завъд в напосредствена близост до АЕЦ Козлодуй - един кабел и ел.енергията за завода излиза почти без пари. Разбира се, ще трябва и поправка в законите, така че АЕЦ да може да продава енергия директно, когато използва собствена мрежа. Така и завода ще е доволен, и да видите как ще живне Северна България. А съм сигурен че този пример ще бъде последван и от други заводи!

  29. 29 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Весело

    До коментар [#13] от "jmf29537805":

    ”"Фолксваген" знаят ли къде идват?”
    Собственикът легитимен ли е според българските закони? Това ги интересува «Холцваген» 😉

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  30. 30 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 598 Неутрално

    Основния плюс на площадката е близостта на голям (по еврпейски стандарти) град в непосредствена близост, което осигурява работна ръка от всякаква квалификация. Другото се изгражда. Преговорите вероятно включват модернизиране на жп трасето до Бургас за сметка на държавата. Твърде хубаво звучи за да е вярно.

  31. 31 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 924 Гневно

    "Предвижда се заводът да е с капацитет 1000 коли на ден, което ще превърне страната, в която ще бъде най-големият производител на автомобили в ЕС."

    Сериозно?

  32. 32 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Има обаче и други критерии. Едни други производители на части за автомобили имат толкова брак от българското си предприятие, колкото сумарно имат всички останали техни по света.

  33. 33 Профил на Dankol
    Dankol
    Рейтинг: 512 Неутрално

    Само като прочетат Биволъ , и германците ще правят " и почвам да бегам бате" !

  34. 34 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 924 Гневно

    “От Volkswagen имат много точни изисквания за земята и инфраструктурата около завода си. Компанията търси огромна площ - около 4000 декара, с достъп до индустриално електричество с голям капацитет (поне 20 МW), газопреносна мрежа, водоснабдяване, магистрала, близост до летище, ЖП-транспорт, определeни екоизисквания и др.“
    —цитат от коментар 7 на longin

    Жалко че пак се опира до София и Пловдив.
    Според мен Горна Оряховица/Долна Оряховица/Лясковец отговаря идеално на условията. Това би превърнало района в локомотив, от който да започне развитието и на Северна България.

  35. 35 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#28] от "cristo_n":

    "Аз бих направил такъв завъд в напосредствена близост до АЕЦ Козлодуй - един кабел и ел.енергията за завода излиза почти без пари. Разбира се, ще трябва и поправка в законите, така че АЕЦ да може да продава енергия директно, когато използва собствена мрежа. Така и завода ще е доволен, и да видите как ще живне Северна България. А съм сигурен че този пример ще бъде последван и от други заводи!"

    Мъко, мъко. Колко тъпотии в един пост.
    Едно от основните предимства на ел енергията е евтиния пренос. За разлика от суровините и продукцията за такъв тип завод. Около Козлодуй пълно с квалифицирана работна ръка, нали?
    От друга страна, да сте чувал, че има борса за ел енергия в София и АЕЦ си продава фючърси на свободен пазар(докато ное плащаме енергията от ВЕИ, но това е друга тема). А да сте чували, че всяко предприятие си договаря ел енергията на свободен принцип (включително от АЕЦ).
    Изобщо се възхищавам как хора пишат по теми от които хал хабер си нямат и на всичкото отгоре получават и плюсове за словоблюдствата.

  36. 36 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    Кремиковци е ок, като комуникации, отлично като локация и празно откъм инфраструктура, но мястото (софийски заплати) ще е доста скъпо за завод.
    Дано успеем.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  37. 37 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 8 Неутрално

    По корупция Сърбия едва ли е зад нас. Нашето предимство е , че сме все пак в ЕС и НАТО.
    —цитат от коментар 24 на tacheaux


    Такова предимство е членството в ЕС и НАТО, че Сърбия привлича в пъти повече чужди инвестиции от България ... Неслучайно вече имат завод за автомобили в Крагуевац, където произвеждат "Фиат". А България си има ... Баховица. Сега с това напиняне на ГЕРБ да вкарат инвестицията в София за да уредят собствениците на терена, само засилват шансовете на Сърбия и Румъния. В София нито има безработица, нито пък заплатите и наемите са конкурентни на един средностатистически сръбски или румънски провинциален град.

  38. 38 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#36] от "penetrating":

    "Кремиковци е ок, като комуникации, отлично като локация и празно откъм инфраструктура, но мястото (софийски заплати) ще е доста скъпо за завод.
    Дано успеем."

    Все още София е едно топ локациите в Европа по отнпшение на цена, качество и количество на работна ръка. Да не забравяме, че средната заплата в София все още е под 1000 евро.

  39. 39 Профил на izt21595181
    izt21595181
    Рейтинг: 8 Неутрално

    от който да започне развитието и на Северна България
    —цитат от коментар 34 на Virgin


    Това че Северна България била по-слабо развита от Южна са вестникарски легенди, родени от неграмотници. Като махнеш София град и област, двете половини на страната са идентични откъм икономическо развитие. Има поне 5-6 места в страната, които могат да приемат такъв завод, както на север, така и на юг.

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  41. 41 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 714 Неутрално

    "Предвижда се заводът да е с капацитет 1000 коли на ден, което ще превърне страната, в която ще бъде най-големият производител на автомобили в ЕС."
    Най-големият ли? Майтап си правите, нали?

    мурзилка
  42. 42 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#38] от "George Svinarov":

    Точно! Някои хора си мислят че ФВ си прави тънки сметки да спести по 500 евро на калпак от заплата. Еми да си ги сметнат 500 * 5000 човека и ще видят че на фона на цялата инвестиция е напълно пренебрежимо. С много по - голяма тежест ще са други критерии, като качество и количество на работната ръка, наличие на специалисти и международна свързаност.

  43. 43 Профил на Fiji
    Fiji
    Рейтинг: 116 Неутрално

    Имаме ли толкова квалифицирани работници и инженери?

  44. 44 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    До коментар [#38] от "George Svinarov":

    За колко години при 10% ръст на заплатите годишно?

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  45. 45 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#5] от "v.surovina":

    Инфраструктурата,разбира се.Има я изградена.

  46. 46 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1498 Весело

    Глупости, бива ли да направиш завод за "ГоУфове" близо до София, и да предпочетеш Кремиковци пред Перник?

  47. 47 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#18] от "Един препатил":

    Там не е ли фиат

  48. 48 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1498 Весело

    Гладно кокошка просо сънува ! Как ще изнасят по 4000-5000 коли седмично с автовози или с влакове (пази Боже от жп мрежата ни), или от пристанища , каква инфраструктура имаме ? Строителството сигурно ще го предложат на ДжиПи , или на Агромах или Трейс , а Делян Пеевски ще поиска дял в завода , по-късно може да отворят лафка , а КПКОНПИ може да повдигне обвинение на Фолскаваген груп за ощетяване на българския бюджет . Трябва да си голям наивник , за да мислиш ,че този концерн ще открия завод у на с, ама наистина голям наивник граничещ с глупак !
    —цитат от коментар 27 на birdman

    Имаме достатъчно добра инфраструктура, при проект от такъв мащаб дори Пеевски, Меевски и вожда на индианците няма да посмеят да си протегнат крадливите ръчички.
    Сърбия би могла да ни надцака с по-ниско заплащане, възможно е в Румъния да има някакви по-качествени работници, но да се плюе по този начин, трябва да си клиничен българомразец и мрънкач.

  49. 49 Профил на valtoro
    valtoro
    Рейтинг: 560 Неутрално

    По добре отколкото да стои като декор от постапокалиптичен филм !!

  50. 50 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#44] от "penetrating":

    Ами минималната в България към момента е около 3.5 лв на час. В Германия е 10 евро ( дали не беше и 12).
    При това положение ще са нужни 20 години... АКО(!!!!!!):
    а) темпа в България се запази;
    б) в Германия ръзта е нула;

    Бих се съгласил, че влияят и други фактори, но като цяло, не е случайно, че София е на първо място по оутсорс на глава от населението в света и корпорации като HP, IBM, microsoft (индеректно), Atos, GTT и други по малки имат централи тук. Да не говорим за фирми като 60К които директно препродават труд.

  51. 51 Профил на Добрин Илиев
    Добрин Илиев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#9] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    А бе пич, защо каквото и да напишеш тук, получаваш една планина минуси?

  52. 52 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    До коментар [#50] от "George Svinarov":

    Не е съвсем така :)
    Производството идва от Чехия (немските профсъюзи не дават намаление на работните места). При тях времето е било под 15 години, а заплатите тогава са били по-ниски от нашите сега, докато техните са два пъти по-ниски от немските. Така, че при нас със софийски заплати този срок за достигане ще е между 5 и 10 години...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  53. 53 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Неутрално

    До коментар [#7] от "longin":

    Това беше описание на терена на Кремиковци.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  54. 54 Профил на Reggie
    Reggie
    Рейтинг: 770 Весело

    Затова ли Химикът напуска банката, да се завърне в Кремиковци

  55. 55 Профил на иванчолаков
    иванчолаков
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Фалшива новина!фейк нюз,не се хващайте!!!

  56. 56 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 2963 Весело

    До коментар [#29] от "DDR":

    Ха ха, Холцваген...
    Не са чак такива дървета...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  57. 57 Профил на Judjuk
    Judjuk
    Рейтинг: 2384 Неутрално

    То това ако стане ще е първата значима инвестиция на Евроатлантика у нас. Но не ми се вярва. Боко създаде лош имидж на нашата икономика. Пък не си и струва. Най-големият производител на коли в света - Китай скоро ще е тук. И тогава скъпите германски возила ще се окажат без клиенти.

    Judjuk
  58. 58 Профил на иванчолаков
    иванчолаков
    Рейтинг: 225 Весело

    До коментар [#9] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":А бе пич, защо каквото и да напишеш тук, получаваш една планина минуси?
    —цитат от коментар 51 на Боби Бобев


    Ох,колега и мене ме убиха от минуси този път!Какво не им харесаха ел.автомобилите?

  59. 59 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Весело

    До коментар [#29] от "DDR":Ха ха, Холцваген... Не са чак такива дървета...
    —цитат от коментар 56 на Незнайко в Слънчевия град


    Проверка, дали някой сляпо ще се хвърли да ми коригира правописа. иначе са си ОК. Виж Шкодата е с кофти име. "Шкода" означава "щета".

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  60. 60 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#52] от "penetrating":

    Т. Е, предполагате чешките заплати да не се повишават в следващите 10 години? Съмнително.
    Преливаме от пусто в празно. Фолсваген със сигурност ще направят сметката по прецизно от нас и ще дойдат само ако има икономически смисъл. За мен би било прекрасна новина. Румънците играят с Рено (дачия), така че едва ли биха се навели на Фолсваген колкото нас. От друга страна връзките на Сърбия с братския съветски... ъъъ... Русия са доста по здрави от българските. Така, че има шанс, въпреки песимизма ми по темата.

  61. 61 Профил на cristo_n
    cristo_n
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Мъко, мъко. Колко тъпотии в един пост.
    Едно от основните предимства на ел енергията е евтиния пренос. За разлика от суровините и продукцията за такъв тип завод. Около Козлодуй пълно с квалифицирана работна ръка, нали?
    —цитат от коментар 35 на George Svinarov


    Нищо не разбираш от икономика! Жал ми е направо, като те чета, колко си зле!

    Първо - евтиния пренос няма никакво значение при положение, че ще трябва да я купуваш от борсата на някакви измислени цени от разни спекуланти, допълнително с добавката "зелена енергия". Защо протестират всички производители против скъпия ток, ако могат да си я купят от АЕЦ-а, а? Защото им е скъп преноса или за друго. Май нещо си чел, но не си дочел! А една свързаност директно към производителя и си на цена за ел.енергия, която е мечта за всяка германска фирма - там тока е по скъп и от България!

    Второ - това се УЧИ по икономика - големите производства са претегателни за работната ръка и те не се съобразяват с наличието й. Докато се строи един такъв завод има достатъчно време да се привлекат работници, те да се устроят в района и да се обучат. И в Детройт не е имало толкова работници, но са дошли!

    Трето - високо квалифицираните карди по принцип идват от други заводи на компанията, защото в автомобилостроенето вече няма значим ръст в производството и почти винаги разкриването на един завод значи намаляване на производството в друг или направо закриването му. А да обучиш накого как се монтира седалка в купето или се завинтват рази болчета и гайки, ти трябват 1-2 седмици!

    Учене му е майката, учене!!!

  62. 62 Профил на DDR
    DDR
    Рейтинг: 639 Весело

    За радост на кремиковските ергени, очаква се наплив от пренасочени специалистки от заводите в Юнгбунцлау.

    Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?
  63. 63 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Никакъв шанс, особено пък до София. Съжалявам, пичове.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  64. 64 Профил на volarok
    volarok
    Рейтинг: 924 Неутрално

    Покрай кредитите и натрупаните лихви този терен най-вероятно е заприходен в активите на ПИБ на бомбастична цена, та не виждам ФВ как ще се набутат за толкова скъпа земя. Друга голяма пречка пред инвеститора е безогледната корупция на местните власти. Боцко сам си пати от главата.

  65. 65 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    Гледам по-горе, на форумните ГЕРБ-аджии, пяна им изби на устата да ни говорят, за светлото бъдеще...! Но знаем, какво се случва обикновено, след всякакви подобни бомбастични заглавия. Нищо...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  66. 66 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    До коментар [#8] от "дерибеев":
    До коментар [#9] от "comandante vs либерални ентусиасти&корпократи":

    Много ви притеснява вас двамата всяка една добра перспектива за България.

    I 💜 Leka Borislavovna
  67. 67 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    До коментар [#11] от "choKo":

    Автомобилостроенето е най-мощния локомотив на индустрията за всяка една страна.
    Дано да се случи. Толкова е хубаво ако стане, че чак не ми се вярва.

    I 💜 Leka Borislavovna
  68. 68 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#64] от "volarok":

    Точно...! Едва ли Фоксваген Груп ще си губят времето и парите, че да се занимават с червени банкери и кипърски безработни...!
    Такъв инвеститор се привлича с подходяща среда и ангажименти от правителство и общини. Ако имаше такива, досега щеше да има подобен завод или заводи. Затова и досега при нас няма голям автомобилен производител, до момента. Няма и да има, докато не се промени средата...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  69. 69 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    До коментар [#16] от "Darth Plagueis":

    И теб много те е страх да не би България да успее.

    I 💜 Leka Borislavovna
  70. 70 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Някой замисля ли се, че подобен завод би утежнил още повече презаселването на София? Още поне три града в България спокойно покриват изискванията, но не, всичко трябва да е в София. Нека е така. Но поне после не се оплаквайте, че половин България се изнесе натам.

    П.С. Съвсем отделен въпрос е, че завода едва ли ще е в България.

  71. 71 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    До коментар [#34] от "Virgin":

    Що бе, нали там ще строите Белене, продължението на Турски поток и др.? Ти сега да не кажеш, че нямаш вяра на "братушките"?

    I 💜 Leka Borislavovna
  72. 72 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#67] от "Alarmstufe: Rot":

    Ама, това няма да се случи от само себе си...! Иска определени условия. Няма ли ги тези условия, няма да стане...! Замисли се, какво в България се променя към по-добро. Икономическа среда, демография, корупция, образование, правосъдие... Нещо да се е подобрило? По-скоро не. Чудо, няма как да се случи... Фолксваген не са набожни самаряни.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  73. 73 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#69] от "Alarmstufe: Rot":

    Как да успее България? От само себе си...?
    Докато управляват про-руски продажници, няма как да се случи...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  74. 74 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    До коментар [#57] от "Judjuk":

    Нещо пак си спал отвит.

    I 💜 Leka Borislavovna
  75. 75 Профил на Slick
    Slick
    Рейтинг: 171 Неутрално

    Успокойте се, не отговаряме на изискванията на Фолксваген. Румъния печели, и то с преднина. Тиквоний би им искал такъв подкуп, че няма да им излязат сметките никога.

  76. 76 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Любопитно

    До коментар [#72] от "tww09306483":

    И кой ще я подобри тази среда? Нинова и Жаблянов, за които ти така усърдно работиш ли?

    I 💜 Leka Borislavovna
  77. 77 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    Прочетете тази статия. Мисля, няма какво да се коментира... Да се замислим, какви са приликите и разликите със Словакия и после да мечтаем, за завод на Фолксваген.

    https://www.capital.bg/biznes/kompanii/2015/11/19/2652865_kak_slovakiia_specheli_nadprevarata_s_polsha_za_zavoda/

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  78. 78 Профил на
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "jmf29537805":Знаят. И няма да дойдат. Ще направят завода в Сърбия. На площадката на "Црвена застава".
    —цитат от коментар 18 на Един препатил


    "Црвена застава" в Крагуевац заводът си работи , прави сега ФИАТ ", на ФИАТ-Краслер е и не е спирал ..

    "Between 2010 and 2012, Fiat Chrysler Automobiles and Government of Serbia invested more than €500 milion and spent three years upgrading the plant infrastructure, restored its buildings, developed new production departments and installed state of the art machinery and production systems..."

    Оръжейният завод и той работи :

    https://www.zastava-arms.rs/

    http://www.fiatsrbija.rs/

  79. 79 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#76] от "Alarmstufe: Rot":

    Кой ще подобри средата ли? Нинова и Жаблянов, няма да са... Със сигурност.
    Кой ще подобри средата? Да не би да е този, който наричаше Белене гьол, а пък сега иска да го строи? Кой ще подобри средата? Този, който раздава обществени поръчки на Джи Пи Груп, на Трейс, на Водстрой... Той ли ще подобрява средата? Този, дето плати на Гергов 43 милиона. За него ли става въпрос? Объркал си се нещо...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  80. 80 Профил на
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "jmf29537805":Знаят. И няма да дойдат. Ще направят завода в Сърбия. На площадката на "Црвена застава".
    —цитат от коментар 18 на Един препатил


    По корупция Сърбия едва ли е зад нас. Нашето предимство е , че сме все пак в ЕС и НАТО.
    —цитат от коментар 24 на tacheaux


    Бе не знам какви са ни предимствата, ама заводът в Крагуевац си работи .
    Ето ги ВСИЧКИ заводи на Крайлсер-ФИАТ ... Този в Сърбия е четвърти в таблицата за джонт-венчърите ..

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fiat_Group_assembly_sites

  81. 81 Профил на
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "jmf29537805":Знаят. И няма да дойдат. Ще направят завода в Сърбия. На площадката на "Црвена застава".
    —цитат от коментар 18 на Един препатил


    По корупция Сърбия едва ли е зад нас. Нашето предимство е , че сме все пак в ЕС и НАТО.
    —цитат от коментар 24 на tacheaux


    Бе не знам какви са ни предимствата, ама заводът в Крагуевац си работи .
    Ето ги ВСИЧКИ заводи на Крайлсер-ФИАТ ... Този в Сърбия е четвърти в таблицата за джонт-венчърите ..

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fiat_Group_assembly_sites

  82. 82 Профил на
    *****
    Неутрално

    До коментар [#13] от "jmf29537805":Знаят. И няма да дойдат. Ще направят завода в Сърбия. На площадката на "Црвена застава".
    —цитат от коментар 18 на Един препатил


    По корупция Сърбия едва ли е зад нас. Нашето предимство е , че сме все пак в ЕС и НАТО.
    —цитат от коментар 24 на tacheaux


    Бе не знам какви са ни предимствата, ама заводът в Крагуевац си работи .
    Ето ги ВСИЧКИ заводи на Крайлсер-ФИАТ ... Този в Сърбия е четвърти в таблицата за джонт-венчърите ..

    https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fiat_Group_assembly_sites

  83. 83 Профил на
    *****
    Неутрално

    Преди заводите в Индия е .. ще го намерите лесно.

