За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
venciч
Рейтинг: 420 НеутралноДа се връщат на дизела
I use 🇵🇸 🇹🇷 to wipe my assgeorgievb
Рейтинг: 715 ЛюбопитноКакво стана сега? Трябва ли ни още един атомен реактор или не?
И все пак....да ти е=а май==та миризлива :-)асен
Рейтинг: 74 НеутралноЗнаем това, което не трябва- резидент! Съветоидните да му благодарят незабавно!
ЗаНиЗа
Рейтинг: 1981 ЛюбопитноА трасетата, обслужвани с дизелови локомотиви? Нелепи обяснения за по-високи цени, все едно високоскоростни влакове щъкат по електрифицирани линии. За кчество на обслужване, закъснения, чистота - нито дума.
Направи съд от глината, празнината вътре в него го прави полезен.Да вярваме на истината
Рейтинг: 2976 НеутралноДо коментар [#2] от "georgievb":
Трябват ни 3 един след друг
Коруптен Евроатлант
Рейтинг: 39 НеутралноБраво, "зелената сделка" вече почна да ни бърка директно в джоба!
Аз съм евроатлантикВпрочем България трябва да намали значително цената на билетите за влаковете, с цел увеличаване на пътниците и с това да се намали въгреродния отпечатък на България!
Например Пловдив/София да стане под 5 лева, тогава аз бих ходила на гости на брат ми в София без личен автомобил!
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноА услугата ще се подобри ли, защото те и без увеличение на тока си вдигат цените.
pet fire
Рейтинг: 3074 Неутрално"Железниците ще предложат поскъпване на билетите заради цената на тока"
И ще забравят да ги намалят в случай намаление на тока/нещо в което се съмнявам/
Deaddark
Рейтинг: 1471 НеутралноДо коментар [#2] от "georgievb":
Не, ние половината произведен ток го продаваме навън, братята пък целия ползван ток не го плащат - та ток има, в ганьовщината и андрешковщината е проблема.
Padrino
Рейтинг: 561 Весело😂😂😂😂😂
Стой си там в Германия, в Пловдив никой не те иска. 😂😂😂
4ort
Рейтинг: 118 НеутралноА, ако ти плащат по пет лева още по-добре. Имам време да питам всеки идиот.
Христо Атанасов
Рейтинг: 794 НеутралноТова е лъжа, министър председателят на Радев каза, че ще приемат програма за намаляване цената на тока. Бих му предложил да на правят програма за намаляване и цените на крушите и прасковите, днес на нашия пазар круши 3,20, праскови 3,50, а бананите от Южна Америка 2,30, но те бананите растат по дърветата и не ги превозват по няколко хиляди километра. Лошо е когато хората гласуват както им каже телевизора, а не както им каже хладника.
star bastun
Рейтинг: 508 НеутралноИма логика когато "суровините" поскъпнат, същото и да се получи с крайния продукт. Обратното е логично същп.
realguru
Рейтинг: 1473 НеутралноКолко от тука коментиращите се возят на БДЖ - пита за един приател :)
realguru
Рейтинг: 1473 НеутралноНе забравяй че ЕС иска да затваряме централите на въглища.
*****
НеутралноНали , като се била пуснела ТЕЦ-2 на Марица Изток и токът бил падал?
Petia Nikolova
Рейтинг: 498 ВеселоИ от тогава пътя от Черноморието до София и обратно ще става вече за ... от 18 на 16 часа. Хайде на шарените каручки. На територията и без това виреят преобладаващо двуноги копитни. Да увеличим популацията и на четириногите такива. Нужни са за теглене на гиздавите каручки.
Peter_Griffin
Рейтинг: 1321 НеутралноА защо не почне да си произвежда сама тока със слънчеви панели, инвестицията се избива за 5-7 години, същото нещо вече го правят стотици, ако не хиляди частни предприятия. След 5-7 години голяма част от електроенергията ще им е на практика безплатна.
Peter_Griffin
Рейтинг: 1321 НеутралноДо коментар [#2] от "georgievb":
За колко време се избива една атомна електроцентрала? Минимум за 40 години, ако ще продава на сегашните цени. За 20 години, ако киловата стане левче.
kbj321074343
Рейтинг: 8 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "Petia Nikolova":
Явно не пътуваш често, а и обичаш да помрънкваш. Вярно е, че са бавни влаковете, но не чак толкова. Последно пътувах до Бургас за 7 часа. Така че има ли желание има и начин.
Deaddark
Рейтинг: 1471 НеутралноДо коментар [#15] от "realguru":
Ами те са причина да е скъп тока. Първо изнасят евтиния ток от АЕЦ-а, че да печелят повече; второ скъпия ток от ТЕЦ-а го плащаме ние от народа; трето в рудниците има гнилоч, който не гори сам, а се внася газ и кокс, които оскъпяват и без това нискокалоричното производство; пето - по-евтино ще ни излезе да внасяме ток, отколкото да произвеждаме от ТЕЦ-овете; шесто - всеки гледа цената на тока, но лобито на ТЕЦ-а - комунистически бастион - иска да дере по пет кожи от нас, за да имат комунистическите 'ора и техните издънки аЦката пара, да си гледат кефа.
*****
НеутралноИ да си съобразят разписанията!
Влаковете , да са докато има слънце.
Deaddark
Рейтинг: 1471 ВеселоЧетвърто - който не може да си прави сметката, сметката му излиза солена. Запазваш ТЕЦ-а - комунетата имат пара за кампании, вземат властта и ти изкарват шовинизма през з@дник@.
Deaddark
Рейтинг: 1471 ВеселоДо коментар [#22] от "sim4o":
Токът може да се съхранява в не много огромни акумулаторни центрове и да се ползва нощем. Но за нашите алчни за ток локомотиви ще трябва цялото жп трасе да е тунел от панели.
Toni Ivanov
Рейтинг: 664 НеутралноМай и гласуваните пенсии за пенсионерите пак няма да стигнат щом инфлацията става толкова голяма и всичко поскъпва...
az
Рейтинг: 118 НеутралноХарвардските гении на Радко ни разказаха играта за 6 месеца, ама гледам има бая ентвлегенти дето вярват на рекламата във фейсбука. Да ви е честито!
mitko11
Рейтинг: 2206 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "georgievb":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовКато имахме работещи 6 атомни реактора в АЕЦ"Козлодуй",защо имахме режим на тока?
Atanas Ya
Рейтинг: 22 НеутралноЖелезниците са стратегически отрасъл,по удобни,по широки,по безопасни...
С годишна карта с отстъпка 50%, София-Варна ,излиза 12,50лв.
Жп-то изпълнява и социална политика.
realismisthename
Рейтинг: 118 НеутралноОсвен студенти от дълбокия прованс, пенсионери, инвалиди и други плащащи 50% от цената на услугата и около 10% от себестойността на пътуването - други ползват ли БДЖ?
mitko11
Рейтинг: 2206 ВеселоДо коментар [#29] от "realismisthename":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовНай-вече един етнос, които кондукторът не смее да провери...
За тях пътуването е напълно безплатно...
mitko11
Рейтинг: 2206 ВеселоДо коментар [#6] от "Дария Колев":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовПрез 2019 г. в местен вестник бяха публикували новината,че от януари до март 2019 г.по линията Русе-Кардам са закупени само 3 билета, а влаковете пътуват пълни......
Каква по-голяма социална политика? Десетилетие на ромското включване...
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#6] от "Дария Колев":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Какви са тези ремонти в Пловдив? Засягат ли центъра и движението на коли, че мисля да ви посетя за малко с едни чужденци. Да не се изложиме.
*****
НеутралноТака е "Тесла" на Илон Мъск ..
Подобни батерии, може да има и из влаковете ..
Любен
Рейтинг: 74 НеутралноДо коментар [#27] от "mitko11":
Тогава имахме производство на крайни продукти, тежка промишленост, и като цяло - индустрия за износ. Сега имаме услуги, които не изнасяме - защо ли?
Любен
Рейтинг: 74 НеутралноДо коментар [#27] от "mitko11":
Тогава имахме производство на крайни продукти, тежка промишленост, и като цяло - индустрия за износ. Сега имаме услуги, които не изнасяме - защо ли?
Любен
Рейтинг: 74 НеутралноДо коментар [#27] от "mitko11":
Тогава имахме производство на крайни продукти, тежка промишленост, и като цяло - индустрия за износ. Сега имаме услуги, които не изнасяме - защо ли?
Michael Jordan
Рейтинг: 229 НеутралноНовите управници колко лесно се оправят,
когато цените на най-нужното увеличават.
Любен
Рейтинг: 74 НеутралноДо коментар [#27] от "mitko11":
Тогава имахме производство на крайни продукти, индустрия и като цяло - износ на тежка промишленост. Сега имаме услуги които не изнасяме - защо ли?
Michael Jordan
Рейтинг: 229 НеутралноПрезидента седи и наблюдава,
за този народ нищо не създава.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2864 НеутралноДо коментар [#39] от "Michael Jordan":
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!И ти не си чел Конституцията.
az
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#27] от "mitko11":
Щото го продаваха
Пламен Михайлов
Рейтинг: 664 НеутралноДо коментар [#2] от "georgievb":
artmosphereНе, трябва ни Шистов газ и по-малко Зелени, а отвътре червени уроди като теб!
noidea
Рейтинг: 229 НеутралноДо коментар [#14] от "realguru":
На влак в неделя. На метрото днес 2 пъти.
П.С. продавам дизел комби Евро 6б уникат.
Някое друго въпросче?
znaya
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#6] от "Дария Колев":
С карта класик е под 5 лв сега. Ако ще ходите често на брат си, ще ви се изплати картата.
dobadoba
Рейтинг: 8 НеутралноИ така и така БДЖ изпълнява социални функции, а орките масово не плащат.
Предлагам да се обявят пътуванията за безплатни, поне да не се лангъркат празни влаковете!
Ще има и 'зелен' ефект!
dobadoba
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#27] от "mitko11":
Щото тогава бяхме 9млн, приятел.
И се топлехме на ток, не на дръва като сега.
Като стане 8:00 и почват да режат метровките със щилките, няма нормално спане като преди...
Боже, Боже, 21-ви век като в пещерите!
mitko11
Рейтинг: 2206 НеутралноДо коментар [#46] от "dobadoba":
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовТоплехме се на нафта и дърва,защото към 1986 г. при работещи 6 реактора на Козлодуй изнасяха ток срещу валута второ направление и имаше режим на тока- 2 часа има, 4 часа няма . Бях си направил инвертор за луминесцентна лампа, включен към акумулатора на Москвича.
И един поздрав от далечната 1986 г.:
ТЕЦ
ВЕЦ
АЕЦ
Парафин с конец.
Благодарим ти, Партийо любима,
за топлата и светла зима...
Deaddark
Рейтинг: 1471 НеутралноДо коментар [#47] от "mitko11":
Точно така - топлехме се на нафта и готвехме на нафтови печки, други на печки с дърва. А си светехме с едни газови лампи с много чупливи стъкла, които се пълниха с газ от обикновена стъклена бутилка и имаха конец, който се сменяше, като стане много къс.