Един от кандидатите за концесията на летище "София" вероятно ще обжалва класирането

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (13)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на One Hour
    One Hour
    Рейтинг: 279 Весело

    Последното изречение е някакъв Гугъл превод от етруски.

  2. 2 Профил на nema_labavo
    nema_labavo
    Рейтинг: 62 Неутрално

    Щеше да е изненада да няма обжалване.

  3. 3 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    Ами, правилно! Нека оценяващите обяснят как и защо са избрали Мюнхен (с по-слаба финансово оферта) пред Aeroports de Paris! Charkes de Gaule е доста по-голямо и не по-лошо управлявано летище от MUC!

  4. 4 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 924 Любопитно

    Тези не знаят ли, че "това е една концесия, която е дадена за пример за прозрачност и спазване на европейските правила“???
    Според Борисов де.

  5. 5 Профил на olga_kokoshkina
    olga_kokoshkina
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Най-големият акционер в Strabag е кремълския олигарх Олег Дерипаска.

  6. 6 Профил на Пипера е много лют
    Пипера е много лют
    Рейтинг: 19 Весело

    Знаех си, че турците ще обжалват.

    https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zU
  7. 7 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 924 Любопитно

    Ами, правилно! Нека оценяващите обяснят как и защо са избрали Мюнхен (с по-слаба финансово оферта) пред Aeroports de Paris! Charkes de Gaule е доста по-голямо и не по-лошо управлявано летище от MUC!
    —цитат от коментар 3 на vassilun


    То не е и Мюнхен, а някакъв инвестиционен фонд.
    За конкурса е трябвало да има летищен оператор и за да се изпълнят формално изискванията е включен Flughafen München.

  8. 8 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4765 Неутрално

    До коментар [#6] от "Пипера е много лют":

    Aeroports de Paris са турци?! Идете на лекар! Може и да има надежда за Вас всеоще!

  9. 9 Профил на svoboden
    svoboden
    Рейтинг: 1162 Неутрално

    Като няма нещо негативно да се каже поне напишете, че има вероятност да се случи!

  10. 10 Профил на plamen_b
    plamen_b
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Charkes de Gaule е доста по-голямо и не по-лошо управлявано летище от MUC!
    —цитат от коментар 3 на vassilun


    Ще си позволя да не се съглася. Определено CDG e по-неудобно за пътниците от MUC (особенно от 2-ри терминал там, който е използван от Луфтханза). Прекачванията за транзитни пътници в Париж винаги изискват още едно преминаване през проверка за сигурност. Проверките за сигурност пък са поверени на външна фирма (от Индия).
    Подтерминалите на терминал 2 (например, 2E, 2F) в най-добрия случай са свъзани с автобуси, а в най-лошия - изискват да се излезе на улицата (или почти на улицата) и след това да се влезе наново. Някои от подтерминалите изискват и кратко пътуване с влак до съответните групи изходи за извеждане (гейтове). Бизнес салоните на Ер Франс имат по-беден избор от мезета в сравнение с бизнес салоните на Луфтханза в Мюнхен (е, може би това зависи от самата авиокомпания).

    Пътят за разрешаване на конфликта е Русия да напусне Украйна! Това е пътя за разрешаване на конфликта! (Сана Марин, финландска премиер-министърка)
  11. 11 Профил на legaltk
    legaltk
    Рейтинг: 357 Неутрално

    Няма никакъв смисъл да обжалват. Резултат няма да има. Класирането ще се запази в този вид.

  12. 12 Профил на hipokrat
    hipokrat
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#5] от "olga_kokoshkina":

    Е, и?

  13. 13 Профил на Marinov
    Marinov
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Хайде стига вече с тази сага, няма смисъл от обжалване, нищо няма да се случи.

    Marinov




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #