За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 2814 НеутралноЖивотът продължава.
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!Костадин Иванов
Рейтинг: 3494 Неутрално"Поглед към данните за използваното гориво от леките коли показва също, че продължава сериозно да се повишава интересът към електромобилите, като техният брой се повишава с над 74% и на ток се движат 3369 автомобила."
Еретик============
Голямото повишение едва се вижда на кръговата диаграма.
telqk
Рейтинг: 168 НеутралноДо коментар [#4] от "Костадин Иванов":
Както беше казал Йосиф Висарионович, веднъж взето решение не трябва да се отменя независимо дали е правилно!
Мусаши
Рейтинг: 8 НеутралноИзлиза,че в България има по 380 автомобили на 1000 души население.
Padrino
Рейтинг: 541 ВеселоОт последната графика много ясно се вижда, че Българите си обичат "зелените" автомобили...предимно тези работещи с нафта😂😂
liz31552545
Рейтинг: 8 НеутралноНе знам кое как е нараснало, но нови леки коли няма, залите на дилърите са празни и срокът на доставка почва от осем месеца нагоре. Цените са идиотски. Връщам се в детството, когато чакахме да ни излезе ред. А за електромобил даже не мисля.
Маршалов
Рейтинг: 243 НеутралноТо нали народонаселението на България нараства стремглаво, та има нужда от повече каруци...На какво основание се очаква да расте продажбата на нови автомобили. Май не на база закупен брой, а на похарчени пари, с надуването на цените нагоре. Вече от над 15 години хората имат толкова много автомобили, че улиците и тротоарите и зелените площи са задръстени и се налага пешеходците да ги прескачат. Петименни сме да купуваме още повече. Сигурно само мафиоти наркотрафиканти и олигарси си препират част от мръсните пари през покупко-продажба на автомобили.
мурзилкаМаршалов
Рейтинг: 243 НеутралноТо нали народонаселението на България нараства стремглаво, та има нужда от повече каруци...На какво основание се очаква да расте продажбата на нови автомобили. Май не на база закупен брой, а на похарчени пари, с надуването на цените нагоре. Вече от над 15 години хората имат толкова много автомобили, че улиците и тротоарите и зелените площи са задръстени и се налага пешеходците да ги прескачат. Петименни сме да купуваме още повече. Сигурно само мафиоти наркотрафиканти и олигарси си препират част от мръсните пари през покупко-продажба на автомобили.
мурзилкаХи-хи
Рейтинг: 1578 НеутралноСъстоянието на автопарка в БГ е показателен за състоянието на целия БГ народ - одъртели кошници пред разпад, миришещи отвратително
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1135 НеутралноПак дърти немски бангии - предимно НАФТОВИ ПЕЧКИ ! НЗа такива трябва данък ПРИДОБИВАНЕ на стойност теглото на авомобила за СКРАП Х2 !
*****
НеутралноНали гретените им го набиха в главите "да се намали СО2! стига тез парникови емисии " ..
И стар дизел , е с най-малко СО2 ..
sylvester
Рейтинг: 694 НеутралноЗа една година, новите коли поскъпнаха между 20 и 40 процента. Аз се колебаех между два модела - на Сузуки и Шкода. Производителите и търговците решиха казуса вместо мен. Вече не мога да си позволя нито единия.
keepwalking
Рейтинг: 114 НеутралноДо 11 ..Това е статия от CNBC
Next time you're driving down the road, look around. On average, 1 in 4 cars and trucks you pass are at least 16 years old, according to new analysis of what Americans are driving.
25 % от колите в Америка са над 16 годишни в Бг пише че този процент е 49% ..
Просто българина не е свикнал да купува кола на лизинг ..според мен не е толкова до пестене ..
*****
НеутралноВ света са произведени 12 милиона по-малко коли - няма чипове!
П.П
А в Русия, чиповете започнаха да изчесват, точно след въвеждане на ваксината..
Случаеност?
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#12] от "Тони КОСТОВ":
По-добре дизели нов внос от Европа лето ~2010, без конструктивни изменения и без тунинги, отколкото побългарени бангии TDI и CDI лето 2002, с чип тунинг и без ДПФ.
val1320
Рейтинг: 462 НеутралноКрайно време е незабавно да се спре внос на автомобили над 10 годишна възраст.Крайно време е!В панелните гета не остана и метър свободно място за хора-само бракми на горди собственици,които в почивните дни и празниците пътуват до село,а в края им се връщат с култовата кора яйца от щастливи кокошки под задното стъкло!
shisharko
Рейтинг: 366 НеутралноЗабелязвам, че при продажбите на нови коли преобладават товарните и фирмените коли: Дачия Докер, Рено Клио, Рено Мастер. На Ситроен С3-та им е популярен модел за рент-а-кар.
Бай Ганьо все още си предпочита Мерцедес или БМВ втора (или пета!) ръка.
truly
Рейтинг: 544 НеутралноДо коментар [#15] от "keepwalking":
Колата на лизинг не е никак евтина. Лихвите по лизинга не са малки. Освен това, задължителната застраховка каско е доста по-скъпа от тази на свободния пазар - лизингодателят прибира допълнително комисионни и от нея. А ако ти откраднат колата (имам няколко познати в такава ситуация), застраховката покрива разходите на лизингодателя, а ти не получаваш нищо, въпреки че си платил вече доста. Общо взето, вкарването на много пари в едните ламарини трябва да е добре премислено.
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#19] от "shisharko":
Товарните и фирмените са работни коне при които за кратък период до 5-6 години трябва да се изцеди голям пробег, след което колата струва колкото един макбук и отива за експлоатация в третия свят. Там френските имат предимство защото в този случай не е важна защитата от корозия и качеството на сглобката и материалите и т.н.
За личен автомобил хората искат нещо по-сигурно и дългосрочно по-надеждно. В белия свят има заможни хора с Мерцедеси на 20-25 години и на 400 хиляди км, с боя неразличима от нова и без трак и скръц.
Padrino
Рейтинг: 541 НеутралноИмам съсед който е точно такъв. Купи чисто нов един от последните W124 300D през 1993. В момента е с над 360 000 мили и изглежда като нов. Всички копчета работят както трябва и кожата в салона е без никакви износвания. Преди няколко години беше за сервиз и му отвориха главата защото Мерседес съветваха веригата да се инспектира при 300 хиляди...оказа се, че всичко е във фабричните параметри, но все пак смениха веригата, обтегачи и гарнитурата защото така и така го бяха отворили. В сервиза се бяха шашнали. Никой не очакваше, че всичко вътре в двигателя ще е както е излязло от завода. Предполагам, че никога няма да го продаде.
irobot
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#22] от "Padrino":
Трябва да е с ОМ603:
https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_OM603_engine
Един от последните класически дизели на Мерцедес. Редови 6-цилиндров, двуредова верига, чугунов блок, предлага се и без турбо.
mso011053684
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#20] от "truly":
Кофти пазар. При мен ако си купуш автомобил в брой цената е по висока ако го вземеш през лизинга на дилъра. Примерно в брой 27 000 евро през лизинга плащаш 25 000.
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#21] от "irobot":
Ех, не ти е лесно.
А новите леки?
mso011053684
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#22] от "Padrino":
Така наречените оверинжинеринг модели...
Камен
Рейтинг: 879 НеутралноА защо? Нали тези на 10 заместват тези, дето са станали на 20 и се бракуват. Ако не могат да се внасят на 10, българинът няма пари за нова и ще закърпи колкото може старата и ще кара нея.
Пък и как измисли точно 10 - на 9 значи ще може, тъй ли? Ами нали догодина и тя ще стане на 10.
Че е задръстено с коли - задръстено е. Това си има други начини да се реши - например контрол и глоби по 100 лева на всички на тротоара и в градинката. Ама на всички! Не като сега - веднъж в годината акция и после се показват по телевизора каква работа свършили. Минава лелката и лепи на всички на стъклото глоба 100 лева. Утре пак минава - и пак 100 лева. Да видим ще разнасят ли кал и ще газят ли зелените площи и ще чупят ли плочките.
ivanpopov
Рейтинг: 841 НеутралноНикой не бяга от хубавото.
m_art_in
Рейтинг: 114 НеутралноДо коментар [#6] от "Мусаши":
според последното преброяване базата е 6,5 М, което прави дори 460/1000