За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Костадин Иванов
Рейтинг: 3647 РазстроеноЛоша работа.....
ЕретикВъздух поне си имахме, а като знам как бързо строим магистрали, железници, мостове и тунели, тъкмо ще сме Европа на втора скорост.
442
Рейтинг: 564 РазстроеноНие нЕмаме чак толкова бърза работа. Друго си е да киснеш по гранични пунктове и да зависиш от кефа на нЕкой кисел граничар.
rainbou1
Рейтинг: 753 ВеселоВсичко е въпрос на пари :) Направете полетите по поне 300 евро и доста народ ще реши, че не му е толкова важно да се разходи за уикенда до другия край на Европа или че ще може да издържи дундуркане 20 часа от Виена до София....е, туризма отива на кино, ама все някой го отнася.
dejmos
Рейтинг: 402 РазстроеноКолко много изоставаме от комунистически Китай !?? Там това е факт от поне 6-7 години !! Това сега е прозрение , после презентация , после план, после бой кой да прави железниците , после кой ..влаковете . След 15 години може да се появи първата скоростна железница.!! След като ще е скъпо с горивата, ще се вдигне търсенето на товарни по ЖП, и там сме в ........., а УЖ цивилизацията , културата ,технологиите ..
realguru
Рейтинг: 1481 НеутралноТо с планове ако ставаше :)
angevins
Рейтинг: 875 НеутралноМиналата година , като пътувахме с кемпера видяхме, че се строи такава линия от Страсбург до Виена
...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...paшucm
Рейтинг: 8 ВеселоЕвропа може да почерпи опит от БДЖ.
pamela
Рейтинг: 1609 НеутралноВисокоскоростните линии позволяват бързо и удобно придвижване, но са скъпи. Скъпо е построяването им (трасета, съобразени с високата скорост, релси, подстанции, контактна мрежа, сигнализация), както и поддръжката на всичките тези съоръжения.
Затова и билетите са скъпи, понякога и по-скъпи от самолетните.
БМЗ
Рейтинг: 842 ВеселоЗакривай! (петролната автоиндустрия) (с)
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)parcaleste
Рейтинг: 41 НеутралноА милиардерите с частните самолети, дето сипват тия идеи по WEF и брат му събития? Или тях да не ги мислим. :о)
БМЗ
Рейтинг: 842 НеутралноДо коментар [#10] от "parcaleste":
"Сини, червени, зелени — заедно ако се обединят, страната веднъж завинаги ще се оправи". (баба Ванга)Товарищ, комунизъма умря преди 30+ години. Това относно идеята, че на всеки се полага по равно порция.
slava_na_ukraina
Рейтинг: 235 ЛюбопитноИнтересно защо летищата не могат да поемат тези пътници - не е ли заради факта че наложиха задължителна ваксинация на пилотите и останалият персонал. И много оттях напуснаха, докато в същото време тези, които останаха и се ваксинираха страдат от ефектите на ваксината....
Прогнози на форумни гадатели за края на Русия:....................................................................................................................... 1. Росен Радославов - ще фалира и ще се разпадне до 20 април 2024 / резултат К*РЕЦ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.Тимур с/без команда - два месеца след изборите Путин ще бъде свален от власт / резултат К*РЕЦ 3.Тимур с/без команда - давам им до края на септември 2024 (от 17 юни, 2024) / още 66 дни до К*РЕЦ . . 4.doctor.no - Ватенките издъхват на фронта. Никакви преговори за териториални отстъпки няма да има (от 25 юли) - остават 158 дни до К*РЕЦ (края на годината) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5. нРезидента! - Русия има макс 1 година до фалита. Военен и икономически (от 7 юли, 2024) / остават 346 дни до К*РЕЦ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6. iak - Аз ще ти кажа кога ще свърши войната в Украйна. Със смърта на Путин. (от 26 юли) - остават 158 дни до К*РЕЦ (края на годината) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Архивирани статии на Дневник: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1. Надежди говежди от 7 август 2024: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . https://archive.is/bMs7Y - 480 коментара - Русия цял ден не успява да изтласка Украйна от Курска https://archive.is/hLtAS - 420 коментара - Извънредно положение е обявено в руската Курска област . . . . 2. Жестоката реалност от 6 август 2024: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . https://archive.is/LCDrl - 131 коментара - Шойгу: Западът и Украйна търсят пауза във войната https://archive.is/yaKCR - 157 коментара - Все повече войници дезертират в Украйна. Какво става с тях*****
НеутралноМи има ги, железниците отдавна ..
ИнтерСити си е с 300 км/час ..
*****
НеутралноЧе то "до другия край на Европа" с ИнтерСитито е 500-600 евро ..
Ей от Мюнхен до Копенхаген:
https://reiseauskunft.bahn.de/bin/query.exe/dn?revia=yes&existOptimizePrice-deactivated=1&country=DEU&dbkanal_007=L01_S01_D001_qf-bahn-svb-kl2_lz03&start=1&protocol=https:&REQ0JourneyStopsS0A=1&S=München+Hbf&REQ0JourneyStopsSID=A=1@O=München+Hbf@X=11558338@Y=48140228@U=80@L=008000261@B=1@p=1320260835@&REQ0JourneyStopsZ0A=1&Z=Kopenhagen+Hbf&REQ0JourneyStopsZID=A=1@O=Kopenhagen+Hbf@X=12564618@Y=55672722@U=80@L=008601309@B=1@p=1655149447@&date=Sa,+09.07.2022&time=09:13×el=depart&returnDate=&returnTime=&returnTimesel=depart&optimize=0&auskunft_travelers_number=1&tariffTravellerType.1=E&tariffTravellerReductionClass.1=0&tariffClass=2&rtMode=DB-HYBRID&externRequest=yes&HWAI=JS!js=yes!ajax=yes!&externRequest=yes&HWAI=JS!js=yes!ajax=yes !#hfsseq1|5z.06381157.1657347260
Хората са на самолет ЗАЩОТО ИМ Е ПО-ЕВТИНО ..
tacheaux
Рейтинг: 2564 НеутралноВ статията като основна мотивация за строителство на скоростни железни пътища се посочва кой вид транспорт е по-екологично чист. Според мен мотивацията трябва да бъде удобството на пътниците , които искат да пропътуват разстояния от около 1000 километра. Това разстояние ако се пропътува от центъра на един град до центъра на друг град за три часа със скоростен влак е много по-удобно , отколкото , ако се пропътува със самолет, защото и при излитане и при кацане трябва да се ходи до летищата на тези градове , намиращи са на десетки километра от тях. Отделно процедурите по минаване през терминали, обработване на багажа и т.н. В крайна сметка времето за пропътуване на това разстояние със самолет и със скоростен влак е почти едно и също, но със скоростния влак е далеч по-удобно за пътниците.
DDR
Рейтинг: 641 НеутралноЦената, Санчо, цената ...
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноВлаковете отдавна са популярни
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertФранкфурт Париж (3 часа) или Франкфурт Милано (5 часа) за 49 евро в една посока :)
The Polite Moose
Рейтинг: 8 НеутралноМожем да помогнем с гения на Събев. Предложете вино във влаковете и локомотиви с вертикално излитане.
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬DDR
Рейтинг: 641 НеутралноЗа съжаление тези цени са светли изключения.
Frieren für die Freiheit. Tempolimit für die Freiheit. Ein Kühlschrank im Sommer – notwendig oder Kriegstreiberei?И само в определени направления. Връзката с влак между Западна и Източна Европа е или скъпа и в някои направления "три дена път с камили" Доста работа предстои за бързо и евтино свързване на големите градове в ЕС.
До коментар [#17] от "penetrating":
"... 49 евро в една посока "
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноДо коментар [#19] от "DDR":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСъгласен изцяло :)
nassaux
Рейтинг: 210 ЛюбопитноДо коментар [#17] от "penetrating":
Дори и на близки цени, влака е пак по-неудобен. Предполагам самолет от Франкфурт до Милано е към час.
Пример от Великобритания (който работи за мен) - Лондон до Глазгоу:
С влак е 4 часа и малко + още час и половина до Юстън от нас… и не знам колко е от гарата в Глазгоу до центъра
Със самолет 45 минути + да речем още час на летището и още 30 минути до Хийтроу, и накрая към 15-30 минути до центъра от летището.
Лондон - Париж:
С влак час и полвина до св. Панкрас (май ги преместиха, ама до централен Лондон винаги е толко), 2 часа и половина до ГДН и от там малко метро (зависи къде в Париж ще се ходи)
Със самолет 30 минути до Хийтроу, час там, 45 минути до Орли и си почти в центъра…
А цените….
Мусаши
Рейтинг: 8 НеутралноКитай в момента има огромни дългове заради изграждането на високоскоростна железница. И цените на билетите са високи и въпреки това не могат да покрият голямата част от разходите.
В ЕС явно е пълно с идиоти, щом след глупостта със "зелената енергетика "искат да направят нова глупост.
Мусаши
Рейтинг: 8 НеутралноКитай си го е набил яко с тая високоскоростна железница. Разходите са огромни с минимална възвлащаемост.
k.i.p.
Рейтинг: 66 НеутралноЧехия работи за влакови линии, които ще се движат с 350 километра в час, а ние тепърва плануваме такива с 160 километра в час максимална скорост! Изоставането на икономиката ни е вече огромно не само сравнено със западна Европа, но както изглежда и с централна. Ужас!
Джелсомино
Рейтинг: 778 НеутралноС твърде много мюсюлмани, които ни мразят, се напълни Европа, как ще опазим скоростните влакове от "джихад"? Точно срещу тях евентуална диверсия е лесна и много ефектна. А те рано или късно ще се сетят за това.
Гласуваш за Борисов, получаваш Пеевски!****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
klecho
Рейтинг: 761 НеутралноСкъпи корупционни проекти. Впоследствие, многократно по-скъпи билети отколкото със самолет. Където има самолетна връзка, винаги е предпочитана- например пътуващите по линията Барселона -Мадрид със скоростен влак почти всички са в командировка. За съжаление, понякога държавите директно изнудват и тогава алтернативно трасе просто няма (или ако има е поне 2-3 прехвърляния, многочасови изчаквания и т.н.). Брюксел-Страсбург, Брюксел-Амстердам, Брюксел-Париж, Брюксел-Кьолн са класически примери. Тогава човек е принуден да заплати тройната цена. Предвид непрекъснатото обедняване в Европа, цените с скоростен влак стават все по-непосилни. Мой познат, немец от горната средна класа, наскоро ми сподели, че доскоро презадоволеният му син като видял колко струва бързият влак от Мюнхен до Заарланд, предпочел да се влачи 11 часа с пътническия, с прочутата месечна карта от 9 евро.
Единственото приятно изключение май си остава Париж-Марсилия, с уговорката, че цените по трасето изкуствено се поддържат високи или излитат от странни летища като Бове, почти на белгийската граница.
dejmos
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#23] от "Мусаши":
Ти да видиш :)))
ПиПи
Рейтинг: 668 НеутралноМоже и акциз на храната, така ще се намали яденето и ще станем като фиданки! Къде ви намират такива?
Суджук Герберите
Рейтинг: 8 НеутралноДа ама ЖП транспорта (в Европа) е по-скъп от полетите.
... с двеста...uq
Рейтинг: 1466 НеутралноСофия-Белград-Загреб-Любляна-Триест би било супер яко
Infinitum
Рейтинг: 17 ЛюбопитноТо понеже тези железници вървят на въздух и не ползват електричество примерно. Голямо спестяване ще падне
*****
НеутралноКъде ги теа 49 евро?
ЕвроСити ти е 313 евро..
https://www.thetrainline.com/book/results?journeySearchType=single&origin=9d54fe541eb30ac38467b8f458e8dcda&destination=69b59b70a73b72302eff45627aeef377&outwardDate=2022-07-09T13:45:00&outwardDateType=departAfter&selectedTab=train&selectExactTime=true&lang=de&dpiCookieId=K0NSEHKJNAGIWIYYIHJ6YMOIF&selectedOutward=UIOSOzSUVzs=:uwzIY4Wmkxc=:Standard
"Талис"ти е 226 евро..
https://www.thetrainline.com/book/results?journeySearchType=single&origin=127d359da6ff27d313398eb395fd7dba&destination=69b59b70a73b72302eff45627aeef377&outwardDate=2022-07-09T13:45:00&outwardDateType=departAfter&selectedTab=train&selectExactTime=true&lang=de&dpiCookieId=FSIPTTLFFA6FWQG7MR08DOQ6K&selectedOutward=LCapiBunhuw=:oKoX4AgmgmU=:Standard
dnevnikar
Рейтинг: 3770 НеутралноUNITED EU UNION
По принцип хубава визия.
Евро визия.
Скоростни подвижни къщи към напредъка ни връщат.
Сериозно. Дано стане.
Единна визия v локални пуф-паф пушeци.
Но Единна тъпотия, срам ме е, не можем скрия.
Кой ли пътник би на влак качил се...
да Не може да питае наслади от красивите Европейски пейзажи?
Кой ли луд би унизил се... да поседне на устройство Гарантиращо главица наведена?
Вместо волно да разпуска... ортопедностно коректно
и разлежда, изучава Европейски кругозор
https://img.dnevnik.bg/shimg/zx780_4366774.jpg
*****
НеутралноМи с влак му е по-скъпо просто..
Ако отида, от Мюнхен до Париж и се върна с влак ЕвроСити , ще ми е 620 евро ..
dnevnikar
Рейтинг: 3770 НеутралноВИИ Маркс имени В.И.Лелина
Лоша работа.
Разкрачена.
Едното мозъчно кълбо - в едното земно.
Другото - в другото.
До коментар [#4] от "dejmos":
Колко много изоставаме от комунистически Китай !?? Там това е факт от поне 6-7 години !! Това сега е прозрение , после презентация , после план, после бой кой да прави железниците , после кой ..влаковете . След 15 години може да се появи първата скоростна железница.!! След като ще е скъпо с горивата, ще се вдигне търсенето на товарни по ЖП, и там сме в ........., а УЖ цивилизацията , културата ,технологиите ..
Пепелац Киндзадза
Рейтинг: 8 НеутралноИ като се качат няколко неизкъпани БГ баби и сач-ове ще станат пишман с тази идея.
iazdakaja
Рейтинг: 1003 НеутралноДо коментар [#33] от "sim4o":
Не къде, а кога!
В момента ми дава Франкфурт - Милано: 59 евро, ама от 21 юли (дойче бан).
Ако спонтанно скочиш във влак е скъпо, да.
Ако си гъвкав и планираш, можеш да пътуваш много евтино.
kvg08393766
Рейтинг: 40 НеутралноТази територия да отиде в далечния изток и да види как се строят скоростни влакове там, няма да може да приложи същия опит тук, много е изостанала и не може да догони Изтока
eschersketch
Рейтинг: 8 ВеселоЯжте гъсениците, пътувайте с влака, живейте в комуналката. Да съм пропуснал някой етап?
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#15] от "tacheaux":
Само дето пътуването е само част от времето, което трябва да отделиш за самолет. Отделно имаш час-час и нещо преди самия полет, при които минаваш през всякакви проверки. С влак се качваш във вагон, показваш билета и си готов.
*****
НеутралноДемек - иска се да следиш примоции ..
Ми то така е и със самолетите, и с автобусите ..
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноДо коментар [#38] от "iazdakaja":
Точно така. При предварително закупен билет в Европа цената е значително по-ниска. В коментарите дискутират хора, които имат опит единствено с родната балканска действителност.
*****
НеутралноПонякога с влак е по-удобно ..
Ако им падне и цената за свръхскоростните влакове - всички там ще идат ..
ludiakolio
Рейтинг: 978 НеутралноДо коментар [#27] от "klecho":
Колко да са скъпи. Брюксел - Париж влакът се движи с триста. Разстоянието от около 270 км ( Пловдив- Бургас) го взима за 1 час 20 мин от спряло до спряло, жп гарите са в центъра, и може да си намериш билет 55 евро отиване и връщане. Иди чакай самолет пък и да ти е по- бързо и по евтино.
tikwuniiii
Рейтинг: 507 НеутралноВ Европа може да има скоростни влакове, в БГ има бдж, собственост на шиши...тука неможе
ceci_
Рейтинг: 845 НеутралноЦена?
iazdakaja
Рейтинг: 1003 НеутралноДо коментар [#42] от "sim4o":
Не е "примоция", а фиксиран час и номер на влак, съотв. и по-лоши условия за връщане на билета.
Скъпите билети, които си гледал, са без ограничения, за който му трябва всеки момент да може да скочи във влака. Обаче такива, ако пътуват много, си имат карти.
Т.е. "примоцията" е нормалният билет, другото са разни луксове...
Но местните не ги делят, а наричат всичко "адаптивни цени".
half truth
Рейтинг: 1064 НеутралноЦена?
До коментар [#47] от "ceci_":
В Испания цените са като на самолетите и дори по-високи, но би трябвало да паднат когато конкуренцията в жп транспорта се засили. Виждала съм промоция Барселона-Париж за 59€. Значи може. В Испания това са влаковете на фирмата Ave.
nabliudatelnica
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#1] от "Костадин Иванов":
Имаме си въздух. В главите. В летенето не сме ли също на втора скорост?
nabliudatelnica
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#33] от "sim4o":
Аз съм пътувал Франкфурт-Париж преди ковида за 39 евро в посока. Като не ти стига акъла да си намериш евтин билет не давай акъл на другите. И не е прИмоция. Научете тай-после какво значи думата прОмоция.
nabliudatelnica
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#40] от "eschersketch":
Яжте гъсениците, пътувайте с влака, живейте в комуналката. Да съм пропуснал някой етап?
Явно много си пропуснал в живота. Най вече си пропуснал какво е високоскоростен врак. На къси и средни разстояния в Европа си и по-бързо и по-комфорто с такъв влак от самолетите. За кола въобще не сравнявам. А цените са съпоставим с тия на самолетите. Има и изгодни има и солени за същите маршрути.
Пропуснал си и значението на думата комуналка? Кой в България живее в комуналка?
az_si
Рейтинг: 120 НеутралноНе видях един коментар за $ 52 млрд. загуби за 2 години. 52 млрд...
Ние тук парите за нищо ги нямаме. Колко трябва да са цените, за да може влаковете ако не на печалба, поне да не са на загуба.
Влаковете са хубаво нещо, но са скъпи. Надеждата е някой друг да плаща - по възможност тези, които не се возят на влаковете.
parcaleste
Рейтинг: 41 НеутралноЗие вил вийт дие върмс унд зие вилл би хеппи.
alfonsie88
Рейтинг: 233 НеутралноБи било чудесно! Летищата са просто отвратителни, както и ниско-тарифните компании...
edin slep
Рейтинг: 789 НеутралноРазходите ще са големи, но с времето ще се изплатят. За до 1000 километра с 300 км/ч си е приемливо. За 1-2-3 хиляди километра при сложен терен си остава авиацията.
preklara raraПък и авиацията ще мине на водород или електричество след 10-15 години.
karatista
Рейтинг: 239 Неутралномного държавна е цялата работа и много овърхед от връзкари, което вдига разходите и сроковете. със сигурност в испанското ave е пълно с братчеди на краля, както и в сходните държавни фирми в европа.
We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!slava_na_ukraina
Рейтинг: 235 ЛюбопитноНякой може ли да отговори на следните въпроси:
Прогнози на форумни гадатели за края на Русия:....................................................................................................................... 1. Росен Радославов - ще фалира и ще се разпадне до 20 април 2024 / резултат К*РЕЦ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.Тимур с/без команда - два месеца след изборите Путин ще бъде свален от власт / резултат К*РЕЦ 3.Тимур с/без команда - давам им до края на септември 2024 (от 17 юни, 2024) / още 66 дни до К*РЕЦ . . 4.doctor.no - Ватенките издъхват на фронта. Никакви преговори за териториални отстъпки няма да има (от 25 юли) - остават 158 дни до К*РЕЦ (края на годината) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5. нРезидента! - Русия има макс 1 година до фалита. Военен и икономически (от 7 юли, 2024) / остават 346 дни до К*РЕЦ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6. iak - Аз ще ти кажа кога ще свърши войната в Украйна. Със смърта на Путин. (от 26 юли) - остават 158 дни до К*РЕЦ (края на годината) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Архивирани статии на Дневник: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1. Надежди говежди от 7 август 2024: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . https://archive.is/bMs7Y - 480 коментара - Русия цял ден не успява да изтласка Украйна от Курска https://archive.is/hLtAS - 420 коментара - Извънредно положение е обявено в руската Курска област . . . . 2. Жестоката реалност от 6 август 2024: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . https://archive.is/LCDrl - 131 коментара - Шойгу: Западът и Украйна търсят пауза във войната https://archive.is/yaKCR - 157 коментара - Все повече войници дезертират в Украйна. Какво става с тях1. Един или двама машинисти управляват такъв бърз влак?
2. Влакът може ли да се управлява / спира дистанционно без намеса от страна на машиниста?
Въпросът ми е във връзка със следният сценарий - влакът пердаши някъде по Европата със 300 км/ч. Единственият машинист си е поставил н-тото бустерче предишният ден, изведнъж се лови за сърцето и припада... Какво става след това - влакът може ли да бъде контролиран и спрян дистанционно? Предполагам че кабината на машиниста е добре защитена от опит за влизане отвън (за да се предотврати незаконно влизане...), така че по всяка вероятност персонал от влака не би могъл да проникне вътре и да поеме управлението.
Какъв би бил из ходът от един такъв възможен сценарий?
iazdakaja
Рейтинг: 1003 НеутралноДо коментар [#58] от "onlydata":
Машинистът е един. Трябва да следи сигнализацията по трасето и да натисне съответия бутон, за да докаже, че я е видял и разбрал. Също трябва редовно да настъпва и отпуска педал (педала на мъртвеца).
При червен семафор, замерена максимална скорост за участъка или заета линия в спирачния път, влакът спира автоматично, винаги и веднага.
pilgrim.epsylon
Рейтинг: 28 НеутралноА ракетите - с балони.
[quote#114:"trollhunter"]Айде да спрем да обиждаме нацистите на хитлер.[/quote]grem
Рейтинг: 101 НеутралноДобра идея, какво ли може да се обърка, а?
Много ми е интересно как ще изглежда влак от Южна Италия до Южна Испания, чисто като време на маршрута.
grem
Рейтинг: 101 НеутралноДо коментар [#41] от " ":
Малко наивно, не мислиш ли?
Хайде сега си представи 1000 още човека "само да си покажат билетите и влизат". Да бе, да.
И като ти сложат 2-3 нива на пропуски и проверки, защото ще сложат - да не се окаже, че се качваш на влака "само" за има няма 2 часа.
*****
НеутралноПримоция в УНСС - браво!
Иначе евтини билети има - ей ти Мюнхен Берлин
https://www.flixbus.de/busverbindung/fernbus-muenchen-berlin
Ей Бремен-Виена
https://www.checkmybus.at/bremen/wien
Аз си ценя времето - и мноо рядко рова за примоции - а директно отивам и вземам евтин билет
*****
НеутралноДемек - цените ептен ще станат майка си и баща си !
iazdakaja
Рейтинг: 1003 НеутралноДо коментар [#63] от "sim4o":
Автобусите са поне 2 пъти по-бавни, дори да няма задръствания.
И е много тясно и ще те заболят коленете.
За примоцията обяснихме в #48, че не е примоция, ама ти само пишеш, пишеш, а не четеш...
*****
НеутралноПримоция в УНСС !
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноДо коментар [#21] от "nassaux":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertСъс самолет: Франкфурт - Милано е час и половина. При новите условия - 10 мин до летището на Франкфурт от гарата, 1 час преди полета, 40 минути от Малпенса до гара Север Милано, 20 минути чакане. Ефективна възможност да се занимаваш - работа, четене - около час (изваждам 15 минути след изнлитане и 15 минути преди казаце)
С влак: Времето за пътуване е чисто за работа, четене и разговори.
penetrating
Рейтинг: 5853 ВеселоДо коментар [#33] от "sim4o":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertАми, возете се на тези цели. Аз получавам промоционални :)
*****
НеутралноПримоцийка - ей това е сладкото!
klecho
Рейтинг: 761 НеутралноДо коментар [#45] от "ludiakolio":
55 евро е находка. Ако те пере късметът, може и да ти се случи 3-4 пъти в годината, с три месеца предварителна продажба. Обикновено е тройно на това. В същото време, директните полети летят до CDG (що ли?), което обезсмисля самолета. Мръсни хватки. А пък регионални влакове изобщо няма.
iazdakaja
Рейтинг: 1003 НеутралноДо коментар [#66] от "sim4o":
Не е "примоция", а фиксиран час и номер на влак, съотв. и по-лоши условия за връщане на билета.
Скъпите билети, които си гледал, са без ограничения, за който му трябва всеки момент да може да скочи във влака. Обаче такива, ако пътуват много, си имат карти.
Т.е. "примоцията" е нормалният билет, другото са разни луксове...
Но местните не ги делят, а наричат всичко "адаптивни цени".
Или на български: "всекиму неговото си".
penetrating
Рейтинг: 5853 НеутралноДо коментар [#69] от "sim4o":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert:)
*****
НеутралноДа се следят упорито примоциите - това е решението!
slava_na_ukraina
Рейтинг: 235 ЛюбопитноДо коментар [#59] от "iazdakaja":
Прогнози на форумни гадатели за края на Русия:....................................................................................................................... 1. Росен Радославов - ще фалира и ще се разпадне до 20 април 2024 / резултат К*РЕЦ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.Тимур с/без команда - два месеца след изборите Путин ще бъде свален от власт / резултат К*РЕЦ 3.Тимур с/без команда - давам им до края на септември 2024 (от 17 юни, 2024) / още 66 дни до К*РЕЦ . . 4.doctor.no - Ватенките издъхват на фронта. Никакви преговори за териториални отстъпки няма да има (от 25 юли) - остават 158 дни до К*РЕЦ (края на годината) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5. нРезидента! - Русия има макс 1 година до фалита. Военен и икономически (от 7 юли, 2024) / остават 346 дни до К*РЕЦ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6. iak - Аз ще ти кажа кога ще свърши войната в Украйна. Със смърта на Путин. (от 26 юли) - остават 158 дни до К*РЕЦ (края на годината) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Архивирани статии на Дневник: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1. Надежди говежди от 7 август 2024: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . https://archive.is/bMs7Y - 480 коментара - Русия цял ден не успява да изтласка Украйна от Курска https://archive.is/hLtAS - 420 коментара - Извънредно положение е обявено в руската Курска област . . . . 2. Жестоката реалност от 6 август 2024: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . https://archive.is/LCDrl - 131 коментара - Шойгу: Западът и Украйна търсят пауза във войната https://archive.is/yaKCR - 157 коментара - Все повече войници дезертират в Украйна. Какво става с тяхМерси за изчерпателният отговор. Значи с изключение на техническа неизправност или терористичен акт си е сигурен начин на транспорт.
iazdakaja
Рейтинг: 1003 НеутралноДо коментар [#74] от "onlydata":
Да, досега имаше две значими катастрофи - нещо се откача и закача стрелка и последващите вагони дерейлират; обръщане на завой заради грешно програмирана допустима скорост - но отдавна са взети сериозни мерки срещу тези неща.
iazdakaja
Рейтинг: 1003 НеутралноДо коментар [#73] от "sim4o":
Нищо не "следиш" - примоциите са всеки ден и час!
Някой път ако попаднеш в Европа, пробвай - евтино, бързо и удобно - ще ти хареса.
Ще видиш, че светът е по-дълбок от Искъро и по-висок от Чернио върхх.
*****
НеутралноОт 25 години съм в Германия