За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
selqnin
Рейтинг: 937 НеутралноИзненадани?????
И само да попитам ПР-ите на МРРБ Къде ви беше предкампанията
babameca
Рейтинг: 120 ВеселоХайдеее, автобусната мафия ще има да реве. А и камионите ще им пригласят.... Щото пътищата трябва да са без пари, като в добрия соц....
И по възможност ЖП-то да бъде лееекичко затрито, да няма много конкуренция.....
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 ВеселоСега едни леки протести и Баце за три дни е клекнал, знаем го този филм.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUniakoi_si
Рейтинг: 627 НеутралноЗащо всички сравняват с Германия? Германия има официална политика да кроссубсидира автомобилния транспорт по чисто икономически причини. Богати са, така са решили, правят го. С тях не можем да се мерим и сравняваме!
В повечето страни на Европа, камиони, автобуси, че и автомобилите си плащат доста дебело за това, че са на пътя. Сравнявайте с Италия, Франция, Унгария, Словения, че и Гърция и Сърбия ако щете, навсякъде е доста по-скъпо от България (в момента).
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноАз питам къде са задължителните безплатни алтернативи ?
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Станислав Генов
Рейтинг: 845 Неутралноа като претоварвате камионите не ревете. ай сиктир.
selqnin
Рейтинг: 937 НеутралноДо коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":
Безплатно е само сиренето в капана за мишки - Адам Смит Богатството на народите!!!
Не е лошо това комуноидите да почетете поне малко преди да се правите на умници!!!!
Darulio
Рейтинг: 207 НеутралноВ момента всички, без значение дали ползват транспортни услуги или не, плащат през данъците си поддръжката на пътищата; с тол-таксите се въвежда справедливост и се преминава към схема ползваш-плащаш.
Проблемите на автобусните превозвачи са свързани не със самите тол такси, ами със законодателството, което не позволява изменения на договорените с общините цени на превоз и в тази насока трябва да се търси решение.
Изобщо, колкото повече "пазар" се вкарва в тоя сектор, толкова повече ще се подобрят нещата. Затова и досегашните участници на пазара са толкова изплашени и почват с лобирането за изменения.
Николай Колев
Рейтинг: 3029 ВеселоВ Белгия магистралите са осветени. Дайте и ние като тях.
#ТУК НЕ Е МОСКВА! 🇺🇦* ПКП-Прекрасна Кърджалийска Принцеса. Политкоректна формулировка на думи на министър председателя за председателя на Народното събрание🇺🇦Darulio
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":
Няма "безплатни" алтернативи. Има алтернативи, за поддръжката на които се заплаща от общинския/държавния бюджет.
tedif
Рейтинг: 177 НеутралношАфиорите,идете и вижте палатите на *шефовете*,например на пимаджията в пловдивско - ще разберете защо са ви малки заплатите и нямате осигуровки!
Маршалов
Рейтинг: 740 ЛюбопитноЛилетУ Винеткова-Толтаксова и фирмата, която се е облажила, нали са доволни. Не знам колко куфарчета с пари са си сменили собственика, или ЛилетУ е на процент?
мурзилкаТони КОСТОВ
Рейтинг: 1217 ВеселоДнес идва Пакет "Мобилност", после тол таксите.. Сикаджийската хлебарка този път ще я настъпят ПИМКовците. А на лизачите ще им останат сал едни апартаменти.
Маршалов
Рейтинг: 740 ЛюбопитноСамо в България магистралите са безплатни, а обикновените пътища, са платени.
мурзилкаFräulein Ursula
Рейтинг: 1094 НеутралноЩе ме светнете ли нещо? Тези камиончета "Евро 6" по-малко ли хабят асфалта от "Евро 1 и 2"? Ако ще си говорим за "еко" политика, хайде ако може да е чрез екотаксите и местните данъци.
