За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2016 НеутралноПредседателят на Съвета на директорите на "Холдинг БДЖ" обеща до средата на следващата година да бъде решен недостигът на вагони.
Libertarianism is just anarchy for rich people____________________
А кой открадна хиляди вагони от БДЖ?????
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноБДЖ трябва да последва съдбата на Балкан. И после с активите да се стартира ново дружество, което да работи нормално.
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUKaramfil Kalchev
Рейтинг: 446 Неутралноа локомотиви или ще действаме по челния украински опит Купуваме от америка на двойна цена руски произведени в Казахстан
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 446 НеутралноДо коментар [#2] от "Пипера е много лют":
какъв ти е проблема кандидатствай за лиценз и извършвай превози от 10 години са разрешени независими превозвачи - а никой не искал това е друга тема
Jordan Dimitrov
Рейтинг: 334 НеутралноВ БДЖ трябва да се страхуват от това да не останат без работна рька,защото доколкото знам там нежим плащат добре.
palav_nik
Рейтинг: 225 НеутралноБДЖ стана курбан на магистралите...
nema_labavo
Рейтинг: 62 ВеселоАма как ги намират само тези шефове на БДЖ. Владимир Владимиров, Григори Грогоров, да се готви Димитър Димитров :))
Пипера е много лют
Рейтинг: 19 НеутралноДо коментар [#4] от "1001":
https://www.youtube.com/watch?v=eYfOYx1G2zUАз проблем нямам, БДЖ има.
vassilun
Рейтинг: 4765 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "1001":
Какво произведено в Русия си купил от Америка? Къде ви намират такива, бе?
karatista
Рейтинг: 239 НеутралноЕ нали работата на боса е точно това, да продаде промяната на подчинените, за другото има експерти.
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!4ort
Рейтинг: 116 НеутралноОт къде го знаеш това? Или го чу от една жена на пазара?!?!?
Едва ли има друга българаска фирма, която да плаща на РАБОТНИК по 1000-1200 лв. за два -три часа работа и пет-шест часа мотаене, безделничене, пиене на кафе и пушене на цигари такива пари!!! Имам време да питам всеки идиот.
nema_labavo
Рейтинг: 62 НеутралноДо коментар [#11] от "4ort":
Отделно дето всеки служител е уредил родата до 9-то коляно с карти, за да пътуват без пари. Кондукторите прибират парите от нередовните пътници. А "брането" на желязо е без край.
Uprsport
Рейтинг: 2612 НеутралноПолитическите назначения (някои ги наричат калинки) в държавните предприятия никога не са носили ползи за държавата и обществото, а само са облагодетелствали и то временно политическата сила, извършила тази мерзост. С такива политически назначения стигнахме дотук - държавата е превзета от тъмните сили и наистина само външни хора биха ни извели от политическото блато, нещо, което все още считам за възможно независимо от това, че загубихме България. И дано железниците ни малко заприличат на нидерландските, а и гарите и те.
pet fire
Рейтинг: 3007 НеутралноБДЖ безвъзвратно си е заминало. Няма прилични вагони, локомотиви,висококвалифициран персонал и най-вече клиенти.
uporit
Рейтинг: 614 ГневноТова НЕ е вярно!
Частните ЖП превозвачи в България ВСЕ ОЩЕ СА ЗАБРАНЕНИ.
Явно НЕ познаваш действащото законодателство, а пишеш глупости!
historama
Рейтинг: 659 НеутралноЕдна приватизация ще реши проблемите на БДЖ. Само че НЯКОЙ (ДПС е в тази хипотеза) иска да фалира БДЖ-то, както оставиха Балкан със стотици милиони задължения.
historama
Рейтинг: 659 НеутралноБДЖ е пред фалит, благодарение на ГЕРБ и ДПС (вече30 години автобусите им кръстосват страната, плащайки мижави пътни такси).
shumkar
Рейтинг: 342 НеутралноДо коментар [#16] от "historama":
бдж е фалирало отдавна