За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
One Hour
Рейтинг: 279 ВеселоПоследното изречение е някакъв Гугъл превод от етруски.
nema_labavo
Рейтинг: 62 НеутралноЩеше да е изненада да няма обжалване.
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноАми, правилно! Нека оценяващите обяснят как и защо са избрали Мюнхен (с по-слаба финансово оферта) пред Aeroports de Paris! Charkes de Gaule е доста по-голямо и не по-лошо управлявано летище от MUC!
Virgin
Рейтинг: 924 ЛюбопитноТези не знаят ли, че "това е една концесия, която е дадена за пример за прозрачност и спазване на европейските правила“???
Според Борисов де.
olga_kokoshkina
Рейтинг: 225 НеутралноНай-големият акционер в Strabag е кремълския олигарх Олег Дерипаска.
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 ВеселоЗнаех си, че турците ще обжалват.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUVirgin
Рейтинг: 924 ЛюбопитноТо не е и Мюнхен, а някакъв инвестиционен фонд.
За конкурса е трябвало да има летищен оператор и за да се изпълнят формално изискванията е включен Flughafen München.
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноДо коментар [#6] от "Пипера е много лют":
Aeroports de Paris са турци?! Идете на лекар! Може и да има надежда за Вас всеоще!
svoboden
Рейтинг: 1162 НеутралноКато няма нещо негативно да се каже поне напишете, че има вероятност да се случи!
plamen_b
Рейтинг: 588 НеутралноЩе си позволя да не се съглася. Определено CDG e по-неудобно за пътниците от MUC (особенно от 2-ри терминал там, който е използван от Луфтханза). Прекачванията за транзитни пътници в Париж винаги изискват още едно преминаване през проверка за сигурност. Проверките за сигурност пък са поверени на външна фирма (от Индия).
Подтерминалите на терминал 2 (например, 2E, 2F) в най-добрия случай са свъзани с автобуси, а в най-лошия - изискват да се излезе на улицата (или почти на улицата) и след това да се влезе наново. Някои от подтерминалите изискват и кратко пътуване с влак до съответните групи изходи за извеждане (гейтове). Бизнес салоните на Ер Франс имат по-беден избор от мезета в сравнение с бизнес салоните на Луфтханза в Мюнхен (е, може би това зависи от самата авиокомпания). Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
legaltk
Рейтинг: 357 НеутралноНяма никакъв смисъл да обжалват. Резултат няма да има. Класирането ще се запази в този вид.
hipokrat
Рейтинг: 225 НеутралноДо коментар [#5] от "olga_kokoshkina":
Е, и?
Marinov
Рейтинг: 8 НеутралноХайде стига вече с тази сага, няма смисъл от обжалване, нищо няма да се случи.
Marinov