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.Darulio
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#15] от "Günther":
+++++
Пак се омазват различни понятия, за да може накрая от целия тюрлюгювеч да излезе някой далаверка.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 НеутралноНе съм чул случай някой бранш да трябва да плаща и да не реве. Всеки иска да му е безплатно. Ама няма.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 343 ЛюбопитноМного ясно е че превозвачите ще скачат...с тол системата "сивите и черни курсове"излизат наяве!!!Както и "декрарираният"разход на гориво.............Системата свежда до минимум криенето на часове зад волана!И шефовете ще започнат да "губят"!!
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...encor3
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#15] от "Günther":
По-екологични са и практиката в Европа показва, че това е най-лесния начин да накараш собствениците на транспортните фирми да поддържат по-нов автопарк. 99% от българските фирми, които возят в Европа оперират с камиони Евро 5 и 6.
Yavor Raychev
Рейтинг: 233 НеутралноКой ви е казал, че пътищата са безплатни? Плащат се винетки.
В много страни в Европа има винетки, в други - няма нищо.
А и навсякъде има алтернативни пътища, за които не се плаща нищо от водача.
Ние правим поредната глупост
tall_ship
Рейтинг: 495 НеутралноАми време е да разберем, че ако искаме да имаме хубави пътища трябва да плащаме за направата и поддръжката им. може да се спори по предлаганите тарифи, но да някакъв вариант трябва да се стигне иначе ...... дупки и ......мааму...дее...
FILII MARIS SUMUSencor3
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#20] от "Yavor Raychev":
Принципно сте прав. В Испания, Франция, Германия и Италия почти навсякъде има алтернативни маршрути на платените пътища, въпреки, че постепенно и те намаляват. Всяка година Франция и Германия увеличават платените т.нар "национали" или първокласни и вторкласни пътища.
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 ВеселоАз съм с велосипедче, боли ще шпека!
Миний аав адуучин хүнzle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#22] от "encor3":
В Германия освен магистралите и близо 5 000 км от останалата пътна мрежа е платена.
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 ВеселоОбаче не е ли много яко, че ще търщкам асфалта безплатно с велосипедчето, хаха!
Миний аав адуучин хүнneut
Рейтинг: 177 НеутралноПак недогледано, пак недоизпипано, пак недомислено
In the forest all animals are equal except a few that are more equal than the restFräulein Ursula
Рейтинг: 1094 НеутралноЗа екологичността, няма спор. Въпросът е за поддръжката на пътищата. Затова питам, по-малко ли амортизират пътната настилка? Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.
Darulio
Рейтинг: 207 НеутралноДо коментар [#20] от "Yavor Raychev":
Винетките са най-най-най-тъпият възможен начин да плащаш за пътища. В България заради "социален" натиск цената на винетките се поддържа ниска и в крайна сметка всички плащат задружно.
Най-голяма е тежестта за пенсионерите, които не пътуват, но плащат през всяка стотинка платен ДДС кефа на другите.
И обратно - по-заможните, които по 4-5 пъти в годината изминават стотици километри я за да отидат на море, я на планина, я за друго, плащат само винетките (парите от които НЕ СТИГАТ за поддръжка на пътищата и всяка година е необходим трансфер на средства от държавния бюджет) и шапка на тояга.
Истината е, че най-справедливо е да се въведе схема на принципа ползваш-плащаш. Тол-таксите са точно това.
До коментар [#19] от "encor3":
Политика се прави през данъците, не чрез таксите!
Fräulein Ursula
Рейтинг: 1094 НеутралноИначе, вижте тази статия. Въвеждането на тол такси е сравнително добро решение. Не е идеалното, но става. Другия вариант беше да вдигнат цените на винетките 7 - 8 пъти и щеше да има вой.
