Още една търговска верига започва доставки до дома

Още една търговска верига започва доставки до дома

Още една търговска верига започва доставки до дома
До неотдавна мениджърите на търговските вериги не планираха да правят доставки до дома, като причината за това е, че това е съвсем различен бизнес, който изисква немалко усилия и инвестиции. Постепенно обаче няколко от тях се настаниха и в този сегмент макар и чрез партньорство, а не през собствен канал.
Днес и "Кауфланд" ("Kaufland България") обяви, че започва доставки. Веригата вече доставя поръчки по домовете в София, Пловдив, Варна и Бургас в партньорство с платформата за доставка на храна foodpanda. Електронният магазин дава избор от над 400 продукта, като предстои асортиментът да бъде разширяван, допълват от компанията.
Доставката е безплатна, като минималната сума за поръчка е 30 лева. Времето за доставка е около 60 минути от момента на поръчката. Стоките се доставят при спазване на всички мерки за безопасност. При онлайн плащане има опция доставката да бъде безконтактна.
Всеки, който желае да пазарува онлайн, трябва да се регистрира през интернет страницата или мобилното приложение на foodpanda.
В първите седмици на април такова партньорство обяви и веригата "Фантастико", която в миналото си партнираше с ebag.bg, но впоследствие онлайн платформата се отдели и се превърна в самостоятелен доставчик. Повече за онлайн пазаруването по време на извънредното положение четете тук.
През май доставки през foodpanda започна и веригата за козметика и битова химия dm до 16 града в страната. Това партньорство ползват и "Техномаркет" и "Хиполенд". "Зора" наскоро представи и обновения си онлайн магазин.
Подобен модел използва и друга платформа за доставка на храна - gladen.bg, която от май си партнира с веригата хипермаркети HIT в София.
В края на април дискаунтърът Т Market обяви, че пуска свой онлайн магазин с над 1000 продукта, който на първо време обслужва поръчки от София и околностите и доставя с куриерска фирма. "Метро" в разгара на кризата също пусна платформа за доставки до дома, като от тях могат да се възползват и потребители, които не притежават клиентска карта. Онлайн обаче се доставят ограничен брой артикули, а изп. директор на компанията в България Атила Йенисен обяви в интервю пред "Дневник", че обемът на поръчките по този канал е скромен и временно част от бизнеса.