За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
primerno
Рейтинг: 503 НеутралноДвете най-силни оферти с общ финансов ефект около 2 милиарда евро са на Манчестър и на Париж. Другите 3 оферти са с около 500млн. по-ниски.
хм
Рейтинг: 1416 Веселодаже не покриват кражбата "Белене"
дълбоко убеден съм, че страната се управлява от подкупни, финансово неграмотни безполезници.
rwn
Рейтинг: 536 НеутралноДнес е денят на Европа, но днес е денят и на България.
Днес е добър ден за българската демокрация.
Можело значи да се правят процедури в България по световен стандарт.
Отлагаше се няколко пъти процедурата за концесията на летище София, но това беше защото потенциалните инвеститори искаха законови промени, за да бъдат спокойни и да участват в процедурата.
Екипът на министерството на транспорта ги инициара и промените минаха експресно през народното събрание. Инвеститорите получиха зелена светлина. И ето ти резултататът.
Предполагам, че консултантите по процедурата от Световната банка и Европейската банка за възстановяване и развитие също спомогнаха доста за добрите оферти.
Това е новина, която чакам сигурно от 15 години.
Предполагам, че главните редактори на Дневник и Капитал отчаяно сега търсят как негативно да представят тази новина, все пак, съвсем в разгара на предизборната кампания сме, но за мен, това е много, много положителна новина за България.
Поне засега добре забавяте новината. Почти всички медии в България, и големи и малки, досега вече имат по няколко новини от днес публикувани по темата. Но не и тук!
Предполагам, че очакваната скоро новина за завода на Фолксваген, нея въобще даже няма да я отразите...
Но да се върнем на темата.
Нов терминал,изриване на стария със земята, по-добра инфраструктура, добре управлявано дружество, което ще има всички стимули, да развива добре летището.
Плюс, надявам се, много скоро освен много по-добрите финансови резултати, летището да започне да изглежда така, както изглеждат модерните летища по света. И не говорим само за удобства и нормалност. Говорим и за това, как изглежда и страната в очите на туристи и бизнесмени, които са решили да посетят България. Нека първият им и последният им досег със страната също да е положителен като емоция.
А и много, много добър знак за всички потенциални инвеститори от целия свят е това.
В сайта на Инвестор от преди часове, сигурно, има сравнително подробно инфо за офертите на консорциумите.
Изненедващо за мен, Фрапорт са доста надолу като оферта, възнажграждения, инвестиции и очакван пътникопоток.
Също има изненада за мен и за това, че Манчестър Еърпорт Груп дават най-ниска оферта за концесионно заплащане. А те имаха, мисля, най- сериозен ПР в България...
Французите дават най-високата оферта. А оценката ще бъда 55% тежест на финансовата част, 45 на техническата.
И тъй като не са много близки една до друга финансовте предложения на кандидатите, предполагам, че французите са фаворити.
Но който и да спечели от кандидатите, софийското летище само след няколко години ще изглежда много, много по-добре.
Ето съкратен линк към статията в Инвестор.
https://bit.ly/2VbgBBI
А ето и линк към стрийминга от мин. на транспорта. Мога да кажа, че идеята е много добра, но ...ужасен звук има видеото. Но става за гледане. Близо 4 часа е.
https://www.youtube.com/watch?v=nCC45GofS2I
hamiltonf
Рейтинг: 3985 ЛюбопитноКакво става с дълга от 60 млн. на "България Ер" към Летище София?!
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБrwn
Рейтинг: 536 НеутралноНо сигурно трябва да се погледне и общо инвестициите, които предлагат
Aéroports de Paris Group – общо инвестиции 903 млн евро
Københavns Lufthavn – общо инвестиции - 500 млн евро
Летище Мюнхен с фонда Meridiam-общо инвест 608 млн евро
Франкфурт Fraport – общо инвестиции 616 млн евро
Манчестър Еърпорт Груп – общо инвестиции 1.290 млрд евро
Тоест, в този случаи, имаме ситуация в която французите, в консорциум с турци, предлагат годишно концесионно възнаграждение от 32,8 млн. Евро ( и общо инвестиции за 903 млн евро )
А англичаните,в консорциум с китайци, одишно концесионно възнаграждение от 19,948 млн. Евро (и общо инвестиции за 1,29 млд евро)
Тоест, борбата ми се струва е между тези два кандидата.
blondofil
Рейтинг: 1432 НеутралноЗалагам на концесионерите на плажове на Слънчака. Те знаят как.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноДано този път да е както трябва.
Tru Soulja
Рейтинг: 177 НеутралноKajete kolko e pechAlbata v momenta!
Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го взематPanda
Рейтинг: 8 РазстроеноАми май наистина турците ще получат летището.
keipax
Рейтинг: 789 ЛюбопитноДневник, моля дайте информация за концесията на летището в Белград. Навремето отразявахте паралелно процесите.
есе
Рейтинг: 791 НеутралноДобри са офертите. Много по-добри, отколкото сега България получава от летището. Пък и като се сложат всички допълнителни инвестиции към договора, които са длъжни да изпълнят концесионерите, да се чудим защо толкова време се бави концесията. Но не винаги най-скъпата оферта е най-добра, трябва да се гледа от кандидатите доказано най-добре се справя с управлението на летища.
Tru Soulja
Рейтинг: 177 НеутралноДо коментар [#11] от "есе":
Най-добрият съвет, който съм получавал, е да избягвам банките. Те ти дават чадър, но, когато завали, ти го взематI kolko e pechalbata v momenta?
Panda
Рейтинг: 8 Разстроено"Белградското летище "Никола Тесла" бе дадено за 25 години под концесия на френската компания "Венси еърпортс" (Vinci Airports)....
"Венси еърпортс" плати 501 млн. евро и обеща да инвестира 730 млн. евро в нова инфраструктура..."
https://www.dnevnik.bg/sviat/2019/02/14/3390234_frenski_gigant_poe_upravlenieto_na_letishteto_v_belgrad/
Димитрова
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#4] от "hamiltonf":
Ами продължават да си го плащат както са се договорили с летището. Не знам какво очакваш да става??? Не търси под вола теле...
есе
Рейтинг: 791 НеутралноДо коментар [#12] от "Tru Soulja":
"Летище София" отчете 12.6 млн. ева. печалба за изминалата година
А сега всеки от кандидатите предлага по над 20 млн. евро на година
hamiltonf
Рейтинг: 3985 ВеселоДо коментар [#14] от "Димитрова":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ"Под вола теле", "теле" на стойност 8 цифри?! Колко години не плащаха, това държавна помощ ли е?! Чакам да отговориш, Тимаджиева...
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноПишете на български, моля!
есе
Рейтинг: 791 НеутралноДо коментар [#12] от "Tru Soulja":
и по точно: "Печалба 12.6 млн. лв. отчита "Летище София" за изминалата 2018 г., което е с 10.8% повече спрямо година по-рано. Това става ясно от публикувания отчет на аерогарата малко преди отварянето на офертите на кандидат-концесионерите. За предходната година приходите на дружеството са общо 168 млн. лв., което е с 20.9 млн. лв., или с 14.2%, повече от тези за 2017 г.
Основният ръст на приходите на летището идва от т.нар. приходи от продажби – 109.4 млн. лв., които се увеличават с 15.6%. Останалите 58.8 млн. лв. се водят приходи от финансирания. Това на практика са разходите на летищния оператор, които следва да бъдат покрити от летищните такси на аерогарата, като таксите се водят разходоориентирани, т.е. летището може само да покрива нуждите за своята дейност, но не и да трупа печалба по това направление."
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноМоят фаворит е Airport de Рaris! Може да пуснат и автономни влакчета от единиа до другия телминал както на CDG 2Е!
есе
Рейтинг: 791 НеутралноДо коментар [#21] от "vassilun":
обаче са заявили, че ще разчитат само на кредит, никакво лично участие нямат
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.
boras
Рейтинг: 233 НеутралноОфертата на французите наистина е впечатляваща на фона последната отчетена печалба на летище София. Притеснява ме единствено турското участие но да видим!
kalata
Рейтинг: 8 НеутралноАз съм доволен, че най- накрая има движение по концесията на летището. Вероятно най- лошият вариант ще е да го вземат турците, като се има предвид с кого са в комбина. Всички останали са се доказали като добри стопани.
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноНе виждам проблем в това! Кредитът ще бъде даден вероятно от голяма банка на Airport de Рaris и ще бъде обслужван от тях!
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#13] от "Panda":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.освен това Vinci ще плаща м/у €4,3 и €16млн. годишна концесионна такса за белградското л-ще, обслужващо в момента 5,3 млн. пасажери.
есе
Рейтинг: 791 НеутралноДо коментар [#24] от "boras":
френско-турското партньорското всъщност е турско-френски-руско, ако не ме лъже паметта от една статия тук, в която бяха разчоплили по-сериозно. дано бъркам.
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноДо коментар [#15] от "есе":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБИ от печалбата Държавата получава само процент?! Смятай за какво крадене е ставало дума? А сега, без да си мърда пръста ще взима 10 пъти повече.
tacheaux
Рейтинг: 2564 НеутралноНякой знае ли какви са приходите на летището от летищни такси и други постъпления, за да си направим сметката концесионерите какви печалби ще реализират и доколко размерът на предлаганите концесионни възнаграждения към държавата е приемлив.
Капабланка
Рейтинг: 590 НеутралноИ нали не сте забравили, че идеята им на гербавите комунисти, да изсипят тези пари в пробитата каца БДЖ?!!!
Капабланка
Рейтинг: 590 Неутрално[quote#23:"Reporter US"][/quote]
Ти си от онези идиоти, на които Костов все им е виновен и заради него не можете да живеете царски и богаташки, нали?!!!
А, бе - миндил - ако не беше Костов, още щеше да се редиш по опашки за олио и хляб, да вземаш по 3 долара пенсия и да не можеш да мръднеш извън страната, дори за ден!!!
Докато те обират и лъжат ежедневно комунистите от ГЕРБ и БСП, с прякото участие на ДПС и разните му там патриоти и волести, ти и на сън виждаш Костов, който те оножда постоянно, а?!!!
Ами наслаждавай се!!!
Николов
Рейтинг: 1034 НеутралноНе трябва да се вторачваме в приходите от концесията. Щото те се получават от летищните такси. Които ги плащат пасажерите - т.е. ние и вие.
Аз смятам, че концесията трябва да има тавам върху размера на летищните такси, а да се концентрира върху броя пътници. Ние имаме интерес пътнико-потокът да расте. Това е меродавното в случая. А не дали ще вземем 5 милиона годишно повече. Щото тези 5 милиона, нямат кой знае какво съществено значение (държавата всяка година харчи милиарди).
Другото е, че предишните концесии (на летищата във Варна и Бургас) имаха клауза забраняваща развитието на летища в радиус от 150км. Ако се допусне такава клауза и сега това би било ужасна грешка. Щото в радиус от 150км е не само Пловдив, но и няколко други потенциални летища (бивши военни летища, които могат да бъдат развити).
Нинов
Рейтинг: 1665 НеутралноДо коментар [#30] от "tacheaux":
Животът е кратък! Затова се стремете да прекрарате колкото се може повече време в интернет-форуми в спорове с непознати.Печалба 12.6 млн. лв. отчита "Летище София" за изминалата 2018 г., което е с 10.8% повече спрямо година по-рано. Това става ясно от публикувания отчет на аерогарата малко преди отварянето на офертите на кандидат-концесионерите. За предходната година приходите на дружеството са общо 168 млн. лв., което е с 20.9 млн. лв., или с 14.2%, повече от тези за 2017 г.
Основният ръст на приходите на летището идва от т.нар. приходи от продажби – 109.4 млн. лв., които се увеличават с 15.6%. Останалите 58.8 млн. лв. се водят приходи от финансирания. Това на практика са разходите на летищния оператор, които следва да бъдат покрити от летищните такси на аерогарата, като таксите се водят разходоориентирани, т.е. летището може само да покрива нуждите за своята дейност, но не и да трупа печалба по това направление.
Реално отчетените такси за изминалата година са в размер на 106 млн. лв. От тях най-сериозната част (37.9 млн. лв.) са за такса сигурност, от такса кацане са 33.4 млн. лв., а от такса пътник – 30 млн. лв.
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноТова е сериозния проблем! Дано поне преструктурират БДЖ преди да налеят парите!
Panda
Рейтинг: 8 ЛюбопитноRyanair и Wizz Аir допуснати ли са на Airport de Рaris?
vassilun
Рейтинг: 4926 НеутралноДо коментар [#36] от "Panda":
"Ryanair и Wizz Аir допуснати ли са на Airport de Рaris?"
Не зная. Може да летят от Т1.
Виждам само EasyJet на Т2. При това имат много полети.
Emil Dimov
Рейтинг: 507 ЛюбопитноКандидатите за летище "София" са готови да плащат между 20 и 32.8 млн. евро годишно?!
- ако концесионните такси са сравними или надвишават годишните печалбите, които има летището към момента и тенденциата е растяща?!
До коментар [#20] от "есе":
"Печалба 12.6 млн. лв. отчита "Летище София" за изминалата 2018 г., което е с 10.8% повече спрямо година по-рано. Това става ясно от публикувания отчет на аерогарата малко преди отварянето на офертите на кандидат-концесионерите. За предходната година приходите на дружеството са общо 168 млн. лв., което е с 20.9 млн. лв., или с 14.2%, повече от тези за 2017 г. Основният ръст на приходите на летището идва от т.нар. приходи от продажби – 109.4 млн. лв., които се увеличават с 15.6%. Останалите 58.8 млн. лв. се водят приходи от финансирания. Това на практика са разходите на летищния оператор, които следва да бъдат покрити от летищните такси на аерогарата, като таксите се водят разходоориентирани, т.е. летището може само да покрива нуждите за своята дейност, но не и да трупа печалба по това направление."
Panda
Рейтинг: 8 НеутралноRyanair и Wizz Air не са допуснати до Париж.
Пратени са на Буве.
Няма значение, те играят само с името си.
Реално ще оперира TAV.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tribiri
Рейтинг: 627 НеутралноАз да попитам "експертите", как разбраха цената дали е висока или ниска?
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ще им дам и жокерче! Поровете се в майските и априлските отчети преди 2009 та година и вижте колко дивидент вкярваше летището в хазната преди да дойдат гербавите крадци на власт.
boevbisser
Рейтинг: 2389 ЛюбопитноКойто и да е дойде, ще е по-добре от това държавата да управлява летището.
Мен повече ме безпокои какво ще правят с парите от концесията - ако ги дадат на БДЖ, ще е танто за кукуригу, както се казва.
Да видим.
tribiri
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#38] от "Emil Dimov":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Откакто гербавите калинки поеха властта, летището пепели по толкова 12-14 милиона на година, въпреки че трафикът непрекъснато се увеличава и се инвестира в нов терминал. При крадливата тройна печелеше по 30-40 милиона на година.
dorn
Рейтинг: 1041 НеутралноДо коментар [#5] от "rwn":
"А англичаните,в консорциум с китайци, одишно концесионно възнаграждение от 19,948 млн. Евро (и общо инвестиции за 1,29 млд евро)"
Дай линк къде ги видя тия на числа на общите инвестиции !
tribiri
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#42] от "boevbisser":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ма разбира се бе! То при крадливата тройна БНБ вкарваше в хазната по 40-50 милиона дивидент годишно, а сега вкарва по един геврек щото непрекъснато е на загуба.
БТ вкарваше по 200 милиона, ама шишковците и ушковците си го поделиха и сега го осребряват.
При РВД е ачик ачик. При крадливата тройна и лошия Орешарски по 25-40 милиона. При стабилните шишковци двойно по-малко въпреки огромния трафик. Ама нали плащат заплата на озеленителя на гробищни паркове. Тива е по важно.
tribiri
Рейтинг: 627 НеутралноА да! Пропуснах последната златна рибка - Кинтекс. И те кихаха здраво, ама сега контрабандата с оръжието за умерените главорези става с пряко договаряне с партнерите и държавния търговец съвсем издъхна.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Reporter US
Рейтинг: 8 НеутралноПри "гербавите крадци" България се превърна и все още върви уверено към облика, инфраструктурата и организацията на съвременна европейска страна, другарю лъжец и крадец! А аз още чакам някоя драгалевска или позитанска мурзилка да ми покаже КАКВО Е ПОСТРОЕНО ЗА ГРАЖДАНИТЕ от тия, дето според форумните тролове УЖ не били крадци? Споделете, другарю, за какво бяха похарчени огромните приходи от летището, за които дрънкате по-горе? Псочете ми ЕДНО НЕЩО, което е останало от крадеца Костов, крадеца Кобургготски и крадеца Станишев? Чекам!
rwn
Рейтинг: 536 НеутралноДо коментар [#44] от "dorn":
От Инвестор съм ги взел данните. Статията там е от 12:54 часа.
Ето линка отново, в мнение номр 3 също го има.
https://bit.ly/2VbgBBI
Ето какво има написано там:
Най-ниската оферта за концесионно възнаграждение е на консорциума „Витоша“, в който влизат „Манчестър Еърпорт Груп Оувърсийз Инвестмънтс Лимитид“ и BCEGI Кънстракшън (Великобритания) Лтд. Офертата на консорциума включва общо инвестиции в размер на 1,29 млрд. евро и годишно концесионно възнаграждение от 19,948 млн. евро. Прогнозираните годишно авиационни приходи се изчисляват на 308,9 млн. евро. Очаква се мрежата от международни дестинации да се разшири до 150 дестинации. Концесията ще генерира 1,7 млрд. евро печалба за България за целия период.
Прогнозираният общ размер на капиталовите разходи на консорциума за периода възлизат на около 1 млрд. евро., като за първите 10 години се очаква размерът им да достигне 460 млн. евро.
Предвижда се и изграждане на Терминал 3, който да замени все още действащия Терминал 1. "
Тук новината излезе точно 2 часа по-късно, като преди малко я ъпдейтнаха, че беше досега писание на шестокласник....
Предполагам, че след няколко дни ще има по детайлно инфо в други медии. Добре ще да се види в табличен вид всичко.
Консултантите по сделката са сериозни и вярвам, че ще се избере най-доброто в дългосрочен план.
Дундурук
Рейтинг: 120 НеутралноДо коментар [#14] от "Димитрова":
Трибуквено тролче, може би си служител в Трибуквието, та дай ни по-конкретна информация за изплащането на дълга, защото последните достъпни в Интернет данни от 2017-2018 показват, че се увеличава и водят дела, за да протакат! Западен концесионер няма да им пусне подобен гювеч.
pesheff
Рейтинг: 919 НеутралноМанчестър или Де Пари. Фрапорт са добри, но ще се получи монопол със Варна и Бургас ако сега вземат и Враждебна.
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.pesheff
Рейтинг: 919 НеутралноДо коментар [#3] от "rwn":
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.благодаря за статията, добра информация. Силно се надявам само, да няма някакви скрити каузи срещу разработването на летище Пловдив...
tribiri
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#47] от "Reporter US":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Какъв си ти бе цървул, че да ме наричаш крадец и лъжец! Прочети ми подписа и бегай у лево!
Peter_Griffin
Рейтинг: 1408 НеутралноСкапаното БДЖ, отдавна трябваше да го закрият и да дадат линиите на концесии с търгове. НКЖИ си остава държавна, получава си наем от частните транспортни компании, а социалнослаби, пенсионери, инвалиди, ученици и студенти получават ваучери за по-евтино пътуване, като държавата ги плаща, и пак ще ѝ излиза по-евтино, отколкото всяка година да налива в тая черна дупка по 200милиона лева, които се крадат, услугата е с трагично качество, 40 годишни миризливи влакове, които често се палят, страхотни закъснения, блъсканица по празници и почивни дни.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2044 НеутралноУжас! Герберите съвсем са свалили гащи към чужди инвеститори!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleПо-добре да си привикат някой шеф на летище да ми дадат двой заплата и готово!
Николов
Рейтинг: 1034 НеутралноВ 10-ката!
По-добре да дават ваучери за безплатни билети за автобус на пенсионери и студенти. Пък те да ги харчат за който превозвач искат. Автобусите с всичките си кусури са по-надежни от БДЖ-то.
samoedin
Рейтинг: 3079 Неутрално" Най-голяма е сумата на годишното концесионно възнаграждение, предложена от групата Airport de Рaris - 32.824 млн. евро. Заложените инвестиции са за 903 млн. евро"
Мисля, че според двата основни критерия - годишно концесионно възнаграждение и инвестиции, победителят се явяват французите. Офертата им може да превърне летището ни в едно много по - модерно летище, с по - голяма посещаемост, сигурност и удобство на полетите !
riazor_bg
Рейтинг: 233 ГневноДано НЕ са французи+турци.
Едно приче ми каза, че турците са спечелили в Македония заради обещанието да направят карго летище. Такова няма. А държавата (не концесионерът) събсидира с милиони УИЗер, за да отваря нови линии.
В Загреб, където пък франсетата главни, няма ни Раянер, ни Уизер
Моля се за Манчестър или който и да е от другите!
Peter_Griffin
Рейтинг: 1408 НеутралноДо коментар [#56] от "Николай Николов":
Аз искам частни влакове, нови, удобни и бързи - от София до Бургас например да стига за 3 часа, колкото е и с кола, а не да се пътува 6-7 часа и то в най-добрия случай. Искам във ваковете да има бизнес вагон с ел. контакти, масичка/подложка за лаптоп и т.н., вагон ресторант за дългите линии и наистина експресни влакове, които да спират само на Пловдив от София до Бургас, а не както сега бързи влакове, ама спират на всяка спирка и село. Искам да има конкуренция между частни компании и качествена услуга, а не една държавна фирма застинала в 1975г с огромен персонал, неоптимизирана работа, кражби, некадърност и в резултат услуга със супер трагично качество, за която плащаме всички ние данъкоплтаците!
tribiri
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#54] от "Reporter US":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Избърши си монитора и се напъни да съставиш смислено изречение! Това че 3-4 от подчинените ти тролчета ти слагат плюсове не значи, че си казал нещо. Правят го защото им плащаш заплати.
dosetliv
Рейтинг: 1328 НеутралноТо кат са направи хесап, излиза че и добрия стопанин прави толкоз.
Revenue
Aviation 1,890 +4.3%
Retail and services 1,000
2,9 милярда / 281 млн калпака * 7 млн калпака = 72 млн еврп
https://bit.ly/2PXNC3d
джендър NATO generals
Рейтинг: 640 ВеселоТия дето поставят пейки за 10 000 лева, сега ще концесионират летището! Всеки народ заслужава управниците си! Но демокрацията гарантирано дава по-лоши дори от колкото заслужаваме! Пътували сте с евтини билети? Е, до тук. ; ) Сега летищните такси ще станат повече от евтиникте ви билети бе! Нищо. Избирали сме ги! Не са ни ги избирали нито американците, нито турците, нито руснаците.
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токджендър NATO generals
Рейтинг: 640 ВеселоТия дето поставят пейки за 10 000 лева, сега ще концесионират летището! Всеки народ заслужава управниците си! Но демокрацията гарантирано дава по-лоши дори от колкото заслужаваме! Пътували сте с евтини билети? Е, до тук. ; ) Сега летищните такси ще станат повече от евтиникте ви билети бе! Нищо. Избирали сме ги! Не са ни ги избирали нито американците, нито турците, нито руснаците
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токджендър NATO generals
Рейтинг: 640 Любопитнософийска вода отиде ли в по-добри ръце!? ЕРП-тата отидоха ли в по-добри ръце?! Нефтохим отиде ли в по-добри ръце?! Преди да напуснеш демократичния рай-България-и да отидеш в по-добри ръце-плащаш или на Пеевски-за крематориума,или на ****** концесионер, за да напуснеш- територията на демокрация и просперитет- жив! Демокрацията стартира, когато НА ВХОДА и на ИЗХОДА застанаха правилните! Демокрацията НИКОГА няма да свърши. 35 години на входа и на изхода на България ще седят концесионери! А над 50% от работещите българи работят ИЗВЪН демократичния рай-България.
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токtucker case
Рейтинг: 684 Веселомюнхен требе да изберат, че е у средата и нема напъни я към годишен наем, я към цялостни инвестици, ми разумна германска прагматичност, трети тереминал и отсъствие на турко-рушняко-читайско-тимажийски подопечни...
Now what's a few miles between the beauty and the beast...Virgin
Рейтинг: 958 НеутралноТова добре.
Но ще платиш ли 120 лв. за един билет от София до Бургас в такъв влак?
bgkurshum
Рейтинг: 789 НеутралноКонцесионните такси, предлагани за следващите 35 г. са съизмерими с печалбата на летище София от преди 10 г. при наполовина по-малък трафик, отколкото е сега.
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!Peter_Griffin
Рейтинг: 1408 Неутрално[quote#66:"Virgin"][/quote]
И кой ти каза, че билета ще струва 120лв? Само да се премахне по-голямата част от огромния ненужен персонал на бдж и може да бъде на печалба със сегашните цени. Да не говорим за кражби от поръчки, билети по левче от кондуктура, ремонтите по старите влакове и т.н. Иначе за такъв влак, който описах по-горе е ясно, че ще е малко по-скъпо и съм готов да дам даже повече отколкото цената на автобус. Не мисля че би струвало повече от 40лв в посока. Ще видим 2024г когато ще се либерализира пазара за жп транспортните услуги, дали държавата ще направи достатъчно да се появи конкуренция в жп транспорта или ще наливаме още милиарди в бездънната каца бдж.
Emil Dimov
Рейтинг: 507 РазстроеноКандидатите за летище "София" предлагат на държавата ........?!!!!!!
До коментар [#42] от "boevbisser":
Който и да е дойде, ще е по-добре от това държавата да управлява летището?
Мен повече ме безпокои какво ще правят с парите от концесията - ако ги дадат на БДЖ, "ще е танто за кукуригу", както се казва. Да видим!
Нещата са ясни освен КОЙ трябва да си много "малоумен", за да замениш "златна кокошка" за "драглив кон" па бил и той "частен", а не държавен!!!!
А относно БДЖ, там нещата са ясни - повече от 10 години управление на "баце" с малки прекъсвания от "страшнишки" + "диган" + "дедо" компанията умишлено се води към фалит и то умишлено въпреки обществения интерес, но "частният" е много по важен, щото "материала" кучета го яли и освен да го държат на вержка да гласува за мъчителите си (Хелзински синдром!) за нищо друго не става - "на умрело куче нож не се вади"?!!!!
Marinov
Рейтинг: 8 НеутралноКолко време още ще избират кандидат за тая концесия...
Marinov