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.Но проблемите са много по-големи. Вижте тази статия, нищо че е насочена към ЖП-то
https://geopolitica.eu/aktualno/2953-sbarkanata-zhelezopatna-politika-na-sofiya
В нея пак се задават интересни въпроси
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 Гневно
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!До коментар [#21] от "tall_ship":
Досега не плащаме ли ?!?!?!?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 ГневноДо коментар [#26] от "neut":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Пак крадливо.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 ВеселоДо коментар [#7] от "selqnin":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Наистина ли си толкова умен ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#27] от "Günther":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Просто още една крадлива политика. Колко ГЕРБерастко !!!
mitko11
Рейтинг: 2247 ВеселоДо коментар [#28] от "Darulio":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНай-справедливата система отдавна е въведена - акциз върху цената на горивото.
boevbisser
Рейтинг: 2389 НеутралноНе съм против тол таксите - без тях няма съвсем никаква надежда за що годе прилични пътища. Тайната, както обикновено, е в дозировката - т.е. компетентни хора да анализират, обсъдят с всички засегнати, да се види чуждия опит и след това да се приеме.
Като гледам събитията от последната година, няма една промяна, предложена от държавата, която да се случи нормално, да не изброявам - касови апарати, пенсии...
Поне по скромното ми мнение експертният потенциал на това управление е изчерпан, а в такива случаи най-доброто са избори, независимо кой какво казва - така повече не става.
nema_labavo
Рейтинг: 64 ЛюбопитноЗа да има все пак някой доволен, може би е редно държавата да плаща на камионите, че и ползват магистралите. И колкото си по натоварен или претоварен, толкова повече.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#24] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И как точно е платена ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#35] от "boevbisser":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!+++
Fiji
Рейтинг: 120 ЛюбопитноКъде е сега Джамбазки да защитава интересите на превозвачите?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#34] от "mitko11":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Това е истината и отразява максимално всички параметри на участниците в Движението. При нас обаче акцизите се крадат от много години и не се ползват за пътната мрежа. По-горе се изказват много "учени" индивиди,които обаче хал хабер си нямат за истината или нарочно лъжат в полза на ШАЙКАТА !!!
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноДо коментар [#5] от "КМЕТ В СЯНКА":
Няма такова нещо "безплатна ЗАДЪЛЖИТЕЛНА алтернатива", Кмете! Има го в Сев. Корея и Куба.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#39] от "Fiji":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Говорим за интереса на цялото общество. Всеки е участник и ползувател на пътната мрежа. Как така изваднъж ТОл системата обхвана 10 000 км. пътища ?
Маршалов
Рейтинг: 740 НеутралноАлтернативни пътища безплатни в БГ има само за политиците, щото те нищо не плащат от своя джоб. Народа им плаща мишторията.
мурзилкаselqnin
Рейтинг: 937 НеутралноДо коментар [#32] от "КМЕТ В СЯНКА":
Слава Богу не сте Вие човекът чиято оценка е меродавна и валидна!!!
Колко съм умен са преценили хората които са ме възпитали - при Вас този компонент очевидно липсва - както и хората които са ми дали образование и онези които са ме наели на работа
Така че за мен Вие се ДОВИЖДАНЕ!!!!!!!
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#41] от "vassilun":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Има но няма да споря с теб. Отиди , ограмоти се и ела пак. Има правила в цяла Европа за алтернативните варианти на ТОЛ системите.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#44] от "selqnin":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Показахте на всички нивото си . Сбогом и друг път не се афиширайте толкова неграмотно. Дори не сте разбрал какво съм ви попитал. Или сте нещо гузен по темата ?
balgariez
Рейтинг: 8 ВеселоА нима сте очаквали нещо друго- напр.намаляване или поне задържане на сегашните такси ?! Прочее, останалите "водачи на МПС" ще сме следващите потърпевши- може би след годинка.
Pederugi kradat Bulgaria. PP - v kausha!Така че слагайте жилетките и действайте, докато не се откажат от толсистемата!
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#37] от "КМЕТ В СЯНКА":
Странно, как многознайко, като теб не знае, че в Германия магистралите и 4 700 км федерални пътища са платени за МПС над 7.5 тона.
