За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Taiga
Рейтинг: 980 Весело"Решението е в полза на големите автобусни компании, които неведнъж са се оплаквали"
"АМЕРИКАНСКИ ГЕОЛОЗИ, ПРОУЧВАЙКИ ПОРЕДНОТО НЕФТЕНО НАХОДИЩЕ НА США, С ИЗНЕНАДА УСТАНОВИХА, ЧЕ НАД НЕГО ИМА НЯКАКВА АРАБСКА ДЪРЖАВА"А големите случайно да са пъхнали по някоя пачка в нечии чорбаджийски джеб или чекмедже?
bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноЛобистка наредба и освен това в крайна сметка пак клиентите ще бъдат ощетени , защото вариантите им за пътуване ще намалеят , а цените при тази по-малка конкуренция ще тръгнат нагоре!
bat_plamen
Рейтинг: 3836 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Taiga":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Със сигурност са "играли пари под масата"!
vicada
Рейтинг: 824 Неутрално"целта е ограничаване на необосновано разрастване на транспортните схеми при липса на достатъчно пътници и съответно ограничаване на нерентабилността на автобусните линии"
Сякаш малките превозвачи возят на загуба и "нерентабилно", като благотворителна дейност. Щом има разкрити линии, значи са рентабилни. Що за глупост
poijn
Рейтинг: 171 НеутралноХайде. До тук със свободния пазар и демокрацията. От тук насетне, както е било при червените.
klecho
Рейтинг: 705 НеутралноДо коментар [#4] от "vicada":
Все бях чувал за необосновано ограничаване на конкуренцията и монополно положение, ама за пръв път чувам за "необосновано разрастване".
Пак ще ни заведат някоя наказателна процедура.
Padrino
Рейтинг: 551 Неутрално"Например линията Пловдив - София, се дублира, но с начална точка Раковски през Пловдив за София и така се привличали нелоялно клиенти. Засегнати вероятно ще се окажат хиляди ползватели на транспортната услуга."
Нещо не разбрах какво точно пише тук?😂 Като има конкуренция (втора линия) това се смята за "нелоялно привличане на клиенти"? 😂 😂 😂
Чак ме заболя корема от смях на тази глупост.
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1956 ВеселоТ.н. големи превозвачи ще наемат "малките", като подизпълнители естествено, които ще карат по прашните пътища на родината, а башовете ще джиткат по класните. ГРЕБците са го измислили, не им е първа схема, само където хорицата от селца и паланки, от малките градове ще се скапят да пътуват, да гонят връзки, да губят време и нерви. Монополът в България не е като монополите другаде.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Lou
Рейтинг: 967 НеутралноМонопол. След наредбата големите 5-6 автобусни компании ще ди направят една уговорка за цените на билетите и гледай как автобусният транспорт ще поскъпне двойно. Големите играчи не обичат малките да им мътят водата. Затова всеки голям играч се опитва да изяде финансово малкия. Ако не стане със силата на пазара, тогава със закони и наредби. Затова в България МСП сектора се мъчи и не може да изплува.
СССР - родина на всички безотечественици! При капитализма човек експлоатира човека, а при социализма е точно обратното! Всеки кооператор - прасе, всеки комунист - две! Всички комунисти - под земята! 25 цирк - 25 години плодотворна размяна на циркови номера между България и СССР! Който не познава Сибир, той не познава СССР! Да живее 10-ти септември - ден на народната милиция - единствената опора на народната власт! До 9 септември 1944 г. България беше на ръба на пропастта. След това направи смела крачка напред!bat_plamen
Рейтинг: 3836 НеутралноДо коментар [#6] от "klecho":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Непрекъснато държавната администрация подпомага "едрите играчи" в най-различни браншове и това малко или много/по-скоро второто / силно ограничава реалната конкуренция у нас и от това само страдат редовите граждани!
vassilun
Рейтинг: 4765 ВеселоОграничаване на конкуренцията е политика на всяка "дясна"партия като ГЕРБ, която бори картелите със създаване на държавна петролна компания!
vassilun
Рейтинг: 4765 РазстроеноНе така, моля! ГЕРБ са евроатлантици! Член са на Европейската Народна Партия!
Darulio
Рейтинг: 207 ВеселоХахаха, пореден удар за пътуващите с автобус. Така става, когато си плащаш навреме съпорта.
До коментар [#3] от "bat_plamen":
Достатъчно беше да строшат един Череп и всички влязоха в строя.
Darulio
Рейтинг: 207 ВеселоДо коментар [#4] от "vicada":
До коментар [#7] от "padrino":
Да, това се нарича "конкуренция", изначало работи по точно този начин и точно затова "десните" от герб адски я мразят, защото щом намалява приходите, намаляват и отчисленията.
Нищо ново и изненадващо. Просто пореден среден пръст от Бойко за малкия човек.
gmalinov
Рейтинг: 721 ЛюбопитноХа-ха-хаа, поредната ГОЛЯМА простотия на ГЕРБ-ерите, които обаче не са познали. Щото аз, като човек от град с по-малко от 30000 жители(?!) ще им намеря цаката да пътувам както ми е кеф, но на тъпите лобисти от автобусната мафия 1 стотинка няма да дам, те ще ми кажат от къде до къде и как да пътувам, бахти тъпанарите. И да не цитирам градове и кметски имена, че си го имаме един точно такъв "червен" кмет, който буквално уби всяка конкуренция на своята автобусна транспортна фирма, червени (ГЕРБ-ерски) измекяри...
GMОпичайте си акъла за кой ще гласувате на 04.04.2021-ва!?!
vassilun
Рейтинг: 4765 НеутралноДо коментар [#15] от "geordgeo":
"Опичайте си акъла за кой ще гласувате на 04.04.2021-ва!?!"
А дано!
Андерсен
Рейтинг: 707 ЛюбопитноЗа мен основния въпрос е защо този въпрос трябва да се решава от държавата? Това не са ли частни превозвачи, които сами решават какви линии да обслужват? И съвсем нормално това би трябвало да се определи от пазара - ако има пътници дори и от най-малкото село, ще има и транспорт.
Същата нелепа ситуация би се получила и ако големите вериги кажат че малките не са нужни?
log_on
Рейтинг: 2863 НеутралноДо коментар [#2] от "bat_plamen":
В повечето случаи липсва обществен транспорт или е силно разреден от малки населени места ,който да е удобен за хващане на автобус от по-голям град за друг такъв или за столицата. Да поръчаш такси от едно село до града за да хванеш такъв автобус излиза често двойно на билета за стигане от един голям град до друг. А де факто тези автобуси се пълнят по-често с пътници от малки населени места.
Камен
Рейтинг: 894 НеутралноДобре де, примерно от Несебър лятото няма да има директен рейс до София, а ще трябва да хванеш един рейс до Бургас, и там да смениш с друг за София, така ли?
Или от Банско не може да има рейс до София, а само до Благоевград?
Или може, ако е на правилната фирма, като "тя ще се утвърждава от министъра на транспорта"?