За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
grajdanin1
Рейтинг: 1080 НеутралноКакво смята Караниколов няма никакво значение.
Тиква загубена
Рейтинг: 0 НеутралноНай-веè по евтина работна ръка нали!
Приживе на всички в устата ви срах, серете и вие на гроба ми без страх, че мъртвец от гроба не може да се вдигне, серящия гъз с хуй да достигне!АзКлавдия
Рейтинг: 624 НеутралноКараниколов, псст, бе!
Доброто е заразноЕй като ги отворите тия усти, па като не знаете кога да млъкнете!
nessarox
Рейтинг: 1662 НеутралноМоже и да превъзхождаме Турция по доста показатели,
„Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.Но по корупция сме преди нея , по предлагани инвестиции след нея
Приличаме си само , че турци управляват и двете "демократични" държави
С Стоянов
Рейтинг: 1365 НеутралноАми депутатите искат да си возят г@зовете на премиум возила. Това едва ли е останало незабелязано! Така че за едно от конкурентните предимства на Турция са виновни прищевките на родните политици.
ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВОfreedom for ua
Рейтинг: 1003 НеутралноГермания не ме обича, а аз съм егати пича...
Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.Незнайко
Рейтинг: 3041 НеутралноПлощадката на "Кремиковци" става само за снимане на филми за Втората световна война.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевKamenarski
Рейтинг: 233 НеутралноПревъзхождаме Турция единствено с членството ни в ЕС.
НЕ ЦЪКАЙТЕ МИНУСИ НА ТРОЛА! ТЕ ПЕЧЕЛЯТ ДЕНЬГИ И ОТ ТОВА!Другото са празни приказки.
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 Неутрално"Превъзхождаме Турция по доста показатели за завода на "Фолксваген", смята Караниколов"
Миний аав адуучин хүнГлупости! На търкалета!
Един автобус инженери не можете събра!
Само около Истамбул колко автомобилни заводи има! И готова работна ръка!
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 515 Веселоха, ха, България е в "състезанието" само за да подбива цената на турската оферта !
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert EinsteinСериозни инвестиционни намерения в Тиквостан нема !
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноАйде изброй ги, да те видим !
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 НеутралноТова се оказа, че не е предимство.
ЕС е пълен с регулации и тормози бизнеса.
Миний аав адуучин хүн
Viva la Evolution
Рейтинг: 740 НеутралноА дали в Турция, министъра на икономиката е съучастник в рейдърски схеми?
Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "selqnin
Рейтинг: 937 НеутралноДано наистина все още сме в играта !!!
Иначе цитирания,заедно с Нено и правосъдният мишок са сред "блестящите" политически и управленски недоразумения през последните 30 години!!!
putinxujlo
Рейтинг: 2132 Неутралновисококвалифицираната работна ръка ....
"Чуждестранен агент"================
Стига бе! Няма в България, нито квалифицирани чиновници, вече няма и квалифицирана работа ръка
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 Неутрално[quote#11:"zxp53317185"][/quote]
Миний аав адуучин хүнАми хвърли поглед край Йеникйой примерно ;)
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноНе съм либертарианец, а и мисля че такъв завод е жизнено важен за нашата икономика. Тоест министъра вместо да се плюнчи, да използва ситуацията и да предложат европейско изключение и съответно по - голяма държавна помощ. Докато още имат време.
freedom for ua
Рейтинг: 1003 НеутралноИнтересно откъде ще ги вземат тези 5000 работника в България?
Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.Само питам. Да влезе, който се интересува в сайтовете за оценка на работодатели в България и да види в големите фирми какво мислят работещите за фирмите... Все едно са се наговорили пишат се едни и същи неща - не се заплаща извънредният труд, навсякъде шефовете са връзкари, лошо отношение към работника, лоша работна среда, ниско заплащане, липса на възложност за реализация... Като дойде VW в България и какво? България ще цъфне и върже ли? Нали българи ще управляват в този завод? А това значи хаос, кражби, крещене, лоша работна среда, ниско възнаграждение и т. н.
Навремето една чужда фирма иска да стъпи в България и чужденците искат дават нормални заплати, но българските мениджъри им казали, че българите са бедни и за стотинки ще работят, и така заплатите стават български...
putinxujlo
Рейтинг: 2132 НеутралноДо коментар [#12] от "Веселин Дечев":
"Чуждестранен агент"Това се оказа, че не е предимство.
ЕС е пълен с регулации и тормози бизнеса.
=====================
Пак ти, със своите приказки?
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 ЛюбопитноНикакви изключения!
Нали затова избягахме от социализЪма?? Миний аав адуучин хүн
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноДо коментар [#16] от "Веселин Дечев":
Това не е отоговор! Кажете ми колко завода има около Истанбул, на кои марки и на каква отдалеченост. В противен случай е празнословене.
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноДо коментар [#16] от "Веселин Дечев":
Това не е отоговор! Кажете ми колко завода има около Истанбул, на кои марки и на каква отдалеченост. В противен случай е празнословене.
NIKE
Рейтинг: 458 РазстроеноТоя нещастен министър така и трябва да говори..............
Номерът е следния къде предвиждат да се продават Шкодите !?!?
Ако ще са за Источна Европа завода ще е в България ..........
Ако ще са за Азиятския пазар - ще е в Турция.........
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноТе тия от Фолксваген, не разбират. Добре, че е Караниколов, та да им отвори очите...! :)))
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноТакива като вас, не са и никога няма да избягат от него ;)
Отец Сисой
Рейтинг: 120 НеутралноТова, честно казано, не е кой знае какво предимство. Турция има споразумение за свободна търговия с ЕС, така че на практика е интегрирана в европейската икономиката. Лично аз не виждам и едно предисмтво да имаме пред Турция - нито достатъчно квалифицирана работна ръка, нито опит в автомобилостроенето, нито инфрастрктура и изградена верига на доставките. Постоянно поевтиняващата лира допълнително улеснява решението. over the under
hamiltonf
Рейтинг: 3985 НеутралноДесетки българи в чужбина, най-вече инженери, следят новините около завода, готови да се завърнат, отделно кадри в България има предостатъчно. Немците са разколебани най-вече от нестабилната турска валута, валута, която няма дори база за сравнение с евро обвързания български лев, което ще води до значителни финансови разходи, отделно качеството на българската работна ръка, каква е инфлацията в двете държави, политическата обстановка, покупателната способност, а и някои тикви в концерна може и да са разбрали, колко е дала България за Германия в последните 100 години, и колко е загубила от това...
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ*****
НеутралноЩо не се погледне в Уикипедия?
putinxujlo
Рейтинг: 2132 НеутралноДо коментар [#9] от "Веселин Дечев":
"Чуждестранен агент"Глупости! На търкалета!
Един автобус инженери не можете събра!
Само около Истамбул колко автомобилни заводи има! И готова работна ръка
================
тук съм съгласен с теб, но все пак ти поставя минус) Защото си патологичния лъжец в други случаи ➖
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 ВеселоToyota Motor Manufacturing Turkey
https://goo.gl/maps/oFutCv9QB8GcFy5w9
Ford Otosan Yeniköy Fabrikası
https://goo.gl/maps/k62a9BvFYayUAjWdA
5 лева за консултацията. Миний аав адуучин хүн
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 ВеселоИиии иху!
Аз плюсове и минуси не колекционирам. :)
Миний аав адуучин хүн
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноДо коментар [#30] от "Веселин Дечев":
Ама първо се консултирай ти по география, това са ти 100 километра от Истанбул.
EU Fighter
Рейтинг: 101 НеутралноКъде се навита третият свят между големите?
United in diversityivan_v
Рейтинг: 233 Веселоако се съди по този дебат имаме доста умници ... бачкери и инженери по-скоро не...
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 515 ВеселоДо коментар [#27] от "hamiltonf":
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einsteinи да не забравяме кадрите на Гриша КанЧеФ от Баховица, те напрайха супер много аутомобили и имат големо ноу-Хоу , йесссссссссс !
freedom for ua
Рейтинг: 1003 НеутралноСамо някои от фабриките за производство на автомобили в Турция
Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.ANADOLU ISUZU OTOMOTİV SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Fabrika/Factory: Yedipõnarlar Mevkii Şekerpınar Köyü 41480 GEBZE/KOCAELİ
Telefon/Telephone : 0 262 658 84 33
Telefax : 0 262 658 88 21
UZEL MAKİNA SANAYİ A.Ş.
Fabrika/Factory: Topçular Kõşla Cad. 5 34140 RAMİ/İSTANBUL
Telefon/Telephone : 0 212 567 08 41
Telefax : 0 212 576 45 95
ASKAM KAMYON İMALAT VE TİCARET A.Ş.
Fabrika/Factory: Ankara Asfaltı 42 km. 41420 ÇAYIROVA/GEBZE
Telefon/Telephone : 0 262 653 40 80
Telefax : 0 262 653 61 88
TÜRK TRAKTÖR VE ZİRAAT MAKİNALARI A.Ş.
Fabrika/Factory: Güvercin Yolu 108-109 06563 GAZİ/ANKARA
Telefon/Telephone : 0 312 211 01 90 – 0 312 211 02 00
Telefax : 0 312 211 00 31 – 0 312 211 03 73
BMC SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Fabrika/Factory: Kemalpaşa Cad. Põnarbaşõ Kavşağı 35060 PINARBAŞI/İZMİR
Telefon/Telephone : 0 232 479 20 00
Telefax : 0 232 479 13 64 – 0 232 479 12 88
OTOYOL SANAYİ A.Ş.
Merkez/Center: Ankara Asfaltõ Yanõ Gençosman Cad. 57 34700 KARTAL/İSTANBUL
Telefon/Telephone : 0 216 451 64 58 – 0 216 451 69 59
Telefax : 0 216 451 64 57
Fabrika/Factory: Atatürk Cad. 22-24 54580 ARİFİYE/SAKARYA
Telefon/Telephone : 0 264 229 22 00
Telefax : 0 264 229 22 20
FORD OTOMOTİV SANAYİ A.Ş.
Fabrika/Factory: Kocaeli Gölcük Yolu 14. Km. 41470 İHSANİYE-GÖLCÜK/KOCAELİ
Telefon/Telephone : 0 262 315 50 00
Telefax : 0 262 315 50 02
İNÖNÜ/ESKİŞEHİR
Telefon/Telephone : 0 222 591 24 40 – 0 222 591 30 03
Telefax : 0 222 591 30 05
HONDA TÜRKİYE A.Ş.
Fabrika/Factory: Yedipõnarlar Mevkii Şekerpõnar Köyü 41480 GEBZE/KOCAELİ
Telefon/Telephone : 0 262 658 83 83
Telefax : 0 262 658 84 17
TOYOTA OTOMOTİV SANAYİİ TÜRKİYE A.Ş.
Fabrika/Factory: Karaaptiler Köyü Asartarla Mevkii 54064 SAKARYA
Telefon/Telephone : 0 264 295 02 95
Telefax : 0 264 295 12 95
HYUNDAI ASSAN OTOMOTİV SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Merkez/Center: Şehit Mehmet Fatih Öngül sok. No. 2 34742 KOZYATAĞI/İSTANBUL
Telefon/Telephone : 0 216 571 63 63
Telefax : 0 216 571 64 64
Fabrika/Factory: Ali Kahya Beldesi 41000 KOCAELİ
Telefon/Telephone : 0 262 365 19 00
Telefax : 0 262 365 10 67
OTOKAR OTOBÜS KAROSERİ SANAYİ A.Ş.
Merkez/Center : Dumlupõnar cad. 24 A Blok 34855 KÜÇÜKYALI/İSTANBUL
Telefon/Telephone : 0 216 489 29 50
Telefax : 0 216 489 29 67
Fabrika/Factory : Atatürk Cad. 9 54580 ARİFİYE SAKARYA
Telefon/Telephone : 0 264 229 22 44
Telefax: : 0 264 229 22 42KARSAN OTOMOTİV SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Fabrika/Factory: Akçalar Sanayi Bölgesi 16225 NİLÜFER/BURSA
Telefon/Telephone : 0 224 484 21 70
Telefax : 0 224 484 21 69
TOFAŞ TÜRK OTOMOBİL FABRİKASI A.Ş.
Merkez/Center: Büyükdere Cad. 145 Tofaş Han Kat 4-5 34394 ZİNCİRLİKUYU/İSTANBUL
Telefon/Telephone : 0 212 275 33 90
Telefax : 0 212 275 39 88
Fabrika/Factory: Bursa Yalova Yolu 10 km 16001 BURSA
Telefon/Telephone : 0 224 261 03 50
Telefax : 0 224 255 09 47
MAN TÜRKİYE A.Ş.
Fabrika/Factory: Esenboğa Havalimanõ Yolu 20. Km. 06105 AKYURT/ANKARA
Telefon/Telephone : 0 312 398 02 20
Telefax : 0 312 398 10 18
TEMSA SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Merkez/Center: Kõsõklõ cad. Şehit Teğmen İsmail Moray sok. 2/1 34662 ALTUNİZADE/İSTANBUL
Telefon/Telephone : 0 216 326 31 10
Telefax : 0 216 325 60 40
Fabrika/Factory: Mersin Yolu Sasa Fabrikasõ Yanõ 01323 ADANA
Telefon/Telephone : 0 322 428 21 70
Telefax : 0 322 428 10 24
MERCEDES BENZ TÜRK A.Ş.
Fabrika/Factory: Burmalõçeşme Sok. Askeri Fõrõn Yolu 2 34271 TOPKAPI/İSTANBUL
Telefon/Telephone : 0 212 482 35 00
Telefax : 0 212 482 35 25
Fabrika/Factory: Konya Adana Yol Kavşağõ 51400 AKSARAY
Telefon/Telephone : 0 382 215 16 39
Telefax : 0 382 215 13 55
OYAK RENAULT OTOMOBİL FABRİKALARI A.Ş.
Merkez/Center: Emirhan Cad. Barbaros Plaza C Blok 145/6 80700 BEŞİKTAŞ/İSTANBUL
Telefon/Telephone : 0 212 326 44 44
Telefax : 0 212 326 44 66
Web Adresi/Web Adress : Linkleri görmek için lütfen Giriş Yapın veya Kayıt Olun …
Fabrika/Factory: Organize Sanayi Bölgesi 16159 BURSA
Telefon/Telephone : 0 224 219 45 00
Telefax : 0 224 219 46 41
ERKUNT TARIM MAKİNALARI SANAYİİ A.Ş.
Fabrika/Factory:Organize Sanayi Bölgesi Batı Hun Cad. No:2 Sincan 06935 Ankara, TÜRKİYE
Telefon: 0312 267 44 88 (pbx)
Telefaks: 0312 267 44 91
ceci_
Рейтинг: 845 НеутралноВисоко квалифицирана работна ръка? И с какво се занимават тези хора сега, защото в турция работят в разни автозаводи)))
Суджук Герберите
Рейтинг: 676 НеутралноТо бива бива да говорят лъжи, ама и на малките деца е ясно, че България няма как да е по-конкурентна от Турция за този завод. По всички показатели турците ни водят в този случай.
Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!ceci_
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#35] от "Dark Avenger: който не ме харесва, не е БЪЛГАРИН !":
Другите не направиха и толкова включително и титани-легенди от тъмно-синия сектор
man_un
Рейтинг: 733 НеутралноОще в началото на проекта германците са били наясно с предимства и недостатъци на двете страни, няма какво да мерим пишки в случая. Турция може да има предимство, но ние пък имаме нужда от такива инвестиции за да се развиваме. Иначе по тая логика, че сме по-назад от тоя и оня, никой няма нищо ново да внесе тук. И ще четем злостни коментари.
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 ВеселоТой Итсамбул е огромна агломерация бе, чичо!
Той се простира по целия Измитски залив. Ти да не искаш да сложат завода в центъра на града?! :D Миний аав адуучин хүн
zxp53317185
Рейтинг: 1653 ВеселоТакива хвалби към Турция не знам дали и по турските форуми може да прочете човек ?!? То ясно че ние сме зле, ама да ми се хвали Турция ... бич плийс ?!!
xefgo
Рейтинг: 233 НеутралноДо септемри ще изтече много вода. Тръмп още не е решил за Турция.... и може да се окаже, че германците са играли на руска рулетка. С други думи нищо не е приключило.
АзКлавдия
Рейтинг: 624 ВеселоДо коментар [#33] от "LiberalToTheBones":
Кои големи, бе? Чистокръвните либерали в Турция ли?
Ей, да ви се не види. Доброто е заразно
foxa5
Рейтинг: 233 НеутралноТоя що не млъкне малко, големите пари обичат тишината.
hamiltonf
Рейтинг: 3985 ВеселоДо коментар [#35] от "Dark Avenger: който не ме харесва, не е БЪЛГАРИН !":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБГришата кога е бил автопроизводител?! Двата случая нямат нищо общо, да не тролим...
Веселин Дечев
Рейтинг: 235 ВеселоДо коментар [#36] от "anonim440":
Миний аав адуучин хүнСписъкът е ...впечатляващ!
И там са хиляди работници,готови обучени!
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноДо коментар [#41] от "Веселин Дечев":
Сам ставаш смешен, щото от "многото заводи около Истанбул" се оказаха 2 и то не точно около Истанбул... и това за 16 милиона град. Сорка, не ме впечатляваш ;)
Judjuk
Рейтинг: 2449 НеутралноПревъзхождаме, вятър! Реално съществува само разрухата на Кремиковци.
Judjuksamoedin
Рейтинг: 3079 ЛюбопитноЩе се радват от управителният съвет на Фолксваген да споделят също тази оптимистична констатация на министъра, иначе нищо против нямам това да е така и от германския концерн да предпочетат България ! Засега , уви, предпочетената е Турция !
Славейко
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#27] от "hamiltonf":
Ами в България предстои нова революция наесен, ако не забелязваш. Тя вече започна. То не е само Гешев, то е общо - Прасето е изкупило цяла България...
Булаир
Рейтинг: 304 НеутралноАко Фау Ве избере България, това ще ПОЛИТИЧЕСКО решение (нищо, че твърдят обратното). Единственото неизвестно в уравнението са ЕС санкциите за сондажите край Кипър. По всички други показатели - инфраструктура, демография, пазар, работна сила ... даже няма база за сравнение.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#21] от "zxp53317185":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Турция има сериозна автомобилна промишленост. Доста сериозна.
Край Истанбул е завода на Форд. Също Тойота, Хонда и Хюндай. В Бурса са Рено и Фиат. Заводи за двигатели и всякакви части има в Измир и Ескишехир. В Турция се произвеждат и някои модели на автобуси и камиони на Мерцедес и МАН. Не им знам фабриките къде са. Отделно бусове и всякакви още разновидности, които правят по различни лицензи на Пежо и Фиат.
Най-общо казано, Турция произвежда автомобили от 60-те години на миналия век. Ние сега, сме на ниво общи приказки и разчитаме на харизмата на Бойко... ;)
Свинчуга
Рейтинг: 1163 НеутралноГербавите са майстори на наглото празнословие комбинирано с неприятния аромат на насраните им гащи.
Обичам да грухтя и плюскам.dark'star
Рейтинг: 1329 РазстроеноЦИТАТ : "Превъзхождаме Турция по доста показатели за завода на "Фолксваген", смята Караниколов"
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО:-) превъзхождаХМЕ Турция при по-съвършен обществен строй от сегашния примитивен капитализъм и ТОГАВА заводите бяха в България
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#27] от "hamiltonf":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ..."... Десетки българи в чужбина, най-вече инженери, следят новините около завода, готови да се завърнат, отделно кадри в България има предостатъчно..."!
Да-а-а-а...! Може да си сигурен в тая работа. Даже са стегнали куфарите и са купили билети. Само чакат.
Пък къде са тия предостатъчно кадри в България? Само ти знаеш, вероятно... :)))
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 515 ВеселоБеше той, беше, тоя тЪпан !
https://www.mediapool.bg/zavodat-na-grisha-ganchev-v-bahovitsa-stava-industrialen-park-news282280.html
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Petleshev
Рейтинг: 3119 НеутралноДо коментар [#51] от "Славейко":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...В България? Нова революция? Нищо такова няма да има... Кой ще я прави тази революция? 80-то процента от мат`ряла? Забрави...!
dark'star
Рейтинг: 1329 НеутралноКадри в България има колкото искаш и то хора с опит в машиностроене на световно ниво = може да са пред пенсия ,но като за начало докато се обучи новия кадър стигат и артисват.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОТези които са в чужбина са готови да се върнат, ако това което там им дават в евро или долари тук им го дават поне в левове.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Dark Avenger alias Дечо Пора
Рейтинг: 515 ВеселоХапЧето, ХапЧето не забравяй милиЧък ! Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher. Albert Einstein
zxp53317185
Рейтинг: 1653 НеутралноАко това е истина, определено е добър сигнал, че не всичко е решено. Трябва да предложим по - добра оферта!
https://offnews.bg/ikonomika/katarskite-shejhove-porachaha-vtori-analiz-zashto-zavodat-na-vw-triab-708319.html
tacheaux
Рейтинг: 2564 НеутралноТози министър е от квотата на патрЕотите , които , както знаем, са руски патриоти. С тези изявления Караниколов иска да се прави на български патриот , но съвсем наскоро беше , а българите бързо забравят , той като български министър действаше в полза на руските интереси в оръжейната търговия. Отне лиценза на наш оръжеен завод , за да отвори пазар на търговията с руско оръжие. Не бива да си правим илюзии. Част от министрите на Бойковото правителство , ако не цялото , действа в полза на руските интереси. В момента е задействана връзката Ердоган-Путин-Шрьодер- Фолксваген. Ердоган иска лобистка помощ от приятелчето си Путин , който чрез своя служител, бившия канцлер на Германия , сега на руска служба Шрьодер, въздейства на Фолксваген да строи завода в Турция. Руснаците отново действат срещу България в полза на Турция.
Destino
Рейтинг: 57 ВеселоАй стига смешки. България може само да произвежда седалки за фолксваген, и то в най-добрият случай.
Много възможности са безвъзвратно пропуснати, благодарение на СТАБИЛНОСТТА става още по-лошо.
Фолксваген, може да са всякакви, но е едно е сигурно, не са глупаци.
ivanpopov
Рейтинг: 896 НеутралноНас к'во ни топли това? Все едно пазарът ни търси 7-10г VW, втора ръка, с пробег 80-120 хил.км.
Не се споменава и още едно безспорно предимство на Турция - развитата сервизна мрежа. Не знам как стоят нещата с немските коли, но в сервиза на рено ми скриха шапката комшиите. Няма "не се допускат външни хора в сервиза", няма "вече направихме ремонта"... Обясняват каква е повредата, какво трябва да се направи и дават проформа кое колко ще струва. Т.е. ти правят безплатна диагностика. Цените бяха такива, че в София не бих могъл дори с части от моргите да ремонтирам така. Като разбраха, че искам да гледам, ми донесоха столче, маса и чадър. Почерпиха с кафе. Майстора домъкна шкаф на колелца с инструменти и пред мен смени повредената част. Направи ми впечатление лаптопа, с който свери необходимите усилия за болтовете и зави всичко с динамометричен ключ. Изрично ме питаха дали да ми опаковат старата част или да я изпратят за рециклиране (да се чете вторични суровини). При това, всичко стана на момента, без дивотии с предварително записване, оставяне на колата за няколко дни, измишльотини за липсваща част, дето трябвало да се поръчва месец и калкулиране на "всеки започнат час по ценоразпис". Бих искал да имаме подобен завод в България, но трудно ще ги стигнем турците...
Destino
Рейтинг: 57 ВеселоИкономиката ти е явно слабата част, пък и мисленето като цяло.
Колкото по-слаба е лирата, толкова по-изгодно е за фолксваген.
Левът е преоценен, и това не е преимущество.
А за готовите да се върнат в България инжинери, няма какво да добавя, освен, че или ти си изкуфял, или тези които се готвят да се върнат в кочината при стабилността.
Destino
Рейтинг: 57 ВеселоИкономиката ти е явно слабата част, пък и мисленето като цяло.
Колкото по-слаба е лирата, толкова по-изгодно е за фолксваген.
Левът е преоценен, и това не е преимущество.
А за готовите да се върнат в България инжинери, няма какво да добавя, освен, че или ти си изкуфял, или тези които се готвят да се върнат в кочината при стабилността.
eti mehter
Рейтинг: 2881 НеутралноДо коментар [#40] от "man_un":
BukalemunТурция може да има предимство, но ние пък имаме нужда от такива инвестиции за да се развиваме.
========
Това е интересна начална точка......
И дано ги навиете германците ....в това отношение. ...
asya29
Рейтинг: 117 НеутралноКакъв завод бе! Наистина ли другарите управляващи си вярват ?!
София без паметници на поробители!Нали утре цената на ел. енергията за промишлени нужди ще я спретнете на 500 лв., а после ще долети тов.Чайка на гости на тов.Гушев да ни съобщи, че това е завод на Москвич и германците да си ходят.
*****
ВеселоДо коментар [#24] от "Petleshev":
И аз им казвам-ето го многониковия трол от Добрич-той ще ви каже!
*****
ВеселоДо коментар [#33] от "LiberalToTheBones":
Е,вие от Третия Пол ги знаете третите неща..
Vlado Nikolov
Рейтинг: 8 НеутралноВярно е! Превъзхождаме ги в корупцията, в далаверите, в промяна условията в движение, най-вече в услуга на определени фирми и хора, в некадърност и тромавост на администрацията, в многобройните разрешителн(много подкупи) и много други "положителни" черти.
*****
ВеселоДо коментар [#51] от "Славейко":
Ооо,на есен ли ще сваляте Бокаса?!Пушки внесохте ли от Русия??
Свинчуга
Рейтинг: 1163 НеутралноГерболяка, абе защо не хванете некой национално-отговорен гербав бизнесмен да вдигне завод за фолксвагени втора ръка на 150 хиляди километра?
Обичам да грухтя и плюскам.eti mehter
Рейтинг: 2881 ЛюбопитноДо коментар [#66] от "ivanpopov":
BukalemunМного точен и професионален коментар. ....
Тъкмо се чудих как да го обесня на тукашните доаени по темата. ....и вие се го обяснили достатъчно .....
Като допълнение към коминтара ви ....мога да допълня ....че освен описаните от вас ''заводи за услуга ''.....във всеки град има и район от по скромни дюкянчета ....които също не са за подценяване.....
В тях работят деца на възраст между 8......16 години ....като стажери. ....
Това са млади чираци и калфи .....които в много отношения могат да ''скрият топката '' на всеки дипломиран авто инженер. ....и разбират перфектно как да боравят при ремонт и профилактиката на колата която им е донесъл клиента.
Ако клиента желае ....тия млади хора могат да му разглобят автомобила 'парче по парче'.....и после отново да го сглобят ....със съответната гаранция. ....
Турция е много напреднала в тая сфера ....и ако (лично впечатление)....на нейна територия продължават да се отварят фабрики от персонален тип .....тая междинна сфера на авто услуги може и да изчезне. ....
eti mehter
Рейтинг: 2881 ВеселоДо коментар [#66] от "ivanpopov":
BukalemunНяма "не се допускат външни хора в сервиза", няма "вече направихме ремонта"... Обясняват каква е повредата, какво трябва да се направи и дават проформа кое колко ще струва
=======
Ха ха ....верно е ....:)
А автосервиза който посещавам ....има и специални кресла /масажисти ....
И докато седя на тях ....си пия кайвето и се пазаря с малчуганите ....докато ми правят външно прочистване на мотора .....
От 10 гонини не сменям сервиза си .....щото хората са достатъчни професионалисти и ги познавам от малки.....
Emil Dimov
Рейтинг: 507 РазстроеноПревъзхождаме Турция по доста показатели за завода на "Фолксваген", смята Караниколов?!
Смешник - когато няКОЙ "калинкаджия" се изказва трябва да се смееш, но нещата са по-скоро трагични?!
И когато от "Фолксваген" почнат да се интересуват от мнението на тоз' "министър" може и завод у нас да построят, ама на куково лято?!!!!
Judjuk
Рейтинг: 2449 Неутрално"Кадри в България има колкото искаш и то хора с опит в машиностроене на световно ниво = може да са пред пенсия ,но като за начало докато се обучи новия кадър стигат и артисват."
JudjukДо коментар [#60] от "dark'star":
Имаше преди 30 години. Сега има само мутри и фантоми.
gruz_200
Рейтинг: 233 НеутралноВисококвалифицираната работна ръка...кой бе, полуграмотните бакалаври по публична администрация или социални дейности? Умрях от смях.
gruz_200
Рейтинг: 233 НеутралноДо коментар [#27] от "hamiltonf":
Да, бързат да се върнат за 1000 лева заплата. Ти тъп ли си?
hamiltonf
Рейтинг: 3985 ВеселоДо коментар [#81] от "gmranger":
"Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБЗа 5 000 лв. "умния", за 5 000!
Свинчуга
Рейтинг: 1163 НеутралноИ какво, накрая ще се окаже че само на шепа мицифайки и мутри плюс естествено изтривалки-герб им допада стабилността бокова....тцтцтц.
Обичам да грухтя и плюскам.****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Роси
Рейтинг: 5842 НеутралноОще едно депесарско недоразумение.
petar__
Рейтинг: 233 НеутралноВъобще не ме интересува какво разсъждава тази карикатура на Пеевски
.
Рейтинг: 1203 Неутрално5000 работници са нищо, преди имахме в София сума ти заводи с по 2000-3000 души че и повече персонал.
Квалификацията нужна за такъв завод като за тоя на Фолксваген не е нещо много голяма, средна е. Освен това те и си обучават задължително и не разчитат на готово.
Разбира се че имаме шанс, не е ясно какви са плановете на Фолксваген, но имат конфликт в Чехия с профсъюзите и тоя завод е по скоро опит за бягство от Чехия, та в такъв случай пазара е ЕС и ние сме напред.
velvoofell
Рейтинг: 566 НеутралноДървени философи - пчелари, говорещи руски.
В чужбина има и много турци, които вероятно са готови да се върнат. В момента един "германец" ни инсталира робот, на път за родния Кушадасъ.
Borislav Jordanov
Рейтинг: 233 НеутралноЛицето може би визира същата висококвалифицирана работна ръка, която е избягала да работи в чужбина? Щото в БеГе друго освен висококвалифицирани меринджеи, офис сътрудници, партийни тролове и журналясти не се произвежда.
.
Рейтинг: 1203 НеутралноДо коментар [#88] от "velvoofell":
Ето един германец - Щефан Дюрр, собственик и президент на Еконива какво прави в Русия, руските олигарси крадат и влачат в Лондон, а Щефан Дюрр прави огромен бизнес и работи за хората там. Това е само една много малка част от дейността му, той от нула създаде империя.
https://www.youtube.com/watch?v=X2YmNN5fp2E
prx15601314
Рейтинг: 233 НеутралноПревъзхождаме Турция само по ниски заплати и това че сме в ЕС. По всичко друго сме гола вода.
Славейко
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#74] от "yanne":
Тихо Янке, не издавай заверата !!!
Славейко
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#59] от "Petleshev":
Сега като скочи свинското и туй-онуй... Като нямат прасета за Коледа. Ще му се иска на Бобонко да беше купил свинско за 2 милиарда, а не самолети, щото американците само могат да го изнудват, а тука точно материало е опасен...
Славейко
Рейтинг: 8 НеутралноТи щото си представяш умнокрасива революция. Те освен че са малко (аз вече не се съотъждествявам с тях), са и тъпи (точно затова се отделих от тях) и карат по стари учебници по болшевишка революция...
Представи си тъпогрозна революция, където народът слуша за стабилност и американски самолети и изпуска устопсувни сквернословия, а при петото посещение на супермаркетите и ако някой монополист (когото Кукурбита максима е могла да реформира, ма се е разбрала с него и не го е закачала) се сети да вдигне и цената на нещо, ела да видиш.
penetrating
Рейтинг: 5853 ЛюбопитноНе разбирам, фирмата не реши ли вече?
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСлавейко
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#80] от "gmranger":
баклавари
*****
Неутралноче ако е 5000 Фолксваген ще си го направят завода в Германия ..
Ей им заплатите и усливията В РУСИЯ (ФВ имат заводи в Русия-за сведение) ..
.."в обеспечении автопрома своей продукцией занято не менее 4 млн человек, а на самих автомобильных заводах трудится более 250 тыс. работников. По данным компании Kelly Services CIS, средний доход рабочего персонала у автопроизводителей в России составляет 50 тыс. рублей, у поставщиков автокомпонентов — 42–45 тыс. рублей. .."
.."Серьезными перебоями в производстве автомобилей и двигателей Volkswagen в Калуге и даже полной остановкой конвейеров грозят недовольные своими окладами рабочие завода. Как стало известно Autonews.ru, между руководством предприятия и персоналом идут ожесточенные переговоры, в ходе которых Межрегиональный профсоюз «Рабочая ассоциация» (МПРА) выдвинул требование повысить оклады всем рабочим предприятия на 70%..."
Подробнее на Autonews:
https://www.autonews.ru/news/5cc40f6f9a7947359e82f129?ruid=NaN
*****
НеутралноИмат конфликти и в руската Калуга ..
И къде ли не ..
А у нас-гарантирано няма да имат а народът ще бачка усърдно ..
За това-могат не един а няколко завода да вдигнат ..
dasho
Рейтинг: 756 НеутралноСамо дето не можем да съберем 400-500 работника за ново производство, камо ли 4000-5000!