Кмете, кмете, друг път, като решиш да се правиш на велик поне се ограмоти, че да не се излагаш. Уж си често в Германия, а не знаеш елементарни неща.
galapagas
Рейтинг: 95 НеутралноОт гледна точка на асфалта, единственото важно е колко тона е мепесето.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#48] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Не съм ТИРаджия. Говоря като шофьор на кола и знам, че там всичко е в горивата.
galapagas
Рейтинг: 95 НеутралноТака е за колите с Бг регистрация. За чуждите - тол такса. Иначе турският тираджия ще напълни резервоара в Турция и ще мине транзит безплатно през България.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#49] от "galapagas":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Явно за ГЕПИ не е така.
Zizu
Рейтинг: 1041 НеутралноДо коментар [#2] от "babameca":
Слава на Украйна! Слава на украинските герои!Тъпанар Прост!!!! В Германия таксите са 15 цента на километар. Не е нормално в България да са 2,5 пъти по високи. Ако ги направят 0,78 ст. държавата ще фалира. Направете разлика между българските и немските пътища. НЕ Е СЕРИОЗНО!!!
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#50] от "КМЕТ В СЯНКА":
Ами отбягвай да си на всяка манджа мерудия. Айде, нали си мой човек да научиш още нещо. За товарни автомобили над 7.5 тона в Германия се плаща. При това скъпо. Все още има алтернативи, но стават все по- малко, а и не винаги излиза сметката да обикаляш с натоварен камион. И понеже си много мой човек ще ти кажа, че има и изключения. За военни конвои, циркове и други атракциони, както разбира се и за полиция, пожарна и т.н. Между другото обмислят много сериозно тол такси и за леките коли, но поне засега удоволствието е " безплатно " .
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#51] от "galapagas":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Преди години имаше мярка - големи глоби ако влезнеш с пълен резервоар.
nema_labavo
Рейтинг: 64 ВеселоАбе ти и Кмет не си, ама......
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 ВеселоДо коментар [#48] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И ти знаеш ли кои пътища са федерални ? И какъв % са от цялата пътна мрежа ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 ВеселоДо коментар [#56] от "nema_labavo":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Ами какво да те правя като нямаш базисна грамотност да разбереш написаното ?
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#48] от "zle_platen_trol":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Мерси . Вече се ограмотих. И пак системата им е много по-умна и много по-справедлива.
Fräulein Ursula
Рейтинг: 1094 НеутралноДо коментар [#51] от "galapagas":
Ursula, du bist das allerschönste Mädchen. Ursula, du bist bekannt im ganzen Städtchen. Ursula, und doch muss ich dich heut verlassen, Muss fort, muss in die Fremde ziehn.Така е. Но не случайно посочих статия от Списание "Геополитика". Ако се разчита само на акциза, така се стимулира движението по пътищата с лични автомобили, което пък води до безумен трафик, тапи и задръствания. Минивариант на това нещо се вижда в София, с билетче 1.60.
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#53] от "Zizu":
Първо правете разлика между 0.78 и 0.078 лв. Ако можете разбира се. После е добре да знаете, че в Германия таксите зависят от Евро категорията, теглото и осите на МПС. Така например камион камион с Евро 2, над 18 тона, с 4 оси плаща по 24 цента на километЪр. Не на последно място, преди да наречете някого тъпанар проверете собствените си писания, че са пълни с глупости.
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#59] от "КМЕТ В СЯНКА":
За теб винаги кмете. Разбира се, че системата им ще е по-умна, по- справедлива и със сигурност по- добре работеща от нашата. Какво да се прави кмете, те са германци, ние не.
nema_labavo
Рейтинг: 64 ВеселоДо коментар [#58] от "КМЕТ В СЯНКА":
А, не се налага да правиш нещо, само продължавай в същия дух.Получава ти се добре:)
TzZar
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#23] от "Веселин Дечев":
Тиква под наем.Ама и шпек ли имаш,откога?
encor3
Рейтинг: 177 НеутралноВ момента един транспорт от Варна до Русе или обратно на 24тн. товар е между 350 и 450 лева без ДДС. Ако влязат така цените за един сравнително съвременен камион евро 5, стойността ще скочи с около 130 лв. или около 30 %. Само за информация.
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#65] от "encor3"
Абсурд. Ще изгледаме епизод пореден. Някой взема решение. Потърпевшите се разбунтуват. Негово величества излиза и отсича: да се реши проблема. След което се приемат такси, които да устройват и едната, и другата страна. Пределно ясно е, че така обявени таксите са високи, но то ще е пазарлък, държавата ще иска,превозвачите няма да дават. Все някъде ще се споразумеят.
encor3
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#66] от "zle_platen_trol":
Мога да се съглася, защото този филм сме го гледали не веднъж. Как някой излиза и казва в "винетките трябва да струват 300лв." И после "оправяме" положението на 97 лв. Или дори по-скорошния случай как ГО трябвало да бъде 700 лв. и после я вдигнаха "само" с 30%
MyTwoCents
Рейтинг: 207 ЛюбопитноИ защо трябва да се стимулира замърсяващия автомобилен транспорт? Защо не се на залага на железопътния? Друг е въпроса, че ЖП-транспорта не е готов да даде алтернатива, но това е малко като яйцето и кокошката.
@)----,--'--Според мен целият транзит на тировете трябва да се качва на вагони още от границата и да пътува така до излизане. Хем и шофьорите ще могат да ударят една бира на спокойствие, да дремнат, да се изкъпят и в същото време да минават стотици километри. И няма да се трошат магистралите, да се обръщат тирове с поспаланковци, да се замърсява въздуха и т.н. Косвените ползи ще са много повече от евентуалните трудности и преки разходи и то за всички.
ДTБ
Рейтинг: 938 НеутралноТези тол-таксите не са високи, 6-7ст на км е да речем София-Бургас общо 20лв, това е по-малко от един автобусен билет.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3647 Неутрално"Ако досега от 14 хил. автобуса получават 11 млн. от винетни стикери, при новото - с броя километри, които минават тези автобуси, ще трябва да се плащат между 56 и 67 млн. Това е около 7-8 пъти увеличение на транспортната услуга на километър", изчисли Васил Пиронков.
Еретик=============
Този бърка увеличаването на перо от разходите с цената на цялата услуга.
Едва ли е от неразбиране, ама ако мине.
wwwtoчkacom
Рейтинг: 206 Неутрално"планираните тол-такси, коЙто трябва да влязат"
някой не е бил в час, когато се е изучавало правилото на "Й"
Костадин Иванов
Рейтинг: 3647 ВеселоДо коментар [#64] от "TzZar":
ЕретикЗа единия шпек работи.
Yotce
Рейтинг: 1571 НеутралноБез да влизам в тона на колегата, действително пишеш глупости, и явно мисленето и смятането не са ти силна страна. Преди да се обидиш, погледни собствените си писания, че иначе сам се присмиваш на себе си.
Според приведения от теб пример, каминон евро 2 над 18 тона с 4 оси плаща в Германия по 48 стотинки на километър, а в България би платил между 84 и 94 стотинки, тоест, НАД ДВА ПЪТИ ПОВЕЧЕ.
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#73] от "Yotce":
Само дето в Германия тези такси вече се плащат, а тук са обект на обсъждане и със сигурност ще бъдат много по- ниски.
z_axis
Рейтинг: 891 НеутралноДо коментар [#34] от "mitko11":
"Най-справедливата система отдавна е въведена - акциз върху цената на горивото."
Не е точно най-справедливата. Турските тирове зареждат в Турция и минават транзит. Ще платят акциз точно 0,00лв.
pariah
Рейтинг: 729 ГневноКРАЙНО ВРЕМЕ Е да оправят железниците и да започнат хората да ги ползват.
- A witty saying proves nothing. VoltaireЛогиката на депутата "на шурея ми/олигарха ми автобусната фирма" трябва да се изкорени.
Не може да се закопават железниците целенасочено за сметка на много по-замърсяващите автобуси, само заради лична сметка на шепа хора.
Така че - ДА ПЛАЩАТ СКЪПА ВИНЕТКА.
Athanatos
Рейтинг: 1768 НеутралноДо коментар [#9] от "Николай Колев":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .В Белгия са осветени и безплатни, а във Франция са СКЪПО платени и тумни.
Акде стига сме се сравняваши с най-богатите в света, а?!?
dedo_goshko
Рейтинг: 233 ВеселоОбявяването на тол-таксите и воят на превозвачите прилича на упътването в книжката на National Geographic за Капълъ Чаршъ - отивате в Истанбул на пазара и питате дадена стока за цената й. Продавачът с усмивка ще Ви каже изключително/непосилно висока цена за този продукт. Вие се усмихнете и предложете ужасно ниска цена за него, иначе няма да си го купите. След пауза от няколко секунди и двете страни ще се усмихнете и ще започнете да говорите за нормални цени за продукта :):) Пробвал съм го, работи, подозирам и тук така ще стане - ще излезе баш Продавача и ще каже - да се намалят наполовина цените и хоп - магически изчисленията на министерството ще се нагодят към неговите слова ... :):):)
Athanatos
Рейтинг: 1768 НеутралноДо коментар [#41] от "vassilun":
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .Е тука си в голяма грешка.
Навсякъде в Европа се плащат само магистралите, като на всяка има алтернативен безплатен път.
Само в България и Румъния се плаща всичко.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
chichka
Рейтинг: 1615 НеутралноКаква прекрасна статия щеше да се получи..... ако журналистите бяха качили една таблица как е в другите европейски държави... в Турция.
Русия е проказата на планетата Земя.Ся робовладелците ще ревнат че 94 ст на км са много, но ако във Франция или Унгария е повече??? Тогава защо тук да не е така.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#77] от "Athanatos":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!А в Либия как са знаеш ли ? Тя поне не е богата.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#79] от "Athanatos":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Той е "специалист" гербераст от ЦАР.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#81] от "chichka":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Заедно с таблица на доходите по възрастови групи.
06210311
Рейтинг: 432 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "Yavor Raychev":
Във връзка с алтернативните "безплатни" пътища дето ги имало навсякъде из Европа...я пробвай да стигнеш от София до Катерини например без да стъпиш на магистрала и да платиш такса ;)...
zle_platen_trol
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#85] от "06210311":
Има вариант. По- дълъг и по- неудобен. Но все пак го има. Всеки си прави сметката. Между другото гърците масово избягват магистралите, които, както добре знаем не са особено евтини.
MrHide
Рейтинг: 472 ВеселоДо коментар [#9] от "Николай Колев":
Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering. I sense much fear in you.Да, така е! Първият път си помислих, че "тея балъци са забравили да изключат осветлението", но после разбрах, че са си го направили така за удобство и сигурност. Също така ограничението е 120км/ч, а за качеството на настилката няма смисъл да се говори...
encor3
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#81] от "chichka":
Еми проверете чичка. В днешно време има едно чудо на чудесата наречено гугъл, който помага ако не си супер мързелив.
И все пак за ЕВРО 5 към тази година:
България /предлагано/ - 63 ст.
Германия - 40 ст.
Франция /средно защото има различни оператори/ - 44 ст.
Испания /средно защото има различни оператори/ - 18 ст.
Белгия - 40 ст.
Хайде сравнявайте.
06210311
Рейтинг: 432 НеутралноДо коментар [#86] от "zle_platen_trol":
Хайде сега има...има но реално няма. Не е въпроса да издребняваме в един или друг пример а в това, да проумеен, че пътищата струват пари и най-справедливо е те да бъдат платени от тези които ги ползват. За къси тип "междуселски" разстояния хората ще бъдат облекчени не плащайки нищо пряко за ползването на пътя. От друга страна за няколко стотин км. разстояние да се търси "безплатна алтернатива" е меко казано нелепо.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3647 НеутралноДо коментар [#79] от "Athanatos":
Еретик"Само в България и Румъния се плаща всичко."
==============
Пътувай по-често или чети повечко!
Австрия, Словения и Унгария са с винетки.
Не са само те, но там поне често ходя.
Храбър
Рейтинг: 1416 НеутралноПри тези ремонти на ремонтите - толкова.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Ако искате по-добри и по-сигурни пътища -по-скъпо.
pesheff
Рейтинг: 919 НеутралноАко досега от 14 хил. автобуса получават 11 млн. от винетни стикери, при новото - с броя километри, които минават тези автобуси, ще трябва да се плащат между 56 и 67 млн. Това е около 7-8 пъти увеличение на транспортната услуга на километър", изчисли Васил Пиронков.
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.----
Ами досега ние задружно ви субсидирахме бизнесчетата с нашите данъци и ДДС! Сега искаш не искаш ще плащаш чич Васко, това е положението. Ползваш - плащаш. Няма вече 20 коли с една винетка. После защо имало неподържани пътища.
coffee.bean
Рейтинг: 177 НеутралноТол такси трябва да има само за чуждестранните тирове, без усложнения- просто едно плащане на границата. За Българските камиони не трябва да има - да остане винетната система..
Damian Damianov
Рейтинг: 233 НеутралноБе като се има впредвид че по-голямата часст от парите в бюджвета се окраждат, напълно прави са всички които не искат да плащат на крадците. Сега пълно безумие е да се трепеш и някакви апартаментни крадци да те щавят като гергьовденско яре всеки месец.
coffee.bean
Рейтинг: 177 Неутрално[quote#8:"Darulio"]В момента всички, без значение дали ползват транспортни услуги или не, плащат през данъците си поддръжката на пътищата; с тол-таксите се въвежда справедливост и се преминава към схема ползваш-плащаш.
Далульо, ами ако ползващия неможе да плати - ще си стои в къщи. Затова идеята трябва да е - всички да платят по малко, а не ползващия много. Та нима сега ние не плащаме за 1 милион инвалиди, 60% от които фалшиви. А сега да платим отделно и за пътя. Ама ние плащаме през акцизите на горивата. Сега да платиме и за пътя. Е къде ще му излезе края.
kilmer
Рейтинг: 120 НеутралноСтига са ревали да плащат както е по цял свят!!!
Average Person
Рейтинг: 2808 НеутралноАз не съм видял, някой да му искат такса и той да е доволен от това, хехе.
☠ This is worse than Mordor. ☠ Much worse in a way. It comes home to you... and because it is home, and you remember it before it was all ruined.rossen4i4o
Рейтинг: 233 Неутралнодобре де , видяхме предложените цени , но не видяхме предложението за разпределение на приходите от тея такси ? защото със сигурност ще стане като със винетките , парите изчезват ,пътищата разбити но пък безброй камери дебнат кой не си е платил ,или за това е дала пари световната банка ? или пък се отблагодарява с няколко служби за сочната далавера ?
encor3
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#96] от "kilmer":
То проблема е, че ще плащаш ти, но си прекалено кух за да го разбереш.
chichka
Рейтинг: 1615 НеутралноДо коментар [#87] от "MrHide":
Русия е проказата на планетата Земя.Има една нужда от балансиране на енергийната система!!! Ако не работи нощното осветление трябва да си спрат половината електропроизводство!!! Нали затова ние строихме Чаира. Помисли ако направим и Белене.... вечер трябва да спираме трите реактора и сутрин да ги пускаме!