    Поздрави

  84. 84 Профил на Манчо
    Манчо
    Рейтинг: 8 Весело

    Предвижда се заводът да е с капацитет 1000 коли на ден, което ще превърне страната, в която ще бъде най-големият производител на автомобили в ЕС.

    **********************************************

    И без, и със изпуснатата запетайка - пълна глупост....Добро постижение ;)

    Мараба, С-ДС доносници!
  85. 85 Профил на EU Fighter
    EU Fighter
    Рейтинг: 101 Неутрално

    Мечтайте.... С този невеж народ само завод за каруци...

    United in diversity
  86. 86 Профил на
    *****
    Неутрално

    До коментар [#5] от "v.surovina":Лелче, дай пример за друг такъв терен в Европа с подобна площ и близост до столица. Ама иска малко мисъл да тече.
    —цитат от коментар 6 на niki7


    Че то почти няма ПРОИЗВОДИТЕЛ В ЕВРОПА, със завод до столица!
    Пежо-Ситроен са някакво изключение, ама и на тях не всичките заводи са им в столицата.
    В Москва, площадката на "Москвич" беше на РЕНО, ама продадоха терените ..

    Даже и в Турция са по брега на Мраморно море, а не в Истамбул ..

  87. 87 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Любопитно

    До коментар [#79] от "tww09306483":

    Добре де, Борисов няма да подобри средата. Кой ще я подобри?

    I 💜 Leka Borislavovna
  88. 88 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Любопитно

    До коментар [#86] от "ajsayder":

    Със сигурност завода няма да е в твоето село. В твоето село ще копаме отработеното ядрено гориво на новата АЕЦ Белене.

    Хора, бдете!

    I 💜 Leka Borislavovna
  89. 89 Профил на bulgarian umbrella - Be Water
    bulgarian umbrella - Be Water
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#4] от "hamiltonf":

    "За работна ръка да не се притесняват, половин Перник може да работи дори и по 14 часа/ден, само да е близо до "раждането" на своята мечта...."

    +++++++++++++++...

  90. 90 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#75] от "arcanum":

    Румъния е над 20 милиона... Много по-близо до Европа, не само географски. В Румъния работят два автомобилни завода, освен останалата им тежка промишленост. Наистина губим пред тях. Лошото е, че все повече изоставаме...! Нашият премиер е достигнал пълният си капацитет. Реже ленти по междуселски пътища и... до там.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  91. 91 Профил на bulgarian umbrella - Be Water
    bulgarian umbrella - Be Water
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#5] от "v.surovina":

    "Интересно, какво би накарало Фолксваген да ползва точно този терен, който ще се нуждае от сериозна инвестиция само за да бъде почистен и преустроен, а не всеки друг празен терен в родината?"

    Инфраструктурата наоколо. Релси има ли там? Връзка с Видин на Дунава и долу Солун пристанището.

  92. 92 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#87] от "Alarmstufe: Rot":

    Хм-м-м-м-м...! От колко години управлява Борисов? Скоро ще станат десет. Така... За десет години управление, какво тръгна да подобрява Борисов в средата? Нищо...! Борисов е човек, който умело имитираше до скоро някаква активност и желание за промяна. Вече и това не прави. Тепърва да очакваме, че Борисов ще промени манталитета си и начина на управление мисля, няма смисъл.
    Кой ще подобрява средата, не знам. Българите трябва да си го изберат. За момента не виждам някакви признаци, че искат да го направят. Предстоят ни още доста, загубени години...

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  93. 93 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#91] от "Common Sense - Thomas Paine":

    Релси има и в Нови Пазар и Каспичан. Даже и магистрала има там. Какво от това...?
    Пък връзките на София, с Видин и Солун са такива, че да не дава Господ да минаваш по тях...!
    Инфраструктура се прави. Друго липсва, не разбрахте ли...?

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  94. 94 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    До коментар [#92] от "tww09306483":

    Сигурен бях, че нямаш алтернатива. Голо критикарство, без предлагане на решение. Таско Ерменков лайкс дис!

    I 💜 Leka Borislavovna
  95. 95 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#87] от "Alarmstufe: Rot":

    О-о-о-о-о...! Да! Забравих...! Кой друг, ако не е Борисов? С Борисов започва и свършва всичко...! Как ли сме живяли преди него? Направо се чудя...?!? Освен това, Борисов е безсмъртен, нали? Ще управлява вечно, защото без него сме загубени...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  96. 96 Профил на George Svinarov
    George Svinarov
    Рейтинг: 598 Неутрално

    До коментар [#61] от "cristo_n":

    "Първо - евтиния пренос няма никакво значение"

    "Аз бих направил такъв завъд в напосредствена близост до АЕЦ Козлодуй - един кабел и ел.енергията за завода излиза почти без пари."

    Да забелязваш как сам си противоречиш?

    По нататък:
    "купуваш от борсата на някакви измислени цени от разни спекуланти, допълнително с добавката "зелена енергия""

    Измислени цени на борса как ти звучи?
    Разни спекуланти? Борсовите спекуланти обират луфтовете на пазара и в цял свят са желани играчи. Ама комунистите нали твърдят че спекулант и търговец са мръсни думи...
    Добавка зелена енергия на борсата няма. Там енергия се търгува и извън България.
    Изобщо., с всеки следващ пост издаващ пълното си безхаберие и се излагаш все повече.

  97. 97 Профил на Zayo Cicin
    Zayo Cicin
    Рейтинг: 3475 Неутрално

    До коментар [#95] от "tww09306483":

    За Борисов е ясно. Не става. Кой става?

    I 💜 Leka Borislavovna
  98. 98 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    До коментар [#60] от "George Svinarov":

    Не. Казвам, че когато достигнем СЕГАШНИТЕ чешки заплати, Фолксваген МОЖЕ да търси ново място. Казвам, че това ще стане за около 5-10 години за софийските заплати :)
    Иначе съм съгласен, че ако ни изберат, това ще е ПРЕКРАСНА новина, защотоще се изгради икономически климат от свързани бизнеси, ще живнем с голям инвеститор, ще се смени начина на мислене и културата на правене на бизнес ...

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  99. 99 Профил на bulgarian umbrella - Be Water
    bulgarian umbrella - Be Water
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#93] от "tww09306483":

    Само питам, нищо не твърдя. И аз не съм сигурен, че България сама може да се справи с такъв завод, но от друга страна мястото е централно и могат да идват работници от Македония, Сърбия, Румъния, а защо не и Гърция. Но едно е да ми се иска, друго е каква е реалността. От още по друга страна, в София се концентрира прекалено много човешки ресурс, Северна България остава много назад. До сега с едно модерно БДЖ можеше да идват много повече хора от Севера на работа в София и после да се прибират, като тези от Мездра, Своге и др.

  100. 100 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3002 Неутрално

    До коментар [#94] от "Alarmstufe: Rot":

    Алтернатива има! Винаги съм го казвал и повтарял. Решенията се предлагат от тия, които управляват. За решенията на управляващите съдим по това, къде се намира държавата ни в момента. А мястото на което се намираме е, твърдо последното. Нещо повече, изостанали сме в пъти.
    Щом твърдиш, че ГЕРБ предлага правилните решения и алтернативи, къде са автомобилните заводи и големите производства? Няма ги. Те просто са, на други места. Защо са на други места, мисля и сам се сещаш и виждаш...!
    За да обобщим, приказките на Борисов за милиарди инвестиции от къде ли не ги знаем и сме гу чували. Повтарят се през година... Разрови се назад да прочетеш, какво трябваше да се е случило досега. Естествено, почти нищо не се случва. Затова българите пак ще работят в автомобилни заводи, но в автомобилните заводи, дето са в Чехия, Словакия и Германия. Това е...!

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #