За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
selqnin
Рейтинг: 856 НеутралноМного добра новина!
Хейтът може да започне немедленно...!!!
Индиана
Рейтинг: 442 НеутралноМоже ли малко по-бързо. Много ще сме благодарни.
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 335 ЛюбопитноЧудесно-кога започват?
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 НеутралноКуманезите като чуят концесия на летището и заквичават немедленно в кресчендо. Явно ще им секнат некои приходи и ще изгонят множество роднини от топлите службички.
Дневник пропагандна газета
Рейтинг: 8 НеутралноОстаналите кандидати обжалват, това ще забави всичко най-малко с година.
pet fire
Рейтинг: 3007 НеутралноДано някой ден и ние имаме приличен терминал на летище "София"
primerno
Рейтинг: 483 НеутралноДо коментар [#2] от "Индиана":
Не, защото бурният растеж на трафика спря. За 2019 трафикът ще е на нивото на 2018 или дори леко на долу, а се задава и нова стагнация или дори рецесия.
tsvetko_51
Рейтинг: 823 НеутралноНадявам се, този избор да се докаже като добър - все пак нека си припомним какво беше преди 10-15 години, така че напред и с повечко мисъл.
Panda
Рейтинг: 8 НеутралноЛичи си, че нямат намерение да инвестират сериозно тук.
Прилича на проект на Пеевски, не на Летище Мюнхен.
Баварците надали биха дали идея за терминалче без пътнически ръкави а с отвеждане до самолетите с автобуси.
Преди 20 години избрахме сбъркана концепция за Терминал 2, сега пак настъпваме мотиката.
есе
Рейтинг: 763 НеутралноЩе почнат, ама друг път. Нали същите строиха терминал 2 и видяхме как спазват срокове, а и качество. Козирката падна след първата буря. Но пък за сметка на това много ги бива да се рекламират по медиите и да обещават.
kalata
Рейтинг: 8 НеутралноЛетището в Мюнхен реално изобщо не участва в концесията,само се споменава името му,за да привлече внимание. Реалните концесионери могат да правят каквото си искат,още ли смята държавата,че те са най-подходящия избор?
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноAeroports de Paris са моят кандидат! Ако конкурсът е честен, няма как да не спечелят!
Локомотив
Рейтинг: 673 НеутралноС това което видях на рендерите - надежда всяка оставете.
Български патриот
Рейтинг: 437 НеутралноOппаааа, Пеевски! Тоя май е станал глобален играч чак до LaGuardia, Ню Йорк, защото:
"Meridiam е специализиран в дългосрочните инфраструктурни проекти. Досега фондът е инвестирал в 71 проекта глобално, в 23 страни, като е вложил 55 млрд. евро в тях. Компанията казва за себе си, че никога не е продала инвестиция, остават до края, както и че е не само финансираща компания, а се фокусират върху развитието. Портфолиото при инвестиции в летища включва централния терминал LaGuardia, Ню Йорк"
Мъкааа, мъка ...
Да бъде проклета оная минута, когато е стъпил руски крак в нашата земя, когато се е произнесла за първи път думата освободителка и покровителка!...З.Стоянов