Продажбите на автомобили се върнаха на пътя на растежа през миналата година

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (29)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  3. 3 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 2814 Неутрално

    Животът продължава.

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  4. 4 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3494 Неутрално

    "Поглед към данните за използваното гориво от леките коли показва също, че продължава сериозно да се повишава интересът към електромобилите, като техният брой се повишава с над 74% и на ток се движат 3369 автомобила."
    ============
    Голямото повишение едва се вижда на кръговата диаграма.

    Еретик
  5. 5 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 168 Неутрално

    До коментар [#4] от "Костадин Иванов":

    Както беше казал Йосиф Висарионович, веднъж взето решение не трябва да се отменя независимо дали е правилно!

  6. 6 Профил на Мусаши
    Мусаши
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Излиза,че в България има по 380 автомобили на 1000 души население.

  7. 7 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Весело

    От последната графика много ясно се вижда, че Българите си обичат "зелените" автомобили...предимно тези работещи с нафта😂😂

  8. 8 Профил на liz31552545
    liz31552545
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Не знам кое как е нараснало, но нови леки коли няма, залите на дилърите са празни и срокът на доставка почва от осем месеца нагоре. Цените са идиотски. Връщам се в детството, когато чакахме да ни излезе ред. А за електромобил даже не мисля.

  9. 9 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 243 Неутрално

    То нали народонаселението на България нараства стремглаво, та има нужда от повече каруци...На какво основание се очаква да расте продажбата на нови автомобили. Май не на база закупен брой, а на похарчени пари, с надуването на цените нагоре. Вече от над 15 години хората имат толкова много автомобили, че улиците и тротоарите и зелените площи са задръстени и се налага пешеходците да ги прескачат. Петименни сме да купуваме още повече. Сигурно само мафиоти наркотрафиканти и олигарси си препират част от мръсните пари през покупко-продажба на автомобили.

    мурзилка
  10. 10 Профил на Маршалов
    Маршалов
    Рейтинг: 243 Неутрално

    То нали народонаселението на България нараства стремглаво, та има нужда от повече каруци...На какво основание се очаква да расте продажбата на нови автомобили. Май не на база закупен брой, а на похарчени пари, с надуването на цените нагоре. Вече от над 15 години хората имат толкова много автомобили, че улиците и тротоарите и зелените площи са задръстени и се налага пешеходците да ги прескачат. Петименни сме да купуваме още повече. Сигурно само мафиоти наркотрафиканти и олигарси си препират част от мръсните пари през покупко-продажба на автомобили.

    мурзилка
  11. 11 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1578 Неутрално

    Състоянието на автопарка в БГ е показателен за състоянието на целия БГ народ - одъртели кошници пред разпад, миришещи отвратително

  12. 12 Профил на Тони КОСТОВ
    Тони КОСТОВ
    Рейтинг: 1135 Неутрално

    Пак дърти немски бангии - предимно НАФТОВИ ПЕЧКИ ! НЗа такива трябва данък ПРИДОБИВАНЕ на стойност теглото на авомобила за СКРАП Х2 !

  13. 13 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    От последната графика много ясно се вижда, че Българите си обичат "зелените" автомобили...предимно тези работещи с нафта😂😂
    —цитат от коментар 7 на Padrino


    Нали гретените им го набиха в главите "да се намали СО2! стига тез парникови емисии " ..

    И стар дизел , е с най-малко СО2 ..

  14. 14 Профил на sylvester
    sylvester
    Рейтинг: 694 Неутрално

    За една година, новите коли поскъпнаха между 20 и 40 процента. Аз се колебаех между два модела - на Сузуки и Шкода. Производителите и търговците решиха казуса вместо мен. Вече не мога да си позволя нито единия.

  15. 15 Профил на keepwalking
    keepwalking
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До 11 ..Това е статия от CNBC

    Next time you're driving down the road, look around. On average, 1 in 4 cars and trucks you pass are at least 16 years old, according to new analysis of what Americans are driving.

    25 % от колите в Америка са над 16 годишни в Бг пише че този процент е 49% ..

    Просто българина не е свикнал да купува кола на лизинг ..според мен не е толкова до пестене ..

  16. 16 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    В света са произведени 12 милиона по-малко коли - няма чипове!

    П.П
    А в Русия, чиповете започнаха да изчесват, точно след въвеждане на ваксината..

    Случаеност?

  17. 17 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#12] от "Тони КОСТОВ":

    По-добре дизели нов внос от Европа лето ~2010, без конструктивни изменения и без тунинги, отколкото побългарени бангии TDI и CDI лето 2002, с чип тунинг и без ДПФ.

  18. 18 Профил на val1320
    val1320
    Рейтинг: 462 Неутрално

    Крайно време е незабавно да се спре внос на автомобили над 10 годишна възраст.Крайно време е!В панелните гета не остана и метър свободно място за хора-само бракми на горди собственици,които в почивните дни и празниците пътуват до село,а в края им се връщат с култовата кора яйца от щастливи кокошки под задното стъкло!

  19. 19 Профил на shisharko
    shisharko
    Рейтинг: 366 Неутрално

    Забелязвам, че при продажбите на нови коли преобладават товарните и фирмените коли: Дачия Докер, Рено Клио, Рено Мастер. На Ситроен С3-та им е популярен модел за рент-а-кар.

    Бай Ганьо все още си предпочита Мерцедес или БМВ втора (или пета!) ръка.

  20. 20 Профил на truly
    truly
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#15] от "keepwalking":

    Колата на лизинг не е никак евтина. Лихвите по лизинга не са малки. Освен това, задължителната застраховка каско е доста по-скъпа от тази на свободния пазар - лизингодателят прибира допълнително комисионни и от нея. А ако ти откраднат колата (имам няколко познати в такава ситуация), застраховката покрива разходите на лизингодателя, а ти не получаваш нищо, въпреки че си платил вече доста. Общо взето, вкарването на много пари в едните ламарини трябва да е добре премислено.

  21. 21 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#19] от "shisharko":

    Товарните и фирмените са работни коне при които за кратък период до 5-6 години трябва да се изцеди голям пробег, след което колата струва колкото един макбук и отива за експлоатация в третия свят. Там френските имат предимство защото в този случай не е важна защитата от корозия и качеството на сглобката и материалите и т.н.

    За личен автомобил хората искат нещо по-сигурно и дългосрочно по-надеждно. В белия свят има заможни хора с Мерцедеси на 20-25 години и на 400 хиляди км, с боя неразличима от нова и без трак и скръц.

  22. 22 Профил на Padrino
    Padrino
    Рейтинг: 541 Неутрално

    .За личен автомобил хората искат нещо по-сигурно и дългосрочно по-надеждно. В белия свят има заможни хора с Мерцедеси на 20-25 години и на 400 хиляди км, с боя неразличима от нова и без трак и скръц.
    —цитат от коментар 21 на irobot


    Имам съсед който е точно такъв. Купи чисто нов един от последните W124 300D през 1993. В момента е с над 360 000 мили и изглежда като нов. Всички копчета работят както трябва и кожата в салона е без никакви износвания. Преди няколко години беше за сервиз и му отвориха главата защото Мерседес съветваха веригата да се инспектира при 300 хиляди...оказа се, че всичко е във фабричните параметри, но все пак смениха веригата, обтегачи и гарнитурата защото така и така го бяха отворили. В сервиза се бяха шашнали. Никой не очакваше, че всичко вътре в двигателя ще е както е излязло от завода. Предполагам, че никога няма да го продаде.

  23. 23 Профил на irobot
    irobot
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#22] от "Padrino":

    Трябва да е с ОМ603:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM603_engine

    Един от последните класически дизели на Мерцедес. Редови 6-цилиндров, двуредова верига, чугунов блок, предлага се и без турбо.

  24. 24 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#20] от "truly":

    Кофти пазар. При мен ако си купуш автомобил в брой цената е по висока ако го вземеш през лизинга на дилъра. Примерно в брой 27 000 евро през лизинга плащаш 25 000.

  25. 25 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#21] от "irobot":

    Ех, не ти е лесно.
    А новите леки?

  26. 26 Профил на mso011053684
    mso011053684
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#22] от "Padrino":

    Така наречените оверинжинеринг модели...

  27. 27 Профил на Камен
    Камен
    Рейтинг: 879 Неутрално

    Крайно време е незабавно да се спре внос на автомобили над 10 годишна възраст.
    —цитат от коментар 18 на val1320

    А защо? Нали тези на 10 заместват тези, дето са станали на 20 и се бракуват. Ако не могат да се внасят на 10, българинът няма пари за нова и ще закърпи колкото може старата и ще кара нея.
    Пък и как измисли точно 10 - на 9 значи ще може, тъй ли? Ами нали догодина и тя ще стане на 10.
    Че е задръстено с коли - задръстено е. Това си има други начини да се реши - например контрол и глоби по 100 лева на всички на тротоара и в градинката. Ама на всички! Не като сега - веднъж в годината акция и после се показват по телевизора каква работа свършили. Минава лелката и лепи на всички на стъклото глоба 100 лева. Утре пак минава - и пак 100 лева. Да видим ще разнасят ли кал и ще газят ли зелените площи и ще чупят ли плочките.

  28. 28 Профил на ivanpopov
    ivanpopov
    Рейтинг: 841 Неутрално

    От последната графика много ясно се вижда, че Българите си обичат "зелените" автомобили...предимно тези работещи с нафта😂😂
    —цитат от коментар 7 на Padrino


    Никой не бяга от хубавото.

  29. 29 Профил на m_art_in
    m_art_in
    Рейтинг: 114 Неутрално

    До коментар [#6] от "Мусаши":

    според последното преброяване базата е 6,5 М, което прави дори 460/1000





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #