Wizz Air автоматизира процеса за връщане на пари за провалени заради вируса полети

Wizz Air автоматизира процеса за връщане на пари за провалени заради вируса полети

Wizz Air автоматизира процеса за връщане на пари за провалени заради вируса полети
В резултат на значително по-големия брой отменени полети поради въведените ограничения за пътуване като мярка срещу разпространението на пандемията COVID-19 Wizz Air обяви, че е автоматизирала процеса на възстановяване на първоначално заплатената сума от индивидуални клиенти, като автоматично зарежда 120% от сумата в акаунта на тези клиенти при анулиран полет.
Заради заразата целият сектор на авиопревозите е на ръба на колапс и компаниите предупреждават, че ако не получат спешна финансова помощ от милиарди долари, ще загинат за няколко седмици. Съкращенията в сектора - полети, разходи и персонал - са без прецедент, коментира "Ройтерс" вчера.
Успоредно с въвеждането на автоматизирания процес на възстановяване на суми Wizz Air временно ще деактивира функцията си за онлайн подаване на искове за възстановяване на суми до 14 април 2020 г., за да гарантира, че ще може да се справи с над 100 пъти по-големия брой на случаи на анулирани полети, регистрирани напоследък.
От Wizz Air уверяват всички свои клиенти, че дори и да отнеме повече от обикновено, всички искове ще бъдат обработени и клиентите ще могат да се възползват от правото си на възстановяване за заплатената сума след анулиран полет.
Компанията работи и по автоматизиран процес на възстановяване на заплатени суми от туристически агенции, но докато това стане факт, те трябва да се обръщат към кол-центъра на авиокомпанията. Пътниците, които са направили своите резервации чрез туристически агенции - включително онлайн туристически агенции, трябва да се свържат с компанията, от която са закупили билетите си, съветват от Wizz Air.