За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
hhhuuunnnn
Рейтинг: 233 Неутралнобившите комунистически страни знаят отлично какво е комунизм т - той върви само в средите на тукашнити бивши партийни секретари и комсомолци от Демократична България
нищо не прилича повече на Работническо Дело от ДневникValeri Ivanov
Рейтинг: 740 Неутрално"...Някои от представените от Франция идеи са "протекционистки мерки, които са вредни за ЕС".
============================================================================
Ами,прави са хората...
"...конкурентоспособността и защитните мерки не са несъвместими."
=====================================================================
Да бе,...:))))))
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноДо коментар [#1] от "hhhuuunnnn":
Да, бе, да. Демократична България са комунисти, а гавазинът на Тато е десен? На Нинова "демокрацията и отне много", но е демократ, а? Къде ви намира Кутев такивя? Мисля си, че Кутев единствен разполага със списък на онези 80%!
Lou
Рейтинг: 1001 НеутралноВишеград? Защо чехите предадоха каузата на 10-те източноевропейски държави, които се опитваха да блокират разглеждането на Мобилния пакет "Макрон"? Защо Унгария също предаде каузата и не блокира пакета? Вишеград се държаха като типичен централноевропейски съюз - следваха си интересите на региона и зарязаха източните си съюзници. Днес Вишеград смятал, че Франция налага протекционистка политика. Ами, прави са. Така е. Къде спаха, когато трябваше да блокират разглеждането на пакета?
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноПакетът "Мобилност" на Макрон има само един недостатък. Прекалено бързо и рязко искат да го въведат. Това би могло да стане постепенно. Иначе е справедливо за един и същ труд французин и българин да получават еднакво заплащане. Нали под статията за немските инвеститори искате да плащат немски заплати!?
Черен хумор на кило
Рейтинг: 542 НеутралноХм, а защо тогава не гласуваха против? Или като нашите - едни приказки за пред материала, друго действие в Европа.
vassilun
Рейтинг: 4926 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Lou":
Колега, Вие искате ли български и френски работник да получават (почти) едно и също заплащане за една и съща работа? Искате ли немските (френските) фирми в България да плащат поне близки до немските (френските) заплати?
pet fire
Рейтинг: 3156 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
+++++++
Надежда
Рейтинг: 1625 НеутралноНе може ли да се присъединим към тази Четеорка?
Надежда
Рейтинг: 1625 НеутралноЧетворка.
Lou
Рейтинг: 1001 НеутралноНищо против заплатите. Всеки работник трябва да си избира сам къде да работи и за колко пари да работи, както и условията на работа. Затова сме граждани на ЕС, а не роби. Пакетът Макрон има огромни недостатъци. Неговата цел е да ограничи влиянието на източноевропейските компании в транспортния бранш. Защото тези компании оперират основно на териториите на големите икономики - на запад от Будапеща. Примери много - задължително прибиране на шофьора и камиона веднъж в месеца в държавата, където е регистрирана фирмата. Но България се намира на 2 000 км от Берлин и Париж - какви ще са разходите на един шофьор от Унгария и какви на един българин? Друг проблем - забранява се нощуването в камионите, а задължително в хотел. Още разходи за фирмите в бранша. Някои български транспортни компании вече обявиха, че ще напускат България и ще се местят на запад. Този бранш е много важен да данъчните постъпления. Всички източноевропейски държави ще пострадат от приемането на пакета.
Тук е мястото да отбележа, че и аз имам познати шофьори на камиони, които са ми разказвали за нелоялни работодатели. Чел съм и доста новини за изоставени шофьори, за неизплащани заплати и т.н. Във всеки бранш има по няколко такива "робовладелци". Но да се жертват всички български и компании - губи цялата държава и целият източен регион като цяло. Макрон е доволен, все пак. Скоро тълпа от българи и румънци ще заемат работните места във френските транспортни компании. Източният транспортен враг е сразен, да живее френският транспорт! СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!
uvtest
Рейтинг: 8 Неутрално-БВП Франция-40000 ,България 8000 долара.-Когато се изравнят тия двете числа,тогава ще взимаме еднакви заплати.Докато това стане ще четем глупави коментари от умнокрасавци.
Darulio
Рейтинг: 207 ВеселоДо коментар [#5] от "vassilun":
Да бе, понеже с декрети се повишават заплатите. Аз викам още утре ББ да направи заплатите по 1 млн. евро направо. Защо ще ги настигаме и изравняваме, нека малко те ни погонят. 😂
gembirdkz
Рейтинг: 233 НеутралноМного е забавна тезата в която Мкарон искал шофьорите да получавали по голвми заплати,при това българските шофьори,да да цялата работа е пунта мара,защото това което иска франция е да не се подбива нейния бизнес.Защо Германия не плаща през немските си фирми лидъл и кауфланд заплати от по 2 000евро на персонала си,отговора е защото заплатите били такива тук,не сме били достатъчно конкурентни,по продуктивна трябва да бъде продавачката в лидъл че да получи 4 000лв,продавачката във франция работи 4пъти повече,нищо че във франция в сбъбота половината магазин не работи,пък в нделя никой не работи.Едно голяма измама е всичко това,погледнете малкия шрифт и ще видите че повече от 4седмици,не може да се стояло извън страната ти,демек 2за отиване и две за връщане.Истината е че на никой французин не му пука за бълг.шофьор освен ако не работи за него разбира се,но когато подбива цената не се харесва.Та до там с великата конкуренция в ес.Германия си строи северен поток половин европа я плюе,тя вика ама то вали ли,амвриканците викат ша ми купуваш течния газ макар и по скъп,не ме интересува щото ще ядеш мита,пък путин си граби украйна и всички са много принципни в тоя свят,пък китай си прави дъмпинг на всичко и си краде ноу хау и вика ама що се сърдите уа.Лицемерие отвсякъде.
gembirdkz
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#11] от "Lou":
Няма кой да чете,едно време са излъскали мозъка на хората през соца,сега отново им е лъснат на някои хора мозъка.
historama
Рейтинг: 683 НеутралноДо 11:"Lou"..."Някои български транспортни компании вече обявиха, че ще напускат България и ще се местят на запад. Този бранш е много важен да данъчните постъпления. Всички източноевропейски държави ще пострадат от приемането на пакета...."
Въпросните фирми са конституирани с предмет на дейност "транспортни оператори" в Западна Европа. Логично е в един момент да се преместят там, да плащат данъци там, и тук единствено да трансферират печалбите си. Както правят Кауфланд ЕООД, Лидл ЕООД, Метро ЕООД.
Но има и друго. Нямаше ли да е по-логично и ние да се присъединим към тези разговори, вместо Джамбазки да вика и крещи като луд срещу западняците?
Lemmy
Рейтинг: 909 НеутралноНе го разбирате вие Наполеончо и туйто. Човекът иска шофьорите да получават по-големи заплати и всички да плащат френски данъци. Който оживее де.
historama
Рейтинг: 683 НеутралноДо 4:"Lou "....Вишеград? Така е. Къде спаха, когато трябваше да блокират разглеждането на пакета?..."
Да блокират разглеждането на пакета? И какво щяха да спечелят ТЕ (Чехия)? Както и нашите фирми? Още няколко месеца за да работят както досега? Само идиоти могат да си вярват, че Германия и Франция ще се съгласят хиляди чужди камиони да кръстосват целогодишно пътищата им, да отнемат от дейността на местните фирми и местни служители и шофьори, без да плащат и 1 евро данък там!
historama
Рейтинг: 683 НеутралноНай-вероятно Макрон иска работещите фирми във Франция да работят по френските правила, а не по тези от Източна Европа. Не е нелогично.
shumkar
Рейтинг: 354 НеутралноДо коментар [#16] от "historama":
Станишев нещо спомена, че в началото държавите засегнати от пакета "мобилност" са били 14, а вече са 4 или 5. Значи наистина някои са се споразумяли.
sxn49533317
Рейтинг: 233 НеутралноДва пъти бях във Франция, един път в Париж през февруари 2019, и втори път на 16.04.2019 в Страсбург. Немската полиция ми провери и взе немската идентична карта на граничният град Кел. След 15 минути ми я върна. Изнервен, мислех да ги питам, повтаря се за втори път след проверката в Австрия, като пътувах с Фликсбус към Виена.
Франзузите доста строят нови жилища за прииждащите нови бежанци. В Германия никакво ново строителство
sxn49533317
Рейтинг: 233 Неутрално[quote#21:"sxn49533317"][/quote]
Пред мен човека в автобуса на "Фликсбус", някакъв негър, беше с разрешение за бежанец отпреди 10 години, и международният му паспорт беше изтекъл 2007 г.
Немските контролиращи полицаи слезнаха, говориха с началството си, и го свалиха от автобуса. За първи път. В Австрия един без международен паспорт от извън ЕС го свалиха от автобуса.Разпитваха ме, но аз не бях го виждал, докато не се качих в Залцбург. Според други свидетели, се е качил в автобуса в Будапеща, Унгария
Изглежда смятат пътуващите с "Фликсбус" немски граждани за бедняци. Ако пътувам с влака, пътувам пак 4 часа към Мюнхен, понеже има някакъв строеж. При 4-те пътувания от Франкфурт Майн към Мюнхен с ICE, най-бързото е 4 часа.
sxn49533317
Рейтинг: 233 НеутралноПри дневният ми изглед в Страсбург, повечето там не работят. На ден дневната карта за зона Страсбург струва 4,20€, с немският град Кел 6,80€
Имаше доста негри, изглежда безцелно се разхождащи, и пушещи марихуана или друга дрога.
Досега съм преживял само едно единствено сваляне на негър от ползваното превозно средство. Към период от 20 години
sxn49533317
Рейтинг: 233 НеутралноПътувал съм и както някои испанци с лъжливата мисъл. че като имам виза за Германия(до 2007 г.), тя без да се доказва важи в околните държави.
А Анис Амри, атентатора от Берлин, не можеха да го изгонят от Германия, пропадане на правовата държава. Той си касирваше кинти от различните федерални републики
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#12] от "mvu02435512":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Много неумен коментр. Виж и сравни колко произвежда един френски шофьор и един български. Тогава прави изводи. Сега сравняваш тикви с чукундури.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#13] от "Darulio":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Би ли ни обяснил каква е идеята на написаното ? Кой канеше дълги години чужденците с мантрата елате при нас - ще ви работят БЕЗ пари !!!???
fjp58603113
Рейтинг: 8 НеутралноПакета Макрон трябва да бъде приет и БГ робовладелците да останат без работници . Защо Домусчиев не отиде да спи в камион нон стоп
Тюфлекчия
Рейтинг: 458 ВеселоМалко по малко ще се усетите в какво се е превърнал ЕС(СР). Ама ще е къснооо....
Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!fjp58603113
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#28] от "Тюфлекчия":
Бяхме 500 години под турско робство . 45 години под руско робство . Сега в ЕУ . С личната карта , отивам в Берлин на квартира и започвам.работа за 1600 Евро
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноИдеите ма Макрон са вредни, непропорционални на делларираните цели и асиметрични - защитават френския интерес. Срещу подобен подход насочен против френския бизнес ще скочи и Франция :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИван K
Рейтинг: 1866 Неутрално"конкурентоспособността и защитните мерки не са несъвместими"
подписТова е половината истина.
Когато ограничаваш вноса защитните мерки наистина пречат на конкуренцията.
Но когато ограничаваш износа с единствена цел да опазиш своите технологии да не попаднат в ръцете на конкурентите пзапазваш конкурентните предомства на своята индустрия.
fjp58603113
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#30] от "penetrating":
Макрон им тазказа играта на нашите соц олигарси и робовладелци и сега реват на умряло
fjp58603113
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#31] от "Иван К":
Колкото и долните русофили комуняги да искат разпада на ЕУ . Тази мечта няма да стане
pag
Рейтинг: 289 ЛюбопитноА вие искате ли централноафриканския/нигерийския и френския работник да получават (почти) едно и също заплащане за една и съща работа? Искате ли немските (френските) фирми в ЦАР/Нигерия да плащат поне близки до немските (френските) заплати?
А защо не всички работници по всички земни кълбета да получават (почти) едно и също заплащане за една и съща работа?
Нали всички сме работници (почти) като французите/германците, а?
А да сте се позамисляли дали това е възможно, а? Маркс, Ленин и Троцки смятаха, че е възможно, ама нещо не им се получи, чудя се защо ли........ Culus capitem delit
pag
Рейтинг: 289 ВеселоКато платиш 1200 за наем и транспорт ще си ядеш личната карта за закуска, обяд и вечеря...... Culus capitem delit
pamela
Рейтинг: 1609 Неутрално"Не съм съгласен с колегата си по отношение на конкурентоспособността, защото от своя страна смятам, че конкурентоспособността и защитните мерки не са несъвместими. Но понеже не съм дошъл да водя предизборна кампания, ще спра дотук"
*
Хайде де! В мерките, предложени от Макрон има и разумни като например графиците на командированите шофьори и настаняването им в хотели, а не да спят в тировете. Трябва да се изтъкне, че има и евтини хотели така, че разходите не се непосилни. Обаче изискването да се връщат тировете периодично там, където е регистирана фирмата е откровено протекционистична мярка. Да не говорим, че разкарването на тежки камиони из пътищата на Европа генерира и замърсяване на околната среда, което въвеждащият еколкогични данъци Макрон неволно или по-скоро нарочно е пропуснал.
Освен това заплатите са предмет на договореност според местното законодателство и не виждам защо само заплатите на шофьорите трябва да подлежат на "европеизация".
Накратко ако българските превозвачески фирми фалират това ще остави шофьорите безработни, което е добре дошло за френските фирми.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2889 НеутралноДо коментар [#35] от "pag":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Гледам всички , които заминаха са умрели ! Смешен плач герберасте.
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноДо коментар [#32] от "fjp58603113":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСтрана е позицията Ви :)
Едно към едно: "я не сакам на мен да е добре, сакам на Вуте да е зле" :)
pamela
Рейтинг: 1609 ВеселоА защо Макрон не предложи директива за едни и същи субсидии за фермерите в целия ЕС? Колкото получава френският фермер, толкова да получава и българският при едни и същи условия.
Е, на френския фермер ще му се намалят субсидиите, а на българския ще му се увеличат, обаче това било справедливо, нали?
pag
Рейтинг: 289 ВеселоМа напротив, всички, които заминаха, с 1600 евро на месец си имат шофьори да ги возят с личното S-klasse до строежите, на които бачкат, а после обратно в пентхаузите в Mitte.
Чудя се само защо ти, дето от всичко разбираш и всичко можеш, още не си заминал за Рая, където те чакат с отворени обятия, червено килимче и цели 1600 евро месечна заплата, ами пъшкаш и се гърчиш под тежкото герберастко робство, ярмо и подтисничество......... Culus capitem delit
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноАбсолютно точно. В4 днес е по-голям защитник на ЕС като такъв, отколкото охранените котки Франция и Германия - говорим за мобилността на европейците, която се ограничава, и миграцията отвън, която се насърчава.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUfjp58603113
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#35] от "pag":
Сина ми е в Берлин . Взима 1400 Е чисто и приятелката му 1400 Е чисто след данъци . Едностаен за 780 Е . Карта за метро 81 Е
fjp58603113
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#40] от "pag":
България е най скапаната страна . Мафията и мутрите които са 5 % разказват играта на народа . Мутренска страна
shumkar
Рейтинг: 354 НеутралноАми я виж къде отиват субсидиите за България? Все при житарите (собственици на ролсове и бентлита).
shumkar
Рейтинг: 354 НеутралноТака е, СЕЩ все още го няма.