Екскурзоводи и Министерството на туризма показват в клипове слабо посещавани обекти

Екскурзоводи и Министерството на туризма показват в клипове слабо посещавани обекти

Екскурзоводи и Министерството на туризма показват в клипове слабо посещавани обекти
Министерството на туризма започва излъчването на първите три рекламни клипа, направени съвместно с представители на Асоциацията на екскурзоводите в България,съобщи ведомството. Идеята бе обявена в края на юли след среща с организацията. Нейните членове са сред най-засегнатите от кризата с коронавируса.
Целта на клиповете е да се насърчи работата и търсенето на местните екскурзоводи. "Чрез клиповете с тяхно участие ще запознаем туристите с това, което би допринесъл един добър екскурзовод за пълноценното им преживяване. Ще покажем лицата на тези, които знаят и пазят нашата история, традиции и забележителности", мотивират се от министерството.
Кампанията включва заснемането на 20 видеа, представящи по-малко известни дестинации и културно-исторически паметници, но с голям потенциал за развитие. В клиповете екскурзоводи разказват любопитни факти за места и забележителности, които са с ниска посещаемост от българските и чуждестранните туристи.
Първият клипове показват част от красотата на Източните Родопи - каньона и поречието на река Арда. Вторият клип е посветен на Ротондата "Св. Георги" в София, покрай която всеки ден минават много жители и гости на града, но малцина я посещават.
Третият клип от тази поредица е посветен на малко известна гробница до хасковското село Александрово. Размерът й е впечатляващ, а стенописите в нея са добре запазени. В непосредствена близост до нея е Музеят на тракийското изкуство, в който се съхраняват открити находки на обработено злато от зората на този процес.
Министерството посочва, че поредицата може да се удължи с още епизоди вбъдеще.
Проектът се изпълнява от продуцентска къща IVAN RADEV STUDIO. Посочва се, че дейността на фирмата включва разработване на концепции и сценарии за телевизионни предавания, сериали и реклами, организиране и провеждане на събития от различно естество. Общата стойност на целия проект е 29 940 лв.
Кампанията започва първо в социалните канали на Министерство на туризма. Клиповете са на български език и със субтитри на